Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: toyota yaris
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Diverse
bodixxl511
as vrea sa aflu si eu mai multe informatii despre aceasta masina....de exemplu..consum, putere...pareri..etc
madalina
Consum, putere? Care motorizare, ca intr-un fel discutam de motorul de 1.0 si an alt fel de cel de 1.5...Dieselul detine recordul la consum mic, in conditii speciale, insa pentru consum trebuie sa sacrifici puterea.
Exista 4 vesriuni de dotare: basis, terra, luna, sol. Masinuta este fabricata in Anglia sau Franta, versiunea sport in Japonia. Este foarte usor de condus si pentru cineva scund, si pentru cineva inalt. Toate versiunile au afisaj pe mijloc, ce nu deranjeaza deloc,la veriunile "europene" este digital, 3D, la cea sport este cu ceasuri.

Inca este valabila oferta cu 3 ani intretinere gratuita, dar reviziile sunt oricum ieftine - intre 2.000.000 si 2.500.000 lei. Manopera costa la electrica 14 euro+TVA la Toyota Romania, 10 euro+TVA la Toyomotor, la tinichigerie 18euro+TVA la Toyota Romania, respectiv 14 euro+TVA laToyoMotor. Se fac la 15.000 acum, inainte se faceau la 7.500.

Garantia este 3 ani sau 100.000 de km, 10 ani pentru vopsea si 12 pentru perforarea prin coroziune.

Am masina din noiembrie 2003 si nu am avut nici cea mai mica problema.

Eu am 1.3 sol. Consumul difera in functie de sofer. Condusa de oricine din familia mea, consuma 8-8.5 in oras, 5.5-6 in afara, condusa de mine consuma 10-12 in oras si 8-8.5 in afara. Viteza maxima atinsa a fost de 196 pe autostrada, are demaraj 12.1, eu as fi vrut o masina mai sportiva, dar pentru T -Sport nu aveam bani, dar vroiam o masina care sa vada serviceul doar la revizii.Si asta am.

Intreaba punctual ce mai vrei sa stii.
AND
Nu stie sa faca cine stie ce ..peste competitie! Nu merita decat in varianta diesel (1.4 D-4D).
driverx
Ete fleosc. Dupa ce madalina a dat un raspuns cat se poate de frumos si clar, te-ai gasit tu expertu sa dai iar cu batu in balta. Mare expert in masini mai esti tu. unsure.gif

Eu ti-as recomanda sa te mai abtii din cand in cand, ca deja ne-am saturat de parerile tale....SINCER.

AND, si restu. Nu mai postati asa de dragu postarii. Argumentati ceea ce spuneti. Nu faceti ca AND. El ne-a "lamurit". Numai varianta diesel merita. De ce? Nu o sa stim niciodata probabil.
body
Nu stiu cum se comporta Toyota Yaris dar va pot spune cate ceva despre Toyota Corrolla varianta 1,8 benzina si land Cruiser .
Cu prima am circulat circa 2 luni in Kuwait motor excelent , fiabila , nu stiu consumul pt ca in zona benzina = mai ieftina decat apa.Cu a doua ( land cruiserul ) am circulat destul de mult tot prin zona respectiva si va pot spune ca ( parerea mea) este REGINA jeepurilor !Motor 4,5 litri benzina , consum circa 30 la suta , dar extraordinar de fiabila si tipul de masina care "nu te lasa niciodata".
De altfel si eu daca as mai fi avut ceva bani in loc de masina din avatar( Kalos) m-as fi bagat la o Corrolla !
Bafta
b64chr
QUOTE(madalina @ 2 Jun 2005, 22:12)
Viteza maxima atinsa a fost de 196 pe autostrada

