Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan 1.4 albastru nov 2006
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
rue
pusa in circulatie in 6.11.2006 cu 7 km preluata, modelul laureate unguresc cu ABS standard si adaugat AC si cd mp3.

are back liftul de toamna cu buton si eleron incorporat care nu ajuta oricum la parcari cu spatele.

am pus ce era mai ieftin la dealer cu 150 euro un mp3 cd LG cu 4 boxe, fata detasabila si telecomanda. initial venea fara audio.
la 7600 euro si casco 200 euro in 2006 toamna era best deal pt ca in tara echivalenta ei Laurete Plus costa 8460 euro minim cu garantie mai mica si fara pachetul legislativ si becuri.
dupa prima revizie la unguri, era ceva ulei vizibil la distributie si mi au zis sa revin sa ma programeze pt remediere.
am mers cu ea la autoeuropa in tm si pe garantie zic ei au schimbat pinionul si ma gandesc si ceva garnitura. a fost schimbat la ceva timp iar cu unul francez.

consumuri?
intre 4.9 si 11% la drum (cel mai economic si viteza maxima cu AC pe autostrada cu destule bagaje)
la 140 ia cam 8.1%

am mai zis candva la o cursa rapida cu 87 la ora media pe CB a avut pe 125 km un consum mediu de 6.7%
In oras ia intre 7.5 si 10.5. Acum are 9% consumul doar de oras. Cand e mai frig urcam la 9.6 dat de fabrica, iar in prima dimineata cu zapada in tm urca la 10-11 datorita municipalitatii harnice.

in 2008 am fost cu ea o saptamana in Muntenegru si cei cam 700 km la dus au fost 70% cu AC in 12 ore (o ora stationare in vami si in ceva parc) cu un consum mediu de 5.4% si 61km/h vit medie. acolo am mai mers in diverse deplasari unde am mai crescut consumul la 5.6 si a scazut media la 56.
Am ajuns inapoi in tm cu 5.5% si viteza medie urcata la 59.6 km/h.


in 2009 loganul tunat cu lada frigorifica de voiaj a mers in insula Rab din croatia.
am adunat aproape 1700 km in total. consum mediu 6.1% in conditiile in care s-a mers cu AC aproape tot drumul dus (de prin serbia) si la intoarcere dinainte de serbia pe autostrada.
pe autostrada cu incarcarea maxima de la dus 2 adulti, 1 copil si full bagaje, cu AC si la 144 pe gps (153 pe ceas) la un test de 10 km a papat cam 12%.
am redus la un 125 pe gps si a luat cam 8%
la 110 pe gps lua cam 6-7%.
doar ac ul a urlat putin cand am ajuns la destinatie si erau 36 grade ca nimic.

Octombrie 2009: revizia de 3 ani la iatsa campina (pe DN1):
- 450 ron
- ulei elf 5w...
- filtru ulei si aer - reno
- bujii - reno
- lichid de frana inlocuit

testat amortizoare:
80---80
68---71 %


Aprilie 2010
- viteza medie 58 km/h
- distanta evaluata pana acum 463 km.
- consum mediu 5.1%

ITP 80 lei, RCA 305 lei, urmeaza revizia dupa cum ziceam pe alt topic.
gumele continental de vara la 46700 km. rezerva noua. fara gume de iarna.

are senzori de parcare typr de la metro de cand avea o luna masina. unul l-a omorat dacia service cand au revopsit bara spate ce avea o zgarietura.

a mai adunat semne pe usile spate de la statul in parcare si usile altora.

semnat:
Rue.
Motorola
Eu zic ca nu-i rau! smile.gif
alindrgn
in sfarsit, vad si eu alta echipare decat 'logan' adusa din ungaria. am vreo sansa sa imi dau seama ca e din ungaria daca ma uit la exterior sau la interior? rotile erau pe 14 sau 15?

