Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Duster 4X4 dCI 90cp?
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
Pages: 1, 2
iepure79
Asa ca nu avea ce face m-am uitat pe un site al unui dealer ce comercializeaza Duster!
Ia priviti! http://www.adras.ro/dacia-duster/fisa-tehnica.php Ce credeti este adevarat? Eu maine ma duc sa intreb! Daca e asa varianta de top este 15900 euro !
blink.gif
PaulT
E cu 600 EUR mai ieftin decat cel echipat cu 1.5dci 110... Care ar fi afacerea avand in vedere diferentele de ordin dinamic?
iulian'71
Pe dacia.ro nu apare.
CGDBZ
Pe dacia.ro nu apar multe , nu mai e actualizat de ceva vreme , probabil ca nu au interes sa vanda caci nu fac fata la comenzi. Sunt oameni la care conteaza 600 de euro cat si un consum mai mic mai ales ca nu toti conduc de parca ar fi mereu in intarziere.
PaulT
Vorbim de 600EUR la 16.000 totusi... iar diferente de consum nu vor fi.
CGDBZ
Aia 600 de euro trebuie sa-i dai , de ce sa-i dai cand poti face altceva cu ei .Vad ca diferenta de performanta dinamica o vezi (diferenta care in realitate la un stil de condus normal nu o simti) dar pe cea de consum nu vrei sa o vezi .
C@talin
foarte tare ,deci acuma se poate pune si pe ambiante 4x4 daca se doreste.

sunt curios daca acuma laureatu 1.5dci de 90 cai, care nu exista,are esp ?


imi raspund tot eu tongue.gif

nu merge pus esp pe varianta asta.doar pe dci 110 cai
PaulT
QUOTE(CGDBZ @ 31 Jan 2011, 01:09)
Aia 600 de euro trebuie sa-i dai , de ce sa-i dai cand poti face altceva cu ei .Vad ca diferenta de performanta dinamica o vezi (diferenta care in realitate la un stil de condus normal nu o simti) dar pe cea de consum nu vrei sa o vezi .
*




Diferenta de performante este mare si te asigur ca se simte si la utilizare normala. Daca tu nu realizezi ce inseamna diferenta aceea de 20cp si 40Nm tradusa in reprize de exemplu... si in modul in care trebuie calcata masina chiar pentru un rulaj normal este problema ta. Vorbim oricum de o masina care ca motorizare era la limita cu cei 110cp si 240Nm... E cam la fel cum e cu consumul unui 1.4 vs 1.6 tot la Logan. In multe situatii un 1.6 iese la fel sau mai bine decat 1.4 in viata reala.. De 1.2 nici nu mai zic.. Si aici e vorba si de diferente de cilindree... Un motor slab pe o masina de un anumit gabarit nu ofera economii de combustibil decat daca eventual apesi cu o pana pe pedala de acceleratie iar in extraurban mergi strict cu 80-90km/h. Iar cei 600EUR, repet, sunt egali cu 0 cand vorbim de 16.000EUR.. Asta daca cel care isi ia masina intr-adevar isi permite sa o cumpere(adica situatia lui financiara ii permite sa achizitioneze, sa foloseasca si sa intretina un vehicul de 16.000EUR in conditii normale fara sa treaca la regim de iaurt cu paine...). Daca vorbim de cineva care se intinde mult mai mult decat ii permite plapuma si este aproape la limita imposibilului dand banii astia pe o masina conteaza intr-adevar cei 600EUR. Dar cineva in situatia nr 2 ar trebui sa se reorienteze catre ceea ce poate achizitiona fara eforturi financiare enorme. Vorbim de niste fiare totusi...
b76bgaarh
bre paule iar esti gica contra... tu ai condus motorul asta de 85/90 de cp? au lam folosit la greu pe megan sedan. masina mai grea decat dusteru si credema ca in oras e arhisuficient (asta ca sa nu zici ca dsuteru e caramida si consuma mult) la drum intins daca mergi batraneste motorul asta este suficient, pt mine cel putin.

