Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme usi
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
bogdan890522
salut , sunt incepator pe forum ,am o dacia nova din 96, si vroiam sa va intreb ce sa le fac la usi sa nu mai trebuiasca sa le trantesc (tare ) ka sa se inchida.mersi. sper sa ma ajutati
x.fun
1.Schimbi chederul
2.reglezi reglezi usa din balamalele(daca se poate).
3.ungi balamalele
4.reglezi cuiul din stalpul masinii
5.schimba si broastele, daca este necesar.

dar cum nova se cam descentreaza(is patit) cam greu sa mai reglezi ceva...
dezmembraria
se regleaza doar din cui.nu da la balamale
bogdan890522
ms o sa incerc.
PH-06-BOA
Si din balamale poti regla, in general deschizand usa putin, si ridici fortat de ea, pana cedeaza putin din balamale. Asa cum te-ai sprijinit pe ele de s-au lasat, asa le si ridici. Jocul din bolturi, il poti lua in trei secunde de fiecare usa, torsionand putin fiecare balama. Mai mult timp iti ia drumul de la o usa la alta, de cat reglajul jocului. O "gura de lup" sau cheie franceza, dar e cam slaba, o poti folosi la torsionare.
ghitza
cum mai exact sa le torsionezi ca si eu am joc in bolturi la cele de pe fata nu mare dar are
PH-06-BOA
Partea de balama, care e prinsa pe stalp, o prinzi cu o scula facuta, sau cu o cheie franceza, si o torsionezi putin. Iata si o schita.
ghitza
aha bun ,am inteles mersi
Club12TRS
Torsionand balamalele se vor torsiona si bolturile, care vor face POC. Si e cam naspa sa te trezesti cu portiera pe asfalt. Schimbarea bolturilor n-o recomanda nimeni??? Ca n-ar strica.
G I M
Ba da, eu o recomand, le-am schimbat pe fata si nu mai am treaba. Am marit gaurile si am facut alte bolturi cu gauri pentru ungere. Din cand in cand mai bag ulei cu siringa pe gauri pentru a evita griparea bolturilor.
PH-06-BOA