foarte faina povestea, m-a cam omorat partea cu consumul...nu ma pune sa repet ca nu mai stiu smile.gif)
rue
masina in standard era LAUREATE dar nu avea:
- clima (inclusa la comanda)
- audio (LG ul cu 4 boze, mp3, remote merge struna si arata f bine in bord).
- al doilea airbag (asa a fost precomandata de ei si nu am mai facut alta comanda ca ma grabeam)

in schimb a avut ABS, euro4, garantie in UE 3 ani cand in tara era 18 luni, aparatori de noroi, pachetul legislativ si becuri mi-au livrat in pretul comenzii.
Fata de Laureate Plus din tara ii lipsea al doilea airbag si geamuri el spate dar si o diferenta de aproape 1000 euro sau chiar 1000.
tr04www
frumos loganul.multi km fara probleme!
rue
multumesc. e o masina normala si cuminte.
am mai zis pe un topic: pasionat de masini fiind am un target sa am o masina mai sigura si mai placuta ca loganul.
visele spun suv, outlander, x-trail.... pana si duster (desi nu stiu daca e si robust-sigur).
familia 2x2 spune mare, incapatoare, sigura, confortabila, economica.
criza spune "tine de logan!"
alindrgn
asta asa e... dar lasa ca trece si criza asta intr-o zi...
deci n-ai airbag in dreapta sa inteleg nu? geamurile electrice spate nu conteaza asa mult. oricum esti printre primii care au 'beneficiat' de euro 4 si stopurile cu semnal alb. abs-ul e foarte buna.

aveau aia si prestige pe acolo?biggrin.gif
rue
nu stiu daca aparuse prestigele atunci. capul era ambition dar cred ca era tot asa configurabil. unii chiar nu vor AC poate, iar dacia profita in marketing si scoate bani din asta pe cand altii nu vand masini fara AC (Kia).

Problema este alta: 4.92 lei 95 ul la Petrom. Am ramas socat si apoi am aflat ca a mai fost o scumpire ieri.
Desi zicea un coeg de forum ca la consumul 1.4lui nu merita sa o canibalesc cu instalatie, cred ca la anul daca vreau sa mai ies din oras e obligatoriu o instalatie LPG.
asta va insemna ca tin masina inca 3 ani minim pana strang bani de alta.

pt roti: in Ungaria varianta LOGAN (cea mai cheala, mult mai cheala decat cea romaneasca dar cu ABS la vremea aia in standard -2006) avea rotile de tabla pe 14 '' si cu capace metalice de aspect cum am vazut la logan pickup.
alindrgn
hai sa-ti zic eu pret...ieri la omv/mol era 4.89... azi este 4.97. un mol din brasov (intrarea dinspre tg mures are cel mai mare pret din oras, adica 5.01 pentru cea de 95). aceleasi preturi (4.97) le-am vazut de dimineata in sf gheorghe... e tiganie pe fata. si cica de la 1 ianuarie cresc accizele pe combustibili si pe tigari. la benzina 15 euro pe tona si la motorina 11 euro pe tona...
rue
unde naiba e topicul ala cu LPG pe logan?
alindrgn
asta?
rue
LA MULTI ANI!
masina are uleiul schimbat dinainte de craciun cu o saptamana (si filtrul). urmeaza cel de aer ca tot uit. Avea 46950 km acum.
am constatat ca pe acelasi drum, pe frigul actual (-7) consuma cam 5.9-6% unde inanitea iesea 5.5%.
Diferenta e un membru de familie nou (aproape 4 luni) si dotarile (patut, alea alea).
Am decis sa nu mai resetez CB ul si sa i fac o medie mai mare de cateva luni (daca nu se reseteaza el singur - cum s-a mai intamplat- BUG ul masii de la dacia!
Dsign
Sa-ti traiasca noul membru.

Cu resetarea se rezolva simplu.
cdadan
QUOTE(rue @ 1 Jan 2011, 07:26)
daca nu se reseteaza el singur - cum s-a mai  intamplat- BUG ul masii de la dacia!
*


Daca ai bateria slaba, se reseteaza ocazional si la alte conserve, mai spalate.
rue
bateria nu a dat niciun semn de slabiciune.
uneori dupa ce am pornit cu ea s-a resetat, altadata cu ea calda cand am repornit dupa o alimentare in peco.
rue
am schimbat filtrul de aer. nu am pus de reno original.
deci nu al 4 lea membru al familiei crescuse diferenta de 0.4-05 L /100 ci filtrul obosit. :-)
am revenit la consumuri normale. benzina e 5.10 la omv.
rue
azi am ajuns la 48884 km. ultimii 345 km i am facut in afara orasului cu 18.6 L cu 5.4% consum.
inainte de acesti km am facut 692 km doar in oras, consumand pe CB cam 62.4 L cu 9.01 %. (cam de pe 5 ianuarie pana ieri).
inainte de Craciun am decis sa nu mai resetez km mergand cam 800 km afara, apoi cei 692 in oras si de atunci ieri aveam 1815 km, 115.4 L consumati, 7.8% mediu si viteza medie 30.5 km/h.