Yaris 1.3VVT-i cutie manuala are viteza maxima 175. Sursa: www.toyota.ro
In alta ordine de idei cum incap 3 pasageri in spate? Ce loc ai in portbagaj? Te intreb fiindca Yaris-ul e o pretendenta serioasa ca viitoare masina si astea ar fi singurele temeri.
vv
Nu am mers cu Yaris, dar in Corolla incap destul de inghesuit 3 persoane in spate (de fapt daca sunt fete incap binisor, daca sunt 1.90/100kg mai greu), iar ca portbagaj... destul de micut (in versiunea hatchback).
Ma astept ca la Yaris spatiul in spate e similar (poate un pic mai mic) si portbagajul si mai mic. Deci nu e potrivita de mers in concediu cu ea, nu poti cara bagaje, asta e clar.
bj
QUOTE(bodixxl511 @ 2 Jun 2005, 21:54)
as vrea sa aflu si eu mai multe informatii despre aceasta masina....de exemplu..consum, putere...pareri..etc
*



cum s-au cerut si pareri tongue.gif imi dau si eu cu parerea smile.gif masinuta mi se pare foarte fatoasa, design-ul este extraordinar (cel putin la exterior) si din cate am vazut eu prin Bucuresti stau foarte bine pe drum. Cred ca daca as avea de optat pentru consoarta mea intre Opel Corsa, VW Polo, Renault Clio Bicorp, Ford Ka si Toyota Yaris as alege Yaris-ul. Doar in functie de bani as opta pentru un A3 wink.gif
marafetu_80
Toyota la articulatii sta foarte bine pt bucuresti e f buna , am un coleg de munca care are un yaris si e foarte multumit de ea. Si are vvt-i 1,3.
GeorgeB
194 sau 196 top speed yaris 1.3 vvt-i wink.gif pe A2 tongue.gif

asta pe bord biggrin.gif

motorul de 1.3 merita cel mai mult . are performante decente si consum bun daca mergi cu el normal .

in mod normal scoate sub 7% in oras . daca mergi mai tare scaote si 12 !
clau lcf
uite un grafic pentro yaris
madalina
Viteza maxima de 196 este cea indicata pe bord. Care este abaterea, nu stiu. Oricum, depinde enorm viteza maxima de benzina folosita. Daca pun de la Petron, urca tare greu, si nu depaseste 182-183 nici la vale. Cel mai bine merge Yarisul cu benzina de la Mol.

In spate incap 3 personae numai daca sunt copii sau femei subtirele, portbagajul este mic. In varianta minima a portbagajului incap 2 gentide voiaj de dimensiuni normale si atat! Bancheta are se poate muta mai spre fata sau mai spre spate, variind astfel spatiul din portbagaj, fara a o rabata. Insa ramane spatiu putin pentru picioare, asa ca numai copiii mai pot sta in spate daca se deplaseaza bancheta.

Are bordul foarte bine gandit, cu spatii de depozitare peste tot. Are si un spatiu de depozitare sub scaunul din fata.
Sclaud
Yaris este visul meu smile.gif Cand voi avea banii necesari am sa-mi iau o Toyota ... asta e febletea mea.
M-am interesat si eu de Yaris inainte sa ma "bag" la Logan dar ... nu ma putea atinge ... din cauza pretului ... e cam departe de Loganul meu totusi. Dar daca as fi avut banii necesari ... nici nu stateam pe ganduri.
Una din chestiile care mi-au placut foarte mult e garantia de 12 ANI !!! la tabla - BELEA nu altceva smile.gif
Toyota rulzzzz wink.gif
AND
driverx vad ca insista(in mod frumos) sa argumentez spusele de mai sus , asa ca poftim :
Toyota Yaris este prea scumpa - SIMPLU ! Modelul cel mai anemic 1.0 VVT-i , pleaca de la 10.600 euro DDP(deja ai Clio 1.5 dCi 80cp FULL OPTIONS la banii astia) si nici macar n-are servo! Unul mai bine dotat pleaca de la 12.000 euro DDP. Pentru modelul 1.3 VVT-i trebuie sa dai 13.500 euro ca sa ai pe el ceva dotari bune ..si te-ai scos de o masina masina mica , draguta , feminina pe care valabile nu sunt decat 2 airbag-uir in orice dotare. Diesel-ul D-4D , pleaca in varianta cea mai slab dotata de la 14.000 euro (bani la care-ti iei Megane II)...ce naiba oameni buni? Ar merita luat doar daca esti hotarat 150% pt o masina mica si stii sa apreciezi un diesel bun , in rest consider ca Toyota Yaris NU merita nici in ruptul capului! La bani considerabil mai putini decat pt o Yaris , cumperi o Skoda Fabia mai bine dotata si mai bine motorizata ..care pe deasupra este si mult mai mare! (interior , exterior + portbagaj) .

