Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: cursa selector aer interior blocata
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Probleme tehnice - Dacia Duster
Pages: 1, 2, 3
arson
salut. au inceput deja problemele la 6 saptamani si 600km parcursi. pe scurt, acum cand a dat frigul si am inceput sa folosesc aeroterma, am observat ca selectorul de orientare a jetului de aer in interior face cursa incompleta, adica cam 2 treimi in ambele sensuri. reusesc sa selectez pozitiile din capetele cursei dupa o manevra ciobaneasca si scrasnit de dinti. trebuie dat jos bordul pentru pentru rezolvarea problemei sau asa fece toate?
bobo77
Nu fac toate asa, e clar problema e la tine.
arson
observ ca atunci cand motorul este rece, deci nu baga aeroterma aer cald, reusesc sa fac cursa pana la capat in 3 incercari din 5. altfel, cu motorul pornit si cu aer cald, poate 1 data din 5 incercari, si atunci fortat. parca agata ceva cand incerc sa fac cursa la stanga pe pozitia parbriz. oare trebuie dat jos doar panoul de climatizare sau se da bordul cu totul? daca ar fi ultima varianta, as lasa-o asa, ca dupa aia sigur incepe sa scartaie din cauza meseriasilor care nu pun toate clemele.
saddan
arson du-te in reprezentanta sa iti rezolve problema, masia e noua, si apoi vino si spune-ne daca s-a rezolvat, si cum... pana atunci n-are sens sa ne dam cu presupusa
arson
ok. am facut o programare pentru joi. inteleg de la ei ca se scoate doar panoul de climatizare. asa ca va dau de veste in cateva zile.
IRONICK
Intelegi de la ei doar daca este cauza comanda de climatizare, ca altfel daca sunt clapetele trebuie bord dat jos ...
arson
parerea mea de urechist e ca e de la sinele pe care culiseaza clapetele alea, cel putin asa se aude. daca trebuie dat bordul jos, o las balta. vedem joi.
bolidu
Problema e minora rau dar la o masina noua sa se intample astfel de lucruri e jenant, de fapt este jenant ca la solenza in 2003 comanda de recirculare era eletrica (imprumutata de la clio) in 2005 respectiv 2010 logan si duster s-au intors la mecanic... In graba in care ansamleaz astia dusteru sa nu fi uitat ceva atarnand pe acolo si sa iti tina. Se blocheaza brusc sau din ce in ce mai greu spre finele de cursa?
arson
deci lucrurile stau astfel: de la stanga la dreapta merge ok, insa de la dreapta la stanga nu pot selecta decat 3 pozitii, adica nu pot aduce comutatorul in pozitia parbriz. pur si simplu se intepeneste acolo. trebuie sa readuc comutatorul iarasi in dreapta la capatul cursei si sa imi iau avant ca sa pot face cursa completa in stanga, fortand putin agregatul respectiv. frustrant...[attachmentid=1627676573]
ar fi bine sa fie doar o problema minora, dar daca are dreptate ironick in legatura cu clapetele atunci 183.gif
bobo77
Pai si chiar daca este cum zice ironick trebuie sa accepti sa-ti dea bordul jos si sa -ti rezolve problema, mai bine un greieras in plus (desi se poate si fara, depinde de service) decat asa cum este acum si se pot agrava aceste simptome.
SYL
QUOTE(bolidu @ 29 Nov 2010, 20:10)
de fapt este jenant ca la solenza in 2003 comanda de recirculare era eletrica (imprumutata de la clio) in 2005 respectiv 2010 logan si duster s-au intors la mecanic...


Nu e jenant deloc, e un lucrul foarte bun acea comanda manuala, care e foarte fiabila(practic mecanismul tine cat tine si masina), spre deosebire de comanda electrica de la Clio-Solenza (cred ca si la Megane 1) care este total nefiabila, datorita faptului ca e gresit proiectata.. Sunt destule topicuri despre aceaasta problema.
klaus
eu cred ca e cablu prost pozitionat in comanda de climatizare, s-ar putea sa fi sarit din brida de siguranta.
arson
@klaus - dau o bere daca e asa cum crezi tu smile.gif
IRONICK
Scoate mai fata de la consola centrala si verifica vizual, nu mai pierde timpul cu service-ul. Posibil sa fie cablul scos daca nu ajungi la cap de cursa si se blocheaza, pentru ca se prinde capatul cablului intre parghie si prindere.
klaus
Lasa-l sa mearga in service, daca se intampla vreo nefacuta sa o faca pe garantie,
arson
as scoate consola aia de care zici tu daca as sti cum. vad ca nu e nici un tutorial pe forum, asa ca fie imi dati ceva indicatii, fie astept pana joi.
klaus
Se trage de masca ornamentala si se scoate masca, apoi se desurubeaza suruburile de prindere (cu un torx T20, cred) ale modulului de comanda (ce savant suna).
arson
torx? blink.gif suna a rasa extraterestra... astept pana joi smile.gif
klaus
torx
arson
multam fain, dar astept totusi pana joi. mai e doar maine la mijloc. deci rabdare si 111.gif
Dsign
Comanda nu mai are suruburi torx, este pur si simplu clipsata de bord.

