Buna! Sunt nou pe forum. Am cautat peste tot dar nu am gasit nici un raspuns la problema care o am... Am gasit ceva asemanator dar nu m-a lamurit!
Am o dacia 1400 Sport. Am delcou de wwgolf pornire electrica sau cum se zice.
Am 2 probleme. Dimineata de ex. cand motorul e rece porneste la cheie... tototot foarte ok. dupa ce se incalzeste motorul porneste mai greu! Nu tottimpu dar de obicei asa se intampla!
A 2-a problema... uneori merge foarte urat motorul, tremura, urca turatia, coboara. (asta la relanti) si daca accelerez pe loc sau din mers daca turatia e mare... cand las brusc acceleratia moare motorul! si asta se rezolva de obicei cand umblu la jiglerul din carburator. deci uneori isi face de capsi e foarte enervant. Nu cred ca e mare problema ca daca umblu pe acolo isi revine. Dar as vrea totusi sa stiu ce e de facut sa nu mai am probleme!
Eu sunt din satu mare. Am mai intrebat cativa mechanici... Dar parca niciunu nu stie ce se intampla. Toti imi zic ca poate ar fii aia sau daca nu atunci aia.... Dar parerea mea e ca asa oricine poate sa zica.... daca nu aia apoi aia. e simplu!
Astept orice sfat! Chiar nu mai stiu pe cine sa intreb.....
Va multumesc!!!
dandee
29 Aug 2011, 18:13
eu cred ca ai un gunoi incearca sa umblii pe la filtru, iar cand e cald motorul incearca sa dai cateva pedale la acceleratie, vara benzina din carbelitor se evapora!
Si daca ma trezesc la 5 dupa masa (Motorul nu a fost pornit ziua aceea) Porneste la cheie!!! Atunci nu se evapora benzina? Numa daca e cald motorul si sta oprit 10 minute!
La ce filtru te referi? la filtru de aer niciodata nu am umblat si uneori merge bine! cum am explicat mai sus!
Carburatorul dereglat. Da-l jos, curata-l si regleaza-l. Poate si plutitor fisurat, si cu ceva benzina in el, si nu inchide bine plutitorul (am patit-o si eu).
Dandee s-a referit la filtrul de benzina.
Nu sunt tare priceput in domeniu asta, deaia v-am si intrebat pe voi!
La ce plutitor te referi? Daca te referi la plutitorul din rezervor. Nu stiu ce legatura are cu pornirea si cu mersul motorului!
Cu carburatorul delegrat sunt de acord dar nu stiu in cine sa am incredere sa il regleze k-lumea! si cu filtrul de benzina nu stiu ce sa zik....daca ar fii ceva eu kred ca ar face figur totimplu dar numai uneori merge urat motorul! Si in legatura cu pornirea cand e cald motorul......:-??
Kiraly
29 Aug 2011, 19:16
plutitorul din carburator mann...ai auzit despre pompa de sprit in carburator?acolo e si plutitorul.si jigloarele.iar filtrul este sub conducta prin care intra benzina in carburator.se desface cu o cheie de 17sau 19?? scuze dar nu stiu ca am GPL:P
sebymesteru
29 Aug 2011, 20:48
baieti,stati usor ca omu' n-are delco de dacia,scrie sus ca are unul de pe golf cu tot cu aprindere,delcou si toata bucataria...deci se complica un pic problema...ce delco e,de pe ce masina mai exact(golf 1,2?) ce modificari mai are pe acolo? daca a fost bricolat de cine stie cine si cum,poa' sa fie probleme mai complexe...parerea mea...
Uite, asta
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3066852 a fost problema mea, iar rezolvarea ei (la un atelier specializat in carburatoare) a condus si la o pornire "la sfert" si la cald, nu doar la rece. Daca e de la delco nu ma bag.
bashtalu
30 Aug 2011, 15:17
unde este acest atelier specializat in carburatoare?
Bv. Au luat oamenii buni care erau la Carfil, atelierul carburatoare.
sebymesteru Am delcou si aprindere de golf 2 daca nu ma insel. La racire nu am paleta veche de dacie, am ventilator cu termocuplu pe radiator. alta modificare nu stiu... nu cred ca am alte modificari.! toata treaba asta de la masina o facuto un mechanic de la cine am cumparat masina. Si pana acum la cine am fost si pe cine am intrebat, nu m-a lamurit nimeni ce se intampla si nimeni nu a rezolvat inca problema....