bafta
CGDBZ
Poate ca mai sunt oameni care isi cumpara o masina pentru familie , sa ruleze linistit in limitele de viteza legale , fara "reprize" , fara a conduce de parca ar fi mereu in intarziere , pentru astfel de oameni sunt aceste motorizari . Din pacate in Romania astfel de oameni sunt putini , de altfel aceasta motorizare se vinde de ceva vreme la export unde astfel de oameni sunt mult mai multi .Eu unul sunt un astfel de om si nu as da 600 de euro in plus pentru performante dinamice mai bune( care nu ma ajuta cu nimic ) si un consum mai maricel , cu acei bani pot face o excursie cu familia , de ce sa-i bag intr-un "fier".
b76bgaarh
sa nu uit

la raliul gazelelor fix acest tip de duster a fost folosit.
PaulT
QUOTE(CGDBZ @ 31 Jan 2011, 13:52)
Poate ca mai sunt oameni care isi cumpara o masina pentru familie , sa ruleze linistit in limitele de viteza legale , fara "reprize" , fara a conduce de parca ar fi mereu in intarziere , pentru astfel de oameni sunt aceste motorizari . Din pacate in Romania astfel de oameni sunt putini , de altfel aceasta motorizare se vinde de ceva vreme la export unde astfel de oameni sunt mult mai multi .Eu unul sunt un astfel de om si nu as da 600 de euro in plus pentru performante dinamice mai bune( care nu ma ajuta cu nimic ) si un consum mai maricel , cu acei bani pot face o excursie cu familia , de ce sa-i bag intr-un "fier".
*



Si cine isi ia versiunea de 110cp o ia pentru racing blink.gif ?? Sa nu uitam ca ambele sunt masini cu performante modeste, care se preteaza la un mers linistit... si in nici un caz la rulare sportiva. Inainte de a argumenta cu "oameni care conduc de parca ar fi mereu in intarziere" etc, uita-te macar 5 secunde la ceea ce compari. Si referitor la numarul celor care conduc normal da-mi voie sa te contrazic... Eu cred ca sunt destui. Dupa logica asta ar putea urma fara probleme Duster 1.2 16v, pentru ca se va misca masina si cu motorizarea aceea. Reprizele alea nu ai cum sa le eviti in viata de zi cu zi, ca mai faci si depasiri(deci e vorba de siguranta) din cand in cand. Iar consumul, repet, nu e un argument in cazul acesta, pentru ca nu va fi mai mic. Daca ne uitam pe dacia.ro(pentru date mai exacte, ca pe site-ul adras mai sunt ceva inadvertente pe la datele tehnice la 1.6 16v..) versiunea 4x2 are o viteza maxima de 156km/h si un timp 0-100km/h de 13,9 secunde(*fata de 13.8 pe adras.ro*). Pentru 4x4 nu au cum sa obtina un top speed mai mare(eu cred ca este pe la 150-152km/h..) iar demarajul 0-100km/h se va face in cel putin 14,9-15 secunde.

Bre Arhi, pe Megane am folosit si eu si dci 85 si dci 90, dar eu zic ca nu e deloc acelasi lucru. In cazul Megane, vmax e de 180km/h si 0-100km/h in 13s, deci daca merg cu un 130-140km/h(cum merg in 95% din cazuri pe o autostrada) este absolut ok pentru masina si dpdv consum, si dpdv zgomot si pentru sofer dpdv zgomot si rezerva performante(nu stau cu acceleratia la fund pentru un 150km/h...). La fel, sta ok si cu reprizele. Pe Megane am fost foarte multumit de 1.5dci 85/90. Dar, o motorizare de asta nu e (in opinia mea) potrivita pentru un crossover. Nu stiu sa existe vreo masina de clasa Duster cu 90cp... La concurenta motoarele "mici" de 110-120cp nici nu sunt oferite 4x4(din motive de performanta/consum)... La Duster singurul care m-ar tenta ca raport performante/consum ar fi dci110 4x2(ma refer ca l-as prefera din gama Dacia). Cu "raliul" gazelelor lasa-ma... biggrin.gif Oricum, acolo a fost 4x2-ul parca.
asgard1955
La raliul gazelelor a fost 4x4.

