Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Rateuri motor 1.9
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
DIEZEL
Salut sad.gif
de vreo 5 zile am o problema misterioasa la pornire si sincer sa fiu nu stiu ce e.
Cand ii dau cheie sa o pornesc da rateuri sau chiar nu invarte deloc si se reseteaza si ceasul.Am schimbat bateria am luat o VARTA Dynamic Blue de 72Ah timp de 3 zile nu am avut probleme pornea din prima.Acum iar a inceput cu vechea poveste sa dea rateuri chiar sa nu invarta deloc.Am zis ca e alternatorul de vina l-am schimbat si degeaba problema persista.Cred ca este vreun fir intrerupt s-au ceva de genu nu stiu sigur.
Va rog daca aveti vreo ideea ce ar putea fi sau daca ati avut aceasta problema sa-mi spune-ti si mie cum ati remediato .


Multumesc

[moderator edit] Titlu topic modificat din "PROBLEMA problemelor mister 1.9D" in "rateuri motor 1.9"
bucatzel
Cu asa nume de topic, solutia ar trebui sa se numeasca abracadabra.

Cand ai schimbat alternatorul, ai verificat tresa de masa? E un fir care ar trebui sa plece de la alternator la caroserie.
DIEZEL
nu stiu exact la ce te referi.Este acel cablu de masa legat de caroserie?
Maskatu
In primul rand data viitoare cine mai deschide topic de genul "problema misterioasa", "alice in tara minunilor", "problema mare", "va rog ajutati-ma", "nu mai stiu ce sa ii faci", o sa primeasca avertisment iar topicul respectiv va fi sters.

In al doilea rand invata sa te exprimi corect si in termeni tehnici ca doar esti pe un forum auto nu la mama omida in sufragerie.
para06
Fa o filmare cand pornesti masina , poate dupa o sa iti zica cineva carei problema
mk2
Din ce descrii tu aici, pare ca ai un consumator care iti descarca bateria in timp ce e motorul oprit (ceasul se reseteaza doar cand e bateria moarta)
Incearca sa iei un multimetru si sa masori consumul de curent cu motorul oprit.

De asemenea, uita-te la plafoniera sa nu fie pusa pe modul "usi deschise" (plafoniera e inchisa doar cand e intr-o parte, daca e dreapta e pe "usi deschise").

Eu asa am patit-o. La 3-4 zile se tot descarca bateria, de trebuia s-o pornesc cu clesti. Inital am crezut ca e de vina bateria, asa ca am aruncat o baterie varta de doar 6 luni. De fapt de vina era plafoniera. Senzorii de la usa de solenza sunt ca vai de mama lor. Astfel, a naibii cand eram pe langa masina nu mergea. Dar in timpul noptii se aprindea de nebuna. Am avut noroc cu un vecin care a vazut-o intr-o noapte si astfel am reusit sa elucidez "misterul".

In plus, daca ai alarma incearca s-o dezactivezi (mie alarma, cand ii venea ei, imi aprindea becurile de la semnalizare si le tinea aprinse).
DIEZEL
Am inteles domnule profesor.De acum innainte voi posta doar cu dictionarul langa mine.

Problema a fost rezolvata.Era de vina fulia de la arborele cotit.Partea aceea de cauciuc nu mai tinea bine ,si nu mai dadea turatia necesara alternatorului pentru a incarca bateria si nici nu mai alimenta consumatorii.
Am cumparat o fulie de producator 150 lei pentru ca cea de origine era in jur de 400 lei, am montato si gata problema a disparut. wink.gif

19 Dec 2010, 14:36:
Am postat aici ca sa nu mai fac alt topic,iar daca este gresit rog un admin sa stearga.

Mai am o problema cu kilometrajul.Se intampla in mers sa cada deodata din senin sa nu mai indice nimic dupa care isi revine singur dar nu pentru mult timp.Dupa ce cade pedala de acceleratie este mai sensiblia;adica daca apas umpic mai tare se simte se accelereaza brusc la fel si daca iau piciorul de pe acceleratie umpic mai repede lucruri care nu se intampla cand functioneaza kilometrajul.
Daca are cineva vreo ideea ce ar putea fi astept sfaturi.
Multumesc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.