Acum sper ca v-am lamurit si imi cer scuze pentru ca nu am argumentat prima oara (a fost probabil prima data cand am post-at fara sa argumentez )
body
Nu se compara Toyota cu Skoda !Parerea mea !
driverx
QUOTE(AND @ 3 Jun 2005, 12:56)
driverx vad ca insista(in mod frumos) sa argumentez spusele de mai sus , asa ca poftim :
Toyota Yaris este prea scumpa - SIMPLU ! Modelul cel mai anemic 1.0 VVT-i , pleaca de la 10.600 euro DDP(deja ai Clio 1.5 dCi 80cp FULL OPTIONS la banii astia) si nici macar n-are servo! Unul mai bine dotat pleaca de la 12.000 euro DDP. Pentru modelul 1.3 VVT-i trebuie sa dai 13.500 euro ca sa ai pe el ceva dotari bune ..si te-ai scos de o masina masina mica , draguta , feminina pe care valabile nu sunt decat 2 airbag-uir in orice dotare. Diesel-ul D-4D , pleaca in varianta cea mai slab dotata de la 14.000 euro (bani la care-ti iei Megane II)...ce naiba oameni buni? Ar merita luat doar daca esti hotarat 150% pt o masina mica si stii sa apreciezi un diesel bun , in rest consider ca Toyota Yaris NU merita nici in ruptul capului! La bani considerabil mai putini decat pt o Yaris , cumperi o Skoda Fabia mai bine dotata si mai bine motorizata ..care pe deasupra este si mult mai mare! (interior , exterior + portbagaj) .

Acum sper ca v-am lamurit si imi cer scuze pentru ca nu am argumentat prima oara (a fost probabil prima data cand am post-at fara sa argumentez )
*




Asa mai merge biggrin.gif
madalina
Pune la socoteala si banii pe revizii. Eu am luat Yaris 1.3 Sol la 12.570 cu toate taxele incluse.

Singurul model ce nu are servodirectie este 1.0 Base. model ce nici nu prea se aduce. Si ai o masina ce nu iti face probleme. Eu am vrut o masina fara probleme, nici macar greierasi, cu materiale de calitate atat in partea tehnica, cat si in partea de confort.

Da, Toyota are masini scumpe comparativ cu alte marci - scoatem din discutie VW- unde un Polo cu aceleasi performante si aceleasi dotari ma ducea unde la 16-17.000 de euro DDP.

Hai sa comparam motoarele: Yaris ofera 1.0 65 CP, 1.3 87 CP, 1.5 106 CP si diesel 1.4 75CP. Fabia ofera 1.2 55 CP, 1.4 75 cP, 1.4. Motoarele de pe yaris au VVT-i, Fabia nu. Singurul motor de Fabia ce merita este 1.4 MPI de 101 CP, in rest cilindree mare si putere mica.

Singura comparatie viabila este un 1.2 Elegance 64 CP, cu un 1.0 Sol 65 CP

Fabia - motor in 3 cilindrii, Yaris in 4
Cuplu: 112/3000 - 90/4100
Viteza: 160-155
Accelerati:15.9-13.6
Consum urban: 7.6-6.8
extraurban: 5.1-4.9
mixt: 5.9 - 5.6

Pentru dotari nu am timp acum.
Renault ofera cel mai bun raport dotari/pret de pe piata, dar la fiabilitate nu sta tocmai bine. Din cate am observat, nu sunt probleme mari in general, dar enerveaza.
AND
Pune la socoteala faptul ca la banii cu care iei Yaris 1.3 pe benzina , iei Fabia 1.4 TDi-PD 75cai Ambiente. Si as alege o masina facuta de VW peste una japoneza oricand (n-au nici o tangenta masinile japoneze cu gropile de la noi). Nu ma indoiesc ca Toyota Yaris este o masina mai fiabila decat Renault Clio , dar decat o Skoda in nici un caz nu este mai rezistenta drumurilor noastre. Ca sa nu mai amintesc de faptul ca este prea mititica in comparatie cu multe altele din clasa ei , printre care : Fabia , 206 , Symbol , C3 (toate mai bine dotate , spatioase si mai ieftine decat Yaris)

