Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA DUSTER GPL
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
Pages: 1, 2, 3
dragos101010
salut si la multi ani!!
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat, sunt pe cale de a lua hotararea de a pune pe un duster 4x4 1.6 16v instalatie gpl am parcursi cu el in 6 luni 5000 de km dar nu stiu ce instalatie sa pun brc sau tomasetto, landiR.... (cea din urma este agreata de dacia reno dar nu exista omologare rar euro 5 pentru acesta decat pentru primele 2) sau daca este alta mai buna si ce sa urmaresc atunci cand ma uit de o instalatie gpl.
Cei de la Dacia au spus ca imi pierd garantia daca pun instatie gpl pe masina. Acum nu stiu ce sa fac daca sa renunt la garantie sau sa-mi pun instalatie gpl fara nici o problema si sa platesc reviziile ce o sa urmeze sa le fac anul acesta la 1 an de cand am luat masina si urmatoarele.
Instalatia as montao la general service gpl deva pentru ca am am citit pe mai multe forumuri si sunt cei mai apreciati si sunt si aproapte de localitatea de unde locuiesc.

Va multumesc pentru ca ma ajutati in a lua decizia corecta!
4x4
Nu renunța la garanție!
dragos101010
QUOTE(4x4 @ 4 Jan 2011, 15:56)
Nu renunța la garanție!
*





As renunta pentru ca ma streseaza cresterea asta a pretului benzinei si de aceea as renunta pentru ca eu nu fac intr-un an 20000 de km si nu prea ar avea ce sa se strice la ea.... dar daca gandesti negativ pot zice ca mai bine sa astept dupa ce trece garantia si dupa aceea sa pun dar pana atunci o sa creasca benzina la 8 lei
P-A-C-O
QUOTE(dragos101010 @ 4 Jan 2011, 15:52)
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat, sunt pe cale de a lua hotararea de a pune pe un duster 4x4 1.6 16v instalatie gpl am parcursi cu el in 6 luni 5000 de km dar nu stiu ce instalatie sa pun brc sau tomasetto, landiR.... (cea din urma este agreata de dacia reno dar nu exista omologare rar euro 5 pentru acesta decat  pentru primele 2) sau daca este alta mai buna si ce sa urmaresc atunci cand ma uit de o instalatie gpl.
Cei de la Dacia au spus ca imi pierd garantia daca pun instatie gpl pe masina.

logic ca-ti pierzi garantia, scaunele la supape nu sunt facute sa reziste la conditiile de mers pe GPL si in plus de asta te vei alege cu o gramada de fire de la ECU taiate

PS: ca fapt divers, cu toate ca nu va fi valabil pentru RO prea curand, uzina deja a facut cateva modele Duster K4M pe GPL cu LR.... momentan sunt bagate la rulajul de validare sleep.gif
dragos101010
Nu are nimeni experienta cu instalatiile gpl sa imi poata raspunde la intrabare cu argumente intemeiate?
dizzy
La kilometrii putini, sub 20 000, nu prea merita sa te complici cu GPL.
Gandeste-te ca pierzi garantia, platesti instalatia GPL, instalatia cere si ea ceva bani in plus pt intretinere. Mai pierzi si ceva loc in masina.
Daca totusi vrei GPL, asteapta pana iese din garantie masina si iti pui atunci linistit.
dragos101010
QUOTE(dizzy @ 5 Jan 2011, 11:56)
La kilometrii putini, sub 20 000, nu prea merita sa te complici cu GPL.
Gandeste-te ca pierzi garantia, platesti instalatia GPL, instalatia cere si ea ceva bani in plus pt intretinere. Mai pierzi si ceva loc in masina.
Daca totusi vrei GPL, asteapta pana iese din garantie masina si iti pui atunci linistit.
*



