Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cutia de viteze
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Redeemer
Salutare! am si eu o intrebare...cand vreau sa bag in a 2-a nu intra, se aude un zgomot ciudat...ca si cum ai baga in masalier fara sa calci ambreiajul...si am observat ca se si aprind becurile de masalier din spate... doar in treapta a 2-a face asa...acum cateva luni a inceput sa faca asa iar acum observ ca face din ce in ce mai des...are idee careva despre ce este vorba? Si inca o problema... cand tin piciorul pe ambreiaj huruie...cand il iau nu mai face asa...de obicei il face la porniri, la plecari de pe loc...in mers cand schimb vitezele nu face! Help me pls!
TXzamora88
QUOTE(Redeemer @ 18 Nov 2010, 21:31)
Salutare! am si eu o intrebare...cand vreau sa bag in a 2-a nu intra, se aude un zgomot ciudat...ca si cum ai baga in masalier fara sa calci ambreiajul...si am observat ca se si aprind becurile de masalier din spate... doar in treapta a 2-a face asa...acum cateva luni a inceput sa faca asa iar acum observ ca face din ce in ce mai des...are idee careva despre ce este vorba? Si inca o problema... cand tin piciorul pe ambreiaj huruie...cand il iau nu mai face asa...de obicei il face la porniri, la plecari de pe loc...in mers cand schimb vitezele nu face! Help me pls!
*


inteleg acel sunet ca un fel de carait nu?cutia mea a facut odata asa mai demult dar nu mai face .deci eram pe drum si am vrut sa o iau stanga si sa bag a 2 eram in a 3 si cand sa bag a 2 un huruit..si faza cu becurile o fi vrun scurt ceva de se aprind becurile din spate
STORMTROOPER
Te bagi pe sub masina si incerci sa reglezi patina.S-ar putea sa scapi doar cu asta.Alta situatia s-ar putea sa fie sincronul din cutie in apropiere de iesirea la pensie, si nu scapi fara sa desfaci cutie.
In ceea ce priveste uruitul de la ambreiaj, ala vine de la rulment.Trebuie sa-l schimbi.
TXzamora88
QUOTE(STORMTROOPER @ 18 Nov 2010, 21:43)
Te bagi pe sub masina si incerci sa reglezi patina.S-ar putea sa scapi doar cu asta.Alta situatia s-ar putea sa fie sincronul din cutie in apropiere de iesirea la pensie, si nu scapi fara sa desfaci cutie.
In ceea ce priveste uruitul de la ambreiaj, ala vine de la rulment.Trebuie sa-l schimbi.
*


am si eu o intrebare pt tn?dacia ta are ambreiaj de 180 din fabrica?si ce cutie ai fuga sau de tras?
Redeemer
zgomotul care se aude cand bag a doua e ca si cum ai incerca sa bagi in viteza si nu calci ambreiajul...e un sunet ascutit...ca si cum s-ar freca fier pe fier la viteza mare
In legatura cu becurile de masalier...nu e nici un scurt...se aprind in momentul in care nu intra in a 2-a...parca nu ar recunoaste care e a 2-a si care e masalierul...deaia face zgomot...le incurca:|

<span class='edit'>18 Nov 2010, 23:49:</span>
QUOTE(STORMTROOPER @ 18 Nov 2010, 22:43)
Te bagi pe sub masina si incerci sa reglezi patina.S-ar putea sa scapi doar cu asta.Alta situatia s-ar putea sa fie sincronul din cutie in apropiere de iesirea la pensie, si nu scapi fara sa desfaci cutie.
In ceea ce priveste uruitul de la ambreiaj, ala vine de la rulment.Trebuie sa-l schimbi.
*



care e patina? imbinarea aia dintre schimbator si fierul care intra in cutie? stiu ca am umblat odata acolo mai demult ca nu imi intra bine in a 5-a...si dupa aia intra bine in a 5-a si intra greu in prima si a doua viteza smile.gif)

19 Nov 2010, 00:01:
am uitat sa va zic ca de cand am luat masina nu am verificat uleiul din cutie...nush cat mai are...:| are vreo legatura intre simptomele care le are cu chestia cu uleiul?
TXzamora88
QUOTE(Redeemer @ 18 Nov 2010, 22:42)
zgomotul care se aude cand bag a doua e ca si cum ai incerca sa bagi in viteza si nu calci ambreiajul...e un sunet ascutit...ca si cum s-ar freca fier pe fier la viteza mare
In legatura cu becurile de masalier...nu e nici un scurt...se aprind in momentul in care nu intra in a 2-a...parca nu ar recunoaste care e a 2-a si care e masalierul...deaia face zgomot...le incurca:|

