Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme tehnice - Dacia SuperNova
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Probleme tehnice - Dacia SuperNova
Bora1703
Salut sunt nou pe aici si as vrea sa ma ajutati intr-o problema,recent am curatat injectoarele,am facut un generator de curent continuu sa nu stau sa ma chinui la baterie, am luat un spray de contact si am desfundat injectoarele pana aici toate bune, dupa ce montaj am pornit masina si am constatat ca scoate un fum albastru,tin sa precizez pana sa ma apuc sa curat injectoarele nu scotea nici macar un gram de fum,sa fie oare de la spray ala de contact??? va rog sa ma lamuriti
clalexxxx
Salut,
1. Ce tip de spray de contacte ai folosit?
Normal trebuia folosit spray de contacte electrice(eu asa am folosit, cateva proprietati, indeparteaza apa, dizolva depunerile, asigura o oarecare ungere, etc.).
2. Cat timp ai tinut injectorul pe traf cuplat? (in mod normal 1 minut max 2min altfel se incinge bobina din interior si se arde).
Treaba cu fumul albastru in mod normal inseamna ca ai consum de ulei motor, dar daca zici ca nu ai avut probleme pana acum, presupun ca sprayul de l-ai folosit a ramas in injectoare si a ajuns in motor, de aici culoare albastra. Cel de contacte electrice se evapora si in caz de mai raman reziduri masina porneste fara probleme si in nici un caz nu scoate fum, eu personal am 4 curatari la activ de injectoare si nu am intampinat problema asta.
Atasez marca de spray de contacte electrice folosit de mine, si mai sunt si alte marci mai bune, mai scumpe.
Daca iti persista fumul albastru pe esapament, cred ca ai nevoie sa treci pe la o diagnoza mecanica, pt. a determina cauza problemei(segmenti, etc.) Verifica nivelul la ulei si daca constati ca pe masura ce parcurgi un nr. de km iti scade nivelul la ulei, e clar de paste o segmentare. Dar repet pt. a fi sigur faci o constatare mecanica la un service auto si schimba benzina cu rompetrol.
Bora1703
Tot spray de contacte electrice am folosit si eu cu aceleasi proprietati o sa atasez diseara si o poza injectoru lam tinut maxim 30 de secunde,ideea e ca nu am probleme cu ulei,de la schimb la schimb nu scade nici macar un milimetru,nu am nici o scurgere nimic si totusi scoate fum si asta doar in turatii foarte mari:5500-6000 si am deja 4 zile de cand am curatat injectoarele si cantitatea de fum se diminueaza ...am zis sa mai astept sa treaca o saptamana sa vad ce se intampla.
BoR
5500-6000rpm? ohmy.gif O turezi, nu gluma!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.