Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: logan 1.5 dci 65hp nu accelereaza
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2
contLord
Salut

In urma vizitei de ieri prin service s-au facut urmatoarele operatiuni:
- schimbat ulei filtru ulei
- schimbat filtru aer
- schimbat filtru motorina
- curatat EGR si ulterior inchisa valva de la EGR pentru a nu mai scoate fum (si a nu mai baga fum in motor)

Azi am iesit cu masina in afara localitatii, vroiam sa depasesc un camion, aveam circa 60km/h in treapta a 4-a, semnalizez si intru in depasire cand vad cu stupoare ca apas pedala la fund si demaraj nimic. Schimb repede in treapta 3 si vad ca accelereaza foarte putin. Dau avarii franez si ma bag la loc. Apoi fac urmatoarele teste:
-accelerare in treapta 4-a de la 60km/h la 80 foarte greu acu abia se misca
-incerca sa urc o panta nu prea inclinata lejera pe care inainte o urcam fara probleme: intru in panta cu 60km/h si accelerez inaintez ceva si vad ca nimic, apas acceleratia la maxim si vad ca in loc sa se accelereze masina decelereaza
-test viteza maxima: ies pe autostrada si vad ca masina abia accelereaza viteza maxima atinsa 120km/h cu acceleratia in blana in treapta a 5-a
-am consumat motorina din rezervor(nu chiar toata am mers cu becu rosu aprins 30km) apoi am alimentat cu motorina scumpa de la rompetrol(nu efix cealalta versiune). In general de circa 2 ani am alimentat numai cu motorina rompetrol si nu am avut probleme.
Intradevar acum masina nu mai scoate fum la accelerari bruste dar nici nu mai accelereaza.
In treptele 1 2 si 3 se comporta cat de cat normal adica ieri nu am vazut diferenta deoarece am circulat numai in oras avand un stil de condus foarte calm.
Care ar putea fi cauzele?

Sper ca nu am povestit prea mult.
Multumesc pentru opiniile ulterioare.


C a t a l i n
QUOTE(contLord @ 1 Oct 2010, 19:19)
- curatat EGR si ulterior inchisa valva de la EGR pentru a nu mai scoate fum (si a nu mai baga fum in motor)
*



Cine a fost inteligentul care a scornit asemenea idee si cum anume a pus-o in aplicare?
adită
nu prea ma pricep eu la surubareala dar asta nu am mai auzit-o! blink.gif
contLord
Catalin poti sa dai mai multe detalii, eu nu prea ma pricep dar asta am inteles ca s-a facut adica sa blocat valva de la EGR ca sa nu mai bage fum negru in motor
C a t a l i n
Pai nu pot sa iti dau prea multe detalii pentru ca nu stiu cine ce a facut acolo...

Nu prea exista o varianta de a evita acel fum, indiferent ce faci la motor. Acel fum se datoreaza condusului prost, cu motor subturat si accelerari bruste in trepte de viteze nepotrivite.

Indiferent ce faci acelei valve EGR, fumul nu dispare. Ceea ce cred ca a facut "inteligentul" care ti-a umblat la masina a fost sa decupleze mufa de la solenoidul ce actioneaza valva EGR...

Parerea mea e ca undeva pe admisie ai o pierdere mare de presiune momentan, pentru ca fie n-a etansat carcasa EGR-ului dupa curatare, fie EGR-ul e complet deschis acum...
djasu82
cupleaza din nou valva altfel calculatorul citeste eroare si din acesta cauza nu-ti urca in ture si ramane limitata.
Ce chestie auzi sa iti scoata din functiune valva halal de mecanici de aceea va zic sa nu lasati masina pe mana mecanicilor cel putin la partea cu motorul si senzori ...
Sa auzim numai de bine.
PaulT
QUOTE(C a t a l i n @ 1 Oct 2010, 19:41)
Pai nu pot sa iti dau prea multe detalii pentru ca nu stiu cine ce a facut acolo...

Nu prea exista o varianta de a evita acel fum, indiferent ce faci la motor. Acel fum se datoreaza condusului prost, cu motor subturat si accelerari bruste in trepte de viteze nepotrivite.
Indiferent ce faci acelei valve EGR, fumul nu dispare. Ceea ce cred ca a facut "inteligentul" care ti-a umblat la masina a fost sa decupleze mufa de la solenoidul ce actioneaza valva EGR...

