Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitie
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Diverse - Dacia SuperNova
dragosvoda_is
De ceva timp mi-a sarit in ochi o supernova care zace la facultate..ma gandeam ca e a unui profesor care nu se mai foloseste de ea si a parcat-o aici...dar am aflat ca e a facultatii si nu a mai fost miscata de ani de zile....
Ma gandesc sa fac sapaturi sa aflu ce e cu ea..si daca se poate cumpara....
Km la bord sunt 6800 (sase mii opt sute) biggrin.gif
are rugina superficiala la prag..e problema comuna...sper ca oalele sunt ok...desi la cat de proasta e tabla...plus zgarieturi lasate de studentii care pica examene...
trebuie facuta o revizie serioasa...incepand cu schimbatul distributiei care banuiesc ca e cea orig...

Cam cat ar merita aceasta masina...?
O sa fac sapaturi pe la facultate...
Iulikk
QUOTE(dragosvoda_is @ 16 May 2011, 12:11)
Cam cat ar merita aceasta masina...?
*



Oare ar merita?... Uita-te la juranul de bord al lui Laika sa vezi ce munca dracu' e... dar daca ai timp liber (mult, foarte mult) si dispui de fintante... poate ar merita... biggrin.gif
dragosvoda_is
M-am bagat pe sub ea...dar pana nu intru in ea sa ridic bancheta si sa vad oalele nu bag mana in foc...pe dinafara are puncte pe prag am dat cu unghia si dispar...asas de proaste totusi are 6800 km...ce dracu fac astia de la Dacia aduc tabla din china...
GrOzOy
Eu zic ca merita ,daca nu are prea multe probleme de rezolvat la ea si mai ales daca o scoti ieftin la achizitie. Ea la prima vedere asa arata bine.
djasu82
QUOTE(dragosvoda_is @ 16 May 2011, 12:11)
De ceva timp mi-a sarit in ochi o supernova care zace la facultate..ma gandeam ca e a unui profesor care nu se mai foloseste de ea si a parcat-o aici...dar am aflat ca e a facultatii si nu a mai fost miscata de ani de zile....
Ma gandesc sa fac sapaturi sa aflu ce e cu ea..si daca se poate cumpara....
Km la bord sunt 6800 (sase mii opt sute) biggrin.gif
are rugina superficiala la prag..e problema comuna...sper ca oalele sunt ok...desi la cat de proasta e tabla...plus zgarieturi lasate de studentii care pica examene...
trebuie facuta o revizie serioasa...incepand cu schimbatul distributiei care banuiesc ca e cea orig...

Cam cat ar merita aceasta masina...?
O sa fac sapaturi pe la facultate...
*


30 de milioane ca ploua in ea biggrin.gif
robert1991
eu zic sa o iei.. bagi ceva bani in ea acum la inceput dar totusi stii ca are 6000 km !
pician90
eu sincer ,in locul tau , nu m-as mai complica biggrin.gif..sti vorba : 'Nu te lega la cap daca nu te doare..." . Eu sincer sa mai fie sa cumpar o masina..nu m-as mai atinge de SN. Motorul si cutia sunt exceptionale dar tablaria...si constructia
off: ieri stateam cu ceva prieteni la o poveste. La un moment , un prieten pune sticla de Cola la 2l jumate pe plafonul masinii si poc. A intrat tabla smile.gif).. asta da siguranta.
djasu82
a naibi de tabla biggrin.gif cred ca la romanii tabla e problema fiindca nu e tratata decapata zapacita , deci cat dai pe o masina nu renteaza vorba unuia de la giurgiu o rabla din 1920 tine mult mai mult decat una scoasa acuma din uzina .
pician90 totusi recunoaste ca e cea mai ieftina de intretinut mai ales daca sti ce sa-i faci cand trebuie pe cand una straina cu 5-6 calculatoare iti bagi ceva in fund si iti iei bicla.
quick
depinde de pret, doar atunci poti sa zici ca merita sau nu.
urmareste topicul lui laika "supernova reloaded" parca si vezi acolo ce probleme are o masina care a stat si aia catva ani pe dreapta.
trebuie verificata tabla foarte atent si inauntru in masina nu doar la oale si praguri, ma refer sa dai jos sau la o parte mocheta din fata si vezi acolo cum se prezinta tabla..... iti dai seama daca masina a stat pe dreapta si a plouat in ia sa adunat apa si apa a statut acolo exact aceiasi treaba cred ca a fost si la laika de in masina lui nu puteai sa stai ca iti cadeau picioarele jos:)) exact ca masina lui flinston:))
BoR
Asa zic si eu.In principiu consider ca masina ar merita cumparata la un pret bun,tinand cont de numarul de km.Insa trebuie verificata cu atentie starea caroseriei,fiind mult timp nemiscata,expusa la intemperii.
argon
Daca aia e de vanzare, ceea ce nu stie, si pe langa la vanzare, si la un pret bun, nu are acces la ea un student, stati linistiti.
fuzzzy
smile.gif))) Merita masina aia mai putin de 3000 de roni... o avea 6800km dar a stat de vreo cel putin 8-9 ani, iar in perioada asta nu se stie cine si cat a avut grija de ea. Plus ca a stat in aer liber, deci ploile nu au ocolit-o... daca o iei negociaz-o la putini bani ca din piese te scoti cel mai bine la una ca asta, mai ales daca nu te arunci la preturi, cum facea un coforumist la un eleron de supernova...
maryus_83
Eu nu vad de ce nu ar merita la un pret decent. Unde decent <= 3000 de lei.
dragosvoda_is
QUOTE(argon @ 16 May 2011, 20:03)
Daca aia e de vanzare, ceea ce nu stie, si pe langa la vanzare, si la un pret bun, nu are acces la ea un student, stati linistiti.
*


