Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgomot metalic motor
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Probleme tehnice - Dacia Sandero
Pages: 1, 2, 3
alexandrusarghe
Salut,

Am un Sandero din 2009 la care aud un zgomot metalic in momentul in care accelerez in sarcina(ex accelerare la urcarea unui deal) sau si cand sunt pe drumul drept si apas acceleratia mai tare indiferent de treapta de viteza in care ma aflu.
Sunetul dispare in momentul in care masina prinde viteza si se"intinde " la drum. Am fost in service la Dacia si mi s-a raspuns initial ca am apa in benzina, dupa aceea cand au realizat ca nu e de la benzina au strans din umeri si au zis ca toate testele ies in parametri si nu stiu ce ar putea sa aiba!
Zgomotul e suparator, acopera si muzica din masina uneori si se aseamana cu 2 margele metalice care s-ar lovi ori cu 2 tablite ce se lovesc una de alta.

Multumesc anticipat pentru ajutor!
ovidiu87
folosesti cumva solutie pt curatarea injectoarelor?eu am patit dupa ce am bagat o chestie dinaia si bineinteles ca s a auzit zornaiala respectiva in sarcina, si apoi in 2 3 saptamani, s a infundat un injector.
alexandrusarghe
Nu am folosit niciodata solutie pentru injectoare! Are mai bine de jumatate de an de cand face asa.
!
bobo77
@alexandrusarghe ce motorizare ca joi de obicei nu am talent la ghicit...
alexandrusarghe
Motor de 1.4
vic24
acea zornaiala imi apare si mie in conditii identice cu cele descrise de tine, dar cu o mentiune: apar numai la subturare. adica in momentul in care urc o rampa cu a cincea si am sa zicem 2500 rpm si apas acceleratia incepe sa zornaie. daca slabesc acceleratia dispare. totusi, daca dau a patra si merg cu 3500 rpm, pot sa o infund linistit, ca nu zornaie, ci accelereaza f bine. testat fara muzici si alte alea, deci cu precizie. asadar face numai la accelerate puternica in subturare (inclusiv pe teren drept). cred ca exagerezi cu zgomotul care acopera muzica, sau mergi cu muzica data prea incet. oricum, face asa de cand am luat-o (2,5 ani) si nu a patit nimic, toate testele au fost mereu in parametri. si face indiferent de benzina folosita. eu cand aud zornaitul imi dau seama ca imi brutalizez masina si fie schimb treapta fie las lina acceleratia. e ca o alerta de condus aiurea radmasa.gif . oricum nu s-a agravat deloc si nu a creat neplaceri. daca ai timp si interes/nervi, poti sa investighezi in continuare problema, sunt si eu fooooaaarte curios ce mama naibii este. motor de 1.4 si eu.
tzeegunoo
Subscriu la cele spuse de vic24. Acelasi zgomot le am si eu la motor de 1.4 dar e foarte slab, chiar si aeroterma pe a 2-a treapta de viteza il acopera.Eu l-as asemana mai mult cu un galgait decat cu un zornait. Pe alt forum s-a discutat problema asta si se pare ca solutia ar fi alimentarea cu benzina de 99.Nu am incercat , dar se pare ca dupa vreo 2 rezervoare de benzina de 99 dispare zgomotul. Cat despre disparitia zgomotului la tuararea peste 3000rpm ,cred ca mai degraba zgomotul motorului acopera acest zornait/galgait.
vic24
intr-adevar, suna ca un galgait, parca e o teava sparta, sau bule de aer in instalatie. cu benzina... io bag de un timp de 99+, dar cam de cand bag, nu am mai ascultat zgomotul atent. uite o sa verific acest aspect si va dau de veste.
s-a discutat pe forumul dedicat sandero sau logan ? (sa caut mai usor)
tzeegunoo
La sandero s-a discutat.
vic24
am testat acum, dupa amiaza, fiind la a patra alimentare consecutiva cu 99+..... concluzia este interesanta..... CU 99+ NU FACE !!! nu-mi vine sa cred... care este explicatia ??? nu am gasit discutia de pe celalalt forum, desi am cautat.....
revin: am gasit topicul. pe scurt, cica cu benzina de 95 la blana in sarcina se aud injectoarele cum tacane. in fine, galgaiturile alea numai la injectoare nu m-au dus cu gandul dry.gif
jeepers
Tacane avansul, apar detonatii aiurea din cauza benzinei slabe, de acea nu se manifesta cu p99.
vic24
conform testului facut recent la reprezentanta, nu exista nicio detonatie memorata in comp de bord...
cris06
O fi valva EGR.
klaus
QUOTE(vic24 @ 15 Jan 2011, 17:23)
conform testului facut recent la reprezentanta, nu exista nicio detonatie memorata in comp de bord...
*


Alea de la avans (detonatiile mici) nu apar ca evenimente memorate. Cel mai probabil de la ele este.