Pare ciudat ca apare trecut in tabelul ce deschide topicul dusterul 4x2 1.6 16 V euro 5.
Mie cei de la dacia mi-au zis ca e euro 4 si cel mai ieftin duster euro 5 era cel cu echiparea duster, 4x4, motor 1.6 16 V.
PaulT
Pe site-ul Dacia apare ca EUR 4 Duster 1.6 16v 4x2. Daca ne uitam la performante e clar ca nu are cum sa fie cel EUR 5. Pe site -ul Adras sunt ceva greseli.. Vitezele la 1000rpm in diverse trepte la 1.6 16v 4x4 sunt din alt film, si la dci 85 4x2 au mai ciupit un pic la 0-100km/h... De asta ma refeream si eu la Dacia.ro ca referinta. Merci de precizarea cu 4x4 la raliul gazelelor. Nu eram sigur daca a fost 4x2 sau 4x4. biggrin.gif
CGDBZ
PaulT daca nu ai fi citit printre randuri probabil ca ai fi inteles ca este vorba de ce imi trebuie MIE nu raportat la performantele altor masini sau stilului tau de condus dar de , tu trebuie sa fii gica contra ...
Eu unul sper sa puna si un 1.4 100CP pe Duster.
asgard1955
Daca ar face un duster 4x4 dci de 80 -85 cp la pretul unui 1.6 16 v 4x4 nu s-ar mai vinde 1.6 16 v la modul cum evolueaza preturile la carburanti.
PaulT
@CGDBZ - Nu m-am raportat la stilul meu de condus(care. apropo, este foarte normal si linistit).. ci la performantele masinii, care sunt extrem de slabe. Daca vei merge la un drive-test la Dacia, sa incerci un dci90 4x4 si dupa aceea sa mergi cu un 1.5 dci110 4x2(care e 14.100EUR... si e mult mai reusit). Daca nu imi vei da dreptate dau o bere/doua beri... Am inteles ca te refereai la ce iti trebuie tie, sa stii.. smile.gif

L.E. @asgard1955 - duster-ului benzinar i se poate oricand monta o instalatie gpl, ajungand la un cost de deplasare sub(cu destul) diesel.
Squirrel
Deh, apare în oferta rudelor lui Sarkozy
iepure79
Am mers la adras! raspuns oficial NU EXISTA MODELUL ASTA! bine dar de ce scrie pe site ? a pai nu stiu! e o eroare ! Am raspuns in mintea mea : bine ca esti tu destept! Si in plus de asta sunt sigur ca nu vreau un Duster ! de ce? pai dealerul spun : dar daca aveti logan stiti cat de fiabil este ! raspunsul meu: da daca nu ne amintim de injectie, de capete de bara , de alternator , de contact frana , furtunele de alimentare si de ambreaj ce au cazut pana in 100 k , nu este nici o problema . Dealerul : dar este normal sa va cada ambreajul la 100 k blink.gif iar am raspund bine ca esti tu destept!
CGDBZ
Daca ar durea prostia ...(ma refer la cei de la adras). Masina exista dar se pare ca nu pentru romani .
Squirrel
Și Angela Merkel poate să-și ia 1,5 90CP 4Ś4. Băsescu și-a luat deja una roșie, așa că nu-l mai interesează. Poate doar dacă sună Emil Boc la Vocea Clientului, va fi disponibilă și în România. Sau suntem o nație de super-piloți și nu avem nevoie de mașini cuminți.
bobo77
Duster 4X4 dCI 90cp va intra si la noi pe piata anul asta.
slider2
QUOTE(CGDBZ @ 31 Jan 2011, 12:52)
performante dinamice mai bune( care nu ma ajuta cu nimic )
*



ba te ajuta si iti spun si cum si cand. te ajuta sa nu zici de doua ori tatal nostru, ci doar o data, atunci cand te bagi intr-o depasire si soferul pe care il depasesti iritat la orgoliu incepe sa accelereze. de ceva timp conduc o masina inscrisa in alt judet fata de cel in care locuiesc, ma rog eu stau in bucuresti. in acest timp atat prin oras cat si prin exterior am intalnit destul iritati ca un renault symbol cu un astfel de numar ii depaseste. uneori cand vezi ca n-ai ce face te bagi la loc, dar se mai intampla ca in spatele tau sa mai fie cineva.