Cam asa merge treaba probabil se va vinde tot in ''familie''...e pacat de ea nici nu se folosesc de ea dar nici nu o vinde...niste calculatoare noi nu strica in facultate:P
O sa ma infiltrez pe la Administratie...
Maskatu
La 6800 km este intr-adevar o raritate. Cam asa se duc bani pe chestii inutile prin Romania... cumperi o masina cu 4-5 mii de dolari (vezi super nova in cauza), mergi cu ea cat e rodaju, si o abandonezi. Pai mai bine nu mai cumparau masina de la inceput.

In fine... ideea este ca masina aia dupa cum ai zis si tu este parasita de ceva vreme, drept urmare are nevoie de o revizie serioasa, incepand cu distributia, si terminand cu filtre, ulei, bujii, curele, etc. In cel mai optimist caz piesele + itp-ul + inscrierea nu ar depasi 1500-2000 roni, dar nu sti ce zace sub ea... poate sa aiba probleme la evacuare, sau sa aiba rugina te miri pe unde sau alte probleme.

Daca reusesti sa pornesti masina ar fi un pas important. Sa zicem ca un pret corect ar fi de maxim 800 de euro, tinand cont ca-i clima si ca nu are km multi plus faptul ca ai de bagat in ea inca jumatete din suma anterior mentionata.
puiu82
Sincer,ma indoiesc ca masina aia sta de cativa ani.......e prea curata si are rotile umflate......
Daca e de vanzare,ar trebui sa o caseze....si asa ai obtine un pret bun.
Fii atent la toate detaliile......ai de bagat ceva bani in ea ca sa o folosesti fara griji.
Bafta!
pician90
QUOTE(djasu82 @ 16 May 2011, 19:31)
pician90 totusi recunoaste ca e cea mai ieftina de intretinut mai ales daca sti ce sa-i faci cand trebuie pe cand una straina cu 5-6 calculatoare iti bagi ceva in fund si iti iei bicla.
*



iti dau perfecta dreptate...ca exemplu :directie foarte simpla, cu 20 de lei am schimbat toata bucsaria.
ceea ce nu imi place este calitatea pieselor,(desi sunt ieftine),si modalitatea de constructie.Imi placea daca era putin mai ramforsata..sa nu fiu nevoit s apun acele bari in X pe spate.. si multe alte chestii.
Ceea ce m-a deprimat si mai tare a fost faptul cand am cumparat chedere.Am dat 220 Ron pe chedere noi peste tot pe masina si sa vezi faza ca nu se mai inchideau usile.Orice faceam nu era nimic la locul lui.Chestii de genul asta te face sa fi frustrat.
Insa la pretul de ~3000 Ron merita sa o cumperi ,avand in vedere ca are doar 6000 de km Doar cu conditia sa nu fie mancata de rugina precum a fost a lui Laika.Sincer sa am o gramada de bani si as face ceea ce a facut Laika dar i admir curajul.
E doar parerea mea.