QUOTE(cris06 @ 16 Jan 2011, 10:26)
O fi valva EGR.
*


Da, cu siguranta e aia la benzinar...
derski
Si la mine se auzea intr-un timp, in special in panta, insa de ceva timp am schimbat locul de unde alimentam de obicei (Petrom), pun din alta parte si nu se mai aude.....e clar ca benzina proasta e de vina....cel putin la mine.
jeepers
Sigur este de la benzina cum am mai spus-o si mai sus.. sunt patit.
YRX
Este "bataie de avans", adica aprinderea combustibilului in cilindru inaintea scanteii de la bujii, datorita compresiei. Se manifesta la sarcini mari cu turatii mici, adica cand bagati piciorul in ea de la turatii mici.
Daca bagati benzina cu CO98 se poate sa dispara deoarece este mai rezistenta la autoaprindere, dar nu e normal, Loganul merge cu orice banzina fluierand.
Partea proasta este ca nu prea aveti ce-i face decat o resoftare pentru ca avansul la aprindere este variat functie de harta din ECU (probabil nu mareste suficient avansul la accelerare). Mai poate fi si o saracire brusca a amestecului la accelerare datorita hartii de injectie (amestecul sarac are tendinta de autoaprindere).
Ar fi interesanta o captura a valorilor avansului functie de acceleratie si turatie la o masina cu probleme. Ciudat este ca la Logan berlina nu s-a plans nimeni de asa ceva, este ceva mai nou.
bobo77
In general hartile de fabrica nu sunt pretentioase la benzina. Ai remapare cumva?
brd
De ce Logan berlina nu s-a plans nimeni de asa ceva.Sunt de aceeasi parere cu yrx.Am avut inainte o SN-2002 euro 2 si nu avea nici pe dracu .Mentionez ca mergeam cu benzina co 95 si nu apareau astfel de detonatii ,cat despre captura a valorilor avansului functie de acceleratie si turatie calculatorul auto nu inregistreaza valori iesite din parametrii(zic ei)-s-au cam grabit cu trecerea de la o norma de poluare la alta (vorbesc de sandero fabricatie august 2008)

tzeegunoo
M-am plans eu , mai sus , in acest topic.
brd
Ma refeream la logan 1(euro 3) ,nu face-lift.Dar sa stiti ca suna bine cand incerci sa depasesti alt auto pe drum cu doua bezi.Imi aduc aminte de carburator si delcou.Calculatoarele de injectie pot citi intr-un interval de la 1000 rpm pana la 6000 rpm -acest interval il putem impartii in doua variante :
-1) pot exista 1000 de valori pentru amestec carburant
-2) dar si o infinitate de valori pentru acest amestec.
Probabil ca acest clinchet apare datorita faptului ca aceste calculatoare *de generatie noua*(mai ieftine) nu pot citii o infinitate de valori ci intervale mari (ex intervale din 50 in 50 rpm)
Mentionez ca nu subturez si nici supraturez motorul si cu usurinta acest zgomot metalic se aude.Alimentez de la plin la plin si merg zilnic cu masina

In concluzie aceste detonatii nu sunt ok pt segmenti ,pistoane ,biela ,cuzineti arbore.
vic24
la VC a intrebat cineva pana acum?
un coleg cu logan oct. 2009 (1.4) nu are aceasta pb. si baga de 95.
brd
Repet.Intrebam de loganul euro 3 benzina 1.4.Acesta nu face nici pe dracu .
iulian sn2001
Cineva zicea mai sus de un zgomot metalic?Acel zgomot l-am auzit si eu mult timp(cca un an).Si se auzea suficient de tare incat sa acopere muzica.
M-am gandit la vremea respectiva la tot ce era mai rau(supape...pistoane etc).

