adimicu
30 May 2005, 19:30
am cautat topic despre filme, nu am gasit nimic.
Ar fi interesant ca ficare sa spuna ce filme a vazut si sa avem ceva recomandari despre ele.Nu conteaza ca sunt mai vechi sau mai noi.
Electronistu'
30 May 2005, 20:25
Love Story? Lizzie McGuire... Alexander....American Pie 1 si 2 numai...restu is praf...Pacientul englez...Sunetul muzicii..si multe altele mai moderne dar le-am uitat numele.
Ciumonk
30 May 2005, 20:41
The Godfather 1,2,3 ,Lista lui Schindler,Salvati soldatul Ryan,Scarface,The great escape,Casablanca,filme cu fratii Marx,Gone with the wind(pe aripile vantului),Filme cu Bullit(asta daca vreti sa vedeti masini adevarate),The cannonball run,Forrest Gump,chair si Bourne,The Platoon,filmul ala cu "i just love the smell of napalm in the morning"(am uitat titlul,e film de razboi),Serialul M.A.S.H,Enemy at the gates(fara Billy),Elephant,The Manchurian candidate,I am Sam,The Incredibles,101 Dalmatieni(filmul si desenul,
),Lion King 1(am o slabiciune pt asta,nu stiu de ce), filme cu Humpfrey Bogart,Paul Newman,comedii:Space Balls,PRimul si al doilea film cu MINI ME (
),
filmele cu Inspector Clouseau(pantera roz,intoarcerea ,se razbuna etc),Oliver&Hardy,Airplane etc
adimicu
30 May 2005, 21:02
mi-a placut Kill Bill (1 si 2).oricand le revad cu placere
Ciumonk
30 May 2005, 21:09
Farenheit 9/11
Sin City
Productie :2005
Directed by : Frank Miller , Robert Rodriguez si Quentin Tarantino.
Actori :
Bruce Willis
Mickey Rourke
Josh Hartnett
Michael Madsen
Rutger Hauer
Clive Owen
Nick Stahl
Elijah Wood
Benicio Del Toro
Jessica Alba
Brittany Murphy
Rosario Dawson
Jamie King
Filmul nu stiu cand apare la noi , l-am vazut acum cateva luni (luat de pe net) , si este fenomenal! Filmul este un mix intre LA Confidential si Pulp Fiction , si tin sa spun ca este INCREDIBIL DE DUR! Loved it
Actorii au fost de nota 10 .. mai multe staruri la un loc n-au mai fost in nici un alt film.
thunder
30 May 2005, 23:31
In general drame, psihologice si ... SF-uri ca sunt mort dupa ele.
Blow, The Butterfly Efect, Donie Darko, Pay it forward, K-Pax, A Beautiful Mind (superb), The Insider, Cruel Intentions, The Hours, One Minute Photo, Insomnia, Vanila Sky, Frequency, Equilibrium, si multe altele ... a si Star Trek ca sunt fan (mai putin seria noua care este aberanta).
blondiasi
31 May 2005, 00:16
Ceva mai vechi - Matrix (doar primul merita), Pulp Fiction, Naufragiatul (cu Tom Hanks) , Pisica alba,pisica neagra (Serbia). Si mai noi - Constantine , Mindhunters , Identity (John Cusak), Boat Trip(Cuba Goodind Jr), Night watch(Rusia), Hitch(Will Smith) .
Valentine
31 May 2005, 00:54
QUOTE(blondiasi @ 31 May 2005, 01:16)
Ceva mai vechi -
Matrix (doar primul merita)
Uite asta nu o sa inteleg eu niciodata. Cum adica doar primul merita? Crezi ca exista cineva pe lumea asta care o sa se uite la Matrix, o sa stie ca exista Matrix 2 si Matrix 3 si nu o sa vrea sa se uite si la ele?!!
In general sequels-urile sunt mai naspa decat originalul pentru ca .... nu mai sunt originale
Dar mai toti vrem sa le vedem ca sa prelungim un pic senzatiile pe care le-am avut urmarind originalul. Cateodata sequelurile sunt chiar mai bune.
Care ati vazut Dusk Till Dawn 1/2/3?
..IcemaN..
31 May 2005, 06:48
pai.....comedii: American Pie -toata seria , toate filmele cu Martin Lawrence
drame/razboi : Saving Private Ryan , Band of Brothers , Full Metal jacket , Triunghiul Tigrilor , Enemy at the gates , Stalingrad
Doc : Farenheit , Who wrote the bible , Nostradamus 500 ani
.....si mai sunt multe dar e prea dim sa-mi aduc aminte
A mai fost un topic din asta pe la diverse parca...
