Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: martori ulei si apa
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
dex
salut. care ar fi cauza pentru care martorii de la ulei si apa nu se aprind atunci cand pun contactul? nu am indicatoare, am doar martorii. cel de la baterie se aprinde dar apa si uleiul ba. si cum functioneaza monocontactul(sonda) aia de ulei?
bucatzel
Da un pumn in bord, sa-i vina mintile-n cap tongue.gif

Acu' pe bune, misca putin mufele care intra in ceasuri (bagi mana prin spatele bordului, sunt deasupra ceasurilor mufele), sau cele de pe sonde, si s-ar putea sa ai o surpriza. Se mai intampla sa miste, si sa nu mai faca contact cum trebuie. Daca ai si niste spray de contacte, si mai bine.
roby_1300_rap
eventual so fi ars beculetele incearca cu altele sa vezi daca merge.
mihai7575
QUOTE(dex @ 10 Mar 2011, 17:52)
salut. care ar fi cauza pentru care martorii de la ulei si apa nu se aprind atunci cand pun contactul? nu am indicatoare, am doar martorii. cel de la baterie se aprinde dar apa si uleiul ba. si cum functioneaza monocontactul(sonda) aia de ulei?
*


Daca nu ti se mai aprind ambii martori si de apa si de ulei,atunci ai o problema la placuta cu cele 2 becuri,nu mai face contact cu restul bordului,parea mea.
nikuniku
dex scoate papucu de la sonda de ulei(firu) si cu contactu pus atinge cu el pe masina,motor,ceva metalic de pe masina normal ar fi sa se aprinda cele 2 becuri,daca se aprind sonda de ulei este infundata cu mizerie,daca nu se aprind becuri arse sau siguranta care alimenteaza bordu arsa sau nu face contact intre lamele,sonda de ulei aprinde cele 2 becuri la pornire se sting,daca apar probleme cu apa,crestere de temperatura a apei peste normal se aprinde numai becu de la apa,verifica ca este simplu,daca ai sonda de ulei defecta cauta prin dezmembrari una care este uscata pe exterior,semn ca nu curge uleiu prin sonda,o cureti cu sprey de curatat frane si o stergi bine pui o garnitura noua de bujie sau cupru pe ia si o montezi pe motor
Lde 2100
Mai mult ca sigur sonda presiunii de ulei este de vina.Da cu firul la masa cum s-a zis mai sus si vezi daca se aprind becurile.
ghitza
chiar trebuia un nou topic cand mai sunt cu aceeasi tema?
bygy007
rofl1.gif e greu de cautat de exemplu sau
florynbotz1990
salut...am si eu o intrebare...in legatura cu presiunea de la ulei...ii intepenit acu...becu se aprinde cand pun contactu apoi se stinge dupa ce pornesc..nu stiu ce ar putea fi....

Multumesc!
mihai7575
QUOTE(florynbotz1990 @ 1 Jun 2011, 00:01)
salut...am si eu o intrebare...in legatura cu presiunea de la ulei...ii intepenit acu...becu se aprinde cand pun contactu apoi se stinge dupa ce pornesc..nu stiu ce ar putea fi....

Multumesc!
*


e normal sa se stinga becul dupa ce porneste motorul smile.gif
brigada_diverse
nu am citit tot pe aici, dar reamintesc, ca becul de la apa se aprinde cand se aprinde si cel de ulei(viceversa nu) (aceasta e determinata de o dioda)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.