Cauza zgomotului.Catalizatorul atingea scutul.Nu stiu nici de ce si nici cum s-a ajuns la asta.Cert este ca atunci cand am demontat scutul am vazut o urma pe el.Apoi am vazut si pe catalizator.Am coborat scutul(cu 2 sabe) vreo 3-4 mm si de atunci nu s-a mai auzit nimic.

Merita verificat.Aveti nevoie de o rampa si o cheie(nu stiu ce nr).
vic24
eu sunt convins ca vorbim despre alt tip de zgomot... care aduce a galgaiala si nu a vibratie (gen catalizator atins)
iulian sn2001
Eu nu am auzit cum face motorul tau.Eu am zis ca un zgomot ca cel descris de mine poate induce in eroare.Iar daca exista o posibilitate de 1% sa fie catalizatorul care bate in scut e bine sa se verifice inainte de a merge la service.
brd
Toti din acest topic vorbesc de un zgomot metalic (si nu de un zgomot datorat atigerii dintre doua piese ale auto cum ai descris mai sus) de frecventa inalta ce se aude ca zgomotul de tacanit de avans la daciile cu carburatie si delcou .Acest tacanit la daciile 1300 disparea prin inlocuirea platinii si prin modificarea pozitiei delcoului avansand sau devansand aprinderea (momentul in care dadeai scanteie amestecului carburant).Aceste aprinderi suplimentare(autoaprinderi) apar datorita amestecului sarac de carburant in camera de ardere si fac ca acest amestec sa se autoaprinda(din cauza punctelor calde din camera de ardere ajunse la incandescenta) inainte ca pistonul sa atinga punctul mort superior moment in care ar trebui sa primeasca scanteie de la bobina prin bujie.
Aceasta problema toyota a rezolvat-o prin folosirea sistemului vvti-va spun sincer ca aceste detonatii nu sunt sesizabile.Alti producatori au un soft mai intelegator si fac ca aceste detonatii sa nu apara.
sobolan
nustiu ce zice lumea dar azi m-am confruntat cu problema asta la golan....si tot batandu-mi capul am zis sa incerc un sandero cu 14oookm la bord...
surpriza...face la fel,cred ca injectoarele tzacanesc,nu-s detonatii.....plm,nu e benzina....mai degraba "harta" de injectie....
intra in categoria "asa face toate".....
brd
Nu cred ca sunt injectoare .Daca esti de parere ca este harta de injectie imi dai dreptate .Citeste mai sus vis a vis calculator de injectie .Acest zgomot repet nu este la logan faza 1.Atunci *daca asa face toate* ar trebui ca mintile luminate de la Pitesti care au asamblat si au modificat softul ar trebui sa iasa la rampa si sa nu faca de rusine marca renault.cat despre reprezentante nu as spune ca au o vina -nu reprezentanta a proiectat auto.Ei ar trebui sa intermedieze aceasta problema intre fabrica si clienti -impartial.Sunt de parere ca probleme nu exista ,ci numai solutii pentru rezolvare.Astept si parerile altora precum si alti utilizatori care s-au intalnit cu acest zgomot.
sobolan
inseamna ca al meu e mai cu 3 oo !
brd
scuza-ma.nu am inteles aluzia.
sobolan
tu ai zis ca faza 1 nu face....al meu e faza 1 deci e mai "special" ca face...are 3 "castane"......tu creezi o "regula fara precedent" cand zici ca golanul n-ar face,darrr.....
sunt multe de zis...o bobina mai buna nu rahatul ala de sagem,niste fise noi si mai superioare si alte mici dracii cred ca "ar face minuni" asta excluzand o anume problema de "harta",desi este,zic eu.....la symbol 1400mpi n-auzeam nimic,poate ca era antifonat mai bine.....
renault-ul e net superior si motoarele nu-s identice asa cum cred toti,exista multe "diferente" intre ele....

LE esti sigur ca softul de la sandero 1600 difera de softul de la golan 1600 ???
brd
ok.Dar mai am garantie inca un an.De ce ar trebui sa fac modificari vis a vis bobina si fise?.Auto are 30.000 km .aceste detonatii sunt detonatii distructive ,nu au legatura cu antifonarea .Daca ai avea curiozitatea sa te uiti intr-un dialogys ai sa vezi ca piesele componente referitoare la insonorizari sunt la fel si nu difera ca numere de repere (bucati).Cat despre piese de origine sa stii ca am incredere in ele .