Parerea mea e ca undeva pe admisie ai o pierdere mare de presiune momentan, pentru ca fie n-a etansat carcasa EGR-ului dupa curatare, fie EGR-ul e complet deschis acum...
*




Perfect adevarat, dupa cum se demonstreaza in postul initial.. Plecare in depasire cu treapta 4 si accelerare brusca. EGR trebuie readus la starea initiala, si cu masina trebuie mers corect, fara subturare.
argon
QUOTE(C a t a l i n @ 1 Oct 2010, 18:23)
Cine a fost inteligentul care a scornit asemenea idee si cum anume a pus-o in aplicare?
*



Decuplarea EGR e o practica comuna la diesel..ca dupa sa vina unii inteligenti de pe forum sa zica ca dci e un motor exceptional care nu scoate pic de fum.
einstein1984
Intretinut si exploatat corect nu scoate fum, dar daca il mutilezi asa...
slider2
eu conduc de ceva vreme o symboala cu acelasi motor si in afara situatiei in care initiatorul depasea cu a 4a la 60km/h un alt vehicul care se deplasa cu 40km/h si nu avea nevoie de o repriza ceva mai rapida, nu ar fi trebuit sa se afle in acea treapta pentru o depasire (la acea viteza de deplasare).
motorasul asta sufera grav de lipsa de putere, iar celebrul cuplu de diesel se simte mai mult nu. ca sa simti ca trage trebuie sa apesi serios pe acceleratie si sa pleci de la cel putin 2500rpm. dar nici asa nu rezolvi mare lucru ca pe la 3500rpm se plafoneaza grav datorita pierderii de cuplu si numarului redus de ponei. au fost destule situatii in care m-as fi descurcat mai bine cu symboala 1.4 8v care am avut-o inainte...
contLord
Hai sa fim seriosi, cati dintre voi nu merg la 60 in a 4-a?
Sau alt exemplu in a-5a la 80 pe distante lungi ma refer de exemplu cum e DN1 o gramada de localitati cu restrictie la 70 deci pe bord esti in grafic cu 80. In aceste trepte la aceasta viteza ai circa 1900 2000 turatii.
Totusi sa nu deviem de la subiect legat de stilul de mers.
Aici problema e alta, masina a mers ok pana la aceasta revizie si umblatul la acel EGR. M-am uitat si eu peacolo, cel putin era o conducta mai mare ca un cot care era plina de funingine (chiar bucati mari de negreala). Nu zic ca manevra cu decuplarea valvei de la EGR e ok, dar am vorbit cu mai multi mecanici care au zis ca ei au decuplat-o de cand au cumparat autoturismul si nu au fost probleme.
Legat de investigarea problemei ce sfaturi mai aveti?
Pe computer nu sunt erori, am facut o diagnosticare.


Inca un mic amanunt undeva pe la 2100 - 2400 turatii in functie de treapta de viteza, se aude un tacanit metalic ceva finut si foarte rapid . Cineva mi-a spus ca asa se aude de la injectoare dar nu ar fi problema, totusi sunetul e suspect. Acest sunet se auzea dinainte. Acel tacanit se aude numai in mers, daca accelerez pe liber si mentin nu se aude.

Am gasit mai jos o descriere mai adecvata este chiar situatia mea, sper sa nu cedeze vreun injector ca m-am dus de rapa pe prafurile asta smile.gif)
"
2. acel zgomot mai poate aparea cand motorul (desi este incalzit - minim 2 liniute) este in sarcina (accelerezi). In acest caz ai o problema la unul dintre injectoare - in general injectorul 4 - iar in curand acesta nu va mai functiona corect si ti se va aprinde pe bord acel simbol de la pompa de injectie (arata ca un arc).

