Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Mi se Opreste Motorul
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
SaxoBeat
Salut.
Detin o Solenza , an fabricatie 2005 , aprox 50 000 km
Model:scala
De ceva timp cand o scot pe liber si incep sa franez mi se opreste motorul , problema continua sa persiste , ma deranjeaza foarte mult deoarece e totul servo si raman fara frana si directie.
Nu conteaza daca e frig afara sau caldura , mi se opreste foarte des , cand reduc viteza .
Am curatat filtru de aer , si nimic , Care ar fi problema
Va rog frumos ajutatima.
ramsen
numai daca apesi pe pedala de frina se opreste motorul???sau si daca nu apesi pe frina...daca nu si cind apesi pe frina se opreste atunci curata corpul clapeta...ai mizerie cit casa poporului pe interiorul lui si pe motorasul pas cu pas...
SaxoBeat
deci cand merg normal , constant , nu mi se opreste
deh cand incetinesc , nu conteaza , frana de motor sau de picior , sau pur si simplu o las pe liber , mi se opreste motorul :|
ma deranjeaza foarte tare
X@by
Curata corp clapeta si motorasul pas cu pas.
rratzoiusexos
nu vad cum ar putea sa ti se opreasca motorul in frana de motor..e un paradox...curata corpul clapeta si mai vorbim
tuti
idem, curata corpul clapeta / motorasul pas cu pas, dar verifica in prealabil si furtunul ce merge din galeria de admisie (parca) in servo-frana, inclusiv supapa in care intra.
bafta!
lentini0875
Sal.nu-i grav.cum au spus si ceilalti ..motoras pas cu pas curatat si ai rezolvat problema...fratele avea aceiasi problema si a rezolvat-o curatand motorasul pas cu pas...o zi buna
klaus
Haideti, poate reusim sa facem un topic de 100 de raspunsuri care toate sa spuna acelasi lucru!
Eu cred ca e suficient o bata la un car de oale.
ramsen
atentie insa la motorasul pas cu pas ...sa nu cumva cind il stergi de mizerie cu o cirpa sa nu ii misti virful ala nichelat...dupa ce ai curatat bine corpul clapeta si motorasul pas cu pas inainte de a porni motorul pui contactul pina se stinge becul de vreo 5 ori
si dupa cheie frate...bafta
djasu82
e da biggrin.gif s-ar pune contact daca s-ar misca capul pentru a se recalibra. In rest nu are treaba contact demarosr si motorul o ia la sfert.
ursu_florin2002
Si la DSN a mea face la fel cand e rece.
-curatat corp clapeta
-curatat mpp
-desfacut mpp , curatat si montat la loc
-10 contacte pus/ luat
-silicon negru intre corp clapeta si galerie
-schimbat bujii
-schimbat filtru aer
Dupa toate astea nici o modificare.Asa face la prima pornire dimineata. Peste zi nu mai face. Eu cred ca-i pe duca mpp.
ramsen
da...este pe duca mpp...
djasu82
se masoara rezistentele bobinelor de la motoras si dupa aceea se da verdictul final.
ursu_florin2002
Daca as avea cu ce , si as sti si cum , poate , dar eu fiind paralel cu electrica si electronica .....Mecanica e altceva .
Maskatu
Cred ca toata lumea ar trebui sa curete motoras pas cu pas chiar daca nu au probleme (inca), mai devreme sau mai tarziu vor avea, pentru ca este inevitabil. La 60-70% din problemele cu pornirea/turatiile principalii "vinovati" sunt:
-motorasul pas cu pas
-senzorul de turatie
-electromotorul
-pompa de benzina
-filtre murdare
alexsandu
salutare!!! Proaspat proprietar.....ma dau cu capu de toti peretii.
Solenza 1.4MPI Europa....85k km.

Porneste.....se opreste la relanti.....se opreste in mers chiar si in viteza....mai mult dupa ce se incalzeste. Daca nu se opreste...incepe sa vibreze toata(merge in 3), se opreste....ii dau cheie....merge bine.
La 80-100Km/h incepe cu niste intreruperi(suturi) si dupa aia moare...efectiv nu se mai alimenteaza.....pot s-o bag in viteza si sa incerc sa fortez pornirea dar degeaba. Trag pe dreapta...dau cheie si merge.

La mecanic....TRAGEA AER FALS.....curatat corp + mpp....tot asa face. Nu mai trage aer fals.
Am descoperit bobina de inductie crapata.

Interesant este ca dupa ce se opreste, ii dau cheie si o ia la sfert. de fiecare data. Pompa de benzina a fost schimbata in vara. Dupa ce am plecat de la mecanic m-am ales si cu oscilatii de relanti(d-alea nu aveam.....doar murea)
mad.gif huh.gif blink.gif

Maine cred ca ajung la un tester.
Please HELP!!!
bogdanelkva
Daca aia nu-i,aia nu-i,or fi injectoarele infundate.... unsure.gif
vallyyy
Desi am o solenza in familie nu sunt asa de familiarizat cu problemele ei , insa stiu de la un cunoscut ca acum 2 ani a avut probleme de genul astora de le descrii tu si cauza lor era pompa de benzina ,era imbacsita de impuritati
ovidiu87
si eu zic pompa sau bobina...intrebarea mea este daca mai reusesti sa turezi motorul peste 3500 rpm si sa l ti constant vreo 30 secunde.(daca moare, e pompa sigur)
alexsandu
biggrin.gif Rezolvat problema!!! Am cumparat alt MPP 220 RON(al meu era blocat.....bratu de la MPP nu mai culisa deloc).