Calculatoarele de injectie pot citi intr-un interval de la 1000 rpm pana la 6000 rpm -acest interval il putem impartii in doua variante :
-1) pot exista 1000 de valori pentru amestec carburant
-2) dar si o infinitate de valori pentru acest amestec.
Probabil ca acest clinchet apare datorita faptului ca aceste calculatoare *de generatie noua*(mai ieftine) nu pot citii o infinitate de valori ci intervale mari (ex intervale din 50 in 50 rpm)
Mentionez ca nu subturez si nici supraturez motorul si cu usurinta acest zgomot metalic se aude.Alimentez de la plin la plin si merg zilnic cu masina

In concluzie aceste detonatii nu sunt ok pt segmenti ,pistoane ,biela ,cuzineti arbore

sobolan
mai ,la mine nu apar ca la voi...la mine cand urc o mica rampa,in a1a subturat(am un garaj mai inclinat smile.gif )se aud acele tzacanituri,sa le zic asa....cand accelerez brusc in a5a n-are nici pe naiba...se duce tinta....
dar...la sandero,tot 1600mpi in acelesi conditii se aude la fel..... wink.gif

LE stiu dialogys-ul pe de rost....acel "perete de foc" pe care-l am la symbol,la lgn nu exista....etc,etc.....
brd
Cere la Nalba sa faca un fic(informare ) cu uzina -nu-i crede ca ar fii de la benzina sunt golfuri,renaulturi etc producatori care utilizand benzina de la noi -nu au ceasta problema.ok revin vineri seara -tr sa plec la Bucuresti in noaptea asta.Mai discutam .
sobolan
eu nu cer nimic la nimeni...e dacie,nu-i renault si nici n-are cum sa fie vreodata asa ceva chiar daca scrie pe ea "by renault"....
LE: eu zic ca-s identice calculatorele...nustiu de ce dar asa am impresia... rolleyes.gif
brd
fizic calculatoarele sunt la fel ,dar cred da difera pentru a respecta norma de poluare (la logan faza unu benzina euro 3 la sandero sau logan faza doi euro 4) .Aici cred eu ca au scapat un mic detaliu si de aici zgomotul metalic
sobolan
i-am dat ieri la a mea de i-au sarit pistoanele radmasa.gif ...
am dat 1,2,3 cu schimbare la 3500 si apoi 5 si accelerat brusc....o laie,nu face !
la mine doar cand o bag in curte(cateodata ca o mai las si afara)...e un pic de rampa si in a1a subturat tacane ceva de injectie/avans....atata tot....dar,dupa cum am vazut la mai multe cred ca intra la "asa face ele"....
bobo77
La mine nu face, logan ph2 E4 din nov 2008.
brd
La supraturare nu face.incearca la tr 4 de la 50 la 60 sau tr 5 de la 80 la 90 (cresterea sa fie relativ accentuata -ca si cum ai incerca o depasire la limita pe o sosea cu o singura banda pe mers ).la blana nu face . daca nu crezi cauta un amic cu un sandero 1.4 fab 2009 si incearca .Culmea vecin de al meu are acelasi auto si face la fel .Pariu ca mai tarziu o sa apara un OTS.
De exemplu in Iasi daca incerc sa urc Bucium-ul cu tr 4 la vit constanta cum incepe sa-i creasca un pic sarcina cum tacane.si sa stiti ca acest deal nu necesita retrogradarea din tr 4 in tr 3 pentru alt auto -ex. logan euro 3.

Pt sobolan -daca vii in iasi esti invitatul meu sa facem o proba impreuna si nu numai cu sandero al meu ci si cu alte doua.Cand o subturezi voluntar cred ca face si loganul faza 1, dar la un mers normal (crestere lina a vit) nu ar trebui.
history
Cred ca este doar o problema de ORL. Unii aud mai bine decat altii. Si benzina este mai buna sau mai proasta. In rest, drive...
brd
vei fii surprins dar la orl ar trebui sa mearga TEHNICIENII DE LA ECHIPA MOBILA DACIA CARE AU VENIT DE LA PITESTI SA VADA MASINA -voi reveni cu detalii

mai jos aveti toata discutia VC


To: vocea.clientului@daciagroup.com
Subject: BRD -ZGOMOT METALIC MOTOR


BUNA ZIUA .

