QUOTE(edy_albastru@yahoo.com @ 12 Feb 2011, 01:07)
si eu m,am gindit la asta insa acel capac de plastic di zona distributiei este deaspra pompei de servodirectie.......insa ar fi mai bine asa decit sa fie de la acel simering de la arborele cotit(pe care oricum l,am schimbat acum 5mii de km) si pricum pata de ulei este pe exteriorul capacului.......deci ma gindesc ca daca ar fi de la acel simering uleiul ar fi pe interior.......
daca ti-ar curge ulei pe la simeringul de la pinion practic trebuia sa ai uleiul aruncat pe fulia de la alternator...asa ceva am eu la solenza daca pun 3 L de ulei in motor...de 3 schimburi cind pun numai 2,8 L ulei motor nu imi mai arunca deloc uleiul pe la simering...deci parerea mea este curata bine locul ala unde spui tu si urmaresteo sa vezi cum se prezinta...eu zic ca nu ai probleme pe la simering si sa il arunce tocmai acolo...mai repede arunca uleiul de la pompa de servodirectie acolo decit pe la simeringul pinionului...asta este parerea mea...cum am spus de 3 schimburi de ulei nu mai am aceasta problema,ca incepuse sa ma enerveze ca aveam ulei si pe capota si pe conductele aer conditionat cele care intra in aeroterma etc