Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia papuc cu motor diesel
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Diverse
CristiZ
Vreau sa cumpar o Dacie papuc dubla cabina si nu am de ales decat motorul diesel.

Pretul pentru este de 6600 euro, varianta cu tractiune deci nu 4x4.

As fi recunoscator celor care imi vor da sfaturi... merita, nu merita, mai ales celor care detin sau conduc o astfel de utilitara.

Sper sa nu se mai scris despre asa ceva, eu nu am gasit.


Multumesc inca o data celor care vor raspunde, chiar am nevoie de sfaturi.
Ionut_r2100
La 6600E io zic ca nu merita , in afara de motor (care si ala este model vechi) ai tot dacia veche.....mai bine un sh.
Codrin
ai tot dacie dar cu garantie si piese cu preturi romanesti.
la banii astia nu gasesti altceva
celelalte se invart cam de 10 000 de euro nu?
Adrian_Solenza
Fiat Doblo wink.gif ... E cam scump 9000E, dar ai masina incercata! Tata are la servici 1.9Diesel si spune ca nu mai vrea benzinara niciodata - se referea la cuplul demential la turatii joase, pe care l-a remarcat si gatul meu sad.gif .. Au, si acu ma doare cand imi amintesc!
adumitrachy
Nu merita.Te sfatui sa te indrepti inspre un Fiat.Parerea mea.
SYL
Eu zic ca merita. La banii astia nu o sa gasesti utilitara 4x4 noua. Acum nici Aro nu mai exista..
CristiZ
Pai nu ca 4x4 e 6900. Cea de 6600 e cu tractiune...
marafetu_80
Clar nu merita banii astia avand in vedere tabla de pe ea si motorul care e de generatia lu' bunicu , dar fiabil, dar pretul e prea sus
Doru
S-au scumpit vad,nu stiu daca mai merita.Tata a luat 1.9d 4x4 dubla cabina cu 6100 in 2003.Atunci se merita clar fata de motorul pe benzina.Motorul e ok,nu foarte sprintar,insa mecanica masinii lasa mult de dorit.La directie se mai rupe cate ceva,trosneste(iar taica-meu conduce cu grija),cutia e f zgomotoasa la rulare,cardanul huruie etc.In banii astia cred ca gasesti ceva sh mai fiabil.Iarna intr-adevar daca ai 4x4 te ajuta f mult.
bogdan_o
Sa nu-ti iei 4X4. Sunt praf cutiile. Lucru gandit cu partea din dos. Din proprie experienta iti spun treaba asta. Se blocheaza cutiile cand ti-e lumea mai draga. Si daca s-a blocat cutia nu prea mai ai ce-i face, ca a naibii nu se blocheaza in zero ci numai intr-o treapta (oarecare). Asa ca mai mare daraua, ca trebuie luata pe sus de pe unde te lasa.

In schimb alea cu cardan (propulsie parca le zice) chiar merita. E transmisia un pic mai zgomotoasa dar isi fac bine treaba. Pana la urma vorbim de utilitare nu de masini de loisir. Alea cu tractiune fata nu sunt atat de fiabile. Dat fiind natura lor (sa care) se duc planetarele intr-o veselie. In rest, ambianta de berlina (ultimele modele), nimic in plus, nimic in minus.
Doru
QUOTE
Sa nu-ti iei 4X4. Sunt praf cutiile. Lucru gandit cu partea din dos. Din proprie experienta iti spun treaba asta. Se blocheaza cutiile cand ti-e lumea mai draga. Si daca s-a blocat cutia nu prea mai ai ce-i face, ca a naibii nu se blocheaza in zero ci numai intr-o treapta (oarecare). Asa ca mai mare daraua, ca trebuie luata pe sus de pe unde te lasa.


Pai cutia e aceeasi cu cea tractiune spate cred ,la care se adauga reductorul pt fata .Oricum eu n-am avut probleme,doar ca mai trebuie sa folosesti 4x4 cam o data la 2 sapt pt ca altfel se poate gripa si nu mai cupleaza.
Ciombe
QUOTE
Alea cu tractiune fata nu sunt atat de fiabile. Dat fiind natura lor (sa care) se duc planetarele intr-o veselie.