VA INFORMEZ CA ACESTA ESTE ULTIMUL MAIL PE CARE IL TRIMIT LA DACIA PITESTI ,URMATOARELE VOR FII TRIMISE RENAULT FRANTA SI PROTECTIEI CONSUMATORULUI (PROBLEMA SEMNALATA DE MINE A DEPASIT TEMENUL LEGAL DE 14 ZILE PT REZOLVARE)
DIN CAPUL LOCULUI ATI GRESIT PENTRU CA NU S-A VRUT IDENTIFICAREA ZGOMOTULUI(EFECT CLIENT) DE TEHNICIENII VENITI DE LA PITESTI -EU AM FOST PREZENT LA SERVICE DE LA ORA 8.00 SI PANA LA ORELE 15.00-DACA DOREAU IDENTIFICAREA ANOMALIEI ERAU OBLIGATI SA MA INVITE LA PROBA DE DRUM-POATE EI AU ASCULTAT ROTILE SI NU MOTORUL .ESTE IMPOSIBIL SA NU IDENTIFICE ACEST ZGOMOT DUPA UN TEST DE DRUM DE 70KM
BENZINA CARE O FOLOSESCIN PREZENT ESTE DE LA ROMPETROL IAR PE TIMPUL IN CARE ACTIVAM LA DEALER ALIMENTAM DE PE CARDUL DE COMBUSTIBIL AL FIRMEI

CONFORM DISCUTIEI TELEFONICE AVUTE AZI REVIN CU DETALII VIS A VIS DE VICIUL ASCUNS DE FABRICATIE PE CARE AUTOTURISMUL CE IL DETIN IL ARE :

- NU VOI MAI PERMITE EXPERIMENTARI PE PROPRIUL AUTOTURISM -ADICA SA ALIMENTEZ AUTO CU BENZINA DE C.O. 95 PENTRU CA ACEST ZGOMOT SA SE ACUTIZEZE SI VOI ALIMENTA NUMAI CU BENZINA DE C.O DE 99 CARE ESTE MAI REZISTENTA LA AUTOAPRINDERE FATA DE CEA DE 95 -PRODUCATORUL RECOMANDA BENZINA DE 95-AM SA VA ROG CA LA FIECARE PLIN DE BENZINA PRODUCATORUL SA SUPORTE DIFERENTA DE PRET

- ACEASTA PROBLEMA POATE APAREA SI DATORITA FAPTULUI CA S-A FACUT TRECEREA DE LA EURO 3 LA EURO 4 SI ACESTE CALCULATOARE DE INJECTIE NU MAI POT FACE AMESTEC CARBURANT PENTRU TURATII ALE MOTORULUI DIN APROAPE IN APROAPE (IMPARTIND INTERVALUL DE LA 0-7000 RPM INTR-O INFINITATE DE VALORI-FOLOSIND UN PAS MIC DE O UNITATE ) CI INTERVALE DESTUL DE MARI (INTERVALUL 0-7000RPM -PASUL FIIND DE 10 RPM)-SI ASTFEL NE INTOARCEM LA ZGOMOT INTUCAT AMESTECUL AR PUTEA AVEA O CANTITATE MAI MARE DE BENZINA CE NU ARDE IN CAMERA DE ARDERE CI IN CATALIZATOR -DE ACEA SONDA DE OZIGEN PE CARE DUMNEAVOASTRA EXPERIMENTAL ATI DORIT SA O INLOCUITI--REZULTAT 0

DE ACSET LUCRU VA AMINTEAM LA TELEFON SI SUSTINEAM TARE CA ZGOMOTUL A FOST AUZIT SI LA FABRICA DE TENICIENI DEOARECE S-A CERUT INREGUISTRAREA LUI .