Am un dci de 2 ani; am avut aceasta problema (descrisa la pct 2) si am fost la service cu masina. Dupa vreo 3 incercari din partea lor: ba ca e din cauza motorinei, ba ca asa e normal sa faca motorul, ba ca el nu aude nimic .... si cu putin scandal din partea mea .... mi-au schimbat injectoarele. Asta se intampla la 18.000 km. Acum am 46k si totul este ok. Atentie la motorina pe care o folosesti.
"
Danny_bb
Nu inteleg de ce se practica tot felul de "inginerii" de 2 bani... Du-te la eminenta cenusie care a venit cu initiativa asta si pune-l sa-ti readuca masina la starea initiala.
A mea a sarit de 100k si nu scoate pic de fum si n-a stat nimeni s-o pupe in esapament si sa-i curete de 185 de ori EGR-ul.
Nu zic ca-i motorul anului dar nici n-are nevoie de doctori in mecanica de spatele blocului care sa inventeze metode alternative de reducere a poluarii.
4x4
Conectează mufa la loc!

EGR se dezactivează așa:

[attachmentid=1627661434]

Desfaci tubul acela care pleacă din galeria de evacuare, ai acolo o garnitură. Folosindu-te de ea, decupezi din tabla conturul ei și dai doua găuri pentru șuruburi. Nu găurești și centrul (DUUH!).

O montezi la loc, astfel indiferent dacă valva EGR este comandată să fie deschisă sau închisă, aerul murdar de la eșapament nu v-a ajunge la ea.

(btw tu ai alt motor dar merge același principiu)

Și tot la fel de important este să dezactivezi sistemul de reabsorbție a vaporilor de ulei. Vaporii din carter au să treacă printr-un borcan de condensare ce îl vei goli periodic (vezi Oltcit).
C a t a l i n
QUOTE(contLord @ 2 Oct 2010, 00:47)
Hai sa fim seriosi, cati dintre voi nu merg la 60 in a 4-a?
...
*



Nici nu ma asteptam sa pricepi ceva...
DMP
La 60 kmh la dieselul de 65 cp ai:
- 2000 rpm in treapta 4;
- 2500 rpm in treapta 3.

Cuplul maxim e la 2000 rpm.

Sa mergi constant cu 60 in treapta 4 e OK insa daca ai nevoie de o depasire in scurt e nevoie sa retrogradezi a treia.
vet
Nu prea e ok sa mergi cu 2000rpm pe distante mari. Eu merg mereu peste 2500 rpm si in 130.000km nu am avut nici un fel e problema cu motorul.
PaulT
QUOTE(contLord @ 2 Oct 2010, 00:47)
Hai sa fim seriosi, cati dintre voi nu merg la 60 in a 4-a?
Sau alt exemplu in a-5a la 80 pe distante lungi ma refer de exemplu cum e DN1 o "
*




Suntem foarte seriosi si nu cred ca vreunul din noi s-a referit la MERS CONSTANT. E vorba de plecat in depasire cu pedala la fund la 60km/h in treapta a 4-a cand probabil ai vreo 1800-1900rpm. Daca a mers ok pana la umblatul la EGR fa ce am spus toti, si anume, du-te la meseriasul care in loc sa iti spuna cum trebuie exploatat corect motorul pentru a nu scoate fum si a nu avea depuneri se apuca sa umble unde nu trebuie si sa aduca modificari masinii...
contLord
Cand considerati ca motorul e subturat si cum se manifesta?
C a t a l i n
Nu conteaza.

---------------
Auzi, mergi la mecanicul ala (am o banuiala ca acel mecanic inchipuit esti chiar tu), si spune-i ca daca vrea sa rezolve problema fumului, poate sa taie direct alimentarea cu carburant. Garantat nu mai scoate fum decat daca ii dai foc.
contLord
smile.gif ciudat

Catalin ai o intuitie remarcabila dar tin sa te dazamagesc nu sunt eu acel mecanic inchipuit.
Va rog sa nu luati topicul deradere, cel putin nu pana rezolv problema care e arzatoare de 2 zile.
PaulT
Pai solutia ai primit-o deja. Trebuie mers si vazut ce a facut mecanicul acolo. Si readus la starea initiala. Sa subturezi un motor inseamna(simplist explicat) sa ii ceri mai mult decat el iti poate da intr-un anumit regim. De exemplu ce ai facut tu cu plecare in depasire in treapta 4 la 60km/h(pe ceas ca in realitate sun 50-52km/h) cu pedala la fund. Sarcina mare, regim necorespunzator(mai ales la un motor mic si cu performante destul de subtiri) => consum mare, randament... lipsa, fum la greu(combustibil nears)(in timp funingine si depuneri si in turbina care va crapa cu mult inainte de termenul normal).. Daca faci depasirea in treapta 3(ma refer la cazul tau) ai turatia corespunzatoare, motorul raspunde cu totul altfel, urca repede in ture, ardere buna, lipsa fum si funingine, motor sanatos, curat, fara artificii tampite gen anulat egr... Tureaza motorul cu incredere. E facut pentru asta. Si el si turbina vor fi mai mult decat satisfacute daca se folosesc turatii si trepte corespunzatoare sarcinii.
djasu82
QUOTE(contLord @ 2 Oct 2010, 13:43)
smile.gif ciudat

