Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu merge semnalizarea
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mexicanu32
sal tuturor si la multi ani.sunt nou pe aici dar trece toate.colegi am si eu o rugaminte daca se poate sa ma ajutati.sunt si eu incepator adica,meam luat o dacie din 1994 berlina pe banzina.nam treaba cu ea merge ceas dar problema e ca semnalizarea nu merge de nici o culoare doar faza lunga si scurta dar si va dati seama incepator si nu poti merge cu ea ca are toate asig si itp merge dar?o faceam la un meserias dar stiti cum e cautam sa reducem si noi cheltuielile plus ca si invatam nu?va multumesc. sad.gif
Magnum_Baracuda
de care releu ai electro-precizie electronic carcasa de plastic alba sau neagra scrie EP pe ia,sau cu capsula de aluminiu cilindrica alea au fir bimetal ,incearca cu un alt releu si vezi sa nu fie problema din releu
adaniel69
semnalizarea nu merge, dar avariile merg?
poate fi din butonul de avarii sau releul de semnalizare!
tynn
Salut! Am si eu o problema cu semnalizarea la o Dacie 1310 Li din 2000, mai precis nu functioneaza de nicio culoare, nici stg/ dr., nici pe avarii, practic e moarta complet. Am desfacut prin bord la maneta si am constatat ca nu primeste curent cu contactul pus. Siguranta nr.5 este buna, vine si pleaca mai departe curentul. Sa fie din releu (eu pe el il suspectez...)? Daca da, unde este pozitionat ??? Ca m-am tot chinuit sa-l reperez, dar n-am reusit... Cum as putea sa-l verific ca sa nu dau banii degeaba pe unul nou?
ghitza
Releu de semnalizare este sub b ord in stanga ,cum te uiti pe la usita de la sigurante dar sus ,dreapta sus cum te uiti la sigurante ,negru de culoare si cu o mufa infipta in fundu lui,sigur il gesesti,daca zi verificat cele zise de tine sigur el este vinovat
panter1