- VA ROG SA-MI CONFIRMATI DACA S-A FACUT RESCRIERE DE SOFT PENTRU CA ACEASTA ANOMALIE SA SE DIMINUEZE LA DATA LA CARE AU FOST PRZENTI TEHNICIENII VENITI DE LA PITESTI
-
-La aparitia detonatiei-motorul trepideaza, se aude un zgomot metalic, scade puterea, scade randamentul indicat, creste regimul de functionare pentru ca temperatura din cilindri este mai mare.Consecintele detonatiei sunt serioase: se poate topi o parte a capului pistonului, se poate topi segementul de foc, se sparge pistonul, se sparg segmentii, se poate crapa chilasa, se pot rupe parti din supape, se poate rupe boltul pistonului, biela poate flamba

Berthold Grünwald Teoria, calculul și construcția motoarelor pentru autovehicule rutiere, ediția a II-a, București: Editura Didactică și Pedagogică, 1980


Senzor detonatie - aflat pe motor care este folosit la detectarea vibratiilor de frecventa inalta cauzate de detonatie. Datorita senzorului de detonatie, un sistem computerizat de control al motorului permite acestuia sa functioneze pana la atingerea unei limite de detonatie, imbunatatind astfel puterea si eficienta acestuia.





-PROBABIL CA ACEST SENZOR DE DETONATIE NU ESTE FACUT SUFICIENT DE SENSIBIL PENTRU A SEMNALA SI TRANSMITE MAI DEPARTE ACESTE DETONATII PENTRU CA -CALCULATORUL DE INJECTIE SA MODIFICE AVANSUL LA APRINDERE CEEA CE DUCE LA SOLICITARI SUPLIMENTARE ASUPRA CAPULUI PISTONULUI IN TIMP CE ACESTA NU A ALUNS LA PUNCTUL MORT SUPERIOR CAND AR TREBUI SA PRIMESCA SCINTEIA DE LA BUJII --------------- SCOLITI DACOTECII SA NU TRANSMITA INFORMATII DE GENUL CA ACEST ZGOMOT SE AUDE DE LA INJECTOARE -TOTAL GRESIT SI LIPSITI DE CUNOSTINTE ELEMENTARE


-IN ATAS VETI GASI DENUMIREA DE DETONATII DISTRUCTIVE VIS A VIS ACEST ZGOMOT ,INTREGUL ACT IL VETI PRIMI ODATA CU RENAULT FRANTA SI PROTECTIA CONSUMATORULUI ARGES INTRUCAT PRODUSUL ARE O ANOMALIE CE TINE DE FABRICANT

-





ROG SA FIU CONTACTAT TELEFONIC DE VALERIA CIOBANU
BUNA ZIUA .

CU PARERE DE RAU VA ADUC LA CUNOSTINTA DOAMNA VALERIA CIOBANU CA NU ATI RASPUNS LA :

1)-PROBLEMELE SEMNALATE SUNT CELE SCRISE CU PIXU DE MINE PE CERTIFICATUL DE CALITATE-SI SE REFERA STRICT LA CE NU AU PUTUT SI VRUT SA IDENTIFICE ACEL ZGOMOT.DACA ERAU INTERESATI SA-L AUDA MA INVITAU LA PROBA DE DRUM INAINTE SI DUPA INTERVENTIE

2)-UNDE ANUME APARE IN COMANDA CA S-AU FACUT PROBE CU O ALTA SONDA DE OXIGEN-HOTARIREA DE A INLOCUI O PIESA VINE DE LA TEHNICIENII DE LA PITESTI NU DE LA .........................
RASPUNSURILE DUMNEAVOASTRA SUNT EVAZIVE SI FARA ACOPERIRE TEHNICA

LA SESIZAREA FACUTA AM ADUS LA CUNOSTINTA CA LUCREZ IN DOMENIU SI AM RUGAT SA VERIFICATI CA NU CUMVA IN FIC SA APARA EXPRESIA DE "DETONATII DISTRUCTIVE "
STIM CU TOTII DIN CALCULUL SI CONSTRUCTIA MOTOARELOR CU ARDERE INTERNA CE INSEAMNA (CURS FACULTATE AUTOVEHICULE .RUTIERE AN STUDIU 4-5) DETONATII DISTRUCTIVE PRODUSE DE ARDERI SECUNDARE SAU AUTOAPRINDERI -DACA DORITI FACEM ACEST CURS IMPREUNA LA IASI-VOI REVENI CU DETALII DIN ACEST CURS VIS A VIS DETONATII DISTRUCTIVE

VA ROG INSISTENT SA-MI RASPUNDETI ARGUMENTAT

DIN PUCTUL MEU DE VEDERE ATATA TIMP CAT AM SEMNAT DE INCHIDERE COMANDA LA SERVICE -AR TREBUI SA-MI RASPUNDETI CLAR LA CERINTELE MELE



----- Forwarded Message ----
From: VOCEA Clientului <vocea.clientului@daciagroup.com>
BRD-ZGOMOT METALIC MOTOR/Raspuns Dacia


Buna ziua,

Stimate domnule



Referitor la aspectul prezentat de dumneavoastra, in legatura cu autoturismul DACIA SANDERO LAUREATE 1.4, conform Certificatului de Control emis la data de 15.03.2011 in urma analizei acestui autoturism, analiza efectuata de catre echipa de specialisti tehnici Dacia, s-a concluzionat ca motorul functioneaza in parametrii prescrisi de producator.