Desfa partea de la filtrul de aer care vine la carburator si da-i un sprit. Asta o faci cu motorul oprit. Daca dupa ce inceteaza jetul de benzina continua sa mai picure atunci problema este la cuiul poanto care nu mai inchide, benzina picura si masina o ai innecata. Deaia la cald porneste mai greu. Incearca sa schimbi acel cui si vezi daca mai face la fel. Spor
PH-06-BOA
31 Aug 2011, 20:21
Nes tia spus ceva, ceva, dar treaba e mai ampla. Pornirea la cald, e datorita inecarii motorului dupa oprire, cum ti-a spus si el, si asta nu de la cui, ci de la nivelul mare si supapa de la pompa de sprit. Daca plutitorul tine nivelul mare, gazele ce se formeaza dupa oprire, mai ales pe caldura asta, impinge benzina mai mult timp in difuzorul carburatorului, acolo peste clapeta, vazandu-se lac deasupra clapetei , dac te uiti imediat dupa oprirea motorului. La urmatoarea pornire, va trebui sa ti pedala la podea, pentru a inlatura intai surplusul de benzina curs, si apoi cand aerul primit intalneste raportul potrivit de aer-benzina, porneste. Faptul ca nu-si mentine mersul la relanti dupa decelerare, e tot din picurarea benzinei, dupa oprire. Mai merge prost si de la gazele ce le primeste pe epurator, din carter, pe furtunul de la capacul culbutorilor. Jiclorul de relanti, trebuie sa asigure mersul in gol, cu clapeta total inchisa, iar la slabirea lui, motorul sa-si micsoreze turatia si sa se opreasca, nu sa creasca turatia. Daca intai creste, e prea mic. Sa va largi gaura, pana face cum spuneam mai sus. Diuza, de pe flansa pata-calda sau de pe furtun, unde e la cele mai vechi, sa fie asa de mare, incat sa poti obtine un ralanti, cu clapeta total inchisa. Nivelul ce-l reglezi din plutitor, sa fie la jumatatea planului inclinat de sub cuiul poanto. Mai multe poti citi pe alte topicuri unde eu am scris despre reducerea consumului, care e totuna cu un mers corect si frumos. Chestia cu atelierul de carburatoare, e o aberatie. Sa vina omul din Botosani, Maramures, la mine in Giurgiu, ca am la poarta atelier, singurul pe tara, de carburatoare, la care sunt sigur, ca toti meseriasii au fost dati afara ca stiau prea multe, si au ramas niste copii, care vor sa descopere ei acum, ce stiau altii de o suta de ani.
Boa, m-ai inteles gresit. Eu nu l-am chemat sa vina din "Botosani" in Bv., n-am zis ca e singurul atelier din tara specializat in carburatoare, iar meseriasii aia (cativa) n-au fost dati afara, pur si simplu la stat (Carfil) s-a desfiintat sectia, si au fost angajati la at. asta privat, unde fac treaba f. buna (nu doar carburatoare, ci si injectii, instalatii ac, si altele). Eu i-am sugerat colegului sa-si rezolve problema (pt. ca el nu poate singur) la specialisti, pt. ca "gigeii" de la bloc i-au rezolvat-o...de tot, c-asa-i la bloc, toti sunt "doctori" pe masina ta.
BOA, Esti singurul om care mi-a zis ceva inteligent si care mo lamurit! Dar problema e ca eu nu cred ca ma descurc sa fac ce mi-ai explicat....
Dar o sa rog pe cineva care se pricepe sa citeasca ce mi-ai spus si sa ma ajute daca poate! Sper sa se rezolve problmea! Oricum iti multumesc mult pt ajutor!!! Daca rezolv problema va anunt.
Ce sa facem, ne mai straduim si noi, ceilalti, sa mai zicem cate ceva inteligent, dar nu ne iese mereu. Mai incercam...
bashtalu
1 Sep 2011, 15:51
nu ne certam, doar discutam
PH-06-BOA-as veni pana la tine sa imi reglezi carburatorul intr-un weekend, imi zici daca esti de acord
multumesc,
maho, nu am vrut sa jignesc pe nimeni! dar serios din cate am auzit si cate am incercat. Foarte greu ma pot comvinge!
nikuniku
1 Sep 2011, 21:43
Nom4K ai incercat cu alta bobina de inductie?tot la fel face?
Nu am incercat... Is incepator dupa cum am zis. Te-as intreba pt ce ajuta bobina aia sau ce face! incerc toate variantele intreb pe toata lumea! deocamdata masina merge ok! dar uneori intervine problema asta... mai rar se intampla dar si cand se intampla nu stiu ce sa ii fac... umblu la carburator la toate pe acolo si pana la urma il fac...dar nici eu nu stiu cum! deaia as vrea sa stiu sigur ce e de facut sa nu mai am probleme deloc!
nikuniku
1 Sep 2011, 21:55
Nom4K bobina de inductie ajuta la pornirea motorului si mentinerea lui in functiune,daca bobina se incalzeste excesiv(frige dupa cateva minute)este in scurt circuit si cand se incalzeste nu mai da scanteie cum trebuie,cauta pe la cineva una de imprumut cateva zile si vezi daca mai face la fel
bonina de inductie se incalzeste ,.asa sa tii mana pe ia,daca frige e dusa
Am sa incerc numai sa aflu intai care piesa e aia!
)
nikuniku
1 Sep 2011, 22:28
asa arata o bobina de inductie
aaaaaaaaaaa, acums stiu care e piesa aia. Si nu e normal sa se incalzeasca... sau tu zici daca se incalzeste repede in cateva minute dupa ce pornesc motorul?
nikuniku
1 Sep 2011, 22:42
dupa 2-3 minute de la pornirea motorului sa fie calduta(bobina OK)daca iti ramane pielea de pe degete pe bobina este defecta
acum ai inteles ?
incalzeste putin, problema e daca incinge. eu zic sa verifici si contactul, adica incerci cu unul bun
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.