Recomand o gresare a cablurilor cu niscaiva ulei de mecanisme fine daca tot se ajunge acolo.

O alta cauza ar putea fi montajul prost al unor echipamente audio. S-a intamplat de foarte multe ori ca un cablu lasat la voia intamplarii (cabluri RCA, aux, etc) sa intre printre parghiile cablurilor de actionare. Ca daca e asa, va trebui sa bagi mana in buzunar, pentru ceva manopera.
arson
pai e in garantie, asa ca stau linistit in privinta bagatului mainii in buzunar. deocamdata.
PaulT


on-topic - Design se referea la posibile interventii ulterioare asupra echipamentelor audio. Adica un player schimbat si firele lasate sa atarne, etc... Daca nu ai intervenit acolo nu ai de ce sa iti faci probleme la garantie.
arson
nu am schimbat nimic. masina a venit echipata cu cdmp3 player din uzina. oricum, cand am verificat la livrare comutatoarele mergeau. mentionez ca nu pornisem aeroterma, afara fiind cald. deci e posibil ca la ctc sa fi trecut fara probleme. insa in prima zi friguroasa cand am pornit caldura -acum vreo 3-4 zile - si am incercat sa comut pe alte pozitii, mi-a facut figura. deci s-a blocat la caldura.
PaulT
Nu cred ca de la caldura s-a blocat. Oricum, raspunsul exact il vom afla dupa vizita in service. Ideal ar fi sa poti sta langa masina sa ii vezi ce fac pe acolo...
arson
si eu sunt curios sa vad cauza si cred ca voi putea sta langa mecanici. oricum, pana maine la pranz veti avea un raspuns. trag nadejde ca e vreo chestie marunta. smile.gif
arson
de necrezut! trebuie sa dau bordul jos nu o data, ci de doua ori! am fost azi la servis si, dupa ce au crezut initial ca era vorba de un cablu rasucit care bloca cursa coumtatorului, mecanicii mi-au dat verdictul: trebuie dat bordul jos! bine, zic, cat dureaza? pai il dam jos acum, sa facem niste poze pe care le trimitem la pitesti si vedem ce solutie da uzina. dupa care veniti iar sad.gif adica sa vedem daca inlocuim pe bucati sau climatizarea cu totul.
mi-a venit rau cand am auzit. adica mi-am luat masina noua sa scap de teroarea servisurilor si acum aflu ca trebuie sa pierd 2 zile (dureaza cam 5-6 ore montatul si demontatul bordului) prin sali de asteptare. in plus, asta mai e masina dupa doua demontari ale bordului? cand or sa inceapa sa atarne cablurile si sa apara greierii?!?
sunt profund frustrat ca bisnitarii de la dacia inteleg sa isi bata joc de banii pentru care platesc dobanda la banca doar ca sa faca mai mult profit.
si mai e ceva: daca nu sunt in stare sa faca ca lumea un lucru simplu, adica un rahat de climatizare, care, atentie, nu este climatronic, atunci ma gandesc cu groaza ce probleme or fi pe la trenul de rulare sau pe la motor.
astept un raspuns de la dacia, insa cel mai probabil nu voi mai duce masina la service, ci o voi scoate pe piata.
in concluzie, imi pare rau ca am cazut de fraier. adica am luat masina romaneasca noua.
Dsign
Nu dispera, ca nu e chiar asa de negru dracul. Demontarea si montarea bordului este o chestiune facila, daca se face cu cap si cu rabdare. Nu apar greieri dupa aia.

Totusi, ar fi bine daca interventia s-ar face din prima, adica sa nu dea bordul afara de doua ori. Dar, evident, la momentul demontarii, nu vor fi piese pe stoc, si va trebui sa astepti dupa ele cateva zile. Eu as asista la operatiunile de demontare si remontare si as fi atent la detalii, precum clipsarea cablurilor pe clemele speciale, strangerea suruburilor, etc.