O intrebare pentru tine madalina : Nu cumva a ta este varianta cu 2 usi? smile.gif

In ansamblu , nu vreau sa "ma iau" de Yaris dar nu prea exista argumente care sa justifice alegerea uneia peste o Skoda Fabia .
madalina
Uite-te la clasamentele de fiabilitate la japoneze. La Corsa am schimbat caseta de directie si timoneria din cauza gropilor, la Yaris nimic, Mazda 626 nimic- am 60.000 de km, fara sa aiba mare grija de masina tatal meu, ba chiar a bagat-o si pe fdrumuri de tara,, la Nissan Pick-up nimic (bine asta e destul de nou, atat le trebuia sa schimb ceva in 6 luni).

Masina mea este in 5 usi - cei de pe daciaclub ce au vazut-o iti pot confirma. Singura masina in 3 usi ce nu-mi place de nici-o culoare e Yaris. De altfel la 1.3 nici nu aduc in 3 usi.

Iar Yaris este peste Fabia din punct de vedere al fiabilitatii, al motoarelor, al solutiilor tehnice. Si nici la spatiul interior nu sunt mari diferente (nu comparam cu fabia sedan sau break).

Yaris 1.4 D4D sol este 14.388 DDP
Fabia Elegance 1.4 TDI este 14.875 DDp (standard)

Yaris - Fabia:
Putere: 75CP - 75CP
Cuplu: 170 la 2000-2800 rpm / 195 la 2.200
Demaraj: 12.9/14.2
Viteza maxima: 170/168
Consum:urban 5.1/5.6
extraurban: 3.7/4.0
mixt 4.7/4.5

Garantie: 3 ani Yaris, 2 ani Fabia (12 ani anticoroziune la Yaris, 10 ani la Fabia).

Pentru a ajunge Fabia elegance la nivelul Sol, mai are nevoie de scaun sub scaunul din dreapta 15 euro, radio CD 424 euro, bricheta 6 euro, radio cd cu 4 boxe si comenzile audio pe volan 424 euro - fara comenzi pe volan,, EDS 77 euro, a 3-a tetiera spate 29 de euro,

Iar Yaris nu are deschidere portabagaj din interior de la sofer, nu are jante de aliaj, nu are tetierele reglabile pe inclinare, avertizor nivel apa spalator, nu are scrumiera spate si aer conditionat automat (Yaris are numai manual).

In plus, la Yaris orice vopsea este inclusa in pret, la Fabia numai anumite nuante.

Preturile sunt conform www.skoda.ro si www.toyomotor.ro

Comparatiile se fac pe nivel de dotari si performante aproximativ egale.

Argumente pro Yaris:

solutii tehnice mai noi, consum mai mic, performante mai bune, garantie mai mare.
contra: nu are AC automat.
madalina
Comportamnet rutier: ai mers cu Yaris incat sa spui ca nu e placuta la condus? Este si placuta si sigura. Am mers cu 170 pe furtuna pe A2, cand masinii din clase superioare mergeau maxim cu 150 si n-am patit nimic, nu am avut nici-un moment in care sa nu controlez masina. Bine, era o mare urgenta, altfel nu testatm capacitatile maxime ale masini pe vant lateral puternic si ploaie.
driverx
Uitati ce zice initiatorul topicului: "as vrea sa aflu si eu mai multe informatii despre aceasta masina....de exemplu..consum, putere...pareri..etc"

In afara de primele posturi, nu vad nimic care sa semene cu ce a cerut omul nostru. Vad off-topic, cearta. Va rog sa incetati. Ma mai gandesc daca si rad off-topicul, ca acuma nu pot.