ps : e suspect de curata.
Spor.
Maskatu
Ce bucsaraie ai schimbat bre cu 20 de lei? Bucsile de la bascula sunt 40 lei toate 4, iar cele de la bara stabilizatoare sunt 20-30 de lei.
quick
si eu am parerea asta ca masina a mai fost miscata din cand in cand probabil doar pe acolo prin orasul unde esti tu si pe distante mici, masina ie curata rotile unflate nu creste iarba pe langa roti si nici mizerie adunata pe sub ia, cu masina cat de cat sa mai umblat.
singurul inconvenient cum am mai spus ie rugina, daca nu ie ruginita nu conteaza ce are pe dedesupt ma refer la pisese pt ca oricum orice masina ai cumpara cu 30.000 cu 100.000 cu 200.000 km la bord tot trebuie sa schimbi ulei filtre distributie, probabil unele bucsi pivoti placute de frana tobe.
C a t a l i n
QUOTE(Maskatu @ 17 May 2011, 11:30)
Ce bucsaraie ai schimbat bre cu 20 de lei?
*



Cu 20 de lei le-a schimbat între ele. radmasa.gif
pician90
bucsele de la basculanta am dat 8 lei pe amandoua 8X2 seturi e 16 ron .. si la bara stabilizatoare 4 lei buc. .. scuze am gresit .24 ron.
Eu sincer nu imi dau seama cum gasiti piese asa de scumpe...
gygyscafes
Tot 4 lei e si pe aici o bucsa pentru bara stabilizatoare de origine, in punguta. Deci, toate patru m-au costat si pe mine 16 lei. smile.gif

P.S: Aceleasi bucse dar la un magazin din Motru costau 40 lei.
argon
QUOTE(pician90 @ 17 May 2011, 12:19)
bucsele de la basculanta am dat 8 lei pe amandoua  8X2 seturi e 16 ron .. si la bara stabilizatoare 4 lei buc.  .. scuze am gresit .24 ron.
Eu sincer nu imi dau seama cum gasiti piese asa de scumpe...
*



Mai bine ramaneai cu cele vechi, la banii aia ai luat niste rebuturi din plastic care-s coapte'ntr-o luna.
Maskatu
QUOTE(pician90 @ 17 May 2011, 12:19)
bucsele de la basculanta am dat 8 lei pe amandoua  8X2 seturi e 16 ron .. si la bara stabilizatoare 4 lei buc.  .. scuze am gresit .24 ron.
Eu sincer nu imi dau seama cum gasiti piese asa de scumpe...
*


Alea copii de srl da... Cele originale costa cat am scris mai sus, toate in pungute cu holograma. Am pus si eu prima oara bucsi de 4 lei si au tinut cateva mii km, apoi am trecut pe originale. Cele de la bara stabilizatoare au fost 16 lei setul, tot originale.
pician90
QUOTE(argon @ 17 May 2011, 12:10)
Mai bine ramaneai cu cele vechi, la banii aia ai luat niste rebuturi din plastic care-s coapte'ntr-o luna.
*



le am de aproape 1000 de km si nu dau semne de oboseala. La banii astea ..le schimb in fiecare luna.
Maskatu
Ce conceptie... Pai la al doilea schimb de srluri, deja merita sa pui originale de la inceput. Plus ca nu-i tocmai foarte comod sa schimbi bucsele bascula si bucsele barei stabilizatoare o data la fiecare luna. In fine.
pician90
era " o vorba" .. nu e nevoie sa schimb in fiecare luna bucsele.Pur si simplu nu mai vreau sa investesc degeaba in masina ca SN.Oricum asta e alta poveste.Eu ma opresc aici pentru ca deviem de la subiect biggrin.gif.
Spor.
donlucyan
asa din poza postata nu prea se vede rugina pe la aripi,rotile sunt umflate,masina cu siguranta ca a mai fost plimbata,nu cred ca e asa ruginita cum a fost masina lu laika happy.gif
Maskatu
laika a avut de departe cea mai ruginita super nova. Nici daca ai lasa masina un an in acid sulfuric, nu s-ar degrada in halul ala...
argon
Cea mai ruginita masina de pe forum, dar cum 99% din posesorii de SN nu au cont pe forum, ba mai mult, unii nu au auzit de internet, sunt foarte multe in starea aia, chiar mai rau.
pician90
QUOTE(argon @ 18 May 2011, 06:36)
Cea mai ruginita masina de pe forum, dar cum 99% din posesorii de SN nu au cont pe forum, ba mai mult, unii nu au auzit de internet, sunt foarte multe in starea aia, chiar mai rau.
*



mare dreptate. In sat la mine este o SN cu podea de lemn ..fara capota ..hayon etc. biggrin.gif ..o sa i fac o poza daca o mai vad. A fost ..si cred ca mai este folosita la carat furaje la animale.
Clublife
nova sau supernova?
Maskatu
Initiatorul a cam inteles ce are de facut. Daca reuseste ceva il rugam sa ne anunte si pe noi, eventual cu un report pe acest topic. Deja este prea mult off topic, asadar se inchide aici.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.