Catalin ai o intuitie remarcabila dar tin sa te dazamagesc nu sunt eu acel mecanic inchipuit.
Va rog sa nu luati topicul deradere, cel putin nu pana rezolv problema care e arzatoare de 2 zile.
*


Bai esti penal biggrin.gif eu cred ca tu ai mers subturat si iti scoatea fum ... mai mult ca sigur ai zapacit turbina inclusiv egr-ul .
Mai bine activezi egr-ul sa functioneze normal si inveti sa conduci un dci .
Schimbi la 2600 de ture si nu lasi sa scada sub 2000 de ture turatia .
Esti in depasire cu orice rabla retrogradezi din 5 in 3 si ai dai sub coada gaz asa precum si la vechea dacie pe carburator din 4 in 3 si faceai rabele.
Vezi tu de aceea mecanici fac misto de unii si le ia bani cu nemiluita nici ei nu stiu cine stie ce nici tu nu sti ce vrei.
Colegul nostru 4x4 ti-a explicat cum s-ar face o mica modificare si in care egr-ul functioneaza calculatorul nu vede eroarea si ai putere dar cand te apropi de facut itp-ul trebuie refacut asa cum e scos din fabrica pentru ati scoate noxele initiale.
contLord
Bai nene djasu82 eu am 180.000 km cu dizelu' asta, iar ca masina de servici am un kango cu care fac zilnic 3 4 sute de km asa ca numi da tu lectii de condus ca nu tine. Din 5 3 la 120 la ora sa ii dai tu sa vezi ce iese si ia ridica si picioru repede de pe ambreiaj daca tot e.

Cred ca esti mai priceput sa te bagi in seama -> vezi numaru de posturi
Adica sa vorbesti mult fara sa spui nimic. Nu iti mai da cu presupusu ca ce s-a facut ca scotea fum
djasu82
Eu cred ca tu esti arogan te dai mare si te plangi in acelasi timp plus te lauzi ca ai si nustiu ce iar cand colo nu sti sa conduci o masina !
Vai de masinile pe care l-ai condus ....
Mi se pare sau tu nu supoerti adevarul stim cu toti ca te doare ca te-a facut ala in service dar asta e mai ai de invatat.
Daca intri pe forum sa ne arunci gogosi mai bine nu intra taci si sufera !
slider2
QUOTE(contLord @ 1 Oct 2010, 23:47)
Hai sa fim seriosi, cati dintre voi nu merg la 60 in a 4-a?
Sau alt exemplu in a-5a la 80 pe distante lungi ma refer de exemplu cum e DN1 o gramada de localitati cu restrictie la 70 deci pe bord esti in grafic cu 80. In aceste trepte la aceasta viteza ai circa 1900 2000 turatii.
*



toti mergem, dar tu ziceai de depasiri nu de mers constant...

QUOTE(contLord @ 2 Oct 2010, 12:11)
Cand considerati ca motorul e subturat si cum se manifesta?
*



pai mergi cu 1500rpm intr-o treapta mai mare de a 2a si accelereaza mai vertiginos. o sa auzi si simti cum tremura aproape toata masina. atunci este subturat grav motorul.
subturarea ti-a explicat pault foarte bine, tine de sarcina, adica de ceea ce vrei tu in acel moment de la motor. in principiu cum ti-a recomandat si djasu tine motorul in zona optima a turbinei (cel putin pe partea inferioara de turatii). aceasta in general este 1700 - 3500 rpm.

