Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Schimbare termostat.
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Imparatul
Vreau sa schimb termostatul si am gasit klaxcar la 25 ron. E simplu, fara garnitura, fara nimic. Asa trebuie sa fie?
Garnitura se ia separat, sau se refoloseste de la cel vechi?
Cum e corect?
ioonell
klaxcar am pus si eu in urma cu 2 ani si nu am avut probleme.garnitura am folosito pe cea veche
evali22
si eu am pus Klaxcar si ma tinut exact 6 luni, pana la urma tot la original am ajuns, bine e sa pui si ganitura noua.
tkx
Astazi l-am schimbat la mine. Am pus de origine si a costat 60 de lei la service AMAT. La magazine de piese auto asta de origine (arata cam dubios) era 35 de lei.

O mica teapa am luat totusi si cu asta de origine: termostatul are codul 8200772985 si are garnitura!!! ala de la facturare mi-a zis ca nu are asa ca am cumparat si garnitura 8200267272.

Eu zica ca garnitura nu e obligatorie. La mine arata ca noua. Am schimbat-o totusi , doar aveam doua smile.gif
corbex
Eu am luat de neorigine si tot avea garnitura. Merge garnitura veche, n-are ce se uza la ea.
cristireghin
Salut tuturor .
Ce se intampla daca termostatul este montat invers ? Se incalzeste prea tare motorul sau nu se incalzeste suficient ?
corbex
Nu circula apa si-ti fierbe motorul. Senzorul de temperatura trebuie sa fie orientat spre radiator.
andri1940
In weekend am inlocuit si eu termostatul cu unul nou "calorstat by Vernet"- 20 lei, avea si garnitura.

L-am schimbat singur, nu curge mai mult de 2