Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Solenza diesel:)
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
zarnik
Salut sunt nou pe aici!
As dori sa stiu daca solenza diesel mai are vreun suport de motor in afara de cel de langa pompa de injectie,doarece cand opresc motorul se scutura foarte tare.Mentionez masina am cumparat-o de curand.
Aaa.Si alta problema:Se manifesta in felul urmator.Masina merge frumos dimineata la rece cand o pornesc.Dupa ce se incalzeste incepe si se balbaie adica trepideaza.Nu mi-a facut faza cu bujiile niciodata.Numai la relanti face in turatie merge frumos!
MULTUMESC!
dorelus
Are sub baterie.
Cu bâlbâiala la motor cred că ai toba catalitică înfundată, ceea ce mie mi s-a întâmplat în primii 1000 km. Scoate mufa egr-ului și motorul va merge bine.
Vezi că e în dreapta filtrului de aer,cum te uiți la motor, egr-ul e nichelat.
Succes.
evil_2009
cand opresti masina , si motorul se scutura vezi ca ai o bieleta rupta , cea care tine trenul de rulare sau motorul de cutie mi se pare ca se numeste bieleta antiruliu costa vreo 80 de lei smile.gif
vezi ca daca scoti egr o sa ai motorul plin de ulei si in fata dar si in sapate la egr smile.gif
darius
QUOTE(evil_2009 @ 4 Jan 2011, 15:25)

vezi ca daca scoti egr o sa ai motorul plin de ulei si in fata dar si in sapate la egr smile.gif
*



Te contrazic,motorul e plin dar de praf nu de ulei,eu ,merg asa de pe la 12000 km cu ea si acum are 1300000 si nu are scapari de ulei,deci fals.......daca e plin de ulei cauta-i scaparile in alta parte nu la egr.
evil_2009
pai iao si tu logic , EGR e pe inchis DA ? motorul iti arunca voporii de ulei ars in sus ca sa il recirculeze , acestia ajung la egr care are ca un fel de palnie unde se strang toti vaporii corect? EGR daca numai functioneaza si numai are mufa bagata numai baga aceste mizerii sa le recirculeze inapoi in motor DA ? rezulta ca palnia se umple si da pe afara DA ? rezulta ca ai motorul plin de ulei in spatele carcasei filtrului de aer , eu stiu ca am curatat odata EGR asta si acum merg cu el scos
darius
Daca e scoasa mufa el e blocat pe inchis deci gazele nici nu ajung in interiorul lui,admisia se face normal ca si cum nu ar exista egr.
Acum ca la tine o fi blocat pe deschis nu stiu,posibil.Daca zici ca l-ai desfacut mai desfa-l odata si lasa-l pe pozitia inchis.Eu sincer nu m-am sinchisit sa il desfac pt ca merge f bina fara el dar pot sa iti spun ca motorul in zona egr e curat.
evil_2009
pai e murdar in fata in zona jojei de ulei atunci nu !?
dar gazele se strang in palnie egr care numai functioneaza sa le bage inapoi in motor si da pe afara e simplu
zarnik
Am scos si mufa la EGR.Tot la fel face.Se manifesta in felul urmator:Dimineata nu face NICIODATA dupa ce se incalzeste daca o opresc si pornesc din nou face adica se balbaie mai pe romaneste se inagatuie zici k merge in suturi,dak o accelerez putin dispare!
zarnik
Revin cu vesti am fost la 4 meseriasi fiecare cu varinate diferite:
1.Motorina proasta cu apa curatat sistem de alimentare
2.Avans mic la pompa
3.Pompa cica are o sita sa infundant cu mizerii
4.Distributia nu e bine pusa la punct
Ciudat!Azi am facut un drum Targoviste-Ploiesti am turat-o mai mult,nu imi mai face deocamdata astept parerile voastre!
lilon_77
salut zarnik.....meseriasii si-au dat doar cu parerea sau au pus os-ul la munca?...asa pot sa zic si eu multe sa fiu "meserias"....
zarnik
Astept pareri in continuare nu o mai sufar imi vine sa-i pun FOC!
zarnik
Am descoperit din ce e! Nici decum nu e pompa, cica ar fi egr:) s-a mers mult cu mufa scoasa si s-a infundat.Cert k dupa ce fac un drum lung isi revine!
evil_2009
ti-au mancat banii mecanicii laugh.gif
lilon_77
zarnik....pe mine m-au invatat "meseriasii" sa ii dau talpa cand prind drum liber...100/h cu viteza a-4a sau chiar 110 vre-o 10-15 km sa-i sara impresiile din cap.... biggrin.gif ......o fi o "chestie" si asta.. excl.gif asa ca ..DA-I JAR!!!!
mk2
Daca s-ar fi mers cu mufa scoasa n-avea ce anume sa se infunde (si a mea are 50 mii facuti cu mufa scoasa si n-are nimic).

