Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cateva probleme cu solenza mea
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
Ovidiu99
In primul rand va salut! In al doilea rand as vrea sa va intreb de ce masina mea se clatina stanga drepta cand merg cu ea (la orice viteza)? sa fie de la bucsi? telescoapele pe spate stiu ca trebuie schimbate ca bat ingrozitor la gropi, dar ma gandeam ca poate mai trebuie si altceva schimbat. In al treilea rand de la fix 100 km/h volanul incepe sa trepideze, ceea ce inainte nu facea deloc asa. In al patrulea rand nu mai pot sa dau scart in a 2-a, cand incerc sa dau se tureaza la 5000-6000 si degeaba, cu toate ca intr-a 1-a scartaie de rupe... In al cincelea rand tobele se aud in ultimul hal, mi-a zis cineva ca s-au rupt sitele in ea. Masina are decat 45000 de km
vitamina
Iti pot raspunde in legatura cu trepidatul volanului,in primul rand ai jenti de uzina pe masina sau din astea de fite?In special trpidatul vine de la neechilibratul jentilor sau vreo galma in cauciuc.La tobe ai incercat sa te uiti la ele pe sub masina?Nu cumva ai vreo fisura/spartura in vreuna?
Ovidiu99
Jentile sunt de uzina, cat despre tobe inca nu am apucat sa vad, ca nu am gasit nicio rampa prin oras
vallyyy
Eu zic ca ai ceva pe la geometrie ,cel mai bine du-te la un service sa o urce pe elevator sa-ti traga de roti ,rezolva problemele care le gaseste si apoi geometria facuta
ramsen
QUOTE(Ovidiu99 @ 7 Mar 2011, 16:11)
In primul rand va salut! In al doilea rand as vrea sa va intreb de ce masina mea se clatina stanga drepta cand merg cu ea (la orice viteza)? sa fie de la bucsi? telescoapele pe spate stiu ca trebuie schimbate ca bat ingrozitor la gropi, dar ma gandeam ca poate mai trebuie si altceva schimbat. In al treilea rand de la fix 100 km/h  volanul incepe sa trepideze, ceea ce inainte nu facea deloc asa. In al patrulea rand nu mai pot sa dau scart in a 2-a, cand incerc sa dau se tureaza la 5000-6000 si degeaba, cu toate ca intr-a 1-a scartaie de rupe... In al cincelea rand tobele se aud in ultimul hal, mi-a zis cineva ca s-au rupt sitele in ea. Masina are decat 45000 de km
*


sint multe de verificat la problema ta...
1.pentru clatinare stinga dreapta a masinei poate fi chiar amortizoarele fata...daca te apesi pe botul masinii si el se balancane sus jos amortizoarele fata sint duse chiar daca nu prezinta scurgeri de ulei...
2.trepidarea volanului este de la directie...anvelope neechilibrate,neindreptate jantele,bieletele de directie duse...
3.adica cum nu mai poti patina rotile???
4.tobele trebuie sa le verifici daca mai au tampoanele alea de le sustin,daca la imbinari rasufla esapament si sa le pui pasta din aia rosie...
SUCCES
bogdanelkva
Echilibreaza rotile,nu geometria e buba.La geometrie se uzeaza aiurea cauciucurile.
vitamina
Frate dar crezi ca eu mi-am facut geometria de doua ori si imi toceste putin pe interior?Ce sa cred?
ramsen
la tine este din amortizoare...eu inainte de a schimba amortizoarele fata imi uza pe dreapta decit exterior...dupa ce am schimbat amortizoarele nu imi mai uzeaza deloc...
canea_dragos
Referitor la vibratul volanului la peste 100 km/h e posibil sa fie si din caseta de directie mai ales daca o ai mecanica. Verifica pivotii, capetele de bara, bieletele de directie si sa nu ai noroi pe jenti si daca tot face e clar ca e din caseta de directie.

De asemenea daca este din caseta de directie ti se aude un troncanit cand treci peste denivelari de orice fel: linii de tramvai, piatra cubica...etc.
augustin87r
Mie imi tocea pe interior cand aveam un capat de bara uzat. In acelasi timp scartaia in curbe mai stranse. Nu mi-am dat seama decat cand s-a desfacut pt alta problema...Trageam sus-jos de capul de bara si avea joc ...
i96nds
Daca trepideaza fix la o anumita viteza si apoi nu mai simti cand mergi mai tare, atunci e de la jante deformate / cauciucuri cu bolfa etc.
La vulcanizare trebuie sa mergi prima data si sa faci si echilibrare.

Daca tot e rau, urmeaza verificarile precizate mai sus.
Ovidiu99
nuu.. De la 100 incepe sa trepideze volanul, cred ca este din cauza rotilor neechilibrate, caci am dat intr-o bordura si am indoit janta
ionutiulia
sal ovidiu.la cum te-ai exprimat tu ca mergi cu masina asta ,si ca te mai si miri de ce NU MAI SCARTAIE ROTILE in treapta a-2-a ,in treapta 1 nici nu vreau sa-mi inchipui cum faci cu ea, eu ma mir cum de mai este intreaga.nici nu vreau sa ma gandesc prin ce trece masina ta.nu trebuie sa te mire problemele care le are si de unde provin.sper sa nu te DERANJEZE prea tare , si nu asta este raspunsul care il astepti dar eu tin la masini si din aceasta cauza mi-am permis sa fac acest comentariu.IMI CER SCUZE DACA TE-AM DERANJAT.
Ovidiu99
ionut salut. Daca am spus ca in a1-a trage de rupe, nu inseamna ca intotdeauna plec cu demaraj de pe loc, era doar o observatie, ca in a1-a scartaie si in a 2-a nu, am intrebat ca sa stiu ce e de schimbat la ea (ca ma gandesc ca nu e tot kitul de ambreiaj) si in plus e problema mea cum merg cu ea, doar e masina mea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.