a montat cineva asa ceva pe solenza? daca da, o poza, mai multe detalii va rog
Iulikk
17 Sep 2011, 21:28
Nu cred ca s-a complicat nimeni atat de mult
.
si eu care vreau sa imi pun pe "limuzina" asa ceva
cred ca s-ar putea face ceva pt fiecare far folosind un microcontroller si 2 servo-uri de genul
dede_alex_87
17 Sep 2011, 23:19
QUOTE(Ming @ 17 Sep 2011, 23:13)
cred ca s-ar putea face ceva pt fiecare far folosind un microcontroller si 2 servo-uri de genul
marca Futaba?
si cum il conectezi in locul cablului?
@dede_alex_87 =)) numa acum vad marca hahaha
@edy99 nu-l conectezi in locul cablului. cablul il legi de crucea aceea de pe servo si servo-ul il prinzi de caroserie undeva
daca sistemul e tot cu , cablu, dar legat de un motoras, nu rezolvi nimic, pt ca atunci o sa strici motorasul, in loc sa strici rotita sau mecanismul cum il poti strica in situatia actuala. trebuie un motoras care sa intre in gaura unde intra cablul in far si sa regleze direct de acolo farul
e si aia o vrianta (cea cu motorasul direct in far) dar nu cred ca se strica un servo la varianta mea (mai ales daca e de firma buna si legat calumea)
de clio nu o merge? cum arata ala de clio?
nu stiu sincer :-?? o sa caut sa vad si voi pune poza cu el (daca gasesc)
marius80_eugen
21 Sep 2011, 09:36
Mai repede de Matiz decat de Clio . De la dezmembrari ar fi interesant . Problema este ca trebuie schimbat TOT mecanismul ( buton comanda , cabluri , motoras , controller ... ) , cablurile originale de SLZ fiind f greu de miscat .
Asta ar fi interesant de facut , dar costurile pot ajunge pe la 2-3 milioane pentru ceva bun .
marius, cablurile le poti lasa acolo in caz ca se intampla ceva cu sistemul electric (un fel de bakcup)
trebuie sa fie un motoras care sa intre in locul cablului la far. camasile actualelor cabluri pot fi folosite pt a trace cabulul electric prin ele pt motorasele electrice . banuiesc ca e + permanent. nu? adica nu se schimba o data +, si daca invarti invers sa fie -
marius80_eugen
22 Sep 2011, 08:53
Nu cred ca este atat de simplu , acea comanda avand cel putin 3 contacte , dar nu ai cum sa lasi si cablurile existente si comanda electrica .
Alta problema mai este si cu reglajul oglinzilor de la far , pentru ca majoritatea au probleme , sunt blocate sau merg f greu .
eu n-am zis sa lasi cablurile conectate... le scoti sa poti baga motorasul si cablurile le lasi SCOASE dar nu le iei jos de pe masina, in caz ca se strica motorasul sa poti reveni la sistemul cu cabluri pana iei altu nou
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.