QUOTE(contLord @ 2 Oct 2010, 22:30)
Bai nene djasu82 eu am 180.000 km cu dizelu' asta, iar ca masina de servici am un kango cu care fac zilnic 3 4 sute de km asa ca numi da tu lectii de condus ca nu tine. Din 5 3 la 120 la ora sa ii dai tu sa vezi ce iese si ia ridica si picioru repede de pe ambreiaj daca tot e.
*



atunci ia tu lectii de logica si constanta. ori vorbim de depasit intr-a 4a la 60km/h ori intr-a 5a la 120km/h, ca situatia este total diferita.
contLord
Nu mi se pare deloc gresit sa depasesc in a 4a la 60 daca e vorba de o depasire lenta cu suficient timp de revenire pe banda mea.

In cazul descris de mine in deschiderea topicului in treapta a 4a la 60 la ora nidecum nu era nevoie sa accelerez violent ca sa fac o depasire, dar observand ca masina nu accelereaza am ramas surprins si am apasat pedala la maxim sa vad ce se intampla.

Totusi tin sa ii multumesc lu dj asu pentru primu sfat pe care il gasesc util, nu m-ar mira ca sa aibe ca numar de inmatriculare la masina B-82-ASU. Omu stie nene e cam AS, ca o fi de tip 'hole' nu stiu nu il cunosc personal. No offence dj asu. La 28 de ani ar trebui sa fi mai matur nu sa te bucuri de necazu altuia.
DMP
QUOTE(DMP @ 2 Oct 2010, 07:11)
La 60 kmh la dieselul de 65 cp ai:
- 2000 rpm in treapta 4;
...

*



M-am uitat astazi cu atentie la turometru.
La 60 kmh in treapta a 4 ai cam 1810 - 1820 rpm (acul turometrului sta cam la jumatate intre linia de 1750 rpm si 1875 rpm). La 2000 rpm in treapta a patra ai 65 kmh.

Intr-o depasire lenta (pe distanta mare) mai merge insa in scurt eu retrogradez in treapta a treia.
Deocamdata nu da fum si trage bine insa are doar 52.000 km, nu 180.000 km. smile.gif
saddan
Prieteni,
nu mai bateti campii cu stil de condus, subturat, supraturat, proceduri de depasire corecte.... ajutati omul daca stiti cum, daca nu ii recomandam cu totii sa mearga in service si gata. Iar dam in offtopic si nu e cazul.

Cu bine
Danny_bb
QUOTE(djasu82 @ 1 Oct 2010, 19:50)
cupleaza din nou valva
*




QUOTE(PaulT @ 1 Oct 2010, 20:02)
EGR trebuie readus la starea initiala
*




QUOTE(Danny_bb @ 2 Oct 2010, 02:25)
Du-te la eminenta cenusie care a venit cu initiativa asta si pune-l sa-ti readuca masina la starea initiala.
*




QUOTE(4x4 @ 2 Oct 2010, 03:03)
Conectează mufa la loc!
*




QUOTE(PaulT @ 2 Oct 2010, 13:52)
Pai solutia ai primit-o deja. Trebuie mers si vazut ce a facut mecanicul acolo. Si readus la starea initiala. Sa
*




Eu zic ca raspunsurile sunt cat se poate de on-topic si o eventuala solutie a fost recomandata in unanimitate. Ca mai sunt ingineri inchipuiti care recomanda solutii romanesti... e adevarat, dar cine are ochi sa vada, intelege. Motivul pentru care initiatorul ocoleste nejusticat cea mai normala rezolvare ramane totusi o necunoscuta pentru mine.
contLord
Tocmai ce am avut o discutie cu mecanicu care a umblat la EGR.
I-am cerut sa aduca masina la starea initiala dar cica nu mai poate pentru ca a polizat nustu ce la EGR si mi-a recomandat sa cumpar altu de la dezmembrari sau sa imprumut unul pentru a face un test, el asigurandu-ma ca nu are cum sa fie de acolo.
Plec sa caut EGR va tin la curent.

Pe la dezmembrari nu am gasit EGR, unul nou costa 6 milioane
Am mai facut un drive test cu alt mecanic care mi-a zis ca e turbina, nu are legatura cu acel EGR, omul fiind foarte amabil smile.gif mi-a si oferit 2 turbine una noua 20 mil si una second 11 mil, pt cea second a zis ca nu garanteaza. L-am intrebat cum garanteaza ca e noua mi-a zis scurt pai nu se vede smile.gif) si l-am intrebat de garantie, garantie imi da el ca nu el o monteaza iara LOL. Pretul de reprezentanta la o turbina e 650E si banuiesc ca are si ceva garantie.