<span class='edit'>18 Nov 2010, 23:49:</span>
care e patina? imbinarea aia dintre schimbator si fierul care intra in cutie? stiu ca am umblat odata acolo mai demult ca nu imi intra bine in a 5-a...si dupa aia intra bine in a 5-a si intra greu in prima si a doua viteza smile.gif)

<span class='edit'>19 Nov 2010, 00:01:</span>
am uitat sa va zic ca de cand am luat masina nu am verificat uleiul din cutie...nush cat mai are...:| are vreo legatura intre simptomele care le are cu chestia cu uleiul?
*


mai normal ca are..verifica la un mecanic sa vezi cat e daca e putin completeaza

19 Nov 2010, 13:41:
QUOTE(TXzamora88 @ 19 Nov 2010, 13:41)
mai normal ca are..verifica la un mecanic sa vezi cat e daca e putin completeaza
*


"pai" am vrut sa zic scz
radu_ionescu
salut, unde credeti ca gasesc si eu o cutie de viteze ori in 4 ori in 5 nu conteaza decat sa fie intreaga sa o pot monta pe o masina , chiar daca are proble me nu ma intereseaza , masina trebuie sa ajunga la rabla si nu am cutie pe ea bineinteles nu la preturi de remat cat vor aia pe ele ca e criza mare. multumesc
TXzamora88
QUOTE(radu_ionescu @ 19 Nov 2010, 16:44)
salut, unde credeti ca gasesc si eu o cutie de viteze ori in 4 ori in 5 nu conteaza decat sa fie intreaga sa o pot monta pe o masina , chiar daca are proble me nu ma intereseaza , masina trebuie sa ajunga la rabla si nu am cutie pe ea bineinteles nu la preturi de remat cat vor aia pe ele ca e criza mare. multumesc
*


cauta la cineva care are de vanzare eventual dute LA BURSA LA FORUM

19 Nov 2010, 17:03:
QUOTE(TXzamora88 @ 19 Nov 2010, 17:03)
cauta la cineva care are de vanzare eventual  dute LA BURSA LA FORUM
*


si zici acolo ca cumperi cutie
radu_ionescu
ma gandeam ca are vreun user de pe forum eventual din ploiesti , care nu ii trebuie si nu are ce face cu ea ... bursa e mare
STORMTROOPER
@TXzamora88 - din cite stiu eu toate Daciile care au venit din fabrica echipate cu motor 810T-99 aveam ambreiaj de 180, cele cu 810T-02 ambreiaj de 170 iar restul 180/200 in functie de an/model/noroc.
In ceea ce priveste cutia, nu as putea sa-ti spun de care este, pentru ca nu prea m-a interesat subiectul.Stiu ca la 100 km/h pe ceas un turometru electronic imi arata 3390rpm.Am vrut la un moment dat sa o schimb cu una in 5 trepte, avind in vedere ca merg cu ea mai mult in afara orasului, dar avind in vedere ca in afara de faptul ca pierde un pic de ulei, cutia de viteze nu face nici un fel de figuri, si cite belele citesc pe aici ca au cei care au cutii in 5 trepte am renuntat la aceasta idee.Oricum sunt multumit de viteza si consum, ia cam 6.7 la 100km/h viteza constanta. Daca vroiam consum mai mic imi luam Tico.

@Redeemer - Trebuia in primul rind sa incepi prin a verifica uleiul din cutie.Daca era ok treceai mai departe.Din ce spui tu acolo, s-ar putea sa fii nevoit sa schimbi tot kit-ul de ambreiaj.
TXzamora88
QUOTE(STORMTROOPER @ 19 Nov 2010, 18:50)
@TXzamora88 - din cite stiu eu toate Daciile care au venit din fabrica echipate cu motor 810T-99 aveam ambreiaj de 180, cele cu 810T-02 ambreiaj de 170 iar restul 180/200 in functie de an/model/noroc.
In ceea ce priveste cutia, nu as putea sa-ti spun de care este, pentru ca nu prea m-a interesat subiectul.Stiu ca la 100 km/h pe ceas un turometru electronic imi arata 3390rpm.Am vrut la un moment dat sa o schimb cu una in 5 trepte, avind in vedere ca merg cu ea mai mult in afara orasului, dar avind in vedere ca in afara de faptul ca pierde un pic de ulei, cutia de viteze nu face nici un fel de figuri, si cite belele citesc pe aici ca au cei care au cutii in 5 trepte am renuntat la aceasta idee.Oricum sunt multumit de viteza si consum, ia cam 6.7 la 100km/h viteza constanta. Daca vroiam consum mai mic imi luam Tico.