Multumesc pentru intelegere.
bodixxl511
nu stiti nimic de motorul 1.4 diesel? io auzisem ca ar fi facut recorduri la consum.. e adevarat?
GeorgeB
da , 2.4 l % in marea britanie;)
madalina
www.toyota.ro
Toyota Yaris 1.4 L D4D
75CP@4000rpm
Cuplu 2000-2800rpm
viteza maxima 170
demaraj 12.9 consum: 5.1 urban, 3.7 extraurban, 4.2 mixt.

Detinre recordul la cel mai mic consum in clasa ei, cel putin.

Probleme nu face. Serviceul nu este scum - acum reviziile sunt gratis 3 ani, dar in mod normal o revizie costa maxim 3.000.000 lei la diesel.

Transmisia este pe lant, asa ca nu ai de ce sa te temi de o revizie scumpa la "curele'
Pretul DDPeste Terra13799 Sol14388, daca stii sa negociezi mai obtii si reduceri.
St
QUOTE(madalina @ 4 Jun 2005, 12:57)
Pretul DDPeste Terra13799 Sol14388, daca stii sa negociezi mai obtii si reduceri.
*



Stai ca nu inteleg, cum sa negociezi cu dealer-ul?
Ake
Sunt multi dealeri unde se poate negocia. Se pot obtine in general, mai putin reduceri de pret, mai mult optionale sau servicii suplimentare gratuite (revizii ulei, etc..).
Nu poti negocia pretul la achizitionarea in leasing. in acest caz se negociaza cu firma de leasing alte facilitati.
madalina
Din moment ce al Toyota nu exista notiunea de "optionale" , iar reviziile sunt gratuite, poti obtine fie o reducere la pret, fie alarma gratuit, trusa medicala, trunghi reflectorizant gratis etc
Sony
Din cate stiu eu preturile pieselor la Toyota sunt umflate foarte mult in Romania.
Am un amic care lucreaza la Toyota si imi povestea cum piesele vin din Germania si li se aplica un adaos de 100%, iar apoi li se mai aplica un adaos de 100%. In final piesa este de 4 ori mai scumpa decat in Germania. Probabil din cauza ca romanii au un nivel de trai mult mai ridicat!
madalina
QUOTE(Sony @ 4 Jun 2005, 20:04)
Din cate stiu eu preturile pieselor la Toyota sunt umflate foarte mult in Romania.
Am un amic care lucreaza la Toyota si imi povestea cum piesele vin din Germania si li se aplica un adaos de 100%, iar apoi li se mai aplica un adaos de 100%. In final piesa este de 4 ori mai scumpa decat in Germania. Probabil din cauza ca romanii au un nivel de trai mult mai ridicat!
*



Eu compar preturile cu cele de la mazda si Opel si sunt semnificativ mai mici cele de la Toyota.
Preturi pentru Yaris:

filtru ulei 212.795 lei+TVA
garnituri buson golire ulei 21.170 lei+TVA
filtru polen 525.965 lei+TVA
ulei semisintetic 10W40 275.940 lei/l+TVA

La o revizie se taxeaza o ora si sunt verificate directia, filtrele, suspensia, instalatia electrica, bateria, frane etc
Sony
Inseamna ca politica asta nu e numai la Toyota!
madalina
Un filtru de ulei la o dacie este la fel sau un pic mai scump decat la Toyota - comparam preturile din service-urile reprezentanta. Asa ca nu se poate vorbi de piese scumpe la Toyota.

Politica multor firme este pret de achitie mic si preturi la piese mari. La toyota ai prt de achitie ceva mai mare comparativ cu unele firme (si mult mai mic decat altele) si intretinere ieftina.

Preturi mai mari sunt la elemente de caroserie, pretul la ora de manopera la tinichigerie este mai mare - 18 euro+TVA la toyota Romania si 14 euro+TVA la Toyomotor, deoarece se merge pe ideea ca aici platesc asigurarile.
Sony
Intrebarea ramane: De ce la noi preturile pieselor sunt de 4 ori mai ridicate decat la nemti?
madalina
Nu stiu preturile din Germania la piesele Toyota pentru a putea face o comparatie.

