Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: modificare nova gt cu injectie monopunct de pe gti
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
geteucata
salut
sunt nou in forum si am si eu o intrebare:cine stie cam ce trebuie sa cumpar si ce trebuie sa modific ca sa pun pe daciutza mea care este nova gt cu carburator dublucorp un carburator de nova gti monopunct.din ce stiu eu imi trebuie carburatorul,calculatorul axa cu came si bobina.daca stie cineva ce imi mai trebuie pls help. smile.gif
C a t a l i n
Într-o ordine oarecare:

-senzor turație cu volanta aferentă
-bobină de inducție
-sondă lambda cu tronsonul de țeavă de eșapament
-pompă de benzină electrică imersată în rezervor
-instalația electrică
-calculator
-corp clapetă complet
-senzorii din chiulasă
ghitza
si turometru pentru injectie tongue.gif
scorpion
geteucata : Ce te-a determinat sa vrei trecerea pe injectie ? Consumul ? Fiabilitatea sistemului de aprindere clasic ? Pt ca reducerea poluarii la EURO 2 va fi un avantaj personal dar scump de omologat in acte. Eu injur injectia de aproape 1 an de cand ma lupt cu ea , iar tu vrei asa ceva... de aceea sunt curios : ce motive ai ?
ghitza
Pai tu de ce injuri injectia?ca alti abia asteapta sa treaca la injectie de la carburici si tu injuri,este fiabil sistemu bosch monomotronic eu in 4 ani de cand am masina am schimbat doar un motoras pozitie clapeta atat acuma deduci tu,si nu o mai injura ci pun-eo pe picioare ca nu titi va parea rau credema
geteucata
multumesc pentru informatii.si vreau sa trec de la carburatie la injectie,sa mai evoluez si eu un pic,nu prea am bani asa multi ca imi luam ceva mai bun nu ma mai complicam atat.si in acte nu ma gandeam sa o mai trec.trebuie neaparat?
biggrin.gif
variable_dynamics
Eu zic ca da, trebuie neaparat. Motive:
1)O sa trebuiasca sa faci ITP.Chiar crezi ca cei de acolo n-or sa observe ca ai montat injectie pe o masina care apare in acte ca fiind cu carburatie?
2) Se mai fac si controale RAR in trafic(sunt verificate in special daciile). Daca ai "norocul" sa fi oprit int trafic, crezi ca cei de la RAR te vor felicita pentru munca depusa pe un ton admirativ? Nu, vor fi atat de impresionati de modificarea pe care ai facut-o incat iti vor lua talonul.

Numai bine.
krapcarasu
iesi mult mai bine cu gpl decat cu injectie
ghitza
Unde scrie in acte ca e pe injectie sau nu
G I M
Nova GT e pe carburatie, GTi pe injectie.
geteucata
pe gaz nici nu ma gandesc sa o trec
1 la mana distruge chiuloasa din cate stiu eu si a 2a nu mai e aceeasi masina si nu cred ca mai trage asa bine ca acum ca sa spun asa. biggrin.gif
cum o am acum ma pot tine de supernova solentza si am carburatorul reglat de curand pe banc la pitesti,si nu mai am carb de nova am unul de oltcit 1100.
aprinderea de gti inca nu o am dar sper ca pana la iarna sa o si pun pe masina.
momentan am pe masina aprindere at 001,am luat-o anul trecut si merge super bine.
scania
Salut, " geteucata " unde ai reglat carbu la pitesti??
ghitza
QUOTE(geteucata @ 15 May 2011, 21:27)
pe gaz nici nu ma gandesc sa o trec
1 la mana distruge chiuloasa din cate stiu eu si a 2a nu mai e aceeasi masina si nu cred ca mai trage asa bine ca acum ca sa spun asa. biggrin.gif
cum o am acum ma pot tine de supernova solentza si am carburatorul reglat de curand pe banc la pitesti,si nu mai am carb de nova am unul de oltcit 1100.
aprinderea de gti inca nu o am dar sper ca pana la iarna sa o si pun pe masina.
momentan am pe masina aprindere at 001,am luat-o anul trecut si merge super bine.
*



Eu pot sa iti spun despre GPL ca stii prost tot ce ai zis aici , nu e nici o diferenta credema decat la bani ,bineinteles in favoarea GPL-ului
geteucata
carb l-am reglat la podu pitestiului langa piata peste drum de benzinarie.e inginer omu,cica a lucrat la uzina,iti las numarul lui de tel daca vrei:0744753559
e si restaurantu turcu preda pe acolo.

16 May 2011, 21:21:
george il cheama
geo_6300
salutari la toata lumea cine ti-a spus ca gpl distruge chiuloasa a vorbit in necunostiinta de cauza . eu am o nova din 97 cu gaz merge foarte bine are gaz din 2002. din 2005 am cumparat-o eu la 120.000 si pana in prezent nu am umblat in motor in conditiile in care acum are 280.000 .Singurul inconvenient este ca butelia iti cam ocupa ca 50% din portbagaj.In rest daca ii dai revizii la timpul lor masina o sa te duca fara probleme oriunde ai treaba.

Moderator edit: Fara scris IRC! Te roaga regulamentul, te rog si eu.
razvan_razvan
de-acord cu geo_6300, si eu am gaz, de 4 sau 5 ani, am luat-o de la un prieten, el a pus gaz pe ea la 75000, eu am luat-o la 90000. Acum are 140000. Am schimbat doar bujiile 1 singura data.. plus ca la consum in afara am 7.5% . nu stiu cat scoti tu cu carb ala de 1100. iar de "tras" te inseli se infige la fel de bine ca benzina daca este regrata bine (am ajus pe gaz la 145 pe a2(4 persoane)).
Pune-ti gaz si scoti investitia foarte repede smile.gif. prea multa munca pentru a pune injectie pe ea.
Sau... vinde-o si ia-ti una direct pe injectie.
florinel_lva
fratilor cu chiulasa sa recunoastem ca o afecteaza un pic. eu am pe o berlina pe injectie gaz de la 59.000 km . acum am 96.000 km. in acest inerval am reglat de vreo 5-6 ori culbutorii. mai am loc de vro 2 reglaje si nu se mai pot regla ca nu mai am filet. se tot strang, mai ales evacuarile. dar pe total e avantajos gpl. eu o sa caut o chiulasa de pe la dezmembrari si o mai duc inca 50.000. inca ceva , am auzit ca chiulasele injectatelor ar fi mai slabe ca ale de pe carburatie. asa sa fie?
oricum in 50.000 de km mi mi s-a dus chiulasa, dar tot e avantajos
s(p)am
Incepand cu primul post, topicul nu isi are sensul, pentru ca prima data trebuie inventat carburatorul pentru injectia monopunct. Si acum lasand gluma la o parte, banii dati pe piese echivaleaza cu pretul unui motor energy renault, care are si mai multa putere, si injectie multipunct si consum mai mic. Munca e aceeasi in ambele cazuri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.