Momentan sunt in expectativa.

O alta intrebare e cum se comporta masina in momentul in care pica turbina?
Adica chiar in acel moment e vreun semn sau vezi ulterior ca nu mai trage?
La cam cate mii de km pica o turbina?

4 Oct 2010, 16:16:
Alt test:
Am decuplat mufa de la EGR masina merge perfect dar apare o eroare pe bord.
einstein1984
Nu mai trage, consuma ulei, presiune de supraalimentare scazuta. Eventual mai si fluiera.
Pica la fiecare 5000 km.
contLord
Cum sa nu traga?
Merge perfect ca inainte, bine ca nu o sa merg cu mufa scoasa asta a fost doar asa de test, o sa incerc sa fac o lipitura la EGR cu litza si cositor care sa uneasca tumburusul din mijloc cu cilindrul din care s-a decupat sa testez sa vad daca merge, poate o pacalesc la nivel electric.
roland
Ce service era ala?
contLord
Nu e un service autorizat(masina nemaifiind in garantie) e un service mai mic unde te intelegi cu omu la bani.
bobo77
Nu stiu de ce nu ma mir...era de asteptat.
liviu2004
De varful asta e vorba?

http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627646891
contLord
Nu, acea piesa se desface pe din 2, e vorba de varful din interior cel care impinge in valva.
bogdyMND
Referitor la mecanicii "amabili", dc gasesti vreunu care a "shmanglit" o bieleta de directie din magazie o sa-ti zica ca asta e de vina. Si-ti da si garantie "pe incredere".
contLord
Problema s-a rezolvat, am cumparat un EGR de la mioveni l-am gasit la 3.5 mil fata de reprezentanta 6 mil.
C a t a l i n
Problema nu s-a rezolvat, se va rezolva cand vei conduce corect un diesel.
caphonne
Mda intram in depasire cu treapta a 4-a la 60 km /h si avem pretentia ca masina indiferent de marca sau combustibilul folisit sa traga calcand pedala la fund aoleu mamaaaaaa.
contLord
Fiecare face cum crede de cuviinta, nu are nici o treaba condusul 'incorect' cu problema aparuta asa ca va consider offtopic
bobo77
Se poate inchide ne-am convins depre initiatorul acestui topic...
http://www.daciaclub.ro/reparatie-in-servi...ml#entry2659295
anitallica
sorry, stiu ca topicul e vechi, dar sper ca poate initiatorul il mai are activ la notificari.. am aceeasi problema, initial a inceput dupa primul drum de 60 km (Bucuresti - Ploiesti) sa scoata fum negru si se auzea un sunet "nou" pentru mine. am fost la un mecanic pe care il stia un prieten, a gasit ca ar fi EGRul si l-a schimbat.. in oras a mers ok, nu am remarcat nimic, dar apoi la urmatorul drum un pic mai lung (pana la Cornu) am simtit-o din nou ca nu trage cum ar trebui, m-am uitat in spate, fum negru.. sincer am crezut ca nu reuseste sa urce dealul la Cornu, pierdea putere vazand cu ochii, cu pedala in podea scadeau turatiile.. si mentionez ca nu mai auzeam sa porneasca turbina, care normal intra pe la 1800 rotatii.
am dus-o la acelasi mecanic, a spus ca nu vede ce ar putea fi. am dus-o la service dacia, au zis ca e turbina, trebuie schimbata.. sceptica, am dus-o la alt service dacia, au zis aici ca turbina nu are nimic. au gasit 2 bujii arse, le-am scimbat pe toate, dar asta nu are legatura, nu aveam probleme la pornire.. au spus ca e infundat traseul de evacuare si trebuie sa o scot la drum lung si sa o turez. am plecat cu ea, in drum spre casa primii 3km a mers ok, dupa care iar am simtit ca nu intra turbina, si motorul nu trage. a fost o provocare pana si pornirea la stop.. :|

sunt destul de neexperimentata cat sa accept ca poate fac eu ceva gresit, desi nu imi dau seama ce, cand mergea turbina schimbam mereu pe la 2300-2500, acum chiar spre 3000-3000+ cand nu intra, ca altfel nu are putere.. oricum nu are de fapt :|

speram ca poate contLord imi poate spune cum s-a comportat intre timp masina lui dupa schimbarea EGR-ului.. nu am putut da mesaj privat.

