Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: GPL de proasta calitate
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
markko
Salut, problema mea cu GPL-ul pare sa fie din alte cauze si nu din vina masinii sau a instalatiei de gaz, pt ca masina nu mai pornea pe gaz si trebuia sa plec pe benzina si apoi sa o trec pe gaz am inceput sa iau la verificat instalatia GPL de la cap la coada si cum toate electrovalvele faceau servici corespunzator a mai ramas sa dau vina pe plaman fapt pt care l-am dat din nou jos l-am disfacut din toate incheieturile l-am curatat de arata ca iesit din fabrica si apoi l-am reasamblat, si pt ca banuiam ca plamanul nu mai da voie la gaz sa treaca spre carburator l-am conectat la un compresor de aer sa il probez daca trece prin el si sa nu il mai pun pe masina degeaba, surpriza a fost ca desi nu am folosit presiune mai mare de 1-2 atmosfere, plamanul functiona corect electrovalva de pe el deschidea si inchidea corespunzator asa ca dupa mai multe probe l-am pus din nou pe masina, faza a fost ca in timp ce il montam a mai venit un vecin care mi-a zis ca am muncit degeaba pt ca tot asa face si masina lui si e din cauza gazului, pt ca aproape de noi e o statie de gaz , si zicea ca multi au avut probleme cu gazul in ultima vreme dupa ce au alimentat acolo. Acuma va intreb daca ati mai patit sau daca ati mai auzit de probleme cu calitatea gazului pt ca la mine pana acuma nu au mai fost probleme de genul asta ? La mine daca dau drumu la gaz pe conducta care intra in plaman sar mai mult stropi, nu ar fi normal sa iasa gaz ?
bygy007
gazul din butelie este similar cu cel din brichete

regleaza instalatia mergi asa pina il consumi apoi baga si din alta parte , apoi faci reglajele pe noul gaz si vezi cum se comporta
PH-06-BOA
E normal sa vina lichid pe teava care intra in regulator. Eu nu sunt sigur ca ai facut proba corect, sub presiune. Cine a supt in partea cealalta? Daca nu s-a facut vacuum la iesire, cine ti-a atras membrana, sa deschida supapa reglabila, cea care deschide in functie de pozitia acceleratiei? Tocmai de aceea nu porneste, pentru ca iese gaz mult chiar si fara sa se solicite, de catre motor. Cand ai pus presiune pe ea, nu trebuia sa se auda decat foarte putin, atat cat e necesar sa tina relantiul. Cat priveste vecinul, stai cu ochii pe el, ca nu-i de incredere. Regleaza debitul de gaz la mers in gol, pe cel de mers in sarcina, dupa cum s-a mai scris, si sigur o sa porneasca. Nici daca-i mult, nici daca-i putin gaz, n-ai s-o vezi pornita. Numai eu am scris de vreo cateva ori, modul de reglare. Cat a fost de ger zilele astea, eu am pornit NUMAI pe gaz.Au fost si minus 18 grade, si o tin afara, dar ferita de curenti de aer, seara dupa ce o opresc, n-o mai misc pana dimineata la ora 6 cand plec. La prima cheie ma bombane, injura, si la a doua stie ca n-are incotro... Deci, regleaza gazul cum trebuie si respect-o, n-o tine in curent umed sa se depuna bruma, imbraca-i bateria (la zero grade, bateria are jumatate de capacitate si, la minus 20 doar un sfert), ca sa ai scanteie buna la gaz.
nicuviv
si eu o pornesc tot pe gaz defapt toata iarna am pornito pe gaz si nu am avut probleme la a 2 cheie o ia, mai regleaza gazu.dar eu am alta problema la cald porneste foarte greu nu stiu ce are
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.