Oricum gusturile nu se discuta:
Casino,Scarface,Nasul,Infidela,Sub soarele Toscaniei,Lord Of The Rings,Run Lola Run,Bitter Moon si multe multe care nu-mi vin acum in minte.....
QUOTE(Lexy @ 31 May 2005, 07:27)
A mai fost un topic din asta pe la diverse parca...
Da, m-am chinuit si eu sa-l gasesc. Daca tine minte cineva exact ce titlu avea topicul sa-mi dea PM sa le unesc, ca e pacat sa fie mai multe pe aceeasi tema
LucVer
31 May 2005, 11:38
QUOTE(thunder @ 31 May 2005, 00:31)
...SF-uri ca sunt mort dupa ele. ...
- Minority Report (Tom Cruise) - super!
- Stars War I,II,III...VI
- The Fifth Element (Bruce Willis)
PS: Dupa discutiile din topicul cu Stars War am facut rost de Blade Runner si l-am vazut (recunosc, nu il vazusem pana acum!)- super filmul!
driverx
31 May 2005, 11:41
Asai? Si eu mi-am adus aminte de el si am facut rost de el si m-am uitat din nou. Nu credeam ca o sa mai imi placa asa mult. A reusit sa ma tina treaz de la 1 la 3 dupa o zi in soare
1. Filmele cu Louis de Funes.
2. Filmele cu Norman Wisdom
3. Trainspotting (a rulat la noi in cinematografe si la televizior sub numele "Din viata scapa cine poate")
5. Sunetul muzicii
6. My Fair Lady
7. Filmele de animatie ale lui Disney (cele clasice)
8. SF-uri: deja amintite
9. Poveste fara sfarsit (Neverending story 1 si 2) - am citit si cartea
10. Seria "Stapanul inelelor" - cartile merita a fi citite!!!
11. Altele, care deja au fost amintite
12. Altele... voi completa cand imi aduc aminte
Liviu M
31 May 2005, 12:39
Desenele animate de la Pixar.
adister
31 May 2005, 12:47
Meet the parents, Meet the Fockers (cu Ben Stiller si Robert de Niro)
Analyze this, Analyse that
BogdanF
31 May 2005, 13:02
Madagascar animatia. Nu se gaseste pe net dar de abea astept sa apara. Am vazut reclama si mori de ras.
dantes
31 May 2005, 13:19
Eu unul sunt impatimit al serialelor SF...
adica...
Star Trek -TOS
Star Trek -TNG
Star Trek -DS9
Star Trek -Voyager
Star Trek -Enterprise
Star Gate SG-1
Star Gate Atlantis
Bine acuma si filmele...dar serialele sunt chiar mult mai beton decat filmele...iar cel putin in seria StarTrek, daca nu vezi serialul, atunci filmele sunt cam seci, si nu stii ce si cum...
Pacat ca s-a terminat si Enterprise...iar din seria Star Trek nu stiu ce va mai apare... Oricum, cea mai tare serie tot TNG ramane...(cea cu Picard-ptr. necunoscatori) care din pacate nu o detin personal...si nici o parte din DS-9...dar in rest da, si revazut de cel putin 3 ori toata seria...
Stargate e un film SF un pic atipic, care m-a atras foarte tare inca de la inceput...acuma cu Atlantis mor asteptand partea The Siege partea 3, adica sezonul 2 ep. 1...SG-1 deja se duce..incepe sa fie un pic rasuflat...dar totusi inca nu e inca nasol...si totusi e cea mai lunga serie...
Sa vedem...astea sunt cele mai tari...dupa mine...
Ciumonk
31 May 2005, 14:35
Empire of the sun
Ichebau
31 May 2005, 14:52
www.imdb.com
gasesti orice film, merge si fara cont, filmele sunt notate pe o scara de la 1 la 10
filme care mi-au placut si imi amintesc acum:
3000 miles to greceland
final destination 1 si 2
hot shots I si II
gladiator
star trek - nemesis
house of sand and fog
recent am vazut taking lives, hitch, meet the fockers
disaster
31 May 2005, 15:57
rat race--supercomedie
filantropica
ronin
Dorubarg
31 May 2005, 16:26
sunt multe filmele dragute care mi-au placut insa recent mi-a atras atentia un film japonez, "AZUMI". E tot cu ninja si samurai din Japonia medievala insa ca de fiecare data cu un film japonez, este o experienta foarte placuta
blondiasi
31 May 2005, 17:42
QUOTE(Valentine @ 31 May 2005, 02:54)
Am facut mentiunea asta doar pentru ca persoana respectiva sa isi faca o parere despre 2 si 3 (faptul ca sunt mai slabe decat primul) si sa nu depuna un efort suplimentar pentru a le gasi in mod neaparat .Oricum , o singura parere nu il poate influenta decisiv, insa daca aude acelasi lucru de la mai multi oameni, poate lua o hotarare. In orice caz, e doar o parere subiectiva (ca doar primul merita). Probabil ca sunt multi care zic faptul ca 1 a fost minciuna pe langa 2 si 3
SnoopDogg
31 May 2005, 18:30
Be Cool (Jhon Travolta) . E cu niste negrii foarte 'simpatici'...Daca vedeti 3 Hummere negre fugitiiiiiiiii !!!!!!! acum care l-a vazut ?
