Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan 1.4 nu mai porneste
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
nyll007
salut

Am un logan 1.4 de vreo 5 ani, de 1 an masina stationeaza mai mult si face un drum lung la 2 saptamani (minim 400 KM). Saptamana asta nu a mai vrut sa porneasca, dupa 20 de minute de dat la cheie, mai scurt, mai lung, a pornit. Am mers 30 de km cu ea si bateria era pe verde .Dimineata a ajuns pe alb(adica nu mai era nici o biluta acolo) si la fel dupa cateva chei a pornit.
Credeti ca bateria nu mai are curent necesar in ea, desi invarte motorul? sau e posibil sa fie vreu senzor de vina. Momentan sunt la constanta si tocmai sambata ajung iar la masina... dar ma macina curiozitatea ce poate avea
Multumesc pentru raspunsuri.
jcdenton
Daca bateria invarte motorul 20 de minute atunci cu siguranta nu ea e problema.
klaus
eu m-as uita la senzorul de turatie
bygy007
alb lipsa electrolit trebuie completat cu apa distilata
b24gfi
Salutare raspunsul il ai putin mai sus de la klaus. In partea dreapta a motorului intre cutie si motor este situat un senzor de turatii ...simplu de rezolvat desfaci 2 suruburi cureti capul captator si il montezi la loc...(din cauza la pilitura de fier de la ambreiaj se aduna pe acel cap captator care este magnetizat)
parpanel
Ala mi-a facut si mie figuri cand nu foloseam masina.
vali78vali
Salut!
Problema la pornire am si eu
bateria e buna ca invarte bine , in schimb abia dupa 4-5 decunde o ia dar cum?
Nu se tureaza dupa care sa scada turatia la relanti
Porneste foarte greu de parca ar sugruma-o cineva, de jos de la 3-500 rotatii, ajunge la 900-100 si scade la relanti dupa aceea
Am curatat si paracurat MPP-ul, corpul clapeta
Am pus un alt senzor de turatie si la fel face
Mentionez ca problema la pornire o am cand masina este rece (dimineata cand plec la serviciu si seara cand plec acasa)
Ma poate ajuta careva?
multumesc
nyll007
Salut
Vineri am ajuns la masina, am pus bateria de la masina de serv sa ma conving eu ca nu e bateria, nu a pornit, am miscat de toti senzorii fara sa-i desfac si a pornit dupa nu a mai facut figuri
adi_io1981
Tot legat de senzorul de turatia, am avut si eu problema asta, l-am curatat si a mers 2 luni pana azi cand mi s-a oprit motorul in mers de 2 ori si nu a vrut sa mai porneasca decat dupa 5-10 min. sa fie tot el?
vali78vali
Salut!
Azi noapte a pluat, drept urmare azi dimineata a fost mai rece
Abia abia am reusit s-o pornesc
Pe masura ce se raceste , porneste tot mai greu
Ieri am schimbat MPP-ul cu unul nou si................nimic
Dezamagit total
Nu stiu ce sa mai fac sa-i dau de cap sad.gif

Daca aflati ceva va rog sa postati sa vedem si noi, cei cu aceasta problema (nu mai porneste la rece)
Multumesc
adi_io1981
am aflat singur. era slabit pinnul din mufa de la senzorul de turatie, iar la o denivelare miscandu-se probabil..nu mai citea si se taia injectia.





QUOTE(adi_io1981 @ 6 Aug 2011, 19:37)
Tot legat de senzorul de turatia, am avut si eu problema asta, l-am curatat si a mers 2 luni pana azi cand mi s-a oprit motorul in mers de 2 ori si nu a vrut sa mai porneasca decat dupa 5-10 min. sa fie tot el?
*


nikuniku
vali78vali ai schimbat MMP-ul dar lai initializat?ai verificat presiunea la injectoare?
vali78vali
Salut!
L-am schimbat si cand am pornit masina s-a turat pana la 4500 ture
la a 2-a pornire s-a dus la 3000, la 3-a 2000, dupa care s-a calibrat
Acuma e ok
Dar problema mea de pornire nu este legata de Mpp
Eu am GPL pe masina din martie (8000 Km)
Din ce am mai vazut pe forumuri, am inteles ca mai sunt diversi cu aceeasi problema
Asadar, aceasta problema apare la cei care au GPL si este cauzata de faptul ca benzina stand mai multa vreme in rezervor ea circula tot timpul
Pompa de benzina trage tot timpul benzina din rezervor , intra in instalatie , vaporii de benzina trec prin filtrul de carbon astfel isi pierde din proprietati , din cifra octanica. Mentionez ca pornirea se face pe benzina , iar cand temperatura apei ajunge la 35 grade se trece automat pe GPL

