Gabi Popescu
13 Dec 2010, 17:36
salut baieti! de cateva zile am si eu o problema cu daciuta mea: o pornesc, porneste normal apoi motorul pierde din turatie pana se opreste de tot. Am inlocuit bujiile, am curatat corpul clapeta si motorasul by-pass.... pentru cateva ore am zis ca si-a revenit... aveti idee ce as putea sa ii mai fac sau daca a patit cineva asa ceva? multumesc
bogdanelkva
13 Dec 2010, 18:46
Filtrul de benzina?
Gabi Popescu
13 Dec 2010, 19:03
filtru de benzine este in rezervor? cum se poate ajunge la el?? este foarte nasol.... am masina de aproape 7 ani si nu a facut nicio problema
vitamina
13 Dec 2010, 21:06
Dar senzorul de turatie l-ai curatat?Eu am curatat mpp,corp clapeta si senzorul de turatie si am avut acelasi fenomen.Am avut un pin canit in mufa care intra in senzorul de turatie,i-am dat cu spray de contact si din aprilie nu mai am mai avut probleme.
Gabi Popescu
14 Dec 2010, 17:41
O sa ma duc sa ii curat si senzorul ala poate o sa mearga.....ar trebui sa curat si pompa de benzina sau ea nu influenteaza turatia? ma gandesc ca daca pompa ar avea ceva nu am merge deloc....
ionutiulia
15 Dec 2010, 21:16
gabita, o sa ai o mare surpriza daca desfaci pompa.poate ai noroc sa o poti scoate prin portbagaj.sa ii cureti sitele dar pr cu relantiul nu cred ca se va rezolva.asa face si a mea.am curatat si schimbat absolut tot si nimic,singurul lucru care mi-a mai ramas de schimbat INJECTOARELE.pe langa cel de la distributie am vazut umezeala , o posibila cauza altceva nu mai am de facut.nu am pr la demaraje sau in alte situatii.cand stau la semafor sau pe liber trepideaza schimbatorul si se simte si in scaun un pic.
ramsen
15 Dec 2010, 21:28
corpul clapeta l-ati curatat???daca nu puneti amindoi mina si curatatil cu spray ...de acolo practic este acea oscilatie sau turare la relantiu sau si scaderea in turatie a motorului...le-am intilnit pe toate 3 la diferite masini cu acelasi model de motor...bafta
ionutiulia
15 Dec 2010, 23:14
salut ram.pt lamuriri am sa descriu toate operatiunile care le-am facut:curatat corp clapeta ,MPP,schimbat ambele garnituri la corp,schimbat bujii cu originale,schimbat fise,curatat senzor turatie,curatat site la pompa benzina,schimbat f.de aer,verificat bobina ,curatat cu spray de contacte toate mufele existente inclusiv cea de la calculator,curata masa de la baterie cea de pe caroserie ,baterie caranda uscata de 2 ani,verificat alternator.daca mai ai tu vre-un sfat te rog sa-mi spui.orii vre-un injector nu lucreaza suficient,ori trage aer pe langa vre-unul dintre ele,pe la oringuri,ori trebuie resoftat calculatorul,habar nu am care este buba.de mers merge bine la drum nu consuma mult,si de asta nici nu ma prea agit asa tare.la anu o sa ii pun bujii cu 2 sau 3 electrozi sa vad daca este vreo diferenta.
ramsen
16 Dec 2010, 12:26
s-ar putea ca pe la oringurile de la injectoare sa ai problemele astea
si totusi la tine oscileaza relantiul sau ti se opreste motorul la relantiu???la Gabi Popescu inteleg bine ce are...la el este filtrul de benzina sau pompa de benzina...
Gabi Popescu
16 Dec 2010, 13:42
eu inca nu am curatat senzorul de turatie, cand o sa il curat o sa va anunt... mentionez ca in afara faptului ca scade turatia si se mai opreste motorul, in regim de accelerare masina merge normal
Multumesc tuturor!!