Nu o sa raman fara spatiu pentru ca merge montat un rezervor toroidail in locul roatei de rezerva iar intretinerea costa undeva la 150 lei la 15000 de km din cate am inteles eu de la cei cu, care am vorbit sa imi puna.... consumul asta ma deranjeaza dat fiind faptul ca eu merg foarte mult in oras undeva la 70% din km parcursi si din cauza asta as pune gpl, dar imi este tare frica de faptul ca nu se stie cum pica ceva de la taransmisie sau cine stie ce porcarie de piesa de platesc eu cu banii care ii dau sa schimb piesele toata benzina pe care as fi consumato pana in momentul ala.
PaulT
Nu ar trebui sa fie afectata garantia transmisiei sub nici o forma. Scoaterea din garantie pentru montarea unei instalatii gpl nu are cum sa se extinda dincolo de motor si ceva electrica. Suspensia, transmisia, directia, etc .. nu au nici o treaba. Eu as zice ca merita cu prisosinta si pentru un rulaj de sub 20.000km pe an. Intretinerea nu are de ce sa te coste 150lei la 15.000km. Filtrele sunt foarte ieftine si nu se schimba in nici un caz la 15.000km.. Eu la instalatia berlinei le-am schimbat la vreo 50.000km si tot perfect curate erau. Le verificam la 15-20.000km si le-am schimbat pentru ca le aveam cumparate de ceva vreme, nu pentru ca era nevoie. Si pe mine ma bate serios gandul sa imi pun gpl si la una din masini... Ramane sa ma hotarasc daca va fi Loganul sau Lancerul. Spatiu nu pierzi, pentru ca, asa cum ai spus si tu, folosesti spatiul rotii de rezerva... Eventual achizitionezi un kit de reparatie roata..
zanzie
QUOTE(dragos101010 @ 6 Jan 2011, 16:04)
.... consumul asta ma deranjeaza dat fiind faptul ca eu merg foarte mult in oras undeva la 70% din km parcursi

Cat consuma?
bobo77
Eu totusi zic sa mai astepti, nu te grabii.
dragos101010
QUOTE(zanzie @ 6 Jan 2011, 15:19)
Cat consuma?
*



in oras undeva la 10% iar in afara undeva la 7% acum iarna. cu mers in afara pana la viteza de 90 de km/h si schimbarea vitezei undeva la 2500 de turatii maxim
bobo77
Consumul este normal mie nu mi se pare mare.
bleunightdanger
Consumul de 10% in oras este foarte bun pentru categoria masinii. Totusi GPL-ul se renteaza indiferent de rulaj, am avut cateva berline pe gaz cu sute de mii de km si in principiu as pune GPL pe orice benzinara. Problema este pierderea garantiei la o masina noua care pe deasupra este un model abia lansat, deci poate prezenta oarece 'boli ale copilariei'...
Sincer iti recomand sa astepti macar un an...
annem
@dragos101010
Vad ca nu ai probleme cu masina, nu mergi cine stie ce; uita de GPL.

Din proprie experienta: sint foarte putini cei ce se pricep cu adevarat la GPL. Iar cei care se pricep nu-ti vor monta sau regla tie instalatia. Mai mult ca sigur vei avea probleme, iar solutiile nu se vor gasi decit dupa multe zbateri si cheltuieli. Nu vei face poate nici o economie. Vei deveni o mingiuta de ping-pong intre Dacia si montatorul de GPL.

In reteau Dacia ii numeri pe degete pe cei care se pricep la instalatiile GPL LR. Eu stiu doar 4, dar am cautat vreo 2 ani jumate si am avut ceva belele.
In afara retelei Dacia stiu doar o persoana. Or mai fi si altii, dar sint satul.

Pentru ca intereseaza: in prezent LR-Dacia testeaza instalatii GPL pe Duster, Logan, Sandero dotate cu noile motoare Euro5 1.6 si 1.2.
P-A-C-O
QUOTE(annem @ 7 Jan 2011, 20:09)
in prezent LR-Dacia testeaza instalatii GPL pe Duster, Logan, Sandero dotate cu noile motoare Euro5 1.6 si 1.2.

serios?... unsure.gif wacko.gif
diasel
Eu am de 4 ani instalatie GPL Milano pe Logan 1,6 16V Prestige si merge excelent.
Instatia este cu injectie secventiala de gaz, aproape ca nu se simte vreo pierdere de putere.Motorul urca in ture linistit pina 4500-5000 fara probleme.
Nu a fost nevoie niciodata sa trec pe benzina pentru lipsa de putere.
Cine nu a condus masini cu instaltii secventiale de gaz nu cred ca poate exprima o parere avizata.
Este cu totul altceva decit vechile instalatii unde intr-adevar se simtea o pierdere de putere.
Cit despre uzura, am 60000 pe gaz si nioxele au iesit perfect chiar de curind.
la 500-600 km rulati economia este de 50-60 lei.Consumul cu aproximativ cu un litru mai multla 100 km.
pedrovl
Dupa cum se poate observa sfatul este sa renunti la GPL cel putin datorita catorva considerente .

