monoplus61
8 Oct 2010, 17:29
Foarte multi dintre dvs. ati intampinat probleme cu pornirea. La ctionarea contactului motorul nu porneste, martorul antidemator clipeste des etd. Asa mi s-a intamplat si mie si, de vreo doua saptamani, le-am incercat pe toate: contacte electrice curatate si suflate, relee verificate, filtru de benzina schimbat etc. Astazi, dupa toate alea, Dacia mea a pornit. Greu, din 2-3 incercari cu care am fortat clipitul martorului antidemaror. Minune, insa, in momentul in care am taiat contactul: MOTORUL A CONTINUAT SA FUNCTIONEZE FARA CHEIE IN CONTACT. Un raspuns, ceva, de la cineva de pe forum sau inscriu aceasta intamplare in Guinness Book?
Maskatu
8 Oct 2010, 18:00
Daca ti-as spune ca nu esti primul ai ramane surprins? Au mai fost destule cazuri. Uce decodorul citeste codul cheii o singura data, asta inainte de pornire. Dupa ce a citit codul, bucsa decodoare/uce decorul nu mai au nevoie de acest cod, deoarece este necesar doar la inceput pentru autorizarea pornirii.
Restul tine de contactul cheii. Contactul tau este stricat, drept urmare "nu tine" cheia pe pozitie, si poti sa scoti cheia usor, sau ai un contact imperfect ori scurt.
C@talin
8 Oct 2010, 18:19
io cred ca el zice ca a dat cheia innapoi si a scos-o motoru ramamand pornit.
,io asa am inteles
djasu82
8 Oct 2010, 19:24
pai altceva mai sti decat misto
Parerea mea e ca are cablul de la borna de minus a bateriei care se leaga la caroserie defect mai ales daca nu se opreste motorul idem cu pornirea.
serviccom
8 Oct 2010, 20:56
Nu face misto deloc, asta am inteles si eu, taierea contactului=aducerea cheii de contact in pozitia O. Poate s-a stricat contactul, poate de la incercarile de porniri repetate si dese. Daca se opreste contactul, ledul antidemarajului incepe sa clipeasca dupa 10 sec, in astea 10 sec ce poate pornii imediat ce s-a pus contactul, probabil a fost facut asa pentru opririle accidentale ale motorului in trafic.
Maskatu
8 Oct 2010, 22:28
Problema se manifeste in doua feluri.
-cu motorul pornit, se rasuceste cheia in pozitia 0 (zero) ca si cum ai opri motorul, insa el continua sa functioneze
-scoti cheia pur si simplu din contact, cand motorul este pornit, iar el ramane pornit.
Ambele cazuri sunt posibile si au mai fost intampinate. In primul caz probabil un contact imperfect sau un scurt pe instalatie iar in al doilea caz contact defect (mecanic).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.