Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: VW Jetta vs Toyota Corolla
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Clipuri video
Fratzica


Eu zic sa le propunem sa testeze si un Fluence vs Jetta. icon_mrgreen.gif
mircea_aq
heheheheh.... sigur nu e caterinca pe fata la adresa cumparatorului american ? sa te lasi prostit de papagalul asta ...cam greu smile.gif
mda sedan-uri...cata incultura auto iti trebuie oare ca sa cumperi asa ceva in segmentul non-premium ? smile.gif)) oh oopss... ce-am zis blush.gif
rtBK
in afara de faza cu aripa din plastic (chiar penibila as putea spune.. cam la fel si cu "stabilitatea in timp datorita usilor blink.gif ) in mare parte are dreptate la calitatea finisajelor. Ce am vazut pe corolla e si pe logan, mai ales portbagajul smile.gif.
Fratzica
QUOTE(mircea_aq @ 26 Mar 2011, 13:17)
smile.gif)) oh oopss... ce-am zis blush.gif
*


habar n-am blink.gif
alexutz23
Poate de aia brandul Toyota a fost asa de vandut in SUA. dry.gif
aphophis
nu cumva nenea ala lucreaza la vreo reprezentanta fauve?
Fratzica
ba da, zice la inceput
aphophis
btw, se vede ca e cocalar, numa cocalarii cred ca e ceva gresit sa ai aripa masinii din plastic
Fratzica
la faza aia ai dreptate. Dar la restul?

P.S. Am si eu o toyota, sunt f multumit de ea.
dogy_10
la restu se vede clar diferenta de calitate, acum sincer nu stiu ce standarde are toipta pt sua, dar daca si in europa au asemenae finisari, e de rau, si fluence sta mult mai bine la capitolul finisari
aphophis
oare o fi avand curajul ala sa faca la fel cu noua jetta? Care am inteles ca pentru americani e un fel de fluence, dar intr-o maniera mult mai grosolana.
uitucul
Nu tin partea nimanui aici, dar mi se pare de cacao sa faci asemenea test cand lucrezi la o reprezentata VW. Unde e impartialitatea? De unde stim noi ca acel VW nu era nou, iar acea Toyota nu era sh?

Am mers cu o Toyota si nu m-a facut sa cad pe spate, dar parca nici asa nu era de naspa la finisari...
rtBK
nu cred ca ala a schimbat prinderile de la portbagaj si chederele de la usi, asa ca nu cred ca avea sens impartialitate, poate doar cineva din partea toyota sa prezinte niste atuuri... fix cum sunt in film sunt si pe logan ceea ce mi se pare nesimtire fata de client, avand in vedere diferenta de pret.

In rest.. mie chiar imi place acea corolla ca si design.
klaus
Eu nu inteleg care e problema ca tipul de prindere a portbagajului de care se plange atata lume
cosmin_2300
Am condus o Corolla (tot din 2009) și am fost impresionat de mașină ....
Ciudat e că ... era MULT mai ok ca aia din video!
Nu zdrăngănea nimic, ușile se închideau ca la Jetta .... totul era ok! unsure.gif
ArtVandelay
Nu am vazut tot filmuletul, dar sunt singurul caruia i se pare ca la au redus sonorul videoclipului cand inchide ala usa la jetta ? se cunoaste pana si la vocea lui.. penibil
CGDBZ
Nici macar nu am urmarit filmul pana la capat , nu reprezinta nici macar un minim de interes , tipic american.
rtBK
QUOTE(klaus @ 26 Mar 2011, 22:11)
Eu nu inteleg care e problema ca tipul de prindere a portbagajului de care se plange atata lume
*




cand portbagajul e incarcat apar probleme. In rest.. n-am nimic cu acel sistem..
klaus
Sistemul cu hidraulic e atat de bun, are atatea avantaje, e atat de ieftin si versatil comparativ cu celalalt incat pana si VW a renuntat la el, si pe passat, si pe jetta, si inclusiv pe audi.

spy_oh_joy1389
QUOTE(ArtVandelay @ 26 Mar 2011, 21:18)
Nu am vazut tot filmuletul, dar sunt singurul caruia i se pare ca la au redus sonorul videoclipului cand inchide ala usa la jetta ? se cunoaste pana si la vocea lui.. penibil
*