Da-mi tu un exemplu concret cat o costa o piesa in Germania la un service reprezentanta Toyota si discutam.
driverx
QUOTE(Sony @ 4 Jun 2005, 21:24)
Inseamna ca politica asta nu e numai la Toyota!
*



Sau mai bine nu va mai luati (si raspinditi) dupa toate "am auzit ca...un bun prieten mi-a spus" si alte variatii.
Sony
@madalina, nu am exemple concrete. Tipul mi-a zis doar pe ce linie se merge. Si te rog sa crezi ca nu m-a mintit. Nu avea absolut nici-un interes.
madalina
Piesele in Romania nu vin din Germania, ci din Grecia. importatorul pentru Romania este oarecum o filiala a Toyota Grecia.

Am cautat acum preturile pe net pentru filtru de ulei la Yaris. Variaza intre 15 si 20 de euro. Daca piesele ar fi de 4 ori mai scumpe, ar trebui ca un filtru de ulei sa fie 1.75 euro.
Ake
QUOTE(madalina @ 4 Jun 2005, 21:07)
importatorul pentru Romania este oarecum o filiala a Toyota Grecia.


De aia si vanzarile merg mult mai prost decat ar trebui. mad.gif
madalina
Din cauza asta nici nu se aduc si versiuni speciale ale Toyota, in Occident au mai aparut niste versiuni de schipare, evident, nedisponibile in Romania deoarece Toyota Grecia considera ca este suficient ce ofera mad.gif

Eu am vrut Toyota Hilux, dar vroiam o masina cu dotari mai multe decat cea disponibila, nici pe comanda nu s-a putu aduce. E cea mai ieftina oferta pentru pick-up (cu exceptia Dacia), dar si cea mai cheala.

Din fericire, se fac negocieri sa devina Romania importator direct, nu prin Grecia. sper sa reuseasca.

driverx
Sony

Hai las-o balta. Ori madalina e o mincinoasa, ori zvonisticile astea ale voastre nu prea stau in picioare. Poate omu vorbea de cine stie ce magazin care aduce piese Toyota de prin Ghermani, sau cine stie ce. Si tu dupa aia vii cu sperietori pe aici. Dar, in orice conditii ar fi, oricum pare banc prost cu adaos 100% de cateva ori pe tot lantul. Chiar pui botul la basme dinastea?
Kramer
Nu mai comparati preturile pentru componente "generice" cum ar fi filtrele de ulei. Are cam la fel de multa relevanta cu a compara uleiul, sau benzina.
Cred ca un far, o bara, o pompa/injector ar avea mai mult sens.
body
QUOTE(AND @ 3 Jun 2005, 15:26)
Pune la socoteala faptul ca la banii cu care iei Yaris 1.3 pe benzina , iei Fabia 1.4 TDi-PD 75cai Ambiente. Si as alege o masina facuta de VW peste una japoneza oricand (n-au nici o tangenta masinile japoneze cu gropile de la noi). Nu ma indoiesc ca Toyota Yaris este o masina mai fiabila decat Renault Clio , dar decat o Skoda in nici un caz nu este mai rezistenta drumurilor noastre. Ca sa nu mai amintesc de faptul ca este prea mititica in comparatie cu multe altele din clasa ei , printre care : Fabia , 206 , Symbol , C3 (toate mai bine dotate , spatioase si mai ieftine decat Yaris)

O intrebare pentru tine madalina : Nu cumva a ta este varianta cu 2 usi?  smile.gif

In ansamblu , nu vreau sa "ma iau" de Yaris dar nu prea exista argumente care sa justifice alegerea uneia peste o Skoda Fabia .
*


Asta e parerea ta !Fara suparare , ai mers in conditii deosebite cu o japoneza(masina) ?
Iti spun eu ca ( parerea mea) sunt muuult peste Skoda!\
Iar Toyota , in particular , e cea mai buna dintre japoneze!
madalina
QUOTE(Kramer @ 6 Jun 2005, 13:28)
Nu mai comparati preturile pentru componente "generice" cum ar fi filtrele de ulei. Are cam la fel de multa relevanta cu a compara uleiul, sau benzina.
Cred ca un far, o bara, o pompa/injector ar avea mai mult sens.
*




Daca nu am schimbat nimic dintre acestea, nu pot sa-mi dau cu parerea din zvonistica.

