Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Caroserie Solenza ?
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Statistici
bti
Sunt un posesor nou de Solenza Confort si am 2 intrebari pentru mai vechii utilizatori de Solenze : Ce parere aveti despre calitatea caroseriei (tablei) Solenzei ? Credeti ca ar trebui introdus ulei pe la praguri sau prin usi ? Va multumesc.
liviu`s
Eu am Solenza alba achizitionata in mai. Desi se laudau ca e tabla buna, din Cehia sau Slovacia, pot sa iti confirm ca e de KKT, deja se vad urme de rugina pe la chedere sau imbinari.

Sfatul meu este ca nu strica sa bagi si niste ulei in praguri si usi.
cata
1.Chiar daca nu ai prins ranforsarile recent introduse ,sa stii ca slz a fost conceputa urmaridu-se marirea rigiditatii caroseriei per ansamblu fata de dsn. 2.Nu cred ca e strict necesar,iar daca nu te costa mare lucru,fa-o.
aviasol
iar vopseaua desi arata mai bine este in continuare foarte subtzire. Am doua urme de gainatz de mai mare frumusetzea. icon_evil.gif icon_evil.gif icon_evil.gif . la polish trebuie sa fitzi foarte atentzi pt ca stratul de lak este foarte subtzire.
IS-18-BOG
nu cred ca va tine mult tabla slz-ei

desi vad ca SuperNova are caroseria destul de stralucitoare si placuta la aspect chiar si acuma !
Valentine
... vorbesti de parca SuperNova ar consta dintr-o singura masina aflata in fata blocului tau ... am vazut eu si Berline cu caroserie buna, bine-nteles ca la SuperNove nu sunt mari probleme, dar e inca o masina la care trebuie sa ai noroc ...



PS pe vremea asta nimic nu mai e stralucitor (si ma refer la ploaie acuma)!
Marty
bti, fereste-te sa apesi mai tare, cu mina pe un element de caroserie( in special capota)!!!! se va indoi imediat. tabla este extrem de moale
Liviu_x
Cu apasatul prea tare nu e valabil numai la SN si SLZ, eu am impins un Peugeot 306, si s-a indoit tabla, mai rau persoana a transportat un monitor si s-a rasturnat in portbagaj, indoind aripa.....asa ca....
CIPTUNING
O boala veche inca de la NOVA ,DSN si precis urmeaza si SLZ este gaurirea din cauza ruginei a pragului spate in zona unde o acopera usa. Cauza cred ca este condensul din interior, datorita faptului ca acolo este un spatiu gol intre prag si contraaripa de pe dedesubt ca sa zic asa. Eu am turnat ulei nou la greu acolo prin gaurica aceea ce se vede pe unde sunt prinse centurile in portbagaj sub boxe.Turnati uleiul pe un furtun al carui capat il asezati in prealabil unde trebuie.ATENTIE ca dc nimeriti partea din spatele cricului tot uleiul ajunge in portbagaj sub mocheta.Mentionez ca partea asta supusa coroziunii nu face corp comun cu pragurile pt ca din aprox 1,5 litri turnati de mine nu a curs nimic, e tot acolo pana la inaltimea unde este cuiul usii din spate si surubul ce prinde centura langa bancheta spate..Mai simplu ar fi de turnat pe aici prin gaurile lor, dar e cam mic diametru.
einstein1984
Oameni buni, pentru asa ceva s-a inventat ceara de cavitati. Cautati o firma de auto-detailing care sa o aplice si nu mai aveti probleme 100 de ani. Tabla de solenza e de la Sidex sau suedeza?
Da caldura si se fluidizeaza uleiul, pe unde curge si ce murdareste?
RIon
...eu zic ca tine destul de bine... si la accidente smile.gif
Daedalus
Eu zic ca are caroseria buna, oricum net mai buna ca la versiunile anterioare, poate cam la fel ca la SN. Eu atat azi cat si ieri am dat jost bara din spate pt ca am dat cu spatele, am perforat-o.. in fine. Si am gasit partea de carosierie de deasupra intariturii si intaritura infundate si cu vopsea sarita chiar putina rugina. Am luat acele portiuni la smirghel bine de tot si vreau sa zic ca pe unde nu s-a exfoliat vopseaua ca era de la lovitura, abia puteam sa curat cu smirghelul si inca era unul destul de abraziv. Mi s-a parut bine facuta acolo cel putin, in rest nu am de gand sa incerc cu smirghelul tongue.gif Pe de alta parte la interiorul portbagajului daca dau cu unghiua in sens opus orientarii ei pe vopsea se cojeste de parca as fi zgariat puternic cu o surubelnita. Ca grosime mi se pare destul de ok, oricum fata de Logan la care tabla e foaie de hartie, diferenta se cunoaste
Dic
Daca la Dacia clasica intalnim o tabla "rea", consider ca incepand cu DSN, cei de la Pitesti au inceput sa faca treaba mai buna cu tabla. Asa ca am votat buna.
Foarte buna nu se gaseste nici la Renault nici la alte marci frantuzesti, foarte buna inseamna tabla galvanizata cu garantie 10-12 ani impotriva perforarii (cum au masinile nemtesti care sunt mai scumpe decat cele frantuzesti).
anndi
caroseria de solenza e cea mai reusita de la dacia de pana amu cu conditia sa fie cea care a fost facuta dupa ce a iesit pe piata solenza dizel.
Ake
Haoleu, de cand e topicul asta. Cred ca ne-am lamurit cu varf si indesat cum sta treaba cu caroseria la prematur defuncta solenzica.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.