La fel se aude si cand inchide portbagajul toyotei. Cred ca se adapteaza microfonul la sunetele mai puternice si le filtreaza pe cele mai mici.
dan.gutu
Eu am Corolla,exact ca aia biggrin.gif .Chederul este bagat intr-un locas, nu se dezlipeste,aripa este din tabla,intradevar mai subtire dar nu ma incomodeaza,prinderea la portbagaj este foarte ok.Cand am luat Corolla am plecat de la VW,am vrut Jetta tongue.gif .Daca,cautati pe google sa vedeti care a fost cea mai vanduta masina,din toate timpurile si care a fost votata cea mai fiabila masina ,sigur Jetta nu apare in primele 20,Corolla este pe primul loc rolleyes.gif .Cu banii dati pe Jetta cumperi o Corolla si un Yaris pentru sotie,ai garantie totala 150000 km sau 5 ani,nu 30000 la suspensie si directie cum are VW.
spy_oh_joy1389
Golf e pe 3, corolla e pe primul.
http://www.automotoportal.com/article/Top_...ssful_Cars_Ever

Eu stiam ca Golf ar fi fost primul, dar in fine, amandoua se vand foarte bine.

Sigur e de tabla aripa? Cred ca e din fibra de sticla ceea ce nu e un lucru rau. Nu-ti blocheaza usile la impact, si la accidente usoare, te alegi doar cu aripa zgariata. Mie mi-a sarit un tarus in aripa dreapta si nu a fost decat zgariata.
rtBK
corolla se bucura de acelasi nume si la sedan si la hatch. Daca vw nu le diferentia cu golf, jetta, octavia2, eos, tiguan (daca nu ma insel ) deja balanta pica altfel.
cosmin_2300
@dan.gutu: ce variantă de echipare e? Aia cu care mă "dădeam" eu era varianta Sol (adică full, inclusiv keyless) wub.gif
spy_oh_joy1389
Poate au facut mai bine asa ca au tintit un public mai larg. Daca scoteau doar Golf si Golf plus similar cu Toyota Corolla si Corolla verso poate nu vindea la fel de mult. Stiu ca in topuri de obicei adunau vanzarile Golf/Jetta/Golf Plus. Pe langa asta, Corolla are si vreo 8 ani inaintea Golfului.
dan.gutu
@cosmin_2300,a mea este sub aia,nu are keyles,senzor de ploaie si jante,ca oricum cumparam eu altele tongue.gif .@spy_oh_joy1389 topul se refera la Corolla model 2007-2010,acesta a fost cel mai vandut model si care i-au facut mari pe Toyota,si pe altii sa ofteze rolleyes.gif .Acum au diferentiat si ei ,modelul in 2 volume (hatch) se numeste Auris.Aripa este sigur de tabla,am ''incercat-o'' intr-un Sprinter biggrin.gif .
R19/16v
Minte de american idiot... aripa de plastic = masina proasta
l@u
QUOTE(klaus @ 26 Mar 2011, 23:13)
Sistemul cu hidraulic e atat de bun, are atatea avantaje, e atat de ieftin si versatil comparativ cu celalalt incat pana si VW a renuntat la el, si pe passat, si pe jetta, si inclusiv pe audi.
*



Avantajul este dat de capacitatea portbagajului la folosirea acestui sistem dar se pare ca pretul lui este destul de mare incat au renuntat la el(trebuie tinut pasul cu concurenta ).Si intretinerea este mai naspa deoarece o balama are cam 4 bolturi plus un amortizor hidraulic si daca amortizorul este bun trebuiesc unse regulat bolturile caci altfel se gripeaza si merge greu ,dar intradevar sistemul este mai solid iar inchiderea capotei portbagajului este mai facila...avantaje si dezavantaje.
spy_oh_joy1389
QUOTE(dan.gutu @ 28 Mar 2011, 13:29)
@spy_oh_joy1389 topul se refera la Corolla model 2007-2010,acesta a fost cel mai vandut model si care i-au facut mari pe Toyota,si pe altii sa ofteze  rolleyes.gif
*



"Top 5 World’s Most Successful Cars Ever"
"During 40 years Corolla had as many as nine generations, and in 1997 it was the best selling car of all time. To the present day more than 35 million vehicles were sold and we can expect it to stay on the top in the future. "