i am luat presuri noi la logan (din real la 40 lei de cauciuc pt ca cele vechi erau sudimensionate si proaste). maine o mai aspir odata bine la interior si le asez cum tebuie si poate fac din unul vechi si acoperis pt locul din spatea la din mijloc unde sta fiica uneori cu picioarele si murdareste groaznic. am mai luat o ladita rabatabila pt portbagaj.
de 1-2 luni am inceput sa pastrez ordine si curatenie in portbagaj pt ca era dezastru.
caut capac de roata la logan pt o roata. e de peste un an lipsa..
sobolan
rotile-s pe 14" la ea ? asa parca aveau aste de ungaria...
rue
rotile sunt pe 15. la modelul de baza in Ungaria era cu 14. asta e laureate.
rue
Tm- Otelu Rosu - Drobeta Tr. Severin -Provincie(30 km) - Timisoara = 573 km cu 30.7 L CB (la intoarcere am traversat si Timisoara) = 5.35%. Am prins si bara la bara Izvin - Recas la dus, semafoare intre Orsova si Severin (am cam oprit motorul), portbagaj plin ochi, 2 adulti si 2 copilasi.
Am cam respectat viteza legala si la drum rar in turatie pt cateva depasiri. In rest mult la 95 kmph, 55-60 in localitati, un duel cu panta de la tara unde s-a pus piatra si se afundau rotiele - am urcat din a 3 a incercare cu treapta a 2 a.

Ah...aproape de Caransebes la dus am depasit cifra 50 000 km...
StefanT
Multi inainte. In exterior, cam care este stilul de mers?
rue
Pai prin oras am zis ca mediul pe 600 km de Timisoara mi a iesit 9.1 pana in 9.3 cred. Uneori paote fi si mai mare dar media a compensat.

La drum accelerez de cele mai multe ori cursiv si folosesc f mult frana de motor si abia tarziu calc ambreajul/frana de picior si comut sau opresc masina.
La demaraje urc spre 3000 si uneori chiar peste dar nu de obicei. Mai mult cand sunt f incarcat urc spre 3300-3500 si apoi schimb, mai ales daca vreau sa accelerez si in treapta urmatoare. Pantele abrupte le urc in treapta care o tine peste 2500 de ture. Nu e bine sa te tiganesti in 2000 sau mai jos cu a 4 a sau a 5 a pt ca o omoara si consuma si mai mult.
La drum desi e loc, merg de obicei la 90-100 la ora si rar sar peste. Daca sar de 100 si pe la 110-115 pe unde e ok drumul, imi creste si consumul spre 5.7-5.9 in medie.

Am mai zis prin 2009 toamna la un drum de tm- campina dus intors media mi a fost la 5.5%. Mergeam sustinut in localitati (60-70-80) si dupa un radar am refacut drumul si am avut 5.3 in aceleasi conditii.
tribunul
Oare nu e obositor, sa stai tot timpul cu ochii si mintea pe consum.

Daca aveai bani si-ti luai un audi A8, ce faceai? tot consumul era cea mai importanta caracteristica a masini careia ii acordai atentie.

TOATE topicurile tale se invart in jurul consumului.
cosmin_2300
Are un vecin un Nissan Primera cu motor de 1.6 ... el în oraș scoate 8... 9 .... eu n-am reușit să scad sub 13 (și mers lejer) blink.gif
Bine ... are vecinu' un stil de mers de te doare capul, când schimbă nu accelerează deloc huh.gif
Merge foarte subturat, probabil așa face și rue!