Iata ce spune un coleg forumist cu privire la problema asta:

pornitul greu vine de la calculatorul de benzina
sa ai tot timpul benzina in rezervor
fa o proba cu benzina proaspata bagata seara si vezi daca porneste greu
benzina din rezervor isi pierde din cifra oktanika pt ca este invartita continuu si gazele le preia filtru de carbon si ti le baga in admisie si uite asa se strika parametri la benzina adika devine saraca so calculatorul nu porneste
incerca a doua varianta sa iei borna seara de la baterie
daca merge a doua dute sati resofteze calc de benzina e 40 sau 50 roni sa til rescrie pierde din parametri
dar majoritatea vine de la benzina
eu am avut aceiasi problema
lucrez la gpl
si am vazut la zeci de insi aceeasi problema
eu am rezolvato altfel
am intrerupt pompa de benzina printrun releu care il alimenteaza o valva de la gpl
si nu mai am probleme
se face simplu intrerupi un fir de la pommpa cu un releu pe circuitul permanent inchis ii dai minus de la masina si plus de la electrovalava din fata de la gaz
cand pornesti si trece pe gaz se alimenteaza releul si intrerupe circuitul pompei
nu incercati sa intrerupeti pompa din releul ei ca vi se opreste motorul
bafta

Multumesc
shade4free
QUOTE(vali78vali @ 12 Aug 2011, 08:31)
Salut!
L-am schimbat si cand am pornit masina s-a turat pana la 4500 ture
la a 2-a pornire s-a dus la 3000, la 3-a 2000, dupa care s-a calibrat
Acuma e ok
Dar problema mea de pornire nu este legata de Mpp
Eu am GPL pe masina din martie (8000 Km)
Din ce am mai vazut pe forumuri, am inteles ca mai sunt diversi cu aceeasi problema
Asadar, aceasta problema apare la cei care au GPL si este cauzata de faptul ca benzina stand mai multa vreme in rezervor ea circula tot timpul
Pompa de benzina trage tot timpul benzina din rezervor , intra in instalatie , vaporii de benzina trec prin filtrul de carbon astfel isi pierde din proprietati , din cifra octanica. Mentionez ca pornirea se face pe benzina , iar cand temperatura apei ajunge la 35 grade se trece automat pe GPL

Iata ce spune un coleg forumist cu privire la problema asta:

pornitul greu vine de la calculatorul de benzina
sa ai tot timpul benzina in rezervor
fa o proba cu benzina proaspata bagata seara si vezi daca porneste greu
benzina din rezervor isi pierde din cifra oktanika pt ca este invartita continuu si gazele le preia filtru de carbon si ti le baga in admisie si uite asa se strika parametri la benzina adika devine saraca so calculatorul nu porneste
incerca a doua varianta sa iei borna seara de la baterie
daca merge a doua dute sati resofteze calc de benzina e 40 sau 50 roni sa til rescrie pierde din parametri
dar majoritatea vine de la benzina
eu am avut aceiasi problema
lucrez la gpl
si am vazut la zeci de insi aceeasi problema
eu am rezolvato altfel
am intrerupt pompa de benzina printrun releu care il alimenteaza o valva de la gpl
si nu mai am probleme
se face simplu intrerupi un fir de la pommpa cu un releu pe circuitul permanent inchis ii dai minus de la masina si plus de la electrovalava din fata de la gaz
cand pornesti si trece pe gaz se alimenteaza releul si intrerupe circuitul pompei
nu incercati sa intrerupeti pompa din releul ei ca vi se opreste motorul
bafta

Multumesc
*





Si mie imi porneste greu doar dimineata,in cursul zile este snur,deci nu crezi ca nu este din cauza benzinei?
am fost la cei de la gaz,mi-au pus pompa pe direct,si degeaba,
in momentul in care se face trecerea pe gaz,pompa se opreste,asa sunt facute instalatiile(cel putin asa ziceu ei)
eu am vb cu un taximetrist,in bucuresti care avea apropate de 500 de mii,si mi-a spus ca este motorasul pas cu pas,care nu iese la tester,eu l-am schimbat,dar cand l-am cumparat nu am fost atent si cred ca era de logan ca avea alt cap,si l-am desurubat eu pe cel vechi,si l-am pus pe motorul nou,nici initializare nu i-am facut,oricum,sunt zile in care o ia la prima cheie,sunt zile in care ii dau si 10 chei.
poate apare cineva care a rezolvat
alinbum
buji ai verificat? cand le-ai schimbat ultima data?
Dsign
De tester a auzit cineva?