Da-mi voie sa te contrazic...
Io am cu tractiune pe cardan si e o PORCARIE ROMANEASCA!!! In afara de faptul ca huruie cardanul, crucea cardanica are prostul obicei sa se gripeze cand ti-e lumea mai draga. Adica la masina mea prima cruce a reszistat cam 5000 de km, a doua a rezistat 3500, iar a treia e pe duca... Prcatic dupa fiecare ploaie serioasa trebuie gresata porcaria aia... cu un gresor special. Altfel incpepe sa se gripeze, indcepe sa vibreze intai la 80, apoi pe la 70 apoi pe la 40 apoi se rupe.

Macar planetarele, daca nu iti bati joc de masina, alea te tin 50 -60 de mii, iar daca socotim ca o cruce de-aia cardanica e pe la 600 de mii, iesi mai ieftin cu planetarele!

La tractiunea spate, in afara de faptul ca frana o controlezi mai bine (pe puntea spate) adica atunci cand franezi - daca nu calci ambreiajul poti sa franezi chiar fara sa blochezi spatele de fiecare data mad.gif ... - practic alt avantaj nu prea ai! Sa vezi iarna pe polei sau pe zapada ce adrenalina ai cand mergi cu masina cu tractiune spate si fara sa cari ceva...

Numai bine!
Sony
Ba mai ai si alt avantaj: sarcina utila la papucul cu tractiune spate este mai mare decat la cel cu tractiune fata.
bogdan_o
Cimbe, 50-60 de mii in niste vise frumoase. Cel putin la mine asa a fost. Daca mergi cu masina goala poate. Dar idee e sa cari cu ea, ca de-aia ai luat papuc. Si nu tin nici macar jumatate din numarul ala de km. De ce se blocheaza cutiile la cele cu tractiune 4x4 habar nu am, dar s- intamplat la 2 masini distincte, deci tind sa cred ca e mai mult decat o simpla coincidenta.
Bianca
Cu siguranta 6600 pentru o dacie papuc fie ea si diesel, este strigator la cer !!! si culme e ca se gasesc destui sa cumpere ,dar cu 6600 te duci in targ la vitan si iti iei 3 papuci 2001
HarrisM
QUOTE(Bianca @ 18 May 2005, 12:54)
Cu siguranta 6600 pentru o dacie papuc fie ea si diesel, este strigator la cer !!! si culme e ca se gasesc destui sa cumpere ,dar cu 6600 te duci in targ la vitan si iti iei 3 papuci 2001
*



Eu am cumparat "papucul" 1307 Double Cab, 1,9D 4x4, in martie 2003 cu "doar" 5922 Euroi, plus 262 Euroi carosarea. Pana acum sunt foarte multumit de el. Atentie la furtunurile care fac legatura intre servofrana, supapa de sens, si "rezervorul" de vacuum. Daca se sparg (cum am patit eu) scade eficienta franarii si in plus nu se mai cupleaza tractiunea pe fata.
Manuelos
Tatal meu are un papuc 1307 Double Cab cu tractiune fata din sept. 2003 si pana acum in 50.000 km inafara de revizii nu au fost probleme, adica de genul se blocheaza cutia sau altceva.
Eu zic ca merita.
horsewhisperer27
si eu zic ca nu se merita.,,,,,,
de probleme la injectie nu se plange nimeni?
Marius Adrian
Conduc un Pick Up 4x4 1.9 D din septembrie 2004 si nu am avut absolut nici o problema cu el. Are tractiune spate, iar cutia merge chiar usor. Imi consuma in medie ( merg numai in Bucuresti cu el ) 8%. La capitolul pret nu stiu ce sa spun, eu mi-am spus parerea despre masina. Multa bafta la achizitionarea utilitarei din gama Dacia. Salutare!
misu110382
Salut ! Eu conduc o Dacie Double-Cab 1,9D 4x4 din 2003.

