Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: cablul de la kilometraj numai merge..off
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Andyno
in seara asta cand am plecat cu masina, am obs ca numai indica viteza ohmy.gif ..ce ma oftic..
mai am un break pe injectie care la fel tot nu i merge km-trajul si i am luat un cablu de la o dacie din 2000...breakul fiind tot din 2000.

se potriveste cumva la a mea din 99? ma refer la cutie?

cum se scot ceasurile? sau ma duc la un mesteR?
C a t a l i n
nu_mai

NU MAI

nu mai

Sunt 2 cuvinte.
Andyno
ok, m-am grabit. suparat.
ghitza
se potriveste
bygy007
se desface de la ceas din bord si de la cutie parca cu cheie de 10 , trebuie sa te bagi pe sub masina , un 15-20 min maxim daca nu intimpini probleme
Andyno
si 2 ore sa dau ceasurile jos...off
bygy007
depinde de bord , daca ai minuta fina poti desface fara sa dai ceasurile jos , bagi minuta pina in spate si desfaci piulita , aia cu cheie de 10 este la cutie
Paulorossi
QUOTE(Andyno @ 10 Nov 2010, 23:56)
si 2 ore sa dau ceasurile jos...off
*


Poti sa scoti cablu din ceasuri simplu.Dai capacu de la sigurante jos si bagi mana pe acolo si tragi de el.E posibil sa fi sarit de la loc si de aia sa nu iti indice,patit de mine de o gramada de ori.Deci mai intai incearca sa-l impingi la loc,dai o tura si vezi daca iti merge.
Daca vrei sa dai ceasurile jos,le poti da in 10 min.Mai intai desfaci masca inferiora a volanului si o scoti pe cea superioara.In panoul central jos la ceasuri ai 2 suruburi,le desfaci apoi scoti scrumiera si ai acolo inca doua suruburi.Trebuie dat jos panoul de la climatizare,doar fata pentru a desface suportul de prindere de la panoul de climatizare de catre panoul central,tot doua suruburi.Mai departe desfaci siguranta ceasurilor de catre panoul central,sunt doua cleme de metal in dreapta si stanga ceasurilor.Pt cea din stanga accesul se face prin fereastra de la sigurantele fuzibile.Cu grija tragi de panoul central ridicand de bord pt ca panoul are 3 bolturi de plastic infipte in bord.O sa tragi de masca in lateral pt a scoate ceasurile care au 3 mufe.Inainte de a le scoate scoti cablu de la kilometraj.Pare mult dar nu dureaza mai mult de 10 min.
Succes.
rodi
Mai intai de toate te uiti pe cutia de viteze cum este prinderea cablului; examinezi si teaca pana sus la intrarea de langa pompa de frana (compartiment motor) ; poate pe acest traseu, gasesti o anomalie...
Andyno
m-am bagat azi sub masina. nu stiu despre ce cheie de 10 vorbiti, ca eu nu-mi dau seama ce as putea sa desfac cu cheia.

nici nu-mi dau seama cum sa l scot ptr zici ca este turnat acolo.....

si hai sa zic ca scot cablul din spate de la ceasuri fara sa demontez, dar cum bag cablul nou? ptr ca nu vezi nimica pe acolo...

ce ma oftic ptr ca eu nu prea ma uitam la indicator de benzina, stiam cat merg dupa km partial...cand acul nu se mai misca tot mergeam.
Ov
QUOTE(Andyno @ 11 Nov 2010, 14:20)
m-am bagat azi sub masina. nu stiu despre ce cheie de 10 vorbiti, ca eu nu-mi dau seama ce as putea sa desfac cu cheia.

nici nu-mi dau seama cum sa l scot ptr zici ca este turnat acolo.....

unde intra cablul in cutie, in lateral este un surub care pica perpedicular pe cablu. Cu cheia respectiva slabesti surubul ca sa poti trage cablul afara din cutie

QUOTE(Andyno @ 11 Nov 2010, 14:20)
si hai sa zic ca scot cablul din spate de la ceasuri fara sa demontez, dar cum bag cablul nou? ptr ca nu vezi nimica pe acolo...

folosesti o lanterna daca nu vezi nimic icon_mrgreen.gif

Andyno
cablul care l am achizitionat nu prea seamana la partea unde intra in cutie cu ce l original dupa masina...

am sa fac poze...
markko
[quote=Andyno,11 Nov 2010, 15:20]
m-am bagat azi sub masina. nu stiu despre ce cheie de 10 vorbiti, ca eu nu-mi dau seama ce as putea sa desfac cu cheia.

nici nu-mi dau seama cum sa l scot ptr zici ca este turnat acolo.....

si hai sa zic ca scot cablul din spate de la ceasuri fara sa demontez, dar cum bag cablul nou? ptr ca nu vezi nimica pe acolo...

Eu zic k pt tine k sa iti fie mai usor ar trebui a dai jos cutia de viteze si ii dai roata de 3-4 ori si poate te si dumiresti unde este prins cablu de chilometraj in cutia de viteze ...
iuliano_smile
QUOTE(Andyno @ 11 Nov 2010, 16:01)
cablul care l am achizitionat nu prea seamana la partea unde intra in cutie cu ce l original dupa masina...

am sa fac poze...
*


Cum a zis si ov. Cauti cablul original unde intra in cutie. Acolo o sa vezi un surub perpendicular pe el. il desfaci si il scoti de acolo. Dupa aceea te gabi in masina cu manuta pe la tabloul de sigurante, te duci la bord (vezi ca in spatele ceasurilor este un v din tabla care in interior e gol, si acolo o sa gasdesti cablul), desfaci piulita si scoti cablul prin masina. Ai grija sa stii gaura pe unde iese sa nu stai sa te gandesti dupa aia pe unde lai scos.
Dupa ce lai scos treci la bagatul ceilulalt cablu. Il bagi pe gaura unde lai scos pe celalalt. Il mulezi pana la cutie si il infigi acolo. Strangi surubul si aici ai terminat. Dupa aceea bagi mana si bagi cablul in spatele ceasurilor. Acolo dai piulita putin la o parte si incearca sa bagi motul (vezi ca e patrat si intra putin mai greu in ceasuri in sensul ca trb sa il nimeresti pe pozitie). Daca nu intra mai invarti putin de el. Dupa ce lai bagat, viii cu piulita si il strangi bine.


Ai inteles acuma?
Andyno
da biggrin.gif...inca nu am ajuns sa l fac....
GabyDSN
Te ajut io de unde esti ?
Andyno
Bucuresti: merci mult...dar dacia este pe dreapta din motive ca nu face caldura si merg cu injectata...tot dacia..

si nici la injecatata nu am cablu...poate o rezolvam..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.