Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: dacia nova injectie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
pilulapol
imi cer scuze nu am mai scris pe forum dar am si eu o mare problema . am o nova gti din 1999 si in mers sau cateodata de la pornire imi sta martorul de la injectie aprins. cand se aprinde in mers imi taie benzina (cred) ca merge in suturi. am fost la multi mecanici si nu ii da de cap am schimbat filtru de aer filtru de benzina fise bujii cititor de turatie injectzia cu tot cu corp si injector motorasul pas cu pas sau soclu automat cum ii spun unii pompa de benzina bobina de inductie aia din care ies fisele sper sa ma exprim corect iam schimbat toate cele 3 tobe de dedesupt iam schimbat sonda de apa de pe chiuloasa ..... sper sa nu fi ratat nimic si masina tot nu merge am observat ca sunt multe explicatii pe forum dar eu am schimbat toate aceste piese si masina tot nu merge imi pare rau de ia ca am bagat 2000 de lei iar masina nu merge si as vrea totusi sa o repar credeti ca se mai poate face ? nu prea le am cu netu asa ca va rog daca nu e prea mare deranj imi puteti trimite raspunsurile la paul_gabriel_85@yahoo.com
danciusergiu84
banuiesc ca e o problema la cablaj...

cu un alt ECU ai incercat?
Laika
Sa nu fie de la pompa de benzina. Inceputul de sfarsit al ei si da rateuri uneori.
nikuniku
pilulapol probleme la cablaj sau calculatoru tau este defect incearca cu altu tot de nova GTI sau da dacia papuc
pilulapol
pompa de benzina am schimbato .....acum ma gandesc ca din toate piesele pe care le-am cumparat sa fi fost ceva defect din fabrica si eu sa traiesc cu impresia ca nu are cum sa fie de la piesa aia ca e noua ...spunetzimi cum s averific piesele sa vad daca fiecare in parte functioneaza corect
chris.25iun
Am avut si eu aceasta problema ca a ta.... cand porneam masina (o dacie papuc aceasi motorizare) ini ramanea martoru injectorului... daca opream motoru si il porneam fara sa mai astept sa se stinga ii trecea buba... mi s-a intamplat si mie sa se aprinda in mers martoru de injector si dadea rateuri, sau pur si simplu parca imi lua alimentarea.... reuseam sa tin motoru in viata doar schimband brusc din superioara in inferioara... ideea la mine a fost ca aparut sintomu martorului in mers la cateva zile de cand am intrat cu masina intr-un dig plin cu apa si am cam inundat motorul cu apa, bine in fine .... concluzia care a fost ca am verificat si eu fiecare piesa in parte nu am fost nebun sa le schimb, scuz de exprimare, si am ajuns la un electrician care mi-a masurat masa pe masina si mi-a gasit-o prea mica, atunci pentru o interventie de 30 de minute sa zic asa cu tot cu pus tester pe ea mi-a schimbat masa si de atunci nu am mai avut nici macar o probleme cu absolut nimic.... acum nu stiu daca tatalui meu ia mai facut dar eu cand am mai condus-o nu a mai facut asa ... numai bine sper sa te ajute cu ceva biggrin.gif
pilulapol
gata am rezolvat ..........multumesc celui care mia dat nr lui de telefon pe mes cand ajunge la mare dau o bere sau cate vrea el ...era sonda landa am dato jos am curatato si merge brici masina ....multumesc si celorlalti care au incercat sa ma ajute. nu mai duc masina in viata mea la mecanic
variable_dynamics
Poti sa ne descrii si noua cum ai curatat sonda lambda?
Cred ca ar fi o informatie utila pentru ceilalti colegi de forum.

spik1
Salut ! si eu sunt interesat sa aflu cum se curata sonda lambda. Cele bune !
ghitza
desfiletezi ,si incalzesti bulbu pana se face alb si cam atat
spik1
Cum incalzesc bulbul ? Cu flacara, cu aer cald ? Alb inseamna luciu metalic, sau alb "lapte" ? Numai de bine !
nikuniku
uite cum
spik1
Aha...Multumesc ! Eu practic sudura (tig/wig, mma si mig-mag) si daca aveti nevoie pot ajuta ! Bucuresti-Pantelimon. Numai de bine !
spik1
Stie cineva la cate turatii se obtine cuplul maxim la motorul de pe Nova GTI ? Multumesc si numai de bine !
Razvan_Ionut
4500 daca nu ma insel
spik1
Am citit ca la Matiz este la 3600 si 4900. Fiind o masina cu motor de turatie ma indoiesc ca la Nova Gti este la 4500. Nu ma pricep, dar incerc sa o iau logic ! Daca nu vorbesc prostii as mai intreba : arderea completa la ce turatii se obtine ? Multumesc ! PS Poate fi un Matiz,practic, mai sprinten si mai puternic decat o Nova GTI ? Multumesc inca o data pentru eventualele raspunsuri !
danciusergiu84
motoarele de 1.6 indiferent ca sunt pe carburatie sau injectie sunt date in manuale ca au cuplu maxim de ~126 Nm la 2500 rpm

e motorul cu cea mai joasa turatie de cuplu maxim din cate am cunoscut eu dintre benzinare
spik1
Multumesc !
Cosmin.nova
stie careva cum se pozitioneaza inapoi arcul de la clapeta? trebuie tensionat ceva? injectie nova
danciusergiu84
tu cam ce crezi?
Cosmin.nova
inteleg ca trebuie dar cat? si nu mai stiu sa-l pozitionez inapoi.... stiu ca pe clapeta unde vine cablul de acceleratie are o frezare piesa din plastic si intra varful de arc acolo.... dar pe ansamblul corpului nu mai stiu sa-l pun. O poza m-ar ajuta daca are cineva..
[attachmentid=1627883519]
spik1
E o situatie de rahat, daca nu stii... cheama vidanja ! biggrin.gif
panaiteiancu
QUOTE(Cosmin.nova @ 23 Apr 2013, 09:39)
inteleg ca trebuie dar cat? si nu mai stiu sa-l pozitionez inapoi.... stiu ca pe clapeta unde vine cablul de acceleratie are o frezare piesa din plastic si intra varful de arc acolo.... dar pe ansamblul corpului nu mai stiu sa-l pun. O poza m-ar ajuta daca are cineva..
[attachmentid=1627883519]
*



Fixeaza agrafa in pozitia in care cablul nu face burta intre suport si clapeta dar nici prea intins sa nu atace deschiderea clapetei (vidanjei)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.