multumesc anticipat tuturor care pot oferi o parere.
Marco John
problema la aceste motoare dci sunt injectoarele de proasta calitate,turbina care cedeaza dupa un nr mai mare de km.
Mecanicii de la Dacia sunt invatati sa spuna ca motorina de proasta calitate,dar adevarul este ca motorul dci are probleme de fiabilitate.
Dar trebuie sa traiasca si mecanicii radmasa.gif
P-A-C-O
QUOTE(anitallica @ 18 May 2013, 12:43)
sunt destul de neexperimentata cat sa accept ca poate fac eu ceva gresit, desi nu imi dau seama ce, cand mergea turbina schimbam mereu pe la 2300-2500, acum chiar spre 3000-3000+ cand nu intra, ca altfel nu are putere.. oricum nu are de fapt :|


cauze pot fi multe, printre care un defect la turbo (mai exact "scapari" pe la WG sau chiar ax), filtru aer colmatat, scapari admisie, senzor MAP defect, etc

PS: te-am corectat eu, iti scapase un "e" wink.gif
anitallica
mersi mult de raspunsuri.. va e clar probabil ca primul lucru, am cautat "e"-ul care scapase.. nu l-am gasit, dar avand auto-correct pe EN orice e posibil

bun, inteleg, cauze pot fi multe, de la injectoare pana la turbo si alte chestii de care nu am auzit in viata mea smile.gif intrebarea e alta.. unde sa ma duc sa aflu exact problema? am fost la 2 service-uri Dacia autorizate, si am 2 diagnoze diferite.. nu cunosc niciun mecanic in care sa am incredere, sa stea sa imi explice, si sa simt ca testeaza in amanunt.. e un fel de loterie, si tot ce se aduna e frustrare de partea mea si bani dati de pomana..
concurent
Anitallica, am aceeasi problema la motor.

Nu mai trage dupa 2000 turatii, nu trece de 120 km/h, pierde din viteza la urcare, shuiera la accelerare (dupa 2000 turatii)

Cum ai rezolvat?
Merci.
anitallica
la mine era de la catalizator, era infundat, la service mi-au sugerat sa ies la drum mai lung (pe autostrada) si sa o turez tare cat sa se curate, dar cum mi se bloca la 2000 si nu mai urca pe turometru nu aveam nicio sansa.. asa ca am schimbat catalizatorul, am luat unul de la dezmembrari, si de atunci e ok si trage.

daca am invatat un lucru pana acum e ca nu poti sa te bazezi strict pe experienta altora, simptome similare pot avea cauze diferite, si nici nu pot sa zic ca am ajuns sa ma pricep foarte bine, dar din ce inteleg eu, la ce spui suna identic. primul lucru m-as uita la catalizator.. faptul ca spui ca pe la 2000 suiera e dupa parerea mea un lucru foarte bun, inseamna (din nou, in intelegerea mea limitata) ca intra turbina. dar degeaba saraca, daca e catalizatorul infundat nu au pe unde sa se evacueze gazele si gatuie motorul, turbina nu are sanse sa ajute.. dar e bine ca functioneaza smile.gif

faptul ca la deal nu trage, e dupa parerea mea tot din cauza asta, din pacate, pt mine cel putin, nici cand merge corect nu trage destul de bine. ea trage cat pt 1.5 si 65cp, dar mie nu imi ajunge tongue.gif

oricum, sper ca te ajuta sugestia"catalizator", si ca reusesti sa identifici problema. tine-ne la curent si bafta!
concurent
Multumesc.
O sa ma duc sa curat EGR-ul (catalizatorul - sper sa nu gresesc).
Totusi, de ce fluiera cand o calc? Suna ca si cand aerul trece printr-o spartura subtire.

Mai nou nu-mi mai cupleaza AC-ul, iar ventilatorul porneste odata cu motorul.
Am fost la o diagnoza unde mi-a sugerat sa verific senzorul de presiune pt refrigerare. Unde o mai fi si ala?

Si cand ma gandesc ca eram linistit cu 7 ani in urma ca era noua si nu-mi da batai de cap... nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut timpul
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.