1. daca nu faci minim 20.000 de km Nu se justifica in nici un caz
2. duster 1,6 16v nu are un consum mare (o medie de 8 nu justifica montarea gpl)
3. nu merita sa pierzi garantia
4. merita asteptat macar 1 an cum bine spunea cineva
5. specialisti in gpl in romania sunt practic inexistenti
6. costul instalatiei este mare daca nu se fac multi kilometri (mai ales urban)
7. orice specialist adevarat si CORECT poate recunoaste ca un motor care functioneaza cu gpl are o viata mai scurta cu pana la 50 %
8. daca totusi se monteaza gpl, pentru o functionare ca la carte a motorului se recomanda la 2 plinuri de GAZ - 1 plin de BENZINA. Asa se calculeaza CORECT amortizarea.
Dsign
Avem chiar aici pe forum exemple de masini, foste taxi, care au peste 220 000km rulati pe gaz. Una din masini chiar participa acum la diverse competitii, a fost supusa unor mici modificari, insa gazul este combustibilul de zi cu zi.

Zic eu ca la suma asta de kilometri, ar trebui sa-si de aduhul motorasul respectiv, mai ales ca in 75% din timp merge peste 5000 ture.


Instalatiile moderne cu GPL pornesc automat pe benzina, si trec automat pe gaz, la o anumita temperatura. Pe timp de iarna, la aprox 4 plinuri de toroidala, sa zicem ca haleste un plin de benzina.

Nu inteleg de unde mitul cu fiabilitatea scazuta pe gaz. Motorul isi face ungerea corect in continuare, functioneaza pe aceeasi plaja de turatii, nu detoneaza, pastreaza aceeasi temperatura de regim.

Era un mit - printre mecanicii de ocazie - cum ca gazul ar fi "uscat" si ar dauna ungerii mai mult ca amestecul benzina/aer, care este lichid !!! Cred ca e cel mai mare bull-shit auzit
PaulT
Uzura marita in cazul functionarii motorului pe gpl este un mit si atat. Situatia sta exact invers de fapt. Gazul are o ardere cu adevarat curata, uleiul isi pastreaza proprietatile pentru mult mai mult timp, motorul ramane perfect curat, etc... Arderea, ca proces, este intotdeauna uscata... iar ungerea motorului este asigurata de ulei. Pedrovl are perfecta dreptate cu existenta specialistilor in RO. Dar, cu atentie se pot gasi si firme care lucreaza corespunzator. Ca rulaj merita cu prisosinta si in cazul in care nu se ajunge la cifra de 20.000km. Singurul minus ar fi lungirea perioadei de amortizare. In functie de perioada in ani pentru care s-a planificat pastrarea vehiculului se poate determina rentabilitatea. Un alt plus mie mi se pare extinderea autonomiei de deplasare.. Cred ca este un lucru foarte important pentru cei ce fac drumuri lungi. Referitor la consumul Duster-ului 1.6 16v eu consider ca gpl este o solutie excelenta.
razvanamza
dsign se inseala putin cu consumul auxiliar de benzina. probabil 1-2 L la un plin pentru porniri, mers 1-2 km pana se incalzeste motorul, si sa zicem 1-2 l pana ajungi la o pompa cand termini gazul. pierderea de putere este minima (1KW), dar castigi putin cuplu pe turele joase si un motor mai elastic. consumul in ture mari/blana nu este fabulos de mare, cum te-ai astepta, ci chiar insignifiant mai mare fata de un consum linistit. poate cei cu duster 4x4 benzina ar trebui sa incerce un pinion tr5 de diesel pentru consum mic.
bygy007
deci la masina din semnatura un 10L de benzina la 4-5 umpleri de gaz ( cam 1,5-2 luni iarna si 3-4 vara), si nu fac drumuri lungi ( merge pe benzina destul de mult) am fost inspirat ca am luat gaz din fabrica , ca acum o tineam in parcare daca era doar benzina si este foarte rentabil , odata ce a comutat pe gaz merg cu 2,72 fata de 5,02
naick13
Am si eu o Solenza pe gaz de vreo 4 ani si vreo 80.000 km facuti , doresc sa spun ca nu am avut nici un fel de probleme....nici la pornire iarna....instalatie e secventiala(Tomaseto)....iar motorul merge perfect(km reali 123.000);in viitorul apropiat imi voi achizitiona un Duster benzinar si ii voi monta instalatie de gaz....parerea mea ca merita efortul la cat costa benzina sau duster-ul diesel....se echivaleaza costul...
iulian'71
Montrea GPL pe o masina in garantie nu este o crima, dar cei de la reprezentante spun ca daca dupa montarea instalatiei GPL apar probleme la instalatia electrica, de alimentare sau la motor din cauza montarii defectuase a acesteia se ridica garantia pentru instalatia vatamata. In rest nu se opun oficial ci doar se mai cramponeaza unii dintre specialisti care mai bat campii cu diverse gen ca se uzeaza scaunele la supape, ca amestecul carburant e uscat si altele.
Ca exemplu am o cunostinta taximetrist independent cu un Logan 1,4, care a ajuns la 700.000 km fara sa umble la motor si mergand pe GPL de la 5.000km. A vandut masina cu 2000euro in decembrie si a inlocuit-o cu altul nou cu GPL din fabrica.
D-Ice
Parerea mea e ca ar fi util daca cel care cunoaste o firma/mester care stie sa monteze si sa regleze o instalatie GPL secventiala sa-l indrume pe coleg. Eu am avut o experienta neplacuta cu o instalatie GPL clasica pe Granada, instalatie care consuma ca la balamuc, nu tragea, si pornea foarte greu pe gaz, in luna mai. Dupa jde-mii de drumuri la service si nervi, am reglat-o singur, nu e mare inginerie, astfel incat sa porneasca din prima, sa mearga bine, si sa consume decent. La instalatiile secventiale in schimb e mult mai complicat.
Pe de alta parte 10% in oras nu mi se pare mult, eu nu n-as complica cu GPL. Restul de povesti cu "lipsa ungerii cu benzina" biggrin.gif , sunt aberatii ca si multe alte legende de service.
dragos101010
DRAGI MEI FORUMISTI AM FACUT CEEA CE TREBUIA SA FAC AM PUS GPL.
LA UNUL DIN CELE MAI BUN SERVCE DE GPL DIN TARA
COST 2400 GARANTIE 2 ANI INSTALATIE BRC AN DE PRODUCTIE 2011. BAIETI AU LUCRAT EXEMPLAR.
VA LAS SA PRIVITI POZELE DE LA INSTALARE.
ASTEPT COMENTARII.