Si cu ocazia asta, fiind plansa de bord demontata in service, as duce-o la tinichigii si as vopsi-o cu insonorizant cauciucat pistolabil pe dedesubt, intr-un strat gros sau chiar doua.

Daca imi urmezi sfatul, imi vei multumi la sfarsit
arson
ti-as fi mutumit daca m-ai fi avertizat sa nu imi cumpar agregatul asta de la bun inceput. am zis totusi ca hai, domnule, nu or fi ca nemtii astia de la dacia, dar macar cu koreenii tot or semana putin. mai stiti primele loturi de cielo fabricate in koreea, alea care au fost un model de fiabilitate?!? ei bine, dacia nici in visele ei nu o sa se apropie macar de asatici. pe idea asta am mers la cumpararea masinii. si nu va mint spunandu-va ca am luat in calcul si ca banii astia raman aici in tara, macar o parte din ei. bani luati jumatate din banca si pentru care platesc dobanda.
si acum vine dacia si imi da pe bani de aproape o garsoniera o carja de masina care se strica in cateva zile... pai sa nu le dai foc?!?
de ce nu cheama masina la ei la uzina sa vada de ce le sunt meseriasii in stare? aia la care le-au dat mariri de salariu! sa o repare ei, ca nu redacul a fabricat-o! oricum, de la vocea clientului e liniste totala. cred ca si ei sunt nauciti de cat de proasta sunt cascarabetele pe care le vand. probabil nu le vine sa creada cat de repede incep sa se strice. dacia este o rusine!
mandrew
eu consider ca nu e asa de grava problema ta daca luai o masina nemteasca nu cred ca te mai agitai asa daca iti aparea o astfel de problema
nu cred ca performantele masinii stau intr-un selector aer
oricum fiecare cu parerea lui
arson
as vrea sa vad si eu o masina nemteasca sa inceapa sa dea rateuri dupa 5 saptamani. si nu cred ca intelegi ideea. s-a renuntat la calitate de dragul profitului. daca dacia nu e in stare sa faca bine un lucru simplu, cum este un biet buton, ce incredere sa ai in chestii esentiale precum motorul sau alte lucruri?
cineva pe forum spunea ca din cauza cadentei marite calitatea va avea de suferit. ei bine, avea dreptate. si din cauza asta trebuie eu sa stau acum dupa fundul mecanicilor prin service doua zile fiinda dacia isi bate joc de banii mei?!? tie ti-ar conveni sa te trezesti cu masina prin servisuri dupa 800 km parcursi? sa se apuce dracului de gogosi daca masini nu sunt in stare sa faca!
Dsign
aaaa, dragule arson, la Ford exista cazuri cu turbine praf la km astia. Personal am "pastorit" o astfel de masina. I-au demontat tot motorul ! Omul abia o folosise 10 zile. Evident, nu a primit alta masina, nici macar alt motor. I l-au reparat pe asta. Motor 1.6 diesel

Tot la Ford, pompa de ulei blocata, motor 1.6 benzina, stricaciuni mari la motor, insa nu i-au dat alta masina. Asta avea doar 1200km. Macar a primit motor complet nou.

Mercedes Sprinter, diesel, 2 injectoare praf din primii 2000km !



In toate cele 3 cazuri masinile au stat cel putin o luna in service.

Normal, daca ti s-a intamplat tie, iti cade cerul in cap, ai impresia ca toate nenorocirile din lume s-au abatut asupra ta.

Ai dreptate sa fii suparat, insa baga de seama ca o masina nu are 3 piese! O masina este un ansamblu complex de piese si subansamble, deci un risc mare sa apara defecte de asamblare . Rata acestor defecte este cea care trebuie sa ingrijoreze pe fabricant.

Asa cum am spus mai la deal, daca operatiunea se face cu rabdare de catre un specialist, atunci nu vor aparea "greierasi"




Si ca sa te linistesti, Logan este un model de fiabilitate comparat cu suratele nemtesti. Tocmai pentru ca este construit simplu, fara pretentii. Imi pare rau ca nu crezi vorbele mele, insa ele sunt absolut adevarate. Lucrez in service-uri auto de ceva vreme si inca nu am descoperit masina perfecta.