Parti rele:

- Zgomot mare in cabina la viteze mari.
- Directie grea pentru unul firav(nu e cazul meu, dar pentru o fata este cam dificila)
- Lipsa aerului conditionat (pentru zilele foarte calde vara)
- Cuplarea 4x4 de la buton a facut figuri si in termen de garantie si dupa. E prost conceputa. Intr-adevar e foarte comod sa apesi un buton si sa ai tractiune integrala dar te poate lasa cand ti lumea mai draga - Eu nu am patit-o niciodata si chiar folosesc 4x4 cam saptamanal ( ma duc la pescuit si la munte iarna pe unde e mai dificil)
- suspensii cam moi pe fata (pentru off-road)
- blindajul de la baia de ulei destul de slab - se indoaie si se poate sparge baia - aviz celor care merg cu ea pe teren accidentat
- siguranta minima - centurile de siguranta - cam atat

Parti bune:
- motor Diesel destul de economic pentru o utilitara - mie imi scoate cam 6,8 l in medie ( merg in jur de 110 afara si destul de lejer in oras - nu e bine sa o turezi la viteze mici ca nenorocesti motorul)
- sarcina utila peste 1 tona
- tractiunea integrala care e foarte bine sa o ai la nevoie - am urcat si la Pestera Scarisoara cu ea toamna pe ploaie - pentru cei care stiu traseul si am facut turul Maramuresului pe la Cavnic, OcnaSugatag iarna asta cand erau cele mai mari zapezi pe acolo - am folosit si un set de lanturi pe langa 4x4 si credeti-ma ca am ajutat pe o gramada sa iasa din zapada cu masina deoarece au ramas impotmoliti.
- garda mare la sol dar trebuie mers cu grija din cauza suspensiilor moi pe fata
- O chestie super: baga caldura mai bine ca orice masina pe care am vazut-o pana acum - NU GLUMESC !!! ( Mai am un Ford Mondeo diesel 2005 2,0 130CP si baga caldura iarna abia dupa 2-2,5km, iar Dacia cam dupa 400-500m - nu mi-am explicat niciodata de ce.....Am mai incercat si la Mercedes-uri noi, Audi si la alte marci...din 2004-2005 si nu se compara) - pacat ca nu are si AC.
- porneste motorul si la -20C - atata a fost temperatura minima la care l-am pornit pana acum - asta pentru cei care au dubii ca nu porneste daca e frig
- mai am eu o vorba......pe unde merg cu Mondeo-ul merg si cu Dacia dar invers nu se poate. Ce se poate cumpara cel mai aproape de performantele Daciei - asta ca masina utilitara 4x4 - este ceva de genul Renault Kangoo 4x4 dar cred ca e in jur de 12-13000 Euro CIP-ul iar Dacia Double-Cab 4x4 Diesel e 7100Euro la momentul de fata. Si cu ea car mult mai mult decat as putea cu Reno-ul.

Daca merita Dacia 1,9D 4x4 Double-Cab ? Merita ! E super pentru ca masina de firma unde mai ai si transporturi de facut, mai vrei sa duci oamenii cu tine pe teren. Daca esti pescar ca si mine iti spun eu ca poti ajunge cu ea pana langa apa si daca e noroi de o juma de metru - trebuie sa ai si lanturi - sau poti urca la munte iarna pana la partie si parchezi langa jeep-uri si va fi singura masina mica de langa ele iti garantez. Dar trebuie sa ai in vedere ca in afara de motorul Renault si tractiunea 4x4 e tot Dacie, asta insemnand ca vei avea tot timpul probleme mici cu ea - si ieftin de rezolvat.
misu110382
poza cu masina mea e in stanga
raduboy
Papucu e cea mai PENALA autoutilitara din Romania.Poate doar TV o intrece.Mai bine iti cumperi ceva SH de banii aia,vei fi multumit.Motorul ala de 1.9 e lenes,huruie cardanul in interior de nu te poti intelege si pe deasupra cutiile de viteze sunt dezastru.Un alt exemplu de "gandire" a celor de la Pitesti.
adumitrachy
QUOTE(misu110382 @ 27 Jul 2005, 18:15)
poza cu masina mea e in stanga
*




huh.gif Stanga cui ??? ph34r.gif
gatejticu
La cuplarea 4x4 parghia si tija sunt blocate nu exista nimic de cuplare electric vreau sa o refac sa functioneze mecanic cu o maneTA. cine ma ajuta?. MULTUMESC MULT.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.