12 May 2011, 11:19:
CONTINUARE POZE

12 May 2011, 11:20:
CONTINUARE POZE 3

12 May 2011, 11:22:
TOTUL A FOST PUS LA GENERAL SERVICE DEVA

12 May 2011, 11:24:
CONTINUARE POZE 3

12 May 2011, 11:26:
CONTINUARE POZE 4

12 May 2011, 11:30:
CONTINUARE POZE

12 May 2011, 11:32:
CONTINUARE POZE

12 May 2011, 11:34:
CONTINUARE POZE

12 May 2011, 11:35:
CONTINUARE POZE
asgard1955
2400 lei sau eur?
dragos101010
2400 lei cu totul. iar la bucuresti sub 3500 de lei nu am gasit nicaieri.
Squirrel
ªi cu roata de rezervã cum rãmâne? Pe hayon?
virgiliu
Sa o stapanesti sanatos. Cum se comporta masina? Are putere ca pe benzina? Este instalatie Euro5? Cred ca poti sa iti iei adio de la garantie motor si roata iti ocupa tot portbagajul daca nu gasesti alta solutie. Eventual iti achizitionezi un kit de facut pana ca altfel nu vad cum.
dragos101010
cu roata de rezerva sunt mai multe variante.
1. in porbagaj culcata si atunci cand fac cumparaturi pot pune si in janta cumparaturile smile.gif)
2. kit de pana o varianta plauzibila
3. sa cumpar o roata de rezerva din aia foarte subtire si sa o tin in porbagaj.
De comportat nu se comporta deloc diferit pentru ca intalatiile de generatia asta au un claculator separat de cel al masiniii in care se poate face aproape orice iti trece prin minte in sesul ca poti combina combustibilul fiecare separat in gramaje pentru fiecare injector in parte.
calculatorul instalatiei este legat de cel al masinii deci o sa poti vedea pe bordul masinii cat iti consuma masina dar mai putin km ce ii mai ai de parcurs ca aia ii arata calculand benzina din rezervor. In rest pana acum nu am nimic de comentat poate doar faptul ca merg prea mult acum cu masina pentru ca ma costa mai putin si miscare fizica nu mai fac dar in schimb fac burta smile.gif)
klaus
QUOTE(dragos101010 @ 12 May 2011, 16:31)
intalatiile de generatia asta au un claculator separat de cel al masiniii in care se poate face aproape orice iti trece prin minte in sesul ca poti combina combustibilul fiecare separat in gramaje pentru fiecare injector in parte.
*

