Salut , trepidatia poate sa-ti fie si din tampoane. Eu am pus tampoane NOI si PROASTE facute de VM-COMP SRL si motorul scutura de parca mergea in 2 cilindrii. Le-am pus inapoi pe cele vechi si si-a revenit masina.
Acum ideea este ca mie DUPA repararea esapamentului si STERGEREA cu carpa a sondei lambda , imi merge categoric mai rotund motorul.
Nu am ce sa spun ca s-a reparat la el pt ca i s-a schimbat doar ambreiajul si daca am umblat la esapament a fost ca sa fie sudat si apoi ermetizat la imbinarea cu galeria de evacuare a motorului. Acum daca tot era bucata cu catalizatorul data jos , a fost stearsa cu carpa si sonda Lambda , care arata destul de OK , adica alb -maronie ,fara funingine pe ea.
Concluzia mea a fost ca
esapamentul neetans este o MARE problema si de acolo schimbarea. Poate si la tine este acelasi lucru. Si fii atent ca-i o chestie finuta : eu am luat ITP-ul pe bune la RAR Bucuresti in toamna lui 2010 si aveam zgomot normal si culmea culmilor MI-AU IESIT SI NOXELE !!!
Deci , vezi doamne , masina era OK. Si totusi a fost o schimbare mare dupa interventia la esapament.
Eu zic sa-l verifici daca poti.
Sorry , eu am avut treaba , am lasat reply-ul deschis o gramada si tu ai postat in timpul acesta lucruri noi.