16 Dec 2010, 23:15:Sal baieti, dupa cum va povesteam cu problema la masina mea acum si-a revenit singura.... in seara asta pe la 21:00 cand am vrut sa plec cu ea mergea perfect... acum iara ma intreb ce poate sa fie de vina?
ramsen
17 Dec 2010, 12:49
eu cred ca ai avut o mizerie la un injector si pina a scuipat-o te-a amagit pe tine...foloseste niste aditiv Metabond sa cureti injectoarele ...
Gabi Popescu
19 Dec 2010, 00:43
Ramsen cred ca ai dreptate... azi am curatati si senzorul de turatie care nu era murdar cum ma asteptam eu... o sa ii iau aditiv pt injectoare... nu cred ca Metabond acum ca am inteles ca e cam scump.. sper sa rezolv. Multumesc
Sarpe_RBL
19 Dec 2010, 17:29
salut, sunt nou pe forum dar am avut si eu problema asta.Am curatat senzorul si tot asa facea.Am rezolvat prin a schimba senzorul acela
ramsen
19 Dec 2010, 19:53
QUOTE(Gabi Popescu @ 19 Dec 2010, 00:43)
Ramsen cred ca ai dreptate... azi am curatati si senzorul de turatie care nu era murdar cum ma asteptam eu... o sa ii iau aditiv pt injectoare... nu cred ca Metabond acum ca am inteles ca e cam scump.. sper sa rezolv. Multumesc
degeaba cumperi un aditiv ieftin si sa nu rezolve nimic la injectoare...eu am folosit si mai am in bidonas aditiv Metabond...am dat si la alti si au fost multumit de el...deci mai bine mai scump si sa faca ceva decit unul ieftin si nimic
ionutiulia
19 Dec 2010, 21:37
nu se opreste motorul.nu mi sa oprit niciodata doar oscileaza la relantiu.o sa o rezolv eu si pe asta.am bagat si eu acel aditiv Metabond.mi se pare bun ,motorul parca trage mai bine cu benzina asta de 95,mai am un pic din el si o sa mai cumpar altul cand o sa il termin.numai bine.
Gabi Popescu
22 Dec 2010, 18:13
pai pana la urma o sa iau metabond ca nu am incotro... si o sa schimb si senzorul de turatie, ca atunci cand l-am curatat nu parea foarte intreg, ma refer la faptul sa avea urme de uzura. Va multumesc tuturor si va tin la curent.
djasu82
22 Dec 2010, 19:36
senzorzul de turatie o o simpla banala bobina care e montata pe magnetul din interior ei .
eu zic sa verifici contactele sa le mai intaresti cu ajutorulu unui ac sau sa lipesti firele direct de senzor .
Cumperi degeaba senzorul ....
Gabi Popescu
23 Dec 2010, 10:57
ma gandeam si eu la chestia asta, sa nu faca contact mufa... o sa folosesc si niste spray de contacte. Mc
Gabi Popescu
27 Dec 2010, 12:12
Am zis ca acum mi-a facut Mosul cadou si si-a revenit masina mea si nu se mai oprea.... acum face la fel dupa ce am verificat mufa aia la senzorul de turatie... chestia cu relantiul ca nu sta se intampla doar cand se incalzeste, masina pornind perfect dimineata.
ramsen
27 Dec 2010, 16:29
cum ai facut tu curatirea corpului clapeta si motorasului pas cu pas???detalieaza te rog...
Gabi Popescu
28 Dec 2010, 08:28
am demontat filtrul de aer, am demontat de pe corpul clapeta MPP l-am curatat apoi am facut operatieunea inversa.... totusi ieri cand am plecat cu ea si am pornit-o mi s-a parut ca mirosea a benzina... si facea cum faceau vechiile Dacii cand se inecau.
ramsen
28 Dec 2010, 20:02
ai curata cu o cirpa pe corp si mpp???ai sters toata mizeria cu spray de curatat ???stiu pe cineva care a facut asta cu benzina si la fel ii mergea pina i-am spus sa curete cu cirpa si spray si acum merge masina de unge...relantiul sta la fel ca inainte???
Gabi Popescu
29 Dec 2010, 11:46
am curatat cu o carpa curata nu am avut si spray... am mai curatat acum cateva luni corpul clapeta si MPP la fel fara spray si a mers... o sa vb pe mess Ramsen. multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.