@Redeemer - Trebuia in primul rind sa incepi prin a verifica uleiul din cutie.Daca era ok treceai mai departe.Din ce spui tu acolo, s-ar putea sa fii nevoit sa schimbi tot kit-ul de ambreiaj.
*


inseamna ca eu am ambreiaj de 180 este cum zici tu 99 la sfarsit...daca zici ca la 100 km ai 3300 ture sar putea sa ai cutie de tras .....cred ca ai 110 la 4000 de ture daca nu ma insel...oricum nici mie numi face figuri si nu am de gand sa o schimb
PH-06-BOA
Eu n-as face o regula ca, cutia cu 5 e proasta. Mai degraba acum sunt mai multe cutii cu 5 trepte si, normal sa aiba de unde cadea mai mute, s-apoi vechimea lor, conditiile de exploatare. Numai gandindu-te ca e Dacie, dai ca cu toporul, nu astepti timpul necesar sincronizarii pinioanelor... De unde sa mai cada cu 4, daca sunt putine? E drept , au fost facute mult mai cu tragere de inima, materiale testate, tratamente facute dupa anumite reguli (Romanesti). Au venit toti excrocii sa ne invete pe noi, cum se indoaie fierul, sa ne comande in curtea noastra.

Vezi ca cineva zice mai sus de patina. Pentru ca i-a sarit probabil plasticul care limita cursa manetei, acum te duci cu levierul prea mult la picior, cand tragi spre a 2-a, si de fapt cauti marsarierul, si culmea il si nimeresti. Baga-te sub masina si vezi limita la care se duce levierul pana se atinge de patina, care de fapt e limitatorul pentru vitezele 1 si 2, iar apasand pe maneta, trece peste acel limitator (care e prins in doua suruburi de M7 (cheie de 11), pentru a intra in marsarier. Daca plasticul e rupt, lipsa, intra in marsarier si fara sa apesi, cam ceea ce se intampla la tine. Poti face dintr-o tabla de 2,5 o piesa asemanatoare la gauri (gauri ovale, pentru a putea regla cursa manetei, in dreptul vitezelor 1 si 2), iar la partea dinspre boltul manetei, sa indoi marginea piesei la 90 de grade, cu latura in latime de 5-7mm. La ducerea manetei spre picior, boltul se va sprijini de acea latura, ne lasand sa intre in marsarier, iar pentru mers inapoi, apesi maneta sa treaca de latimea laturei piesei, pentru a permite intrarea in marsarier. E mult mai sigura si va tine 200 de ani.

Vino la mine si-ti dau o cutie. N-ai decat 10 km de la Ploiesti. Poti sa vi si cu bicicleta, dar n-ai cum claxona la poarta.

19 Nov 2010, 20:16:
Nu claxonati niciodata la porti, nu aveti dreptul sa obligati juma' de sat sa iasa la poarta, sa vada pe cine de fapt, cauta scrantitu' .
STORMTROOPER
Eu nu am spus-o ca o regula, ci ca o opinie strict proprie si personala.In plus stii foarte bine cite mai trebuia sa schimb si ce mai trebuia sa fac sa-mi pun cutie in 5.
In al doilea rind la momentul cind m-a gindeam sa fac trecerea mai erau destule dacii pe strazii care aveau cutii in 4 trepte deci am avut destul material de analiza.

Daca ar fi fost sa iau cutie in 5 trepte, erau numai 2 cu care ma riscam, pentru simplu si banalul motiv ca am mers cu acele masini si la 100km/h (pe ceas) aveau cam 2800 rpm, si asta era o afacere.Dar avind in vedere ca acele cutii sunt inca pe respectivele masini, Cristinica are in continuare cutia originala si o va avea pina la adingi batrineti.