eu stiu ce vrei tu sa zici, dar nici tu nici pault nu aveti dreptate complet. 600 euro sunt si nu sunt o suma considerabila raportat la 16.000 euro, si a explicat pault foarte bine. daca toti banii tai sunt 16.000 euro si alegi sa ti cheltui pe o masina, intr-adevar inca 600 euro sunt o avere iar tu (nu ma refer la cineva anume) esti un dobitoc sa-ti dai toti banii pe o masina. eu recunosc ca am un stil de mers mai agresiv, dar nu tare. adica merg in limitele legale (sa zicem +10km/h) dar reprizele de acceleratie sunt scurte ca si durata. bineinteles ca am si momente cand pur si simplu n-am chef sa merg si ma lalai pe sosea.
initial asa am zis si eu ca diferentele nu prea se simt intre 2 motoare pe care le despart 20 cp si 40nm, propulsoare de aceeasi cilindree (de fapt unul si acelasi motor, dar cu componente diferite) montate pe acelasi model de masina. si intr-adevar la mers calm linistit nu prea ai ce sa simti, dar cand vrei niste reprize mai bune diferenta de potenta este acolo. iar din punct de vedere al consumului diferentele sunt aproape inexistente (chestie testata pe un traseu de 1000km).

nu il lua pe nu in brate ca oricat ai zice tu ca mergi potolit sigur vor fi momente cand vei dori si vei avea nevoie de mai multa putere. symboala mea are 65cp si 160nm, destul de ok pentru oras si mers moderat in exterior, dar de la 100km/h incepe sa "respire greu". si cum sunt destui frustati cu masini cu "brand mai mare" mai am surprize. pe langa asta prefer plusul de putere pentru siguranta mea. oricum traficul pe la noi este riscant din cauza sistemului de drumuri, asa ca daca exista posibilitatea sa fac depasirea mai repede deci implicit sa fiu mai siguranta, de ce sa nu aleg asta?? banii sunt simple hartii, iar masinile niste gramezi de fiare. intr-o tara cu trafic civilizat si autostrazi, sau sosele cu mai multe benzi nu prea ar fi nevoie mereu de mai multa putere, dar la noi...
CGDBZ
Da , au sosele si autostrazi dar au si soferi civilizati , sa vezi pe soselele cu o banda pe sens cand intalnesc un vehicul mai lent cum stau la "rand" sa depaseasca , nu ai sa vezi pe nimeni ca se lipeste de bara ta din spate sau ca se "agita" in spatele tau indiferent de masina pe care o conduce . Asta ne lipseste noua , civilizatia . Eu ma descurc cu berlina din dotare cat si cu alte masini sub 90 CP pe care le-am/le conduc pe drumurile patriei si nu numai . Totul e sa te adaptezi la masina pe care o conduci .
Cat ce priveste Duste-rul 4X4 dCI 90cp faptul ca inca nu se comercializeaza si in Romania arata faptul ca probabil cererea ar fi mica , romanii preferand varianta mai "potenta" caci la noi nivelul de trai e mai "ridicat" si ne permitem sa bagam mai multi bani intr-un "fier".
lungubogdan
QUOTE(iepure79 @ 1 Feb 2011, 19:53)
Si in plus de asta sunt sigur ca nu vreau un Duster !
*



si daca nu vrei un duster de ce te-ai dus la dealer sa intrebi?

si mi-am raspuns in gandul meu: bine ca esti tu destept!
iepure79
QUOTE(lungubogdan @ 2 Feb 2011, 14:18)
si daca nu vrei un duster de ce te-ai dus la dealer sa intrebi?

