Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vaporizator Voltran GPL Dacia 1,4
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
bimbolino
Am citit si celelate topicuri despre reglajul instalatiei GPL, si consider ca problema mea nu se incadreaza la niciunul din topicurile deschise anterior. Daca gresesc, imi cer scuze!

Problema mea se prezinta astfel:
Butoanele de reglaj, de pe vaporizator, nu mai aduc nicio modificare a relantiului care nu mai este stabil, si am obs. ca daca scot supapa de la capatul furtunului care duce la serva de frana, creste turatia motorului. Eu personal tind sa cred ca amestecul este prea bogat, eliberare furtunului aducand un plus de aer in galerie.
Mai mentionez ca dupa revenirea motorului de la 2500 - 3000 rot/min la relanti, acesta se opreste.
Am sesizat ca odata cu golirea buteliei, functionarea motorului ajunge aproape in limitele normale: relanti oarecum mai stabil, se rareste oprirea motorului.

Am verificat membrana care misca clapeta de debit si nu prezinta uzura fizica.

Poate imi dati macar un punct de plecare.

Consumul este undeva la 16/100 urban.

Va multumesc anticipat!
bac.
cu alt vaporizator ai incercat sa vezi daca tine relantiul?
desfa-l si punei alt arc mai tare la membrana sa nu mai fie trasa usor de vacum, eu personal m-am ferit de voltran, sunt turcesti, avea cineva si numai probleme a avut cu el pana l-a schimbat
bimbolino
Maine am sa incerc sa-l desfac din nou! Nu am ce face. Acum nu am de unde lua unul cu imprumut. Am sa incerc si la dezmembrari, poate gasesc alt tip de vaporizator. Multam.
panter1
pe benzina tot asa neregulat merge la ralanti? Daca da.. inseamna ca problema nu este de la GPL.. Fa-o sa mearga brici pe benzina.. apoi vezi si pe GPL..

Poate fi de la reglajul culbutorilor daca zici ca inainte mergea bine si acum rau, mai ales daca esti pe injectie, se regleaza mai des cand se merge pe GPL si daca este problema de la ei va merge si pe benzina tot asa neregulat.. Cum descoperi asta? Scoate cate o fisa de la fiecare bujie.. pe rand.. si vezi sa ai mana cealalta la spate sa nu te curenteze si observi care bujie nu lucreaza bine sau deloc.. si daca ai vreuna sau doua care nu prea se cunoaste cand o scoti(asta o faci cu relanti putin marit daca esti pe carburator reglezi la 1000 ture, daca esti pe injectie nu ai ce relantiu sa reglezi si verifici asa la 800rot cat are ea) inseamna ca sunt supapele(de la chiulasa) de vina.. s-au uzat scaunele-le si necesita un nou reglaj si deci nu ar fi problema de la vaporizator...

Asta presupunand ca ai reglat ok avansul(daca esti pe carburatie), nu ai specificat pe ce esti..

Cat despre butelie aproape goala si merge ok poate este si de la motorul bine incalzit..

Robinetul de pe furtun daca ii dai prea mult Gaz poate sa iti faca si el figura cu consumuri mari, deci poate fi din mai multe cauze.. trebuie sa l-e elimini pe rand pana ajungi la Vaporizator caci nu este deloc ieftin si risti sa il schimbi degeaba
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.