Pornirea greoaie si subturata la rece poate veni de la scanteie slaba, fise prost conectate, uzate, bujii nefunctionale... Pe scurt, se pierde scanteie.

Mai exista si problema aceea simpla, si anume vaselina care se pune inainte de a infige fisa pe bujie.

La cald merge normal, pentru ca se usuca acea umezeala din zona.
kvy
QUOTE(parpanel @ 28 Jul 2011, 12:47)
Ala mi-a facut si mie figuri cand nu foloseam masina.
*



Tot acest senzor ii face si lui taica-miu probleme...nu am apucat sa-l desfac sa-l curat si nici nu stiu daca are rost.

Erorile prezente sunt atasate, becul galben check engine sta aprins chiar si dupa ce dau stergere erori...!

Eroarea de senzor nu se sterge, cred ca e vorba de contact intrerupt sau mufa cu probleme.

Ce rezolvare sigura recomandati ?
Schimbare mufa cu una albastra si senzor albastru ?
Ramanere la mufa neagra si inlocuire senzor cu mufa neagra ?

Astept sugestii.
user123


Ai putea incerca sa-l cureti....apoi sa vezi daca dispare eroarea
Ai putea incerca sa il masori ( vezi foto )
Ai putea incerca sa vezi daca este alimentat cu....current ( folosind un multimetru)
kvy
Multumesc mult pentru sfaturi, am scule si experienta, nu prea am timp...dar o rezolv.

Ai PM pentru manual.
bruno.zyma.bz@gmail.com
Bună dimineața, am o problema cu un Logan 1.4 din 2008, am rămas într-o zi fără curent în baterie...am dat curent și cu chiu cu vai a pornit, știu sigur ca bateria nu mai este buna și acum câteva zile, mai exact 3, nu a mai vrut sa pornească deloc nici cu altă baterie și nici trasă... Menționez ca acum 3 luni am schimbat motorașul pas cu pas...se poate sa fie de la bujii? Vreun senzor ceva? Motorul învârte dar nu pornește...
robbie_ro
Cheia este recunoscuta? Martorul din bord (ledul rosu - imobilizator) clipeste des cand actionezi electromotorul?
indrecan_calin
Poate fi senzorul de pe volanta. Trebuie curatat.
einstein1984
sau necuraat dar contactul din mufa lui refacut
IRONICK
QUOTE(indrecan_calin @ 11 Dec 2018, 20:51)
Poate fi senzorul de pe volanta. Trebuie curatat.
*

Senzorul chiar si cu pilitura nu face probleme. La Logan pinii din mufa au generat intodeauna probleme. Rezolvarea a fost schimbarea senzorului cu pinii auriti (+conector aurit, ca-i usor diferit).
Liviuta
Va salut!
Si mie mi-a facut probleme acel senzor si pana la urma m-am hotarat si l-am schimbat. Toate bune si frumoase pana acum cand iar a inceput sa nu mai porneasca. Am un loganel din 2004 circa 140 mii la bord si schimbarea senzorului a fost anul trecut prin august , km facuti cu noul senzor circa 8 mii.
Ce-i foarte ciudat ca daca trag(ridic ) de firele de la senzor masina porneste.
Am dat cu spray in mufa si tine o zi max doua.
Unde-i contact imperfect si cum o rezolv?
cinevreau
Am si eu un Logan 1.6 mpi + GPL , Pick up si numai porneste . Am oprit motorul normal, l-am oprit si peste 10 minute am incercat sa il pornesc dar nu a mai vrut pe benzina . Am pornit masina direct pe gaz fara probleme , am mers toata ziua pe gaz si pornita direct pe gaz iar pe seara nu a mai pornit nici pe gaz . Acum numai porneste deloc . Are legatura cu umiditatea si ploile pentru ca am mai patit in vara la fel dar fiind cald si a revenit in cateva zile si de atunci am mers fara probleme cu ea . Am schimbat senzorul de turatie cu unul nou original , am verificat sigurante , benzina nu are mai mult de 3 saptamani in rezervor , pare ca nu se alimenteaza iar un mecanic imi spunea ca numarul pornirilor direct pe gaz este limitat . Ma poate ajuta cineva ?
Agrig
QUOTE(Liviuta @ 3 Jun 2020, 09:50)

Unde-i contact imperfect si cum o rezolv?
*



La mine era in mufa, se arcuiesc contactele cu un ac de cusut.
Sper ca va mai ajuta info asta tirziu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.