Stai calm, ti-ai luat o masina buna, o sa iti multumesti mai tarziu cand vei incepe sa scoti banul din buzunar pentru diverse operatiuni de intretinere. Daca esti destept si nu te arunci cu capul inainte, vei sti si de unde sa-ti procuri consumabile ieftine si de calitate.
arson
n-aveti de gand sa terminati cu povestile astea legate de fiabilitatea dacia comparata cu masinile germane? ce placere aveti sa mistificati lucrurile si sa induceti lumea in eroare? o faceti din patriotism sau ce? uita-te la threadul de probleme tehnice la duster - zgomote la plecare, resetare cb, probleme lumini, fluierat diferential etc. o masina noua NU ARE VOIE sa iti faca probleme imediat dupa cumparare. ce e cu voi?
klaus
Mergi pe forumuri de "masini germane" si uita-te la sectiunea de probleme tehnice, o sa intepenesti de problem adevarate, nu de un cablu directionare aer blocat (am dat eu un exemplu cu gaurirea conductei de vacuum la skoda de se facea frana beton)
Pe forumuri lumea vine sa-si spuna problemele, sa gaseasca rezolvari, e ca la spital, e normal sa gasesti doar bolnavi.
Nu multi vin pe forumuri doar ca sa laude ca la plenarele CC.
arson
am impresia ca vorbesc singur. ne e vorba de un comutator, ci de instalatia de climatizare in ansamblu. toata trebuie schimbata. o problema minora era un bec ars, un scartait in scaun etc. dar in cazul meu vorbim de un ansamblu de componente.
bobo77
Tu stii exact ce s-a stricat sau nu functioneaza sau doar ce ti-au spus ei, acum serios? ce inseamna mai exact toate instalatia de climatizare? chiar nu-mi dau seama de ce dupa problema descrisa de tine.
arson
mai, am observat in mers - acum 1 saptamana cand a dat frigul - cand functiona aroterma ca nu puteam sa selectez pozitia parbriz de la comutatorul cu pricina. am fost in service si au dat panoul de climatizare jos, cel cu 3 comutatoare. initial mecanicul a crezut ca era vorba de un cablu rasucit. apoi a mai chemat un ajutor, s-au uitat pe la motor si pe sub bord, pe la pasager si au decretat ca este de la clapetele de distribuire a aerului din bord. mi-au spus povestea cu datul bordului de doua ori jos si mi-au spus ca trebuie sa astepte solutie de la dacia, care poate fi inlocuirea instalatiei de climatizare. probabil de refera la comutator plus clapete plus ce o mai fi stricat pe acolo. nu stiu detalii, insa mecanicul parea si el cam abatut dry.gif si-o fi dat seama cat e de munca daca se ajunge acolo. cam asta e istoria cu suvul de la dacia pentru care platesc rate la banca.
Daxidus
QUOTE(arson @ 4 Dec 2010, 20:00)
am impresia ca vorbesc singur. ne e vorba de un comutator, ci de instalatia de climatizare in ansamblu. toata trebuie schimbata. o problema minora era un bec ars, un scartait in scaun etc. dar in cazul meu vorbim de un ansamblu de componente.
*



Am vrut sa iti scriu de mult despre problema ta.
In primul rand ai facut bine ca nu ti-ai bagat manutele in masina ca sa pierzi garantia.
Pe urma cred ca chiar ar fi bine sa vinzi masina chiar in pierdere fiindca nu mai ai incredere in ea.

In instalatia ta de climatizare a ramas probabil o bavura de la procesul de injectare. Plasticul se dilata la cald si din cauza asta nu mai poti muta selectorul cu motorul cald. Se pare ca bavura aia blocheaza clapeta doar la inchidere e un fel de piedica dar care permite deschiderea clapetei.
E clar ca cel care a montat instalatia nu avea cum sa o verifice cu motorul incalzit si defectiunea nu a iesit la iveala.

Probabil un "Dorel" de la un furnizor al respectivei instalatii a vazut problema dar a zis ca merge si asa.
Acum va fi cautat acel "Dorel" pentru a primii ceva suturi in partea dorsala, din cauza asta trebuie demontat bordul de doua ori.