J o h n n y
1 Jun 2005, 00:23
Assault on precint 13, Eurotrip (e gen american pie), Meet Joe Black, Recrutul, Obsesia, The Watcher, Out of Time, Eqiulibrum ( f.interesant), White Chicks (comedie buna), Gost in The Shell (l-a vazut cineva? e SF, animatie), Sin City (dur, asa cum zicea cineva mai sus), seria Shrek, Wasabi, Taxi 1si 2, Farenheit 9/11, etc
www.cinemagia.ro e un site bunicel cu utimele apartii de filme de pe la noi si din lume.
Later edit: "La vita e bella" cu Roberto Benigni e de departe cel mai bun film care l-am vazut pana acum. M-a marcat in mod deosebit si cred ca merita vazut daca nu l-ati vazut pana acuma... e absolut superb! A si luat Oscarul pentru cel mai bun film strain prin 2002 parca.
Daca sunteti cinefili, haideti la Cluj la Festivalul de Film Transilvania
Dar numai pana pe 5 iunie...
URGENT DE VAZUT :
http://images.apple.com/movies/miramax/sin...n_city_m480.movEste vorba de super productia Sin City care a aparut in state acum cateva luni , l-am vazut si eu insa multa lume din pacata nu l-au vazut. La noi apare in toamna asta la cinema. Este extraordinar de brutal si nu-l recomand persoanelor cardiace.
Are cea mai mare selectie de staruri : Bruce Willis , Rutger Hauer , Josh Hartnett , Mickey Rourke , Benicio Del Toro , Clive Owen , Michael Madsen , Elijah Wood , Nick Stahl si Powers Boothe. Iar in roluri feminine : Jessica Alba , Brittany Murphy , Jamie King , Rosario Dawson , Alexis Bledel si Carla Gucino. Filmul m-a lasat pur si simplu knock-out! Cine l-a mai vazut?
Inca ceva care apare in nov , cred ca va fi interesant :
http://movies.apple.com/movies/wb/v_for_ve...ndetta_m480.movCu Natalie Portman , by the creators of the Matrix Trilogy.
Manuel
22 Aug 2005, 21:11
Acu' vreo 20 de ani am vazut la cinema un film care m-a impresionat maxim si care se chema ceva in genul "Visul de argint al alergatorului" si care are drept subiect cursele de motociclism viteza. Din pacate, nu stiu numele original si nici numele actorilor. L-a vazut cineva? Si daca da, va amintiti titlul exact?
bertro
22 Aug 2005, 21:37
iar daca vreti comedii recente, recomand 'guess who' cu ashton kutcher. e genul de umor pentru care nu-ti trebuie mai mult de 2 neuroni, dar merge dupa o zi obositoare la servici.
Imi plac mult de tot filmele lui Quentin Tarantino... Aaaaa, si Guy Ritchie. Dintre ele, sa enumeram: Quentin -> True Romance, Reservoir Dogs, Kill Bill (vol 1 si 2), Jackie Brown mai sunt dar la ora asta... Guy -> Snatch (super film), Jocuri, Poturi si Focuri de Arma si chestia cu ora loveste din nou... Mai sunt, toate super (pe gustul meu adica). In rest, respect Robert de Niro, toti marii actori, in general, care oricand pot transforma un fiasco intr-un film bun.
Recomand SAW, un thriller psihologic, despre cum reactioneaza oamenii in situatii de criza..mie mi-a placut.
"Sin City" e meserias. E destul de dur, dar nu mai tare decat Kill Bill.
"Mulholland Drive" e in genul lui Twin Peaks (acelasi regizor), actiunea se repeta incepand de la un moment dat cu personajele schimbate... De fapt personajele reale sunt in partea a doua, partea intai e inchipuirea personajului negativ... Am cautat pe net povestea filmului dupa ce l-am vazut ca sa inteleg ca lumea.