Deci nu te cred! tongue.gif
klaus
Balamaua hidraulica ingusteaza gura portbagajului, necesita intariri suplimentare spre stopuri pe marginea porbagajului (prinderi), ridica mai putin capota portbagajului (dificultati de manevrare din partea proprietarilor), este un sistem mai scump cu limitari de reglaje.
Pentru masinile scumpe, unde vrea lumea niste smecherii, nu se poate adapta la deschiderea/inchiderea automata (electrica, pneumatica).
La sistemul fara hidraulica, se pot face solutii elegante, cum sunt pe mercedes, pe audi (cred ca seria 8) sau pe bmw seriile mari. Sau chiar cel de pe Passat.
Sistemul de pe Logan/Fluence e unul mai putin cizelat si are niste dezavantaje din cauza asta, dar are potential real mai mare decat cel cu hidraulice.
dizzy
Sistemul de pe Corolla ( la fel ca la Logan) e un sistem extrem de simplu si fiabil. Dezavantajul e ca ocupa mai mult loc fiarele alea in portbagaj, limitand dimensiunile incarcaturii. La Passatul B6 e acelasi sistem, au renuntat la complicatul sistem cu jde parghii, balamale, arcuri si amortizoare. Despre chedere, pana la urma, te intereseaza sa nu intre apa inauntru si curentuil de aer, nu sa faci colectie de chedere pe masina. Grosimea tablei e un mit, ca tabla gen aripa nu participa la impact ci stalpii si structura de rezistenta. Toyota face masini bune, chiar foarte bune.
klaus
Chederele multiple au rol in limitarea mizeriilor (praf) care intra pe la usa, in izolarea fonica, limitarea zgomotelor aerodinamice si de multe ori in zgomotul de inchidere al usii (perceptie calitativa asupra autoturismului).
E bine sa fie mai multe, insa in balanta se pune si pretul suplimentar, ca de multe ori nu e justificat de beneficii.
klaus
Aia e o deschidere prin tensionarea balamalei (au tensionat arcul de la balama/schimbat hidraulicul), nu poate face si inchiderea automata (cum e la passat-ul nou, la unele versiuni de mercedes, bmw, audi etc)
l@u
corect !
klaus
Exista si pentru modelul cu hidraulic, dar e mai complicat si mai scump. Plus ca mult din el (din sistem) e afara (in afara chederului portbagajului) si trebuie izolat bine de intemperii.
&
dan.gutu
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 28 Mar 2011, 13:42)
"Top 5 World’s Most Successful Cars Ever"
"During 40 years Corolla had as many as nine generations, and in 1997 it was the best selling car of all time. To the present day more than 35 million vehicles were sold and we can expect it to stay on the top in the future. "

Deci nu te cred! tongue.gif
*


Eu m-am luat dupa astia http://www.promotor.ro/masini-noi/news/top...64/galerie-foto biggrin.gif
b76bgaarh
singura dif care intradevar conteaza in acel clip este dimensiunea portbagajului.

ce e ciudat e ca la ultima generatie de jetta, asta de are fund de A4, se regasesc aceleasi lucruri de pe toyota, adica cut cost. inclusiv materiale f dubioase calitativ, facute special pt america si lumea a III a.
l@u
americanii sunt o specie aparte...nu conteaza calitatea in achizitionarea unei masini ci altele sunt pretentiile lor.
klaus
Da, au niste pretentii mai pragmatice. Sa mearga, sa nu se defecteze si sa fie comoda, la un pret corect. Cata tehnologie e pe dedesubt ii intereseaza mai putin.
dan.gutu
Asa este,modelul asta de Toyota, la ei se comercializeaza cu un tablou de bord mai spartan si fara aer conditionat automat sad.gif .
LuluMOB
Mie mi se pare suspecta bancheta aia spate la Toyota. Am mers cu tot felul de Corolle si toate mi s-au parut cel putin la fel de solide ca orice Golf sau Jetta. Nici vorba de ce se vede acolo. De asemenea si chederele, sunt absolut normale, daca ce smulge barbișon ala acolo e chederul original, eu il mananc cu paine.

La sistemul de la portbagaj conteaza foarte mult cum e implementat, in cazul Loganului e cam din topor si cam fara cap, dar probabil e cel mai ieftin posibil.
l@u
daca e facut pentru america i-ati o paine feliata !
cosmin_2300
Totuși, Corolla începe de la 15600$ în America (cu motor de 1,8), iar la noi începe de la 15937 EUR (cu motor de 1,33) ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.