Probabil, ai avut mufa cuplata (adica egr-ul mergea) si faci parte din acei nefericiti la care s-a depus zgura in asa fel incat blocheaza inchiderea ei completa. Asa ca chiar daca tu ii tai alimentarea, tot ramane un pic deschisa.

Cel mai bine ar fi sa-l dai jos si sa il cureti astfel incat sa fii sigur ca inchide corect si sa-l lasi decuplat daca nu mai ai chef de dureri de cap pe viitor.

Asta bineinteles daca este de la egr. Insa daca aveai deja mufa decuplata, si mergea ok, sa nu fie de la altceva.
lilon_77
zarnik.....cum mai merge masina?....mai face figuri?.....vad ca si a mea face la fel...se balbaie excl.gif
zarnik
Nu mai facea i-am dat egr jos am curatat si am vandut-o, Era multa calamina acolo din cauza asta se si balbaia.sunt poseserul unui golf 3 :X imi place.
argon
Felicitari, e peste Solenza din toate pctele de vedere, SOlenza 1.9D e comparabila cu Golf 1, dieselul de 1.6, la fel te simti in ambele si au aceasi tehnologie, dar aia e de colectie deja.
zarnik
Inainte am avut o solenza europa benzina,da' ce am zis se ivise ocazia unui diesel ieftin la bani am zis sa incerc.Dar am ajuns la concluzia k mai bine cumperi o dacie 1310 decat o solenza 1.9:) ascultati aici nu vorbesc prostii,vorbesc din propria experienta:)
bogdanel88
nu sunt de acord ca un golf3 e peste solenza....imposibil
darius
QUOTE(zarnik @ 20 Feb 2011, 15:55)
Inainte am avut o solenza europa benzina,da' ce am zis se ivise ocazia unui diesel ieftin la bani am zis sa incerc.Dar am ajuns la concluzia k mai bine cumperi o dacie 1310 decat o solenza 1.9:) ascultati aici nu vorbesc prostii,vorbesc din propria experienta:)
*



SLZ diesel cumparata noua 07.2004,in prezent aprox. 135.000 km,fara interventii la motor,merge ca in prima zi,consuma putin si isi face treaba decent.Pana in prezent am fost ocolit de problema cu martorul la bujii,concluzia:ai avut o experienta neplacuta cu masina asta,te cred dar asta nu inseamna ca "asa face toate" ai aici un caz de un proprietar care e multumit de masina asta.
zarnik
Se poate si ce zici u. Solenza benzina e sfanta recomand:) consum de 7,5 in oras mers sportiv:) deci se merita:)
lilon_77
Salut forumisti.
Am o problema legata de turatia motorului diesel.Pornesc dimineata o las 1 minut dupa care o accelerez usor pana la 2500 rot.Iau piciorul de pe acceleratie turatia revine la normal.Dupa 10 minute se schimba situatia.Accelerez pana la 2500 de rotatii iar cand eliberez pedala de acceleratie turatia scade pana la 1500 si revine mai greu la turatia normala.Ca sa nu mai stea turata pana isi revine la normal bag in viteza intai si dau usor drumul la ambreiaj pana simt ca motorul tremura dupa care revin pe liber.Si asa revine turatia normala.Ma poate ajuta cineva cu vre-o informatie ca sa stiu de cesa ma leg?.....Multumesc mult! excl.gif
N.i.c.e_B.o.y.
O accelerezi numai la 2500 rpm cand e rece? Trebuie mai mult e chiar recomandat post-336-1110552483.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.