Nu inteleg de ce nu ceri o masina la schimb si sa faca o singura demontare a bordului si sa lasi masina in service. Asa nu pierzi din timpul tau. Mai ales ca tot o vinzi.
Pacat ca nu imi trebuie acum o masina ca o cumparam eu.
CGDBZ
Problema nu e SUV-ul de la Dacia ci mecanii de la service-ul Dacia . Aia trebuiau sa stie fiecare surubel de la instalatia aia de climatizare , care nu e chiar complicataca , doar lucreaza la service Dacia .
arson
@daxius - bravo tata, ai inteles fenomenul perfect. worship.gif pari ca stii despre ce e vorba. intr-adevar, la livrare am verificat printre altele si comutatorul cu beleaua si functiona in ambele sensuri fara probleme. totul pana a inceput sa bage aer cald. este exact ceea ce am presupus si eu cu dilatarea, altfel nu trecea de ctc. acum merge cursa de la stanga la dreapta (5 pozitii cred), insa returul ramane blocat la a patra pozitie.
imi e groaza sa las insa masina in service zile intregi. am asa, o retinere, mai ales pe saracia asta cand toti mesterii ciupesc care de pe unde pot. ar trebui dorel ala dezbracat in pielea goala, pus sa smirgheluiasca pe sub bord bavura cu pricina si batut la fund cu cureaua de distibutie uda. iti dai seama cati doreli lucreaza la dacia?!? 053.gif
pedrovl
eu nu as vinde o masina pentru asa ceva. dar ma rog fiecare cu alegerea sa. ca sa va faceti o idee:
- cumparat de subsemnatul acum 2 luni 1 bucata mercedes c 200 elegance 0 km de la reprezentanta
- mers 989 de kilometri
- schimbat oala cap telescop la 1500 de km.

concluzi cu un i:
"- mercedes bun masin"
" - reprezentantz nu avut pies la timp"
"- duster prost masin ca nu stricat nimic in 45.000 de km"
arson
pai cred ca piesa aia a ta era facuta de acelasi dorel care a facut si instalatia asta de climatizare, apropo, tu poti sa schimbi pozitia comutatorului la cald? wink.gif
da, stiu, mercedesurile sunt ale mai proasta masini, de asta sunt garantate un milion de km. lasa ca sunt dusterele supermasini. si astea te tin cat mercedesurile, ideea e sa nu mergi cu ele
pedrovl
hai ca ma faci sa rad. cine garanteaza la mercedes 1 milion de kilometri????? asta e un mit distrus de ani buni. poate de la e si s classe in sus. intamplator sunt prieten cu patronii reprezentantei si mi se mai confeseaza sometime.......nu-mi permit sa povestesc pentru ca nu -mi sta in caracter dar feriti-va de steaua cu trei colturi. pardon daca sunteti milionari in euro ..merita orice mercedes. eu am predat-o asociatului meu si probabil o vom vinde.....intre timp ma"chinui" cu Dusterica ajuns la a 3 a revizie. (45.000 de km - fara nici o problema )