Corect in ceea ce priveste partae cu tratamentul si exploatarea, la altii.Am vazut stil de conducere la unii care au mers cam 1000 km fara ulei in cutie, si cind s-a stricat de tot cutia, se intrebau foarte mirati: "De ce??"
kog
a mea in 5 merge bine, cu ulei proaspat, pinionul de kilometraj l-am inlocuit asta vara. Am patit doar un necaz cu ea, la scurt timp dupa ce am inlocuit intreaga timonerie si mergea schimbatorul fain de tot s-a busit in asa hal incat nu ma intra in marsarier a II-a si a IV-a decat foarte greu, bine, si-a mai dat drumul da tot greu merge si culmea nu imi dau seama de la ce, tarandu-ma iar pe sub ea nu am vazut nimic in neregula.
TRK
de cateva zile imi intra un pic cam greu in mai toate vitezele, iar din a 5-a mi-a sarit de cateva ori si cand accelerez imi da maneta inapoi(doar a 5-a). uleiul l-am schimbat in primavara si are cam 15.000 de km. o sa verific daca e la nivel cu toate ca nu imi scapa pe nicaieri. ce e de facut? ce sa schimb? sau caut alta din dezmembrari? masina are 108.000 de km.
Redeemer
bun, o sa incep cu verificarea si completarea uleiului, dupa care ma uit putin pe sub masina poate imi dau seama cum sta treaba cu patina aia...din cate am inteles zgomotul ala cand stau cu piciorul pe ambreiaj la relanti e de la rulmentul de presiune...hmm... Acum urmatoarele intrebari: cum verific uleiul din cutie, cum il completez, nush ce ulei are in ea, si de care sa bag? are vreo importanta daca se amesteca cu alt tip de ulei? va multumesc tuturor pt sfaturi si pt ajutor!
rodi
Ca sa schimbi uleiul din cutia de viteze, ia o cheie de 10 si deschizi dopul care se afla la jumatatea semi-carcasei de pe partea cu volanul.
Daca uleiul este vechi, pune un bidon taiat de pet care sa aibe cap de 2 l sub cel de-al doilea dop - cel vertical dispus - dopul de golire - desfaci - si golesti cutia, il pui la loc - filet conic - strangi moderat ...

Umplerea cu ulei a cutiei se face prin gaura filetata a dopului lateral...

Daca ai un furtun de polietilena transparent si gros cat sa intre in aceasta gaura, poti sa pui pe el o palnie si sa torni incet ce-i drept dar daca nu ai un tecalemit (seringa mai mare) este mai comod asa, cu palnia asezata pe burduful barei de directie...

Cand se introduc 2 litri incepe sa curga putin ulei pe un carton pus pe jos in dreptul verticalei axei gaurii laterale...

Desurubarea dopurilor si toata operatia o poti face fara rampa sau elevator sau cric...
Cu palnia stai drept si pierzi f putin ulei de cutie de viteze. Uleiul T de cutie are un miros specific, daca ramane in bidon - ramane de completat altadata, tot la cutie si numai acolo...
Redeemer
QUOTE(rodi @ 20 Nov 2010, 23:43)
Ca sa schimbi uleiul din cutia de viteze, ia o cheie de 10 si deschizi dopul care se afla la jumatatea semi-carcasei de pe partea cu volanul.
Daca uleiul este vechi, pune un bidon taiat de pet care sa aibe cap de 2 l sub cel de-al doilea dop - cel vertical dispus - dopul de golire - desfaci - si golesti cutia, il pui la loc - filet conic - strangi moderat ...

Umplerea cu ulei a cutiei se face prin gaura filetata a dopului lateral...

Daca ai un furtun de polietilena transparent si gros cat sa intre in aceasta gaura, poti sa pui pe el o palnie si sa torni incet ce-i drept dar daca nu ai un tecalemit (seringa mai mare) este mai comod asa, cu palnia asezata pe burduful barei de directie...

Cand se introduc 2 litri incepe sa curga putin ulei pe un carton pus pe jos in dreptul verticalei axei gaurii laterale...

Desurubarea dopurilor si toata operatia o poti face fara rampa sau elevator sau cric...
Cu palnia stai drept si pierzi f putin ulei de cutie de viteze. Uleiul T de cutie are un miros specific, daca ramane in bidon - ramane de completat altadata, tot la cutie si numai acolo...
*



