Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Montare carburator dublu corp de nova pe dacia 1400
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Geo89
Buna ziua.Sunt nou pe acest forum,dar vechi in materie de dacie.Adica nu foarte vechi,dar avand in vedere faptul ca abia am devenit membru este ceva.Apropo,sa trecem la subiect.Deci am o Dacie berlina din dec 97,cu carburator simplu.Masina are si GPL.Eu merg cu ea mai mult pe Gpl,si simt ca nu trage bine,chiar daca e gaz.Pe benzina nu trage nici atat,dar consuma de rupe.E reglat normal,merge motorul absolut perfect si pe gaz si pe benzina fara nici o diferenta.Vreau sa montez un carburator dublucorp provenit de pe o dacie nova din 99.Deja am flansa adaptoare in constructie.Acum ramane sa vad cum se fac modifcarile,si vroiam sa vad daca a mai montat cineva asa ceva si ce randament are.Se simte puterea?Multumesc anticipat.
basileros
salut...toti posesorii de NOVA si PAPUC vor carburatoare monocorp[1400] si tu dublucorp [care este el intradevar mai performant]...crezi ca esti in stare sa-l reglezi??... ce fel de carburant folosesti,?caci pt gpl e foarte bun cel care il ai...mai bine regleaza aprinderea[pune electronica cu senzor GOTRONIC] si gazul ...ok ..acum daca tot vrei dublu corp trebuie cateva modificari:! 1..galerie admisie de nova sau papuc...2....sau modificat gatul de lebada de la carb.1400..3..modificat prinderea cablului de acc....4..modificat pompa benzina[anulat returul care trebuie lungit si bagat in returul carb dublu]..5..mai sunt cateva maruntisuri dar nu-mi vin acum in minte....per total cred ca nu se merita mai ales pt. gpl ...bafta..!!!!
krapcarasu
intai rezolva problema cu trasul , la altii cum trage si la tine nu?
Geo89
Pai am incercat zeci de reglaje la mai multi meseriasi.Toti spun ca e dereglata la gaz cand ajung la ei,dar nu prea se cunoaste nici o modificare dupa ce isi baga ei mainile si o "repara".Precizez ca motorul nu consuma pic de ulei,am presiune 5 in mers la 2800.Si 3 si la relanti.Linia buna.Oricum sunt sigur de faptul ca fuge mai tare pe gpl decat pe benzina.Dar oricum nu am baza sa ma bag in depasire la 90 km/h cu a 5,si asta nici singur.Eu sunt din Braila,Stie cineva unde pot gasi o aprindere(cea mai buna (poate fi si cea mai scumpa) ).Despre ce fel de senzor este vb?Multumesc!

27 Oct 2010, 18:10:
Eu m-am gandit sa las galeria originala a ei de 1400,si sa fac flansa in vorma de v,ca sa nu atinga clapetele de la carburator cand se deschid la maxim,si ca gaz-ul benzina sa ajunga corect in galerie.E corect cum am gandit?
krapcarasu
citind pe forum poti face sa mearga f bine cu carbul asta, vei vedea ca nu-i nevoie de dublu, dar daca vrei neaparat....
payty
stiu ca am avut si eu gaz la dacia tatalui meu si pe benzina facea aceeasi problema - consuma la greu (adica am reusit 23 de litri la suta smile.gif) )

Cum e conectat furtunul de gaz? In lateralul carburatorului sau ai piesa aia de aluminiu in capul lui la care vine conectata?



Din cate am inteles, ar fi mai bine sa dai gaura in carburator si sa ii pui un stut acolo, intre clapetele de soc si de acceleratie.

Cu carburatorul dublu nu cred ca faci mare afacere pentru ca in primul rand nu il vei putea monta pe galeria mono si in al doilea rand va trebui sa pui furtun de gaz la ambele corpuri.

Geo89
Cand am cumparat-o eu aveam furtunul de gaz bagat cu piesa din aluminiu in racordul dintre filtrul de aer si carburator.Si va spun ca aveam un consum/pierdere de 18 l de gaz/100 km.Apoi am dat gaura in carburator,si cu reglajele de rigoare,am reusit sa o fac sa consume mai putin.Totusi raman uimit cat de putin consuma cateodata si cateodata papa de mananca nori,fara a efectua vreun alt reglaj.Cauza ramane necunoscuta.Si cu acelasi tip de condus.Prin flansa pe care am gandit-o cu nenea strungarul,osa va demonstrez ca merge montat pe galeria simpla,nu stiu cat de bn v-a functiona dar o sa-l montez sa vad,SI O SA PUN SI POZE,POATE MAI ESTE CINEVA INTERESAT.Daca nu v-a merge cu flansa pe care o fac,o sa iau o galerie de nova,si o sa o modific si tot o fac eu intr-un fel.Nu ma dau batatut.Eu vreau putere mai mare.Chiar daca imi consuma 10/100 km nu conteaza,dar vreau sa fuga si aiba su ficienta putere.Multumesc ptr raspunsuri si mai astept sugestii.
anndi
Nu trage din alte motive. Daca pui carbul de nova pe gpl o sa consume exagerat daca dai drumul la gpl pe ambele corpuri pentru ca are deviatia de reglaj a aerului pe corpul 2 si te vei chinui foarte mult sa o reglezi. Cand va merge bine pe GPL va merge prost pe benzina. Nu este o treaba perea buna. Iti recomand sa cauti alt carburator, weber de preferat, si sa il montezi ala pe masina.
payty
flansa se poate face, doar sa ai grija sa mai si incapa carburatorul sub capota. Daca nu ai modelul cn4, s-ar putea sa nu ai mult spatiu liber.
Geo89
multumesc ptr raspunsuri.m-am gandit si eu la faza cu flansa ca daca o pun e posibil sa atinga in capota,dar sa vedem,si poate daca o sa mearga bine,cumpar o capota si ii fac o decupatura ca la papuc diesel.
bv-08-fgm
Geo89 - Daca vrei unu normal iti pot da eu unu in perfecta stare de functionare in schimbul celui dublucorp si o diferenta.Dai un PM si vorbim acolo
Tudor Badescu
In vremuri mai vechi era discutata montarea carburatorului dublu corp de Skoda 120 la Dacia 1300.Consum mai mic la sarcina mica si putere crescuta.Doar ca nici acesta nu e cu cele mai simple reglaje.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.