Si instalatiile "mai vechi" nu au tot calculator separat de ala al masinii?
virgiliu
Si nu ne-ai zis cat consuma sa stim daca ne cumparam sau nu. Banuiesc ca ceva mai mult decat benzina cu 1-2 litri. Cred ca in Bucuresti te duci lejer spre 14-15 la suta daca al meu imi arata 11-12 mai mereu.

ah am uitat sa te intreb butelia ce capacitate are? mellow.gif
dragos101010
rezervorul are 52 litri maximum ce poate fi pus in locul roatei de rezerva.
Iar de consum nu pot sa zic decat ca imi consuma undeva la 7.5 - 8 l GPL la o viteza constanta de 70-80 km/h, la drum lung. In Bucuresti nu pot sa va spun decat de saptamana viitoare cat consuma.
citizenadi
Dragos, nu ne-ai spus unde ai montat instalatia si daca are acreditare Euro 5 de la RAR. Si mai multe detalii despre cum se comporta. A trecut o luna si jumatate de cand esti "gazar"
dragos101010
QUOTE(citizenadi @ 8 Jul 2011, 22:50)
Dragos, nu ne-ai spus unde ai montat instalatia si daca are acreditare Euro 5 de la RAR. Si mai multe detalii despre cum se comporta. A trecut o luna si jumatate de cand esti "gazar"
*




am dat un copy paste la un alt post de-al meu

eu am plecat de la bucuresti sa pun la deva la generalservice gpl
http://www.generalservicegpl.ro/ pentru ca la celelalte serviceuri imi luau cu 10 milioane mai mult pentru aceeasi instalatie. Iar cei de la deva au cateva premiere nationale in montajul de GPL si au experienta!!!!
A meritat drumul la Deva decat sa pun la hotii din Bucuresti!!! Am pus utima varianta de instalatie gpl de la Firma BRC cu ultimul update de soft si mi s-a comunicat de la firma respectiva ca BRC pregateste un soft special pentru bolnavii cu capul care spun "aredere uscata" in care din cate am inteles ca voi da posibiitatea injectoarelor in mod automat sa se opreasca si dea drumul injectoarelor pe benzina sa porneasca sa dea o injectie de benzina la nustiu cate de gaz.


legat de consumul pe gaz e ok cu 2 litri mai mult ca pe benzina si diferenta de putere nu exista pentru ca s-a copiat harta de alimentare de pe calculatorul de benzina si s-a pus pe calculatorul instaltiei de gaz asa ca nu se simte nici o diferenta de putere.
asgard1955
Ai pus si instalatie flash lube? In cat timp ti-au montat instalatia pentru ca e posibil sa le fac si eu o vizita in 2 - 3 luni.
dragos101010
nu am pus flash lube instalatia am montato in 5 ore
asgard1955
Mersi, ca am de facut vre-o 200 km pana la ei si vreau ca in aceeasi zi sa fiu inapoi acasa. Pana acum cati km ai facut pe gaz? si esti multumit ?
dragos101010
am vreo 3000 cu instalatia si sunt foarte multumit pentru ca psihologic pe mine ma ajuta destul de mult sa stiu ca un plin pe mine ma costa 130 45 de litri si la benzina 250
antonny
[/B]

3 Aug 2011, 01:07:
Felicitari pentru alegerea facuta ,de curand m-am intors de la Sibiu unde o companie de taxi avea cateva duster cu gpl ,de curozitate a facut o trecere a orasului sa vedem ce spune soferul .Spunea ca e multumit de masina discutand cu el arunc privirea si vad ca avea 63000km din septembrie 2010 iar consumul era 10 %.Instalatia de GPL era montata decand cumparase masina
cristib_tm
Va salut,

am montat si eu de curand instalatie GPL pe un Duster 4x2, tot la Deva. Am pus o instalatie de la BRC, ultimul model pt motoare cu injectie secventiala.
Pot confirma cele spuse de Dragos cu privire la calitatea executiei.
Am facut plinul la Deva si l-am refacut dupa ce am ajuns la Timisoara. Am facut in total 180 Km.
Ma sperie putin, ca la realimentare au intrat 20 de litri de GPL. Facand calculul imi iasa un consum de 11.2 l/100 Km in etraurban. Mi se pare mult, pentru ca nu am fortat masina si nu am depasit 100 km/h.