da si eu am sesizat ca merge putin cam greu comutatorul de aer de la interior catre exterior si invers dar il misc atat de rar...incat ....poate si de asta . doar merge merge mai greu...in rest nu-mi dau seama ce nu functioneaza la a ta.
arson
nu e vorba de comutatorul ala, ci de primul din stanga, cel cu selectarea pozitiilor aerului sa bata la parbriz, picioare, corp etc.
chestia cu milionul de km era o figura de stil ca sa intelegi ca dacia e un biet ponei nu neaparat pe langa mercedes, dar chiar si pe langa altii mai umili. nu dau nume, ca se gaseste vreunul sa zica ca fac reclama. dacia mai are pana sa invete sa faca masini. pana una-alta, fac experimente traznite. si se gasesc imbecili ca mine care sa le ia de bune si sa le cumpere. nu vreau sa jignesc pe nimeni, vorbesc strict de mine.
george_slz
Hai sa iti spun eu o poveste vis a vis de fiabilitate germana.
Masina personala, e un opel astra h, luat de la 3km pe bord. Dupa primele sute de km, am remarcat ca se aburea la greu interiorul masinii. M-am mirat, ca la Solenza, nu facea asa decat daca dadeam pe recirculare. Si am investigat si am descoperit ca la comanda recircularii trosnea ceva in bord. Asa am descoperit o clapeta de recirculare sparta. De ce?. Pai din cauza nemtilor care au pus o clapeta de plastic slab(plasticul de pe modelul facelift, era mai casant decat de pe modelul de dinainte, adica de prin 2004 pana in 2008). Pe langa asta, au pus un motoras de 12 V cu mecanism de demultiplicare, intr-un sistem care functioneaza la 14,3V. Si asa clapetele de recirculare de pe Astra H crapau in prostie. Ca tot am amintit de prostie, de treaba asta sufereau din plin mecanicii, inginerii, receptionerii din service-urile de reprezentanta. Tot de prostie sufera si inginerii germani, care au propus ca solutie, o clapera cu opritor, facand ca motorasul si ansamblul de demultiplicare, care e tot din plastic, sa fie supus stresului si sa capete jocuri in functionare.
Solutia corecta a venit din Rusia, de la niste rusi destepti care au propus o solutie eleganta, care consta intr-un montaj cu 3 piese electronice, inseriate cu motorul, in valoare de maxim 5 lei. Kitul de reparatie propus de inginerii germani costa la dealer in Romania 350 Roni.
Concluzia o tragi tu!
klaus
Situatia invocata de george_slz nu e corespondenta cu cea a lui arson, cel putin din modul de tratare al problemei si rezultatul ulterior.
La george_slz e vorba de o problema clara de fiabilitate si proasta proiectare, de la care nu vad o exprimare ca masina e proasta, ca inginerii gemrani niste papagali etc, pe cand la arson problema e atipica, momentan singura, insa deja producatorul nu e bun, mai bine face scutere/gogosi etc.
Unul si-a reparat-o si e suficient de multumit acum de ea, altul nu si-a reparat-o dar "a dat-o la ziar" sa o vanda in pierdere, desi e bugetar (nu stiu de ce dar la bugetarii pe care ii stiu eu nu sunt banii valuri-valuri, ba parca sunt si niste reduceri in ultimul timp, deci numai pierderi de bani nu m-as astepta de la bugetari sa-si doreasca).
arson
inteleg din cele scrise de geaorge_slz ca nemtii nu mai sunt nemti, ca rusii sunt un pic mai nemti ca nemtii si ca george_slz e mai priceput la mecanica decat urechistii de prin service. iar legat de dacia, habarnistii diplomati de pe acolo nu sunt departe de nemti. problema e ca, chiar daca ii critici, nemtilor nu le sta bine in comparatia cu argesenii.
@klaus - ai ceva cu mine sau chiar lucrezi la mioveni?! daca ai pune mana pe pix, ai vedea ca nu iesi in pierdere in situatia din exact momentul asta (decembrie). si nu am spus sa se apuce dacia de scutere. pentru alea trebuie stiinta. poate le dai vreo idee.

<span class='edit'>5 Dec 2010, 10:29:</span>
[QUOTE]altul nu si-a reparat-o dar "a dat-o la ziar" sa o vanda.

ma banuiesti de atitudini subversive fara motiv. spre deosebire de dacia, eu macar sunt serios: [attachmentid=1627677954]
george_slz
D-le Klaus, eu n-am nimic cu neamtul- mecanic, inginer, proiectant, samd. Totusi aia care au fost responsabili de treaba cu clapeta au dat kix in mod evident. Cand am zis "inginerii germani", m-am referit in special la cei care au fost responsabili de proiectarea si implementarea ansamblului clapeta-motor, plus ca solutia care trebuia sa remedieze problema, a fost la fel de tampita.
Cu toate astea, eu tin mult la masina asta, pt ca in majoritatea privintelor a fost proiectata asa cum mi-as fi dorit eu. E o masina destul de buna, desi as putea insirui un numar de probleme, care la prima vedere m-ar putea contrazice.
Am specificat asta, ca sa nu se creada gresit ca am eu ceva cu Opel in special.
In momentul asta, invocand calitatea germana poti vinde bine orice produs. Totusi calitatea germana, cand vine vorba de masini, are de suferit in special datorita proiectarii accelerate, pt a face fata concurentei, care nici ea nu statea si nici nu sta mai bine in momentul de fata.
arson
anuntul a fost validat si pe mobile.ro. - cel cu 8ookm. astept oferte smile.gif
mandrew
legat de postul lui Dsign chiar are dreptate legat de logan
am calarit vreo 30000km loganul tatei de vai mama si nu am schimbat decat placute de frana, intradevar nu este cea mai comfortabila masina dar pt romania e mai mult decat buna (parerea mea )
momentan nu pot sa imi dau foarte mult cu parerea despre duster pentru ca l-am vazut decat in filme pt ca sunt in uk dar cand o sa ma intorc sunt foarte hotarat sa imi iau duster pt ca sunt satul de masini sh
bineinteles fiecare cu parerea lui daca omului nu-i mai place masina nu ai ce-i face
am si eu un prieten cu un ford fiesta 1,4 tdci la care i-au sarit nustiu ce furtune pe la motor masina fiind noua asa ca masinile nu sunt facute sa reziste o viata
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.