si mi-am raspuns in gandul meu: bine ca esti tu destept!
*




o sa-ti raspund....... nu m-am gandit nu meriti si daca vrei sa-ti raspund de ce nu imi iau duster e raspunsul ala sa se mire ............. care intreaba..... dar nu o sa fiu asa rau! tie ti se pare normal ca acel destept de la adras sa-mi spuna ca e normal sa va patineze discul de ambreaj la 100k ca trebuie schimbat!!!! ti se pare normal ca un duster de la adras drumul taberei sa nu aiba un al doile keder cum are cel de mal meridian vest ( ambele masini de prezentare din show room ) si cand intrebi de ce e asa ala de la meridian vest sa zica ca masine de la adras nu era completa ca asa era cu al doile keder? si totusi sa nu te lasi sa mori curios am mers la dealer ca am vazut o reclama de la adras pe un site si nu mi-e greu sa traversez strada! sti sunt si eu propietar de DACIE! acum o sa dormi mai bine? si cu toate astea iti doresc numai bine!
lungubogdan
QUOTE(iepure79 @ 3 Feb 2011, 20:24)
o sa-ti raspund....... nu m-am  gandit nu meriti si daca vrei sa-ti raspund de ce nu imi iau duster e raspunsul ala sa se mire ............. care intreaba..... dar nu o sa fiu asa rau! tie ti se pare normal ca acel destept de la adras sa-mi spuna ca e normal sa va patineze discul de ambreaj la 100k ca trebuie schimbat!!!! ti se pare normal ca un duster de la adras drumul taberei sa nu aiba un al doile keder cum are cel de mal meridian vest ( ambele masini de prezentare din show room ) si cand intrebi de ce e asa ala de la meridian vest sa zica ca masine de la adras nu era completa ca asa era cu al doile keder? si totusi sa nu te lasi sa mori curios am mers la dealer ca am vazut o reclama de la adras pe un site si nu mi-e greu sa traversez strada! sti sunt si eu propietar de DACIE! acum o sa dormi mai bine? si cu toate astea iti doresc numai bine!
*



multumesc. la noapte o sa sforai. chiar daca nu am inteles mare lucru din ce-ai scris mai sus, totusi sunt multumit ca mi-ai raspuns, pot sa dorm linistit dupa doua zile in care m-am perpelit in asteptarea raspunsului tau.
ALH
sa nu cumva sa-ti cumperi Duster, nenea cu iepure ! Nu merita de nici un fel...
mandrew
eu am fost miercuri la daperom pitesti si ma mirat ca aveau expus in showroom un duster dci 4x4 90 cp si chiar m-am uitat la motor si din cate stiu pe cele de 110 cp scrie dci 110 pe asta scria decat renault
$$ilvviu
Nu cumva asta de 90 cai are injectie Delphi? naughty1.gif
iepure79
QUOTE(ALH @ 4 Feb 2011, 19:44)
sa nu cumva sa-ti cumperi Duster, nenea cu iepure ! Nu merita de nici un fel...
*



iti multumesc ! asa o sa fac! biggrin.gif
ALH
era o ironie cool.gif
mie mi se pare excelenta in Bucuresti, garda foarte buna la sol, am mers prin toate zapezile de pana acum, e foarte OK - pt afara din oras avem alte utilaje diesel wink.gif
succesuri!
iepure79
QUOTE(ALH @ 5 Feb 2011, 17:38)
era o ironie   cool.gif
mie mi se pare excelenta in Bucuresti, garda foarte buna la sol, am mers prin toate zapezile de pana acum, e foarte OK - pt afara din oras avem alte utilaje diesel  wink.gif
succesuri!
*


nu sunt genul ironic si nici nu vreau sa ma scuz sau sa ma justific doar ca eu cu bani mei fac ce vreau cu ei! in rest sanatet , respect si voie buna! P.S. daca esti din bucuresti cand ai timp si daca esti curios mergi la adras drumul taberei si la meridian vest si spune si tu de ce sunt diferite ansamblarile aceluiasi model? wacko.gif a si sa nu uit la ambele measini se misca cochilia bordului de parca nu era prinsa in nimic! m-am uitat si la loganul meu si nu se misca!sincer! eram curios la a ta? te rog astept raspuns!
pedrovl
ce-mi place cand compara unii Duster si se asteapta la 16 - 18 mii de euro sa se comporte ca X 5 sau Q 7. iepure79, asculta se colegii forumisti: Nu-ti lua duster ca esti prea carcotas si ajungi ca un coleg care l-a vandut inainte de a merge ca lumea cu el.

