Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Second hand
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
hash
Nu ca vreau sa-mi iau, dar sunt curios.

Se da una bucata masina de gen 5500 euro:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....r=1&tabNumber=3

Sa zicem ca pe langa asta mai platesti 1500 euro inmatricularea. Iese pe la vreo 7000. Tocmai azi am vazut una pe strada cu un pret de strigare de 6500 euro.

Daca mi-as lua atare belea pe cap, cam ce cheltuieli as avea cu ea pe an, in afara de motorina?

Masina are 300.000km, deci alergata bine.

Ma intereseaza cat costa:
- RCA
- CASCO
- daca nu mai intra in parametrii de poluare, ce trebuie schimbat pe la motor si cat ar costa?
- ce ar putea sa pice la ea?
Markos
despre pemfeuri si merțuri îti povesteste Kum, e expert la d-astea.
einstein1984
Pompa de injectie e Bosch, dar si 300 000 km sunt multi...
argon
nu e alergata bine, sunt km normali pentru varsta ei..ca aia isi iau masini sa le foloseasca, nu sa stea sa se uite la ele.
C a t a l i n
Probabil inca n-a ajuns pe mana unuia priceput in a parcurge Km cu spatele... vreo 150 mii asa...
Marty
Ma hash, la 300 de mii de km., cam ce ar putea sa-ti cada? Pai... de la bara din fata pina la bara din spate ar putea sa-ti cada...tot! 04.gif
Una peste alta, daca masina e-ntretinuta cum trebuie, n-ar trebui sa aiba mari belele. Doar ca odata adusa la noi, o sa-nceapa sa-ti cada.
corbex
Daca in prima luna nu pica nimic, scapi ieftin. Dupa aia nu mai conteaza, ca iei leafa.
Marty
radmasa.gif
IRONICK
QUOTE(argon @ 11 Oct 2010, 12:12)
aia isi iau masini sa le foloseasca, nu sa stea sa se  uite la ele
Am un amic care are o berlina dasta. Motorul merge ceas, de obicei cad bratele la suspensie, sau rulmentii/flanse la cardan
argon
..de obicei cand treci de Nadlac ajutate de Berceanu.
kum
QUOTE(Markos @ 11 Oct 2010, 11:09)
despre pemfeuri si merțuri îti povesteste Kum, e expert la d-astea.
*


Te doare-n brișcă pe tine, că tu ai fată, nu băiat!
nedumerire.gif
Da' chiar și dacă-i fată, tot o să vrea să conducă, să aibă mașina ei!
Mai vorbim peste cca. 6-7 ani!
god_hand.gif
C a t a l i n
Cunosc bine un 320d d-asta, facut in 2001... Adus aici acum 4 ani, cu pana in 100 mii km "reali" ca asa se poarta. Motorul mergea, a rezistat si dupa alimentarea cu benzina in loc de motorina... Problemele au inceput sa apara cu suspensia dreapta fata - nimeni nu stia ce are, troncanea ciudat si tragea dreapta. Apoi compresorul de A/C a inceput sa arunce pilitura prin tot compartimentul motor. In final a fost cumparata de un tigan.
Marty
QUOTE(kum @ 11 Oct 2010, 11:21)
Te doare-n brișcă pe tine, că tu ai fată, nu băiat!
nedumerire.gif
Da' chiar și dacă-i fată, tot o să vrea să conducă, să aibă mașina ei!
Mai vorbim peste cca. 6-7 ani!
god_hand.gif
*

Si fraeru' a vindut Matizu'.
kum
QUOTE(Marty @ 11 Oct 2010, 11:21)
Si fraeru' a vindut Matizu'.


Nu-i nimic! Ii ia un Opel Astra G!
Recomand! wink.gif
corbex
Cu matizul a carat Markos primele tone de portocale? Ce inseamna succesul, dom'le !
Maskatu
QUOTE(hash @ 11 Oct 2010, 12:06)
Ma intereseaza cat costa:
- RCA
- CASCO
*


Rca pe 12 luni (cel mai ieftin) in momentul de fata 612 lei.
Casco cu 20.000 euro valoarea de noua, inmatriculata prima oara in 2002, fara fransiza, este de aprox 800-900 euro/an.
Impozitul este de 180-200/an.
corbex
Cre' ca-mi vind Solenza si-mi iau Tico. C@talineee, ai PM !
Andy_ACS
E 46 (mai ales dupa facelift) e o masina care mi-a placut mereu.
Ca performante si manevrabilitate e o referinta in clasa ei, foarte reusita masina. Ca spatiu interior sta putin cam slab, dar e acceptabil.
Masinile sunt foarte fiabile, insa probabilitatea de a se defecta ceva creste cu nr de km parcursi si cu posibila intretinere precara.
- RCA costa ca la orice masina de pana in 2000 cmc, depinde de societatea de asigurari si de datele proprietarului, sunt calculatoare pe net
- CASCO se ia cam 5-6% din valoarea masinii, desi are 9 ani cred ca o coteaza destul de sus. Daca te hotarasti sa nu ii faci sunt foarte multe piese la dezmembrari, modelul e comun.
- legat de parametrii de poluare eu zic ca 99% nu o o sa ai probleme. In general la dieseluri turbo o forje sanatoasa la drum intins sa se duca funinginea ajuta inatne de ITP
- de picat poate sa pice orice, ca la orice masina din lumea asta. Mai probabile ar fi elemetele de suspensie (bucsi, pivoti, telescoape, bielete, etc). Daca faci test inainte sa o iei si nu bate/troncane te mai tine destul. Motorul e foarte fiabil, insa dupa multi km e oarece grad de uzura la diverse componente gen turbina, pompa de motorina, ambreiaj, etc.
Distributia e pe lant.

Parerea mea este ca masina asta ar merita in conditiile in care ai oarece potenta financiara, in caz ca apar chestii neprevazute. Daca e masina buna o sa iti aduca multe satisfactii. Vezi daca o iei din Romania ca va creste considerabil probabilitatea sa aiba ceva defecte, in general romanii le iau, le folosesc, nu prea schimba pe la ele ca sunt piese scumpe, apoi le vand.

Bafta!
argon
QUOTE(Andy_ACS @ 11 Oct 2010, 11:43)
- legat de parametrii de poluare eu zic ca 99% nu o o sa ai probleme. In general la dieseluri turbo o forje sanatoasa la drum intins sa se duca funinginea ajuta inatne de ITP
*



La rulajul ala, daca catalizatorul nu a fost schimbat, o sa trebuiasca in curand, o fi bemfeuu masina, dar catalizatoarele au o viata limitata de procele alea chimice, si nue tocmai ieftin unul.
C a t a l i n
M-as mira sa existe masina diesel cu 300.000 km la care sa nu se fi schimbat macar odata catalizatorul si EGR-ul.
Markos
Argoane, m-am întors ma, schimba statusul ala.
argon
done happy.gif
Marty
radmasa.gif
kum
QUOTE(Markos @ 11 Oct 2010, 11:49)
Argoane, m-am întors ma, schimba statusul ala.

Cât mai stai? biggrin.gif
Ake
Nu cobi!
l@u
QUOTE(C a t a l i n @ 11 Oct 2010, 12:49)
M-as mira sa existe masina diesel cu 300.000 km la care sa nu se fi schimbat macar odata catalizatorul si EGR-ul.
*



Daca spuneai de turbina te credeam dar asa tind sa te contrazic wink.gif
C@talin
QUOTE(corbex @ 11 Oct 2010, 12:43)
Cre' ca-mi vind Solenza si-mi iau Tico. C@talineee, ai PM !
*


radmasa.gif radmasa.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.