Dragos, tu ce consum ai pana acum? Ma gandesc ca ai adunat ceva drumuri.

Numai bine!
dragos101010
QUOTE(cristib_tm @ 14 Oct 2011, 12:56)
Va salut,

am montat si eu de curand instalatie GPL pe un Duster 4x2, tot la Deva. Am pus o instalatie de la BRC, ultimul model pt motoare cu injectie secventiala.
Pot confirma cele spuse de Dragos cu privire la calitatea executiei.
Am facut plinul la Deva si l-am refacut dupa ce am ajuns la Timisoara. Am facut in total 180 Km.
Ma sperie putin, ca la realimentare au intrat 20 de litri de GPL. Facand calculul imi iasa un consum de 11.2 l/100 Km in etraurban. Mi se pare mult, pentru ca nu am fortat masina si nu am depasit 100 km/h.

Dragos, tu ce consum ai pana acum? Ma gandesc ca ai adunat ceva drumuri.

Numai bine!
*





Salut eu am facut cu instalatia de care sunt multumit 10000 de km!!! consumul mediu este de 10 l/km si mult mai mult atunci cand ii dau talpa!!! eu am fost ieri am plecat special de la Bucuresti pana la deva pentru a face anumite setari ale calculatorului pentru perioada rece ce o sa vina. Ma bucur ca ai pus la Deva pentru ca sunt niste oameni de exceptie!!
jarr
Te rog zi-ne si despre consumul de benzina la 100 sau 1000 de km sa ne putem da seama de rentabilitate
P-A-C-O
QUOTE(dragos101010 @ 16 Oct 2011, 10:41)
Salut eu am facut cu instalatia de care sunt multumit 10000 de km!!! consumul mediu este de 10 l/km si mult mai mult atunci cand ii dau talpa!!! eu am fost ieri am plecat special de la Bucuresti pana la deva pentru a face anumite setari ale calculatorului pentru perioada rece ce o sa vina. 


ai rezolvat problema pan' la urma? unsure.gif
cristib_tm
QUOTE(jarr @ 16 Nov 2011, 10:58)
Te rog zi-ne si despre consumul de benzina la 100 sau 1000 de km sa ne putem da seama de rentabilitate
*



Salut,

Eu am un consum mediu de 10l/100Km. Am facut pana acum 3861 Km cu instalatia.
In oras conduc regulamentar, iar in afara cu 100-120 Km/h.
Nu pot sa spun decat ca sunt multumit de instalatie.


alexys
Stati linistiti cu motorul, nu se strica asa de repede, chiar daca nu are chiulasa schimbata. Se spune asta de la lansarea Loganului cu GPL OEM. Insa prima chiulasa diferita la Logan cu GPL (avea role la culbutori) am intalnit-o fiindca migrasera supapele de evacuare smile.gif) - asadar: "Sa se revizuiasca dar sa nu se schimbe nimic ... " Iar 16 valve care nu necesita reglaj e mai rezistent decat cele normale de pe taxiurile ce au rulat si peste 400 000 km pe GPL cu aceiasi chiulasa.

Ma intreb daca pretul din Bucuresti era pentru montare stuturi ca in poza si ECU Plug & Drive cu OBD, atunci probabil ar fi meritat, OEM acolo se monteaza stuturile.
paul80
salut
si eu mi-am luat o masina noua(logan 1.2 e5) si mi-am pus o instalatie de gaz pe ea. adevarul este ca m-am dus la un dealer dacia care este si montator de gaz pe masina si mi-au spus ca daca pun un landi renzo nu o sa am nici o problema
si asta a fost adevarul
nu mi-am pierdut nici garantia si am trecut-o si in carte.
o zi buna.
P-A-C-O
QUOTE
Dacia Duster 4x2 est désormais disponible en France en version GPL avec le moteur 1.6 16v 105 ch et n'émet que 146 grammes de CO2 / km.


adica ~5,5 L/100 km
paul80
salutare
a trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic
intre timpam facut cateva mi de km cu masina si pot sa va spun ca sunt tare multumit
consuma undeva la 7% in afara si cam 9% in oras.
bobo77
Pai ce treaba are loganul cu acest topic...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.