Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Frane Proaste
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
diabolix
Salut sunt oarecum nou pe aici zic asta deoarece am mai urmarit unele topicuri ok termin cu off topicu
Am si eu o problema sunt detinatoru a unei babute 1310 din 1984 vreau sa spun ca la varsta ei nu am probleme cu ea mici retusari la caroserie si o mica problema cu blocu de lumini in rest nimic . Problema la care vreau sfaruei este cea cu sistemul de franare nu am pompa servo ci o am pe cea cu 3 conducte si vreau sa precizez ca i-am inlocuit pistonasele de pe spate si conductele , i-a fost facut sa aerisirea iar acestea nu au nici un efect practic frana tine in josul pedalei chiar atinge de caroserie pedala iar franele tin mai mult pe spate cat tin ca tin prea putin daca ii fac 2-3 pedale in mers apoi tine mult mai bine vreau sa ma ajutati si pe mn sa imi spuneti de unde ar putea fi un sfat ceva. Multumesc anticipat smile.gif
rasha
bun . ce ai tu e pompa de frana - simplu circuit- . pe cat de simple is , pe atat pot sa-ti dea de furca . o stiu pe proprie piele , pt ca si eu am o dacie din '83 si cam asta i-a fost hiba . si acum sa trecem la problema ta.

cu toate ca ai facut aerisirea si ai schimbat conductele simptomul pe care-l ai tu la franare seama cu faptul ca ai putea avea pierderi de lichid . sa te uiti bine dupa ce cureti etrierii/tamburii cand apesi frana daca nu pusca pe undeva, sau sare lichid.. nu uita sa te uiti la pedale jos , chiar sub presuri.

inca un factor: problema cu garniturile din pompa de frana . alea nu mai isi fac treaba cum trebuie , deci se manifesta prin pedala moale, amorsat pompa cand esti in intersectie , etc. bine ar fi sa te incumeti sa dai jos pompa si sa desfaci sa te uiti la garniturile alea . daca sunt probleme acolo , ia 1-2 seturi garnituri pt pompa de 1300 , si cu atentie pot fi schimbate.

la mine problema era in faptul ca pompa mea ramanea cu presiune in ea , aveam pedala beton . am golit tot circuitul , am pus lichit de frana de buna calitate (fte important , DOT4), aerisit si cu asta basta

asteptam rezultatul
maho
QUOTE
diabolix      Posted Today, 00:00
nu am pompa servo ci o am pe cea cu 3 conducte

@rasha: sunt (fara servo) si pompe dublu circuit cu 3 conducte - fara icp, iar lichidul, la daciile astea e recomandat DOT 3, nu 4.
Cred ca e vorba de aerisire incorecta, daca dupa 2-3 pedale in mers isi revine. (sau ia aer pe undeva).
diabolix
QUOTE(maho @ 23 May 2011, 08:21)
@rasha: sunt (fara servo) si pompe dublu circuit cu 3 conducte - fara icp, iar lichidul, la daciile astea e recomandat DOT 3, nu 4.
Cred ca e vorba de aerisire incorecta, daca dupa 2-3 pedale in mers isi revine. (sau ia aer pe undeva).
*


da isi revine dar daca o las 1 min fara sa o apas iar se imoaie si la 2-3 pedale se intareste am sa incerc sa ii fac iar o aerisire smile.gif
ghitza
Eu zic sa schimbi in pompa aia de frana tot
diabolix
eu iti zic de acum ca decat sa o schimb pompa mai bine schimb masina
ghitza
pai dc?asa esti de atasat de pompa asta sau cum,e mai bine sa te chinui asa?gasesti si piese bune stai linistit,cauta la sectiunea cosuri piese si te duci la un magazin cu pese de import si comanzi piesele si schimbi si gata treaba
diabolix
pei este din 84 eu o mai tin 5-6 luni si o dau shi nu se merita o pompa noua
kxz
Ma bag si io un pic in topicul omului...
Frana e buna, dar ajunge greu sa blocheze rotile, mai ales daca e la viteza mare.
Azi am vazut ca furtunul de servo e sectionat unde face el un cot la intrarea de langa carburator. Sa-l mai intind nu am cyum, e prea scurt.
Ar putea fi din cauza lui problema? Si e furtun special, se gaseste la piese auto? Cam cat costa?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.