P.S.: culmea, pe vecinul meu îl doare în freză de consum, banii nefiind o problemă pt el radmasa.gif
rue
pai din lipsa de o masina mai capabila e printre satisfactiile obtinute in afara de faptul ca e un domn loganul si nu are niciun fel de probleme in aproape 5 ani.
macar la capitolul asta are un comportament f bun si plus consumul in functie de condus.
doar ce am venit dupa un drum Tm- Budva - Tm (1400 km total) si din cei aproape 700 km cam 260 sunt pana ce ajungi la primele serpentine si o tine pana in Budva cam la fel. Unde nu sunt serpentine adevarate sunt de fapt curbe line dar pe care doar daca fortezi le iei cu 80 sau mai mult.
Din cauza serpentinelor, mersului noaptea cu trafic redus, nefoloirii AC am ajuns in Budva cu un consum de 5.1% (cam 37 L) cu o viteza medie de 65 km/h. Credeti ca am mers subturat la viteza aia medie? La un moment dat am depasit pe GPS viteza maxima 102 in frana de motor in treapta a 5 a. :-)
de fapt la drum drept cu 2 adulti, 2 copilasi cu scaune de iguranta, patut, carucior, bagaje consumul mediu era pe la 5.3 -5.4 cu AC.

Agitatia din Budva (un oras unde in zona de vile si pensiuni arhitectii au fost beti si au numai strazi infundate, de fapt sunt alei printre vile) a facut consumul 5.2 si viteza medie 59.
La intoarcere, cu AC de la plecare pana la Belgrad cand se inserase, trafic de zi mult mai complicat ca noaptea din cauza utilajelor si camioanelor pe traseu, am ajuns acasa dupa 12 ore 40 min din care coada in vama, 2 seamafoare de trafic f lungi, 2 opriri de traeu pt hranit cu rabdare copii am ajuns cu un consum 5.3 apropiat de 5.4, viteza medie se refacuse la 61 si ceva.
Pe GPS imi scria ca am condus efectiv sub 10 ore daca nu faceam opririle divere.

In Serbia si MNE vit legala este 60 local /80 rute nationala/120 autostrada si nu au marja de 10 km/h nepedepsita. te arde pt 1 km/h.
Pt a lamuri colegii am mers in permanenta in jurul vitezei legale si f mult cu 4-6 km/h peste ea dar doar afara din loc. In localitati in zonele centrale din comune au 30-40 restrictie pe care am mers putin peste.

Dupa 242 km din Tm am ajuns in localitatea din poza unde am fost oprit de tovarasi. Le am zis ca am mers legal cu putin sub 60.
Garcea ma cheama peste drum si mi arata semnul cu 40 si mi zice ca si pe sensul meu e unul.... Ii zic ca nu am observat si eram convins ca merg legal si oricum nu alerg cu 2 copii dormind in masina atatat timp cat nu ma grabesc anume in situatia respectiva. Mi a precizat ca ma paste un PV sau daca vreau dau un ban si plec.
I am zis ca Ro e in criza adanca si daca aveam bani de aruncat mergeam cu avionul undeva nu chinuiam copiii cu masina.
Pana la urma am aflat ca aveam doar de 50 euro (automate bancare, case de schimb ioc) asa ca am mers pe varianta ca banu si plec. Ii zic ca e prea mult 50 si ma cheama si mi da rest 30... Il salut si plec, dar... invers.
Ma duc si ma uit si semnul cu 40 era intors miseleste invers.... semnul de localitate plin de vopse de spray...
M am intors la el, i am batut buca si m-a chemat sa mi dea cinzeaca si sa i dau restul inapoi. apoi iar drum bun!

deci in localitatea respectiva exista pol corupti dar nu pot sa le zic cinstiti...

<span class='edit'>21 Jun 2011, 21:10:</span>
Tribunule: daca te plicitesc topicurile de consum care e problema ta?
uite iti atasez cu cele mai recente topice proprii sa analizezi care e specializat pe consum in afara de LPG si topicul despre masina la care ii laud o calitate?
Cand am luat loganul erau bani de orice masina de clasa medie si poate chiar mai mult dar nu mi pare rau ca am luat logan si e timp poate si de A8 desi poate m-as opri la un A6 de 2.0


p.s. am observat ca am sarit ceva litere din graba redactarii si din cauza lui Base ce ma bruia de la tv (poate si tastatura nu mai lucreaza asa bine) si imi cer scuze dar nu cred ca le voi corecta sad.gif.
rue
Ca sa nu stationam am mai bagat un concediu in Grecia, bratul Kassandra, langa Kallithea.
La dus: 860 km, 75 vit medie, consum mediu 5.6%, 49 L consumati, noaptea si fara AC.
La intors: +850 km, am crescut la 81 vit medie, 5.8% mediu (aproape de casa a devenit 5.8 de la 5.9), 101 L consumati in total, 12 ore si 40 min din care cred ca 2 ore si ceva le am stat in vami.
Total cred pe la 1700 si ceva de km. In Grecia nu am mai miscat masina, contrar planurilor ca voi inspecta toata peninsula... am renuntat fiind f bine acolo unde eram.