Anul trecut am schimbat bara, un far, un proiector, o aripa, o contraaripa, o usa, o oglinda, am vopsit elementele schimbate+ usa din spate dreapta, iar costul a fost undeva in jurul a 2.000 euro (manopera si TVA incluse), insa nu am vazut complet factura, din moment ce a paltit asigurarea.

Costa enorm sa vopsesti o Toyota. Si vopseaua si manopera, dar asa cum am spus mai sus, astea au preturi mai mari pe ideea ca platesc asigurarile.

Pe mine ma intereseaza ca pica, cat de des, cat costa. Din momet ce la Toyota pica greu piese ma intereseaza consumabilele cat costa. La mazda 626 in 61.000 de km si 3 ani si 3 luni n-a picat nimic, dar am platit la o revizie si 25.000.000 lei - si nu, nu este revizia mare la care se schimba curelele, aceea este la 90.000 de km.
Sony
QUOTE(driverx @ 6 Jun 2005, 13:48)
Sony

Hai las-o balta. Ori madalina e o mincinoasa, ori zvonisticile astea ale voastre nu prea stau in picioare. Poate omu vorbea de cine stie ce magazin care aduce piese Toyota de prin Ghermani, sau cine stie ce. Si tu dupa aia vii cu sperietori pe aici. Dar, in orice conditii ar fi, oricum pare banc prost cu adaos 100% de cateva ori pe tot lantul. Chiar pui botul la basme dinastea?
*


Omul lucreaza la Toyota Romania la depozit, iar informatia nu este preluata dupa ureche!
Kramer
QUOTE(madalina @ 6 Jun 2005, 16:03)
... dar asa cum am spus mai sus, astea au preturi mai mari pe ideea ca platesc asigurarile.
...
*



Madalina, nu prea cred ca preturile sunt mai mari pentru firmele de asigurare decat pentru clientii persoane fizice.
Cel putin pentru o firma de asigurari iti pot spune ca au negociat cu service-urile agreate preturi mai bune. Sigur ca inspectorii de daune pot face "afaceri" pe cont propriu, dar nu cred ca la asta te refereai.
madalina
Nu m-am referit la faptul ca sunt preturi diferite pentru persoane fizice si pentru asigurari, ci ca au marit preturile la tinichigerie in ideea ca proprietarul masinii nu este direct afectat, costurile pentru repararea majoritatii masinilor la tinichigerie fiind platite de asigurari - CASCO sau RCA.
LittleM@n
Poate ca nu este prea tarziu pentru un reply la acest topic. Poate mai sunt oameni care il citesc si sunt interesati.

Vorbesc din experienta personala si nu din auzite. Am o Toyota Yaris de 1.0 si am mers in destule masini la viata mea ca sa stiu ce compar.

In primul rand este excelenta de oras; dupa ce m-am invatat cu dimensiunile, de fiecare data cand ies din parcare raman surpris de ce poate sa faca. In al doliea rand este foarte foarte usor de condus! Asta pentru cei care sustin ca ar fi greu. Servodirectia (am echiparea de baza, si masina are 6 ani deja) lucreaza bine:nici prea greu, nici prea usor. Franele (nu am ABS,dar acum este disponibil pe toate, standard am impresia), daca esti sofer care nu se sperie, te tin bine. La vant se simte galagia. Spatiul in interior: toti care s-au suit cu mine in masina raman stufeiati de cat este. E adevarat ca portbagajul e mic, dar avand in vedere ca bancheta culiseaza este ok. Adica am reusit sa o pun astfel incat sa putem merge 4 oameni la munte, pentru 2 zile, cu tot cu bagaje (si nu erau chiar putine). Deci e buna si pt vacante scurte. Motorul merge foarte bine...chiar prea bine (la un moment dat a mers aproape fara ulei cam 1000 de km, si acum nu are probleme dupa acea experienta.

