Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: carburator dublu corp
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
chiuariu
am si eu o mare problema de rezolvat urgent va rog

am o nova si persoana de care am luato a schimbat carburatorul...
carburatorul dublu il am da nu stiu cum sa il leg am pompa de benzina normala

si nu am T de ramificatie ce pot face ...nu imi da inspenctia din cauza asta am fost respins si nuj ce tre sa fac ...ast ras URGENT sad.gif(CE POT SA FAC VA ROG URGENT sad.gif(
b 45 bwy
dak esti din buc dute in pantelimon la auto marcus grup langa cora,costa cam 150 ron sa iti faca un carbotest si sa iti monteze carburatorul pe masina.astfel o sa iasa si noxele bune. Si fi putin mai 'atent' cand mergi la itp.
G I M
Cu toate ca s-a mai discutat de o gramada de ori problema asta, mai iti explic o data. Deci pompa normala de nova are doar 2 stuturi ( intrare tur si iesire tur) si nu 3 ( intrare tur, iesire tur si returul) cum avea berlina.
Carburatorul dublu corp are returul pe el. Deci vi cu furtun din teava de tur in intrarea pompei de benzina, din iesirea pompei de benzina de duci in stutul gros de la carburator iar din stutul subtire te duci cu furtun la teava de retur.
chiuariu
nelamurirea mea e ca carburatorul dublu are 4 stiuturi 2 tur 2 retur cum fac legatura intreele ce tre sa fol ?
G I M
Unde ai vazut tu ca are 4 stuturi nu stiu. Parerea mea e sa te duci la cineva care stie ceva mecanica sa nu iei naibii foc.
BLUE R 19
Pe carburator ai un stut de tur si unul de retur precum in imagine
chiuariu
da asai da mai are 2 stiuturi jos dupa cum se vede si in imagine alea ce fac cu ele???asta e nelamuriurea mea ....sad.gif
G I M
In cel din dreapta intra furtunul de la avansul vacumatic, iar cel din stanga intra un furtun care vine in capacul de la culbutori si filtrul de aur, e un fel de "T".
Razvan_Ionut
ionut este un fel de al 2-lea furtun de recirculare gaze? mereu m-am intrebat ce e cu al 2-lea stut.

as avea si eu o intrebare legata de carburatorul dublucorp. care e cea mai buna metoda de montare a GPL-ului pe el? prin gaurire sau prin flansa aia care se prinde la filtru la clapetele de soc?
G I M
Da, furtun recirculare gaze.
La a doua intrebare nu sunt in masura sa-ti raspund pentru ca nu am asa ceva, dar oricum trebuie alimentate ambele corpuri.
marianbrb
lasal frate pe ala monocorp eu asa am schimbat de mine si merge de rupe si am consum scos de mine 7 in oras
ORIJINAL21
confirm cele spuse de tine la mine pe gpl, am facut 127km in oras cu 10litri de gaz si inca mai merge. wink.gif)

recomand cu caldura carburator monocorp.(dar sa fie reglat corespunzator smile.gif )
vecinuu
Salutare tuturor. Am si eu o problema micuta, am motorul de 1.6, mi-a dat cineva carburatorul de 1.6 cu tot cu pompa de benzina, tot tot , carburatorul fiind dat jos de pe o berlina 1.6 de cand a fost cumparata, nefolosit deloc fiind inlocuit cu un monocorp. Micuta mea problema este, masina merge frumos, rotund , nu consuma mult dar trebuie tinut socul putin tras ca altfel intrerupe la anumite turatii....din ce cauza se intampla acest lucru? carburatorul are sigiliu la toate suruburile, pana si la capac e un sigiliu
corbex
Verifica daca nu trage aer fals pe undeva. Verifica bine, inclusiv talpa carburatorului, vacuumul servofrinei, etc.
payty
eu m-am lovit de o problema similara si mi-a luat vreo 4 luni pana m-am prins care e treaba.


ideea e ca initial avea ceva intreruperi in sarcina. pe urma problema s-a agravat si a inceput sa faca urat cand apasam puternic acceleratia.


am curatat carburatorul de vreo 5 ori, l-am suflat cu aer comprimat, am planat talpa, am schimbat garniturile, am incercat tot ce era omeneste posibil.


asa ca fa un test simplu:

masoara fisele de la bujii. Trebuie sa aiba 4ko cele de la distribuitor si 8k fisa centrala.

explicatia la mine era asa:

cand apasam puternic pe acceleratie, dadea mai multa benzina, si din cauza fiselor proaste, bujia nu reusea sa aprinda amestecul carburant.

Fisele mele erau atat de "obosite" incat nu am reusit sa le masor rezistenta nici pe scala cea mai mare de la aparatul de masura.

Iti ia 5 minute toata treaba si nu stai sa desfaci carburatorul sau alte chestii complicate.
vecinuu
Am rezolvat. Problema era ca s-a desfacut jiglorul (gascan) si dadea benzina pe langa el. Multumesc foarte mult pentru ajutor
vecinuu
unde as putea sa gasesc jiglere pentru 28 cic? nu prea imi etanseaza deloc jiglorul de sprit , am incercat orice...va rog frumos sa ma ajutati
payty
cauta oringul ala ca e ceva standard, nu special pt tipul asta de carburatoare.


set de reparatie nu cred ca gasesti nicaieri.

b 45 bwy
Am si eu o mica problema,cu carburatorul.
In mersul pe gpl nu are nici un fel de problema,pe benzina merge ok si la relanti si in mers,doar la plecarea de pe loc sau chiar si la relanti daca o accelerez da sa moara(intai scade turatia apoi urca in ture normal). De la ce poate fi?Inainte nu facea asa (dupa ce am fost la carbotest)insa de atunci nu prea am mai mers pe benzina.
Janel
Nu cred ca spriteaza cum trebuie; verifica incepand de la membrana pompei de sprit.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.