De asemenea tot in acest document vi s-a recomandat ca, in cazul in care zgomotul reapare, sa reveniti in unitatea service SC ....................... in vederea efectuarii unei noi diagnosticari.



In acest sens va comunicam ca sunteti asteptat la unitatea service sus mentionata in vederea efectuarii unei noi diagnosticari si stabilirea modalitatii de solutionare a aspectului semnalat de dumneavoastra, in cazul in care acesta se confirma.






In privinta documentului solicitat, va informam ca documentatia care sta la baza analizei autoturismelor are caracter specific intern si nu poate fi transmisa clientilor.



Ne puteti contacta la adresa de e-mail vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400.



Cu deosebita stima,

Agent Servicii Client,

Valeria Ciobanu





--------------------------------------------------------------------------------
Către: VOCEA Clientului
ZGOMOT METALIC MOTOR


BUNA ZIUA.
A TRECUT MAI BINE DE O SAPTAMINA SI RASPUNS CU PRIVIRE LA DOLEANTELE MELE NU AM PRIMIT.
VA ROG SA MA INFORMATI DACA ACEST RASPUNS IL VOI PRIMI IN TERMEN UTIL(ADICA ,PANA IN AUGUST CAT MAI ARE AUTO GARANTIE SAU DUPA)
PROBLEMELE SEMNALATE SUNT CELE SCRISE CU PIXU DE MINE PE CERTIFICATUL DE CALITATE-SI SE REFERA STRICT LA TEHNICIENII VENITI DE LA PITESTI CE NU AU PUTUT SI VRUT SA IDENTIFICE ACEL ZGOMOT.DACA ERAU INTERESATI SA-L AUDA MA INVITAU LA PROBA DE DRUM INAINTE SI DUPA INTERVENTIE
VA ROG SA-MI FACETI CUNOSCUT FICUL CU PRIVIRE LA SOLICITAREA MEA DIN SERVICE DEOARECE BUNUL PE CARE-L EXPLOATEZ ESTE PROPRIETATEA MEA SI VICIILE ASCUNSE PE CARE AUTO LE ARE (DATORITA FABRICANTULUI )NU TREBUIESC ASCUNSE FATA DE CLIENT .DACA ACEST FIC ESTE CONFIDENTIAL ,NU CRED CA ACELASI LUCRU IL VETI PUTEA REPLICA PROTECTIEI CONSUMATORULUI SAU ALTOR ORGANE ABILITATE.
UNDE ANUME APARE IN COMANDA CA S-AU FACUT PROBE CU O ALTA SONDA DE OXIGEN? INSEAMNA CA ACEL ZGOMOT NU A FOST DORIT SA FIE RECUNOSCUT CA EXISTENT DE TEHNICIENI DACIA PITESTI PE ACEST AUTOTURISM
VA MUTUMESC PENTRU INTELEGERE SI SPER INTR-O REZOLVARE BUNA SI RAPIDA A PROBLEMEI SEMNALATA DE MINE.SPER CA ASTFEL VA VETI IMBUNATATII RELATIA CU ACTUALII SI VIITORI CLIENTI ,ESTE BINE SA-I TINETI LANGA DUMNEAVOASTRA.
YRX
QUOTE(sobolan @ 11 Mar 2011, 23:23)
...e un pic de rampa si in a1a subturat tacane ceva de injectie/avans....atata tot....
*