"Stealth".... Pt cei impatimiti de filme cu tehnologie si efecte speciale care iti ridica parul pe mana. E cu avioane stealth fighter ( ceva model mai nou... un fel de logan
) ) si cu inca un avionas care avea inteligenta artificiala. Si la un moment dat avionasu ala si-o ia in cap ( era ciumeg ala sa mor io... cum pilota... waaaa ) si selecteaza o tinta din rusia
si atunci pune-te si prinde-l sa nu declanseze un incident international. Pe bune, e film care merita vazut.
Charlton
23 Aug 2005, 08:00
"The day after tomorow", un film care te pune pe ganduri , avand ca subiect schimbarea climatica , si consecintele ei asupra umanitatii.
MADAGASCAR !!!! "You didn't see anithing! RIGHT?"
Madagascar? De ce, bre, ca e cu tine? Nu mi se pare o recomandare obiectiva.
DA DA DA DA!!!! Smile and wave, boys!!!!
recomandările mele: remains of the day, american history x, cool hand luke, green mile, monty phyton, secretul armei secrete, moromeții. mai sunt, dar astea sunt primele filme care îmi vin în minte când e vorba de filme bune.
QUOTE(Marty @ 23 Aug 2005, 09:07)
DA DA DA DA!!!! Smile and wave, boys!!!!
we must get rid of foosa'.
humans? sorry...we only have dead ones; up there!
IRONICK
23 Aug 2005, 10:18
Cute and cuddly, private
bertro
23 Aug 2005, 10:53
"welcome, giant panzies"
si daca tot veni vb de desene animate, tocmai am vazut o productie putin mai veche (2003 sau 2004), dar cretina rau de tot: "spongebob squarepants - the movie". am ras bine la vreo cateva faze.
Mai e si recent-aparutul Valiant care iar e fain.
la thrillere recomand si eu Saw; e interesant, mai ales finalul.
desigur, sunt mereu clasicele (cu pacino, de niro, travolta, etc) dar nu are rost sa le insir aici
horiajam
23 Aug 2005, 12:13
CUTE AND CUDDLY BOYS !!
Madagascar cu siguranta !!!
florindu
23 Aug 2005, 12:24
Once upon a time in America - pentru mine locul I definitiv
Inchisoarea ingerilor (The Shawshank Redemption) - locul al II-lea
Portocala mecanica (A clockwork orange)
Pulp fiction
Reservoir dogs
...
si multe altele
Uncle-Sam
23 Aug 2005, 13:21
Seria TERMINATOR
diaconuliviu
23 Aug 2005, 13:54
Nu-mi amintesc titlul- un film cu Bruce Willis in care el si partenerul "adunau" de prin inventiile lui Leonardo da Vinci niste cristale. Ce retin, se sincronizau in "furaciuni" fredonind amindoi simultan aceleasi melodii.
Da , super haios filmul ala .. Hudson Hawk .
LOVENDAL
23 Aug 2005, 14:15
Nu prea inteleg ce e cu topicul acesta...Fiecare are anumite preferinte. De exemplu in lista cu filme care am vazut-o pe aici am observat cateva care le consider ca ar fi de 2 bani. Gusturile nu se discuta..plus ca ar fi trebuit sa fie un topic mai specific...De exemplu, mie nu-mi plac dramele, comediile romantice, filmele documentare, dar imi plac foarte mult filmele horror.
Uncle-Sam
23 Aug 2005, 14:27
ghost ship l-ati vazut? ala care incepe cum ii omoara pe toti prin sistemul ala de scripete de pe vapor
george_slz
23 Aug 2005, 14:42
Seria 9 Stargate SG-1, a ajuns la ep. 6 pe torente
Seria 2 Stargate Atlantis, ep. 6
Hotel Rwanda- superb, inspirat din realitate, conflictele interetnice din Rwanda.
Finding Forrester- Shawn Connery si un tanar actor de culoare dau un regal cinematografic...e si Busta Rhymes pe acolo, dar nu are legatura cu ceea ce face el in showbiz'ul american.
Fiica bosului.....super...cu Ashton Kutcher, intr'un rol care il prinde bine....rol de fraier desigur.
Underworld 2 pt cei care cred in filmele cu vampiri....si carora le place mullt Kate Beckinsale...mie unul imi place mult femeia asta.
Incredibilii...un desen animat super....la toate capitolele...care or fi alea...
bertro
23 Aug 2005, 15:46
a, si sa nu uitam "Team America World Police". Caterinca mai multa ca in filmul asta rar intalnesti. Piesa de rezistenta e desigur presedintele korean si cantecelul lui "mister ronery"
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.