Am luat si o bobina de-aia naspa(ASAM)110RON.....dar nu mergea deloc......nu dadea nici o scanteie(nenea de la magazin mi-a dat banii inapoi desi o luasem pe naspa fara factura).
Pan la urma tot a mea merge....asa crapata..........dar totusi mai am niste intreruperi la relanti.....iar la rece relantiul meu nu e foarte regulat.

In rest...nu se mai opreste....nu-mi mai da suturi in sarcina......trage bine. Oricum sunt FALIT.

Am facut vreo 50km de oras si putin afara fara probleme. Decat ca am u cauciuc ovalizat radmasa.gif
Pompa a fost schimbata asta vara......turata sta ca oricum i-am facut ITP acu vreo 5 zile si m-a tinut nenea ala cu ea turata o gramada de vreme(vreo 4 min)...k se chinuia cu noxele mele.........catalizator infundat....CICA....o fi .....el o sti.


CU CE NU M_AM LAMURIT IO.......de ce imi mergea in 3?????????????????....chiar si cu MPP defect........oare ma lasa bobina???

Sanatate!!!!!
vallyyy
Ca sa nu mai deschid alt topic continuu aici .Am o solenza care nu prea vrea sa treaca de la 60 de ora ,de la 60 la ora in sus ,intrerupe si moare motorul .Apoi porneste usurel dupa ce o lasi 20 de secunde .Suspectez pompa de benzina infundata sau catalizatorul ,altceva care mai poate fi da-ti-mi voi idei , totusi cum aflu daca catalizatorul e infundat ?
klaus
Catalizatorul infundat nu prea intrerupe motorul. Eu as suspecta direct pompa de benzina.
cristyjas
Salut,cum spune si Klaus cred ca tot pompa de benzina este cauza,probabil ca nu mai asigura o presiune corespunzatoare,iar catalizatorul il poti verifica scotand sonda lamda si mergi putin cu ea asa.
vallyyy
Care ati mai avut probleme ati incercat sa o dati jos si sa o suflati cu aer ? Stiu ca e de munca ,dat rezervor jos etc ,dar nu stiu daca voi avea bani de alta pompa
ramsen
QUOTE(vallyyy @ 17 Mar 2011, 11:45)
Ca sa nu mai deschid alt topic continuu aici .Am o solenza care nu prea vrea sa treaca de la 60 de ora ,de la 60 la ora in sus ,intrerupe si moare motorul .Apoi porneste usurel dupa ce o lasi 20 de secunde .Suspectez pompa de benzina infundata sau catalizatorul ,altceva care mai poate fi da-ti-mi voi idei , totusi cum aflu daca catalizatorul e infundat ?
*


daca vrei sa verifica catalizatorul scoti sonda lambdra...daca se tot opreste motorul atunci dute la service CNCD si verifica presiunea la pompa de benzina...se poate sa o ai infundata sita sau chiar pompa de benzina sa fie pe duca...iar catalizatorul ar trebui sa iti faca probleme de cum pornesti la drum ca nu iti mai trage masina...
cristio_79
Mergi si cauta pompa de benzina Bosch (doar pompa electrica, nu tot ansamblul). Vezi sa fie in cutie galbena pe care scrie cu rosu "Bosch", nu cumpara in cutie albastra "de origine" pentru ca este aceeasi chestie, dar costa cu vreo 100 de lei in plus.
Sita pompei este infundata cu mizerie, pompa este suprasolicitata si cand se incinge se blocheaza. Asta se intampla cand mergi peste vitezele mentionate de tine.
Am patit aceeasi chestie, am rezolvat acum doi ani prin schimbarea motorasului. Am scris in acest topic la vremea respectiva, iar aici gasesti informatii despre pompa, inclusiv codul.
vallyyy
M-am programat la mecanic maine pentru datul jos al pompei de benzina ....Cristio79 cat costa ansamblul electric de spui de el sau mai bine zic cat a costat cand l-ai luat tu si daca am vreo sansa sa-l gasesc in Mioveni in magazine ?
cristio_79
Nu mai retin exact, 260 sau 280 de lei. Tot ansamblul era pe la 600 de lei, dar nu are rost.
vallyyy
Am fost astazi la mecanic ,concret este ca in cei 60 de km parcursi astazi unde i-am dat si 135 nu a mai facut fitele alea ...sper totusi sa fi fost din cauza benzinei proaste si sa nu am probleme cu pompa ...multumesc de asistenta
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.