eu am si un Logan 1,2 16 v (apropos de minciunelele unora cu consumuri):
- are 70.000 din aprilie trecut pana acum si mai mult de 5,7 extraurban si 7,3 in oras nu am vazut de cate ori i-am verificat pe angajatii care umbla cu ea. Sta constant la o medie de 5,9 - 6 este clar cea mai economica masina din firma in afara de un C1 care nu sare de 7 in oras (dar totusi..c1 intra in protbagajul Loganului.....)

si legat de Duster 4x4 90 cp: de cand trebuie sa fie racheta un Suv? Ce daca e putin mai lent? Cati nu au Logan de 1.4 (care e cel mai lent) si nu se plang? Oare nu ne mai putem lua o masina mai lenta ca suntem idioti? Da . exista si va exista si Duster 4x4 90 cp. pentru ca francezii sunt mai echilibrati ca nemtii care te momesc cu puteri si consumuri pe masura si santurile sunt destul de pline de doritori de adrenalina care nu stapanesc masinile si dupa aia plang dupa piese sau mai rau.....plang ai lor dupa ei.

reveniti-va oameni buni ca s-au scumpit amenzile iar caii putere nu ami au valoarea de alta dat`...
iepure79
ce a inteles omul? nimic ca citeste printre randuri!
ideea este urmatoare am intrebat de dustre90 cp 4X4 ca ma interesa!
raspuns = nu exista
de ce sunt carcotas ? ca nu m-am hotarat daca vreau o asfel de masina?
daca ma convingi tu ca merita eu poate o cumpar ! cand vrei tu te iau eu cu loganul meu cu putini cai -ca amenda e mare - si te duc la cei doi dealeri si punem niste intrebari simple . prima pe care am pus-o la meridian vest este de ce are un fel de keder la usile din fata la incuietoare , in conditiile in care la adras acelas model nu avea/ raspuns = nuuuuu asa au toate! blink.gif sincer! de ce se misca cochilia? (am un fix) este normal ! blink.gif cum e normal? tipul schimba subiectul! ma intreaba ce probleme am avut cu loganul ? raspund a cazut alternatorul, s-a stricat circuit electric frana , s-a topit furtun alimentare pompa diesel , au cazut ambele pipe cap bara si mai nou patineaza discul de ambreaj! nu am 100k ! ce replica imi da tipul de la adras = este normal sa va patineze discul la 100k blink.gif eu in studentie am condus o dacie 1310 si pe la 210k a inceput sa patineze discul! pot fi cat de cat carcotas? pe bani mei! sicer! cunosc toti baieti de la dacia service curtea de arges si ei au spus ca merita ! ii cred pt ca au fost tot timpul corecti cu mine! dar daca ai vedeam ce am scris inainte de lansare duster din 2010 si anume pe la nucsoara si bradet unde s-au testat in teren oameni ce nu aveau legatura cu fabrica si cu care am vorbit si masini ce aveau 60k cantau la bord toti greierii ce pot spune ? te las pe tine sa ma vezi carcotas! dar cu toate astea pooate in curand voi conduce un duster! rolleyes.gif
asgard1955
Duster 4x4 90 cp, dovada de la dacia.
iepure79
asa e
dar ce ne facem ca la dealeri nu exista! sad.gif
D-Ice
@iepure79.
