codrut73
15 Apr 2011, 23:59
Nu mai vrea sa porneasca.
Am o baterie Zap de 53 A, cu ochiul magic care este verde.
am si scos o si reincarcat o pe un redresor ( mai vechi ) 24 ore.Bateria am gasit o pe masina( de trei ani) plus inainte macar un an( =4 ani)la cel de la care am luat o.Mentionez ca nu prea am avut probleme cu ea.In ultimul an se cam oxidau bornele, si mai facea figuri la pornire( de 2-3 0ri)
Nu a necesitat niciodata sa o dau jos sa o pun pe redresor.(pina acum)
Se aprinde bordul am lumini intermitente,Rasucesc cheia in contact , roteste de 2-3 ori( cam greu) si moare in final.
A curatat bine :bornele, papucii(+) de pe electromotor, senzorul de turatie si papucul(-) de pe caroserie.Am pus bateria pe redresor 24 ore (lichidul este peste elementi) mi s a parut ca totusi nu era incarcata foarte bine.
Acelasi lucru dupa doar porneste rotirea mai ferm dar dupa 2-3 rotiri moare.fara sa poneasca motorul
Mentionez ca folosesc masina mai mult la sfirtit de saptamina.
Ce poate fii, de unde si cum o pot remedia?Oare are nevoie de alta baterie sau motorasul pas cu pas?
vallyyy
16 Apr 2011, 01:27
Cunosc un caz asemenator,bateria avea scurt ,ochiul magic era verde ,insa claxoane nema ,electromotor nema ,am pornit-o impinsa ( nu e recomandat dar ce sa faci) ,posibil sa aiba si bateria ta un element in scurt ,desi e cam riscant ,incearca sa o pornesti cu a 2-a impinsa sau mai elegant imprumuta o baterie buna de la cineva,abia apoi poti banuii electromotorul .La tine nu ar fi problema ca " nu porneste" ,problema e ca nu invarte electromotorul ,tind sa cred ca impinsa/cu alta baterie va porni.Din ce mai stiu de la propria solenza ,firul acela cu papuc de la electromotor e problematic rau ,pana nu i-am dat cu spray de contact mi-a facut numai probleme ,dar nu cred ca ai problema asta pentru ca nu ar mai trebuii sa invarta deloc
tataiedaciotul
16 Apr 2011, 06:54
Sigur acumulatorul...
ramsen
16 Apr 2011, 09:49
pune contactul si bag-o in tr 3 de viteza...daca masina iti porneste bine atunci fugi la magazinul de piese auto si cumparati baterie...cind dai la automat ora se seteaza la 0 ???
codrut73
16 Apr 2011, 23:52
Asa este cind dadeam la automat se reseta la 0
17 Apr 2011, 01:52:
Multumesc foarte mult baieti, am rezolvat.
17 Apr 2011, 02:05:
Azi dimineata pe la 8:00 m am apucat de ea, am dat jos filtrul de aer sa am acces, si am scos motorasul pas cu pas( ce bine daca aveam o stea in locul imbusurilor)Era foarte murdar, l am curatat si l am montat la loc.Apoi am montat filtrul.
Dau la cheie , aceeasi problema.
Ma uit in bord semnul de la baterie era aprins dar destul de palid.
E de la baterie mi am spus, gata ma duc si i au alta.
M am dus si am ales un Zap de 64 A.L am montat, cheie si aluat o.
M am mirat totusi putin ca nu a pornit la "sfert de cheie".
A pornit la jumatate , merge bine acum .sa vedem ce se mai intimpla.
E cam greu sa incarce 64 A. dar la cit stau cu ea pe loc cred ca e mai bine mai mare.
P.S. Oricum a citit pe forum ca poate incarca pina la 80 A.
djasu82
17 Apr 2011, 07:44
Eu pe vechea dacie aveam de 80A si alternatorul da 50A la 3000 de ture si tot era incarcata bateria si tu iti faci griji de asta de 64A stai linistit e bine ca ai schimbat o.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.