inseamna ca am multa treaba:)) cati litri incap? doar 2? si ce model de ulei tre sa iau?
rodi
Roti dintate desenate, pe bidoane sunt marcate.
STORMTROOPER
Ai cutie in 5 trepte, intra 2,5 l.
Nu te zgirci la bani, ia ceva ca lumea, un castrol, un aral.Cu asta romanesc TXX o sa-ti plingi de mila tie si masinii iarna
TReaba multa nu este, omul doar a descris exact cum trebuie sa faci.Daca treaba merge usor mai mult de 30 minute nu iti ia.
Bafta
rodi
Este bine ca sa nu piarda si cutia ulei, caci poluare, strop cu strop, fac al marilor potop.
PH-06-BOA
Uleiul e T90 si miroase a ceapa. Desfaci dopul lateral (la cutie nu prea se schimba, ca n-ai ce dca pierde), si unui PET de 2l ii infigi un furtun in partea cu filetul, il etansezi cu banda adeziva, ii tai fundul si, pe langa baterie bagi furtunul catre cutie. O gaura, o-i nimeri-o tu. PET-ul fiind la nivelul bordului, deasupra bateriei, uleiul se va duce repede. Pui pana da pe gaura, pe langa furtun. Ala e nivelul. Tot uleiul, e 2,7l. Daca nu poti desface surubul (si asta conic), desfa monocontactul de la mers inapoi, cu o cheie de 22, si baga pe la el. E pe partea cealalta.
Redeemer
deci trebuie adaugat ulei pana curge pe langa...adik sa fie full cutia nu? o sa cumpar zilele astea 3 litri de ulei, si o sa il schimb cu totul... multumesc tuturor pt ajutor! daca ajungeti prin constanta va fac cinste tongue.gif
dorinromeo
as vrea sa schimb discul de ambreiaj, poate si rulmentul, se poate face asta fara sa dai jos cutia? oare poti scoate planetarele din cutie fara sa desfaci rotile? este vre-un tutorial pentru aceasta operatie? mecanicul mi-a cerut 3 milioane manopera (cica doar pt. ca suntem prieteni...) la banii astia mi-am schimbat azi vara setul motor cu tot cu rectificat arbore si planat chiulasa. am fost cam tantalau ca nu l-am schimbat atunci, dar...asta e. merci pentru orice sfat. apropo, am rampa, macara, scule, dar as prefera o varianta mai simpla, fara sa dau jos totul.
STORMTROOPER
din cite stiu eu nu se poate schimba kit-ul de ambreiaj fara a da jos de pe masina cutia sau motorul.
WGX
QUOTE(dorinromeo @ 21 Nov 2010, 10:49)
oare poti scoate planetarele din cutie fara sa desfaci rotile?
*


poti scoate planetarele fara sa dai rotile jos si fara sa scoti bascula inferioara de pe fuzeta, dar te chinui, asa mai bine o suspenzi de fata, dai rotile jos, in cazul in care pivotul inferior iese greu, scoti bascula cu totul, si restul , ca la datu' cutiei jos. Bafta.
rodi
QUOTE(Redeemer @ 21 Nov 2010, 02:26)
deci trebuie adaugat ulei pana curge pe langa...adik sa fie full cutia nu? o sa cumpar zilele astea 3 litri de ulei, si o sa il schimb cu totul...  multumesc tuturor pt ajutor! daca ajungeti prin constanta va fac cinste tongue.gif
*


pune pe la gaura filetata conic aflata in lateral. Daca pui prea mult uleiul, risti, uleiul se dilata... Cand curge din lateral, acolo s-a umplut 2 litri si este ok. Strangi dopul filetat conic moderat, pt data viitoare cand vei vcompleta... Cutiile de viteza in majoritate pierd ulei... Uleiul strain scump face aceeasi pata pe sol ca si uleiul mai ieftin... smile.gif
Redeemer
QUOTE(rodi @ 21 Nov 2010, 11:20)
pune pe la gaura filetata conic aflata in lateral. Daca pui prea mult uleiul, risti, uleiul se dilata... Cand curge din lateral, acolo s-a umplut 2 litri si este ok. Strangi dopul filetat conic moderat, pt data viitoare cand vei vcompleta... Cutiile de viteza in majoritate pierd ulei... Uleiul strain scump face aceeasi pata pe sol ca si uleiul mai ieftin... smile.gif
*



ok, am inteles...ms mult! cred ca pe saptamana viitoare ma apuc si eu de treaba, va tin la curent daca e sa nu mearga ceva:))
PH-06-BOA
Pentru ca ai macara, mai bine dai motorul jos. Apoi discul si placa e pe motor, nu pe cutie. Ti motorul in macara si lucrezi la inaltimea ta. La loc il pui coborandu-l, nu ca pe cutie ridicand-o, chiar si pe burta. Desfaci aceleasi suruburi ca si cand ai fi dat cutia, scutindu-te de planetare, pivoti, traversa la cutie, tampoane la cutie... Pentru 2l de antigel te spetesti? Daca nu mai pui (si eu as zice sa nu le mai pui) suruburile de sub cutie, cele 4 de M8, nici nu te mai bagi sub masina. Nu te mira, ca eu merg de 8 ani fara ele.
bashtalu
se poate regla din patina modul in care intra in viteze?