La a 1-a subturat poate sa vibreze esapamentul, scutul etc., probabil ai bieleta antirasturnare mai moale.
Bataia de avans se manifesta exact cum a spus BRD, la urcat dealuri cu trepta superioara, la accelerat de pe la vreo 2000 de ture, in general sarcina mare - ture putine.
BRD, eu as incerca un chiptuning sa vad daca mai face.
Eu am avut un Break pe injectie care a dezvoltat bataia asta de avans, nu de la inceput, ci ulterior, probabil odata cu depunerile de calamina in camera.
brd
SUNT IN GARANTIE SI MI-AM PROPUS SA REZOLV ACEST ZGOMOT-SE POATE REZOLVA PRINTR-UN PROCES COMERCIAL CU DACIA -TINETI APROAPE SI VETI RAMINE UIMITI


DACA NU MERGETI IN REPREZENTANTA NU REZOLVAM PROBLEMA -DE CE LOGANUL EURO 3 NU FACE CU GAZ DE C.O. DE 95?
NU TREBUIE SA ACCEPTAM VARIANTA TOATE FACE LA FEL
klaus
QUOTE(brd @ 30 Mar 2011, 18:59)
SE POATE REZOLVA PRINTR-UN PROCES COMERCIAL CU DACIA -TINETI APROAPE SI VETI RAMINE UIMITI
*

Ia loveste-ne, sa ramanem uimiti. Sa vedem
Dar intre timp, te asigur cu toata sinceritatea, de cand am trecut de clasa I inteleg si pot citi si cu litere mici, nu trebuie majuscule pentru asta. Si in general asta e normalitatea (litere mici). Plus de alta, scrisul cu majuscule este greu de citit si nu te faci inteles mai bine, ci nu faci decat sa enervezi interlocutorul care se chinuie sa-ti citeasca exprimarile.
brd
Asa a fost trimis mailu catre V.C.-pt a intelege ca nu au dat raspunsurile la obiect
Tot in asa fel am tinut legatura cu ei si vis avis bbs si bara stabilizatoare(4 luni pe mail si tot cu MAJUSCULE le-am scris ) si mi-au montat-o moca (gest comercial) in service -alti si-au cumparat-o .

BARA STABILIZATOARE
To: vocea.clientului@daciagroup.com


--------------------------------------------------------------------------------

BUNA ZIUA.
TIN SA VA MULTUMESC PENTRU SOLUTIONAREA FAVORABILA A CAZULUI IN CEEA CE PRIVESTE AUTOTURISMUL CE IL AM IN POSESIE.VA INSTIINTEZ CA ASTAZI S-A MONTAT KIT-UL BARA STABILIZATOARE PE AUTOTURISM SI AM PARCURS DEJA 200 KM DE LA ONESTI LA IASI.MERSUL AUTOTURISMULUI S-A SCHIMBAT VIZIBIL IN BINE .TINUTA LA DRUM ESTE MULT MAI BUNA ATAT IN LINIE DREAPTA PE DRUM DENIVELAT ,CAT SI PE VIRAJE STRANSE (SERPENTINE)
O ZI BUNA


Nu fi asa de gingas Klaus -puteai sa nu citesti
klaus
E, uite ca mi-a trecut gingasia. 30 zile moderator preview. Daca doresti sa-ti exprimi opiniile, fa-o inteligibil si usor citibil.
Vor fi aprobate doar postarile scrise cum trebuie.
vic14
acelsi tacanit il am si eu de ceva vreme si am fost la nalba de mai multe ori cu aceasta problema . Cei de la nalba mi-au spus de fiecare data altceva pana ultima oara acum 2 sapt cand i-am luat mai tare si m-au spus ca este de la avans si ca toate masinile sandero de 1.4 au aceasta problema si ca se lucreaza in gasirea unei solutii.si remedierea ei. Bineinteles am zis ca nu e nici o problema daca se rezolva pana nu imi expira garantia , iar cei de la nalba au spus ca nu conteaza ca expira atunci cand se gaseste solutia toate masinile cu acesta problema vor fi chemate si remediat acest tacanit pt ca este vina lor{mi asa mi-au spus}. Tot ei au mai spus ca cica este o problema de soft acum nu stiu ce sa zic astep pana in iunie cand fac revizia si sa vad ce se mai intampla
klaus
Asa or face masinile prin Galati.
Ca din 5 useri care spun de problema, 3 sunt din Galati (si inca unul din Dobrogea)
O fi si o problema locala (benzina) dublata de insonorizarea mai slaba.
Bihoreanul
Pai de ce doar pe Sandero, e mai cu mot avansul? Nu s-a montat acelasi motor si pe Logan?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.