Salut posesorii de nove! Am si eu o GT din 98, chiar daca in profil este trecut doar R19 am initiat contul inainte la forumul renault
Sa va spun cum am dat eu jos cutia la Nova, pt repararea ambreiajului(disc, placa, furca). Opertiunea am executat-o absolut singurel si pt prima data in fata blocului.
Initial credeam ca se poate, la limita scoate cutia singura fara a cobori cadrul. Este evident ca se poate ridica impreuna cu motorul, dar nu avem cu ce si nici cativa prieteni la dispozitie.
Dupa ce am desfacut cablurile, planetarele, electromotorul, tamponul central, cele din fata ale cutiei, saxofonul de galerie etc, am separat cutia de motor incercand sa o scot, dar o puteam misca foarte putin ca nu imi permitea un lonjeron de pe stanga. Am incercat in consecinta cu o teava sa deplasez motorul mai in dreapta ca sa pot scoate cutia dar am renuntat, ca sa nu rup vreun tampon (l-am lasat prins de cadru sa nu cada)si sa nu zgari lonjeronul din dreapta. Totusi cred ca se poate asa dar cu niste ajutoare sau cu un vinci pt suspendare.
In continuare am renuntat la metoda asta si m-am hotarat sa cobor cadrul.In partea din spate l-am sprijinit pe niste pietroaie babane din beton, iar fata am coborat-o cu cricul si cu multa grija si diferite cale de lemn. Am urmarit sa nu deplasez prea mult cadrul pt ca la sfarsit sa-l por ridica prin pivotare pe acele pietroaie f mari (le-am deplasat prin rostogolire-ramasite de la demolari de pereti) Motorul a ramas prins de cadru, am scos si radiatorul, bara etc, iar masina suspendata de fata pe cate doua roti plus o blana groasa la capatul fiecarui prag. M-am chinuit ceva la montajul cutiei datorita centrajului dar operatiunea mi-a reusit.
era neaparat necesar sa desfaci:.... ??
"electromotorul, tamponul central, cele din fata ale cutiei, saxofonul de galerie et"