apoi, schimbatorul de viteze ce are la final? jos sub masina ma refer, ma intereseaza cum se numesc piesele de acolo si daca influenteaza modul in care intra in viteze
Redeemer
am cumparat ulei T9, o sa il pun in weekendul asta. am cumparat si rulment de presiune de brasov...problema e alta...montajul...cum e mai bine sa dau cutia jos sau motorul? cu toate ca nu prea am cu ce sa lucrez si nu ma prea pricep...as incerca...sau aveti idee cat imi ia la un mecanic sa il monteze?
Kiraly
sfatul meu este sa cumperi ceva ulei de calitate ca se simte diferenta mai ales iarna pana incalzeste putin uleiul...
dorinromeo
am intrebat la service si mi-a cerut 1 milion manopera: dat jos cutia, schimbat tot ce trebuie + bonus, schimbat rulmenti fata. cred ca cam asa e pretul si la tine. mi se pare acceptabil fata de cel care mi-a cerut 3 milioane.
rodi
QUOTE(Redeemer @ 25 Nov 2010, 23:14)
am cumparat ulei T9, o sa il pun in weekendul asta. am cumparat si rulment de presiune de brasov...problema e alta...montajul...cum e mai bine sa dau cutia jos sau motorul? cu toate ca nu prea am cu ce sa lucrez si nu ma prea pricep...as incerca...sau aveti idee cat imi ia la un mecanic sa il monteze?
*



Ia un vecin Daciot, da cutia jos, sa-ti fie deschis un magazin in apropiere , poate iti mai trebuie ceva, pune la loc tot cum scoti si vezi ca are flansa cutiei ceva stift, sa le pui neaparat pe toate sa nu umbli cu cutia nefixata in toate. Spor , motor !
bashtalu
aici in service de dat cutia jos e manopera cam 160 de lei, de umblat in cutie nu stiu cat ar mai fi
Redeemer
mda, destul de scump, cred ca o sa caut vreo 2 prieteni si o sa incerc singur...! multumesc tuturor pt sfaturi!
Redeemer
QUOTE(Redeemer @ 27 Nov 2010, 22:12)
mda, destul de scump, cred ca o sa caut vreo 2 prieteni si o sa incerc singur...! multumesc tuturor pt sfaturi!
*



gata, am schimbat uleiul din cutie, m-am chinuit ceva ca nu reuseam sa desfac suruburile alea de la cutie...am reusit cu un mox pana la urma...fostul proprietar a vrut sa fie sigur ca nu le mai desface nimeni:)) au intrat 2 litri...dar am stat foarte mult timp sa ii pun...printr-un furtunel subtire, uleiul fiind gros, deabia intra. Multumesc pt ajutor! drumuri bune tuturor!
Kiraly
trebuia sa-ti intre mai mult cca.2,5
Redeemer
QUOTE(Kiraly @ 29 Nov 2010, 15:16)
trebuia sa-ti intre mai mult cca.2,5
*


am golit toata cutia,am pus 2 litri si a inceput sa curga prin lateral pe unde bagam...am pus surubul si gata...nush..atat a intrat
Kiraly
atunci bine ai facut dar nu stiu de ce nu a intrat mai mult.
kxz
Am si io o intrebare. Jugul care tine cutia de viteze e identic si la cea in 4 si la cea in 5?
Se pot schimba intre ele?

chiar nu stie nimeni? pot pune jugul de la o dacie cu cutie in 4 trepte, la o dacie cu cutie in 5 trepte?
ghitza
nu merge, la cea in 4 daca tin bine minte este din 2 bucati pe cand la asta in 5 este dintr-o bucata
iordache ionut lucian
pt supertrooper se poate da cutia jos fara sa dai fuzetele afara dar tit trebuie un fel de presa care sa prinde de buloanele de la bascula inferioara si se cumprima toata suspensia fata dar tre sa ai rampa sau elevator ca pe sub masina e mai greu .mai bine dai cutia jor tu in stilu vechi desfaci fuzetele si scoti planetarele e lai simplu decit sa te apuci sa faci ceva care sar putea sa nu mearga te chinuii mai mult
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.