Deoarece: distributia face 5 ani in noiembrie dar am doar 56 000 km acum, aveam masina plina si eram pentru drum lung cu familia si nu in ultimul rand la 130 papa cam 8 si ceva % am urmarit pe autostrada o viteza intre 100 si 120 (mai mult 115 si scadea la unele urcusuri).
rue
Ca veste e faptul ca azi am luat de la Real 4 gume resapate made in germany cica, profile f bine conturate, M+S care costau 540 lei dar cu o reducere pt plata cu cardul am avut o reducere de 60 lei si am ajuns sa platesc 480 lei pt cele 4 gume (3+1 gratis cica), deci cam 120 lei bucata.
Poate o sa revin si cu fotografii cu ele. Garantia este 2 ani in care daca cedeaza imi primesc banii (daca nu au sa dea la schimb alta), e drept ca le cam desperechezi daca iti plateste pe cea defecta.

ah... l.e. probabil cam am pe la 57 000 km si o sa ne orientam spre o schimbare de distributie, placute de frana etc.
Markos
Da' ce marca sunt?
cosmin_2300
Nu te baza pe garanția lor ... detalii aici.
rue
Anvelope Winter Tact - asa scrie pe ele!
marksman
QUOTE(Markos @ 14 Sep 2011, 21:05)
Da' ce marca sunt?
*



Argon Germany



editare: au fost sterse 2 posturi pentru completari inutile.
rue
Masina a trecut de 58 000 km dar de o saptamna datorita schimbarii locului de munca nu o mai folosesc zilnic pt a ma deplasa la serviciu (centru, restrictii, parcari lipsa ori cu plata si am autobuz pana la 5 min de birou).
Musai facem un casco si o predau sotiei sa invete sa conduca si singura prin oras.
rue
Azi 19.11.2011, cu 58514 km rulati, au fost efectuate:
- distributia + pompa de apa
- placutele frana (cele originale mai aveau inca 5 mm carne si daca voiam ieseam cu ele din iarna)
- uleiul (mobil I 5w40) + filtrul de ulei + filtrul de aer

- inlocuite gumele de vara (continental eco 3~ de seama cu masina - 5 ani) cu povestitele (mai sus) anvelope de iarna resapate - 48 lei manopera.


ah.. sa adaug ca are CASCO si am reusit f putini km de la ultimul post.


l.e. a crescut consumul... cel mai probabil gumele de iarna sunt mai grele (si mai zgomotoase), uleiul diferit poate si el impune ceva comportament dar nu cred ca influenteaza consumul in mod relevant.
Uite asa am ajuns sa am 6.2% la drum de la consumurile alea de invidiat!
rue
revin cu faptul ca am inregistrat pe acelasi drum am consum de 6.3-6.4 unde inainte mai mult de 5.7 nu se putea.
Oare sa fie o cauza tehnica (sonde, catalizator alte alea)?
corbex
Benzina de "iarna". Anul trecut, intre noiembrie si aprilie, am avut constant consumul majorat cu cca. 1 l la suta. Fara sa schimb ceva.
zanzie
Din cauza cauciucurilor de iarna. Mai e si frig.
argon
QUOTE(corbex @ 3 Dec 2011, 09:54)
Benzina de "iarna".  Anul trecut, intre noiembrie si aprilie, am avut constanta consumul majorat cu cca. 1 l la suta. Fara sa schimb ceva.
*



Temperaturi de iarna vrei sa spui!
corbex
Nu cred. S-a intimplat dintr-o data si a tinut-o asa toata iarna. N-a fost mereu frig. In primavara fenomenul a disparut tot brusc, la fel cum a aparut. Nu merg cu masina decit pe afara, imi e usor sa sesizez diferentele.
Mai degraba as zice ca astia minaresc benzina iarna, gindindu-se ca lumea va da vina pe frig.

rue
ar fi cel mai fericit aspect :-). eu dupa consum imi dau seama daca masina e in regula din anumite puncte de vedere.
caut o rezerva nefolosita cu guma continental sa o cumpar pt a face pereche la primavara cu rezerva mea actuala si care este tot noua.

