Ași vrea să știu ce numar are torx-ul cu care desfac șuruburile de la discurile de frână, să știu ce să cumpăr.
Le-a venit de mult vremea de schimbat, mai ales cel din dreapta care e sub orice critică. Eu cred că de nou era ovalizat, țin minte și când era în garanție am dus-o la service că incălzeau frânele... La drum se răcesc până la urmă așa se explică că incă e bun rulmentul. Iacă așa am mers 69 de mii de km.
Săptămâna trecută am curățat etrierul, am uns penele, am polizat marginile discului.Pistonul lucrează corect, adică se vede cum se retrage o juma de mm după ce calc frâna. Suspendată, am pus pe cineva să calce frâna, apoi am învârtit cu mâna roata. jumate de tură mergea ușor, cealaltă greu.
Am un prieten care are o solenza pe benzină cu același disc dreapta mult mai uzat decât stânga.
E oare asta o problemă generală la solenze, sau o altă cauză decât cea pe care o cred eu?