Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Merge intrerupt
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
scripcariu_mihai
am o problema la nova mea. de vreo 2 ani merge motorul intrerupt. am schimbat bujii, fise, capac delcou, platina... chiar am segmentat... tot asa face. habar nu am ce sa ii mai fac. ma poate ajuta cineva cu un raspuns?
valytz4
Bujii daca nu carburatorul face probleme cred eu daca zici ca ai schimbat mai tot....Succese !
scripcariu_mihai
QUOTE(valytz4 @ 24 Apr 2011, 15:29)
Bujii daca nu carburatorul face probleme cred eu daca zici ca ai schimbat mai tot....Succese !
*


bujii am schimbat mai multe seturi. acum am brisk cu electrod de argint (tinand cont ca sunt si pe gaz). aprinderea e foarte ok. dar problema e aceeasi chiar si acum, dupa ce am schimbat atatea (la sfaturile unor asa zisi mecanici)
BLUE R 19
Daca spui ca face asa de vreo doi ani in pofida incercarilor de remediere ale ''mecanicilor'' cred ca poate ai probleme de etansare la supape , reglaje etc sau mai simplu: nu ai gasit omul potrivit. Un mecanic bun daca ia agregatul ala cap/coada trebuie sa-l rezolve
scripcariu_mihai
QUOTE(BLUE R 19 @ 24 Apr 2011, 16:49)
Daca spui ca face asa de vreo doi ani in pofida incercarilor de remediere ale ''mecanicilor'' cred ca poate ai probleme de etansare la supape , reglaje etc sau mai simplu: nu ai gasit omul potrivit. Un mecanic bun daca ia agregatul ala cap/coada trebuie sa-l rezolve
*


tot la supape mi-a ramas si mie gandul. cu toate ca mi le-a facut si pe alea un meserias atunci cand am segmentat. teama mea e sa nu am vreun piston pe duca.
PH-06-BOA
N-are nicio treaba pistonul cu intreruptul. Cum adica, ba e , ba nu e pistonul? Se intrerupe acum si pleaca diseara? Am exagerat, pentru ca sunt mari diferente intre a merge intrerupt si a avea ceva goluri din cand in cand. Intrerupt, poate sa mearga o bujie un minut, si apoi sa taca pentru totdeauna. Mai inseamna sa se opreasca motorul pentru 2 secunde, dupa care sa-si reia mersul inainte de a se opri de tot. Tu nu ai explicat asta, mai ales ca-l suporti de 2 ani. Asta inseamna ca doar se balbaie din cand in cand, de la reglajul la combustie (si gaz), din aprindere, condensator sau bobina.
scripcariu_mihai
QUOTE(PH-06-BOA @ 24 Apr 2011, 19:34)
N-are nicio treaba pistonul cu intreruptul. Cum adica, ba e , ba nu e pistonul? Se intrerupe acum si pleaca diseara? Am exagerat, pentru ca sunt mari diferente intre a merge intrerupt si a avea ceva goluri din cand in cand. Intrerupt, poate sa mearga o bujie un minut, si apoi sa taca pentru totdeauna. Mai inseamna sa se opreasca motorul pentru 2 secunde, dupa care sa-si reia mersul inainte de a se opri de tot. Tu nu ai explicat asta, mai ales ca-l suporti de 2 ani. Asta inseamna ca doar se balbaie din cand in cand, de la reglajul la combustie (si gaz), din aprindere, condensator sau bobina.
*


am zis ca mi-e teama sa nu fie asta. adica sa pierd compresie sau nu stiu ce. iar cand am zis ca merge intrerupt, e valabil atat la relanti cat si cand accelerez. intr-adevar, inainte se balbaia dar gazul a fost reglat, nu e vb de asta. cum spuneam, la relanti ar sta ea frumos la 800rpm dar la un interval regulat (aprox 1,5 sec) scade cam cu 200 de ture. poate unii nu ar vedea in asta o problema asa mare dar pe mine ma streseaza rau, mai ales ca nu i-am dat de cap pana acum.
eustefan88
Fa un test de compresie si daca iese ok arunca un ochi la delco, poate e pe acolo, verifica arcurile contragreutatilor, capsula vacumatica, daca intrerupe si al relanti si in mers e posibil sa ramana in urma avansul. Bafta.
PH-06-BOA
Aste sunt oscilatii ale turatiei. Ce carburator ai? Te-ai gandit la jivraj ? Ceva care obtureaza combustia, dar n-ar avea cum la turatie. Alternatorul poate frana ori din rulment , dar n-ar fi rezistat atat, ori din releu, sa intre direct, si atunci scade turatia la relanti. Cum vezi ca se intampla si la turatie mare? In mers? Sau la mers in gol?
scripcariu_mihai
intrerupe si la mers in gol cat si in viteza. desi la mers in gol se simte mai rau, in special pe la 2000 de ture. alternatorul nu are cum sa fie pt ca a fost complet pus la punct acum vreo 3 luni max.
GL 01 NJL
Cel mai bine e sa cauti un mecanic priceput nu unul care habar nu are mecanica wink.gif
eustefan88
imprumuta un delco de la cineva, daca nu la dezmembrari costa maxim 50 roni. am avut o problema asemanatoare cauza fiind garnitura dintre chiuloasa si galeria de admisie rupta in dreptul unui canal de admisie. Bafta.
b 45 bwy
Si la mine face la fel de la un timp insa doar la relanti,eu cred ca e din cauza delcoului care l-am luat de pe o berlina, S-au poate fi si garnitura de chiuloasa tinand cont de faptul ca mi se incalzeste apa cam repejor si pe vremea asta.
scripcariu_mihai
o sa incerc cu delco-ul... daca nici asa nu se schimba, ori la mecanic, ori la maritat! biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.