3 Dec 2011, 17:20:
as adauga faptul ca senzorii mei de parcare se activeaza cand vor ei.
de fapt sunt pe alimentarea lampii de mers inapoi si cred ca uneori nu primeste semnal. mai nou cam in proportie de 80% din manevre nu ii mai simt activati.

sa fie din sonda ceva? sa fie contact? eu am verificat in capacul triplei respective prin portbagaj si am obs destul de ok facuta prinderea firului acolo.
marksman
Becul de marsarier se aprinde? Vezi ca se strica sonda aia din cauza ca nu poate duce si consumul senzorilor.
rue
becul de marsarier se aprinde doar cand merg si senzorii.
pare a fi un contact pt ca sonda nu cred ca ar merge intermitent.
recunosc ca e o greseala sa alimentezi direct si sa nu pui de fapt pe un releu semnalul de marsarier dar nu am realizat impactul.
P-A-C-O
QUOTE(rue @ 3 Dec 2011, 08:35)
revin cu faptul ca am inregistrat pe acelasi drum am consum de 6.3-6.4 unde inainte mai mult de 5.7 nu se putea.
Oare sa fie o cauza tehnica (sonde, catalizator alte alea)?
*


motorul merge dupa alti parametrii odata cu modificarea temp. exterioare ...deasemenea, un mic impact este si din cauza anvelopelor wink.gif
rue
Am citit ca se plangea lumea ca filtrele de aer MANN au cam crescut consumul.
As testa si alt filtru. Eu nu am mai folosit MANN.
rue
facuram 60!
rue
mecanicul a zis ca am joc in bieleta din dreapta fata si recomanda schimbarea. e 120 lei una de origine si 90 una de la TRW. pe care din ele sa merg?
e oportun sa o fac pt ca tot se face unghiul de fuga.
argon
Pai nu-i tot una? Procducatorul bieletei de origine nu e tot TRW? Ca la Renault parca e.
rue
Am sunat initial la ciclop in Tm si asa mi-a zis: de origine 120 si TRW 90.
Sincer nu stiu care e aia de origine dar o sa trec pe la ciclop sa ma clarific.
La service imi ziceau de una de 50 lei ca i facuta la cluj dar nu as vrea sa bag prostii daca tot mai tin masina poate inca 4 ani.

Apoi de la ciclop ma intreba daca nu schimb si capul de bara desi mecanicul nu a zis nimic de el. Am o interventie de schimbare amortizor pe stanga de la un RCA si oricum o sa i faca si unghiurile. Asa ca mecanicul a sugerat sa schimb bieleta cu probleme.


l.e. la 60800 km am trecut azi la gumele de vara! m-am saturat de zgomotul iernii :-)
ca sa mi tin jurnalul: 2300 km cu cele de iarna.
rue
Am facut in weekend un drum prin Oltenia si am adunat o mica statistica de pe CB.
De mentionat ca am resetat la iesirea din Timisoara, apoi in Drobeta am mers putin prin oras, apoi spre Motru am urcat Colibasul, care pe langa relief de deal serios mai are si asfaltul demn de offroad si apoi panta de la tara.
La intoarcere am mers iar putin prin Severin si apoi cu un ritm mai sustinut revenisem peste 71 km/h mediu la total dar am intrat la mall la Timisoara si apoi prin centru pana acasa.

La alimentare la iesirea din Severin spre Timisoaraavea 18.6 L consumati.

Am observat ca din ianuarie pana azi am facut cam 4900 km .... 4 luni nu am fost acasa si in rest pt serviciu am trecut la bicicleta cat s-a putut. In prima zi am constatat ca un loc de parcare te costa 20 min de cautare prin centru asa ca am cam renuntat un timp la masina.

Ah... si nu stiu de ce au inchis centura de la Domasnea CS pt ca in primavara era superba si apoi cand a venit vara s-a inchis iar. Oare pleaca soseaua la vale?
rue
Loganul bate la 78000 km. Merge bine.
s-a mai adaugat un fratior mai mare la logan Mitsu Outlander Invite 2.0 did 2007.
De vanzare tico 1999 in stare foarte buna. NU are AC dar distributia nu are nici un an.
Ah. .. am mai adaugat un RUE la Mitsu
argon
QUOTE(rue @ 16 Nov 2013, 19:26)
Loganul bate la 78000 km.
*



Ai noroc, stiu cazuri in care bate de nou, pe la caseta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.