Nu iti baga nimeni masina pe gat, la receptie poti sa o intorci pe toate partile si sa tragi de toate plasticele. Nu-ti convine, o refuzi. Simplu. Apoi exista garantie, poti sa stai calare pe ei in fiecare zi, nu te da afara nimeni. Masini de la 50.000Euro in sus au avut probleme cu carul, casete de directie, CB varza, ca nu pornea la Balea Lac la 2000m si venea noaptea, luat foc din senin, etc, intra pe forumuri Mercedes, Audi, si ai sa iti pui mainile in cap. Nu mai vorbesc ca se stie ca Mercedes CLK si Audi A6 sunt masini cu traditie in vizite la service. Ei si? Lumea le cumpara ca sunt Made in Germany (desi nu mai e cazul demult). Noua ne pute Dacia ca e Made in Romania, si cumparam Renault Made in Turkey. Eu o sa trec in curand pe Dacia, in max. 3 luni, am incredere in marca. De altfel, oricati bani ai avea stii ca: Fierul si femeia te lasa cand iti e lumea mai draga. Cer scuze doamnelor, de multe ori a doua varianta nu e valabila.
Sa stii ca una din lozincile arborate in `80 peste tot in Marea Britanie era: "Be British, buy British!" Dar ei sunt englezi, nu romani.
iepure79
huh.gif huh.gif huh.gif huh.gif huh.gif
si eu ce ma fac? asa e
imi iau doua! tongue.gif
mandrew
si eu abia astep sa imi iau un duster 4x4 110 cp
dar mai intai tre sa vand masina din semnatura
$$ilvviu
Daca tot dati banul alegeti un 110 cai, macar pentru sistemul de injectie.
D-Ice
Iau motor pe benzina. Diferenta de bani pentru Diesel se amortizeaza in 5 ani numai din diferenta de consum. Cu diferentele de cost pentru revizii ma duc la 7 ani asa ca pentru mine nu se merita. Poate pentru cei care fac peste 50000km pe an se merita, pentru mine la max 15000km nu.
Trec peste faptul ca acum 2 ani la Predeal la -22 grade masina din semnatura a pornit la sfert. Santa Fe-ul Diesel al gazdelor mieuna din electromotor si nimic, nici cu spray. A pornit cu festila ca tractorul U650 al lui bunicu. biggrin.gif
klaus
Verbul "a merita" nu este totusi reflexiv.
iepure79
Si eu mai astept putin ! m-ai am de platit la Seat! si apoi ma mut la Duster
mad.gif
D-Ice
@klaus. Ce sa-i faci, nu toti suntem licentiati in litere. Unii "e" numai dupa succesuri care este" biggrin.gif .
mandrew
faza cu pornitul la -22 de grade mi se pare aiurea
masina din semnatura o am de 2 ani si nu a avut nici cea mai mica problema la pornire
D-Ice
Nu e aiurea deloc. E cat se poate de realist.
SYL
Daca vi se pare ca Duster 1.5dCi 90cp este "submotorizat", ganditi-va ca pe prima generatie de Logan a existat motor 1.5dCi de 65cp, iar pe MCV, Van si Pick-up motor 1.5dCi de 70cp(care de fapt avea 68cp, dar Renault rotunjeste puterile la multiplu de 5)...
C@talin
cand e prea mic e submotorizat,cand o sa fie un 2.0 ceva de 150 hp ,o sa fie prea puternic ptr el si zgboara tabla.

romanu e mereu nemultumit tongue.gif
pedrovl
francezii nu sunt bolnavi dupa puteri si de aia sunt campioni la consumuri si motoare. ei nu pun cai de dragul de a multumi clientul ci de a face o masina EFICIENTA. Nu contest ca BMW sau Audi nu fug peste renault sau dacia dar intreb si eu: Ce faci cu 200 de cai in tara asta unde Mcv-urile stau la panda mai rau ca aurolacii in gara de nord....
francezii se adreseaza oamenilor normali cu mers normal . eu de exemplu nici la diesel nici la benzina nu am simtit pana acum ca sunt mai prost sau mai neputincios nici macar cand am fost in germania. saptamana viitoarea duc dusterica la ski in austria si fac pariu ca ma descurc si cu "submotorizatul" meu de 110 cai....si o sa ajung tot acolo unde "merge domnii' cu "a iem ghe-urile".....

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.