La drum intins, cu benzina de la OMV, de 100, nu duce mai mult de 154 (pe bord) (doar 2 persoane la bord). Dar cu Petrom, Top 99+, am ajuns pana la 167 si a trebuit sa ma opresc ca nu mai aveam pe unde sa trec :(
(si nu era vale daca asta vreti sa spuneti!). Deci Madalina nu minte ca a mers cu cea de 1,3 cu 196, orice ar crede unii.
Ajunge greu, dar ajunge. Iar ca stabilitate si control la acea viteza, mi-a dat siguranta mai mare decat la Megane II Sedan 1,6, la care directia e mult prea usoara!

Ca service: Toyota Romania sunt niste nemernici! Singura problema pe care am avut-o cu ea: s-a stricat alternatorul (facea scurt la masa). Mi-au spus ca regulatorul de tensiune e de vina. Pentru ca eram sigur ca nu ala e de vina, am fost la un electrician de la Mazda care l-a dat jos si mi-a dat dreptate ca era alternatorul si nu regulatorul. Asa ca ma puneau sa cumpar o piesa care mie imi mergea foarte bine.
Precizez ca a fost singura problema avuta in 6 ani de zile.
Si nu cred ca Yaris-ul meu e mai special; asa sunt toate: sunt bune si gata!

O iei si stii ca merge, si nu ai probleme: service, timp pierdut, etc, etc.

Si ca o alta apreciere la fiabilitatea Toyotei: in familie mai am o Carina Epsilon, care nu a avut schimbata pe ea in 14 ani de zile decat 2 piese...sau 3...ceva in genu'. Si se merge zilnic cu ea in Bucuresti. Singura problema "majora" a fost ca a trebuit schimbat amortizorul pe spate , caci si rupsese de rugina....Mai spune cineva ca nu e fiabila??? Daca ai grija de ea, poti sa stai muuult timp cu o Toyota.

Sper ca v-a fost de ajutor.

Daca mai aveti intrebari nu ezitati sa le puneti.
aqua
sa imi spun si eu parerea, dupa ce conduc un yaris cu motor de 1000, versiunea sol cred...adica full, aer automat,abs,ebd si alte chestii din astea...eu detin logan laureate 1.4...ca design daca initial nu mi-a placut, ca ar fi prea mica acum il ador, ca nu ai loc in ea, cea mai mare prostie,am 189, 90 kg si stau ca un sultan, fara sa-l jenez pe cel din spate, are reglaje super, plus la volan, are scaune super misto stai in ele si iei viraje la viteze destul de ridicate si nu simti ca iesi pe geam(bine eu incerc sa fac comparatie cu loganul), nu se simte absolut nici o diferenta la putere daca dai drumul la aer, adica nu se chinuie mai mult, si are motor de 1000 !!!, am fost la snagov cu inca trei persoane, si am ajuns la 100 km pe ora fara nici cel mai mic efort, sa nu mai zic de confort auditiv, sa nu uit..are cutie automata cu posibilitate de cuplare pe manual, deocamdata am mers doar pe automata...imi place la nebunie masinuta, mica si totusi mare, servodirectie electrica, se parcheaza singura smile.gif...consum nu stiu, nu m-a interesat...am inteles totusi ca e cam scumpa, vreo 15 16 mii....mai mult ca sigur ca gasesti altceva la banii astia...dar am avut ocazia sa o incerc, si in oras si la drum lung, si pot sa zic ca imi place mult...post de conducere confortabil si ergonomic...silentioasa la culme....si faptul ca la numai 1000 cm3 poti avea incredere ca fuge cand trebuie,fara sa-ti fie frica ca ai si AC in functiune(cum trebuie sa recunosc ca face loganul)....cam atat
Liviuta
Va salut!
As dorii sa-mi cumpar o toyota Yaris active hatchback cu motor de 1,5 l pe benzina si ceva sfaturi ar fi bine venite.
Pretul mi se pare bun la 13350 euro.
Astept parerile si sugestiile voastre.
einstein1984
succes, pare bun pretul
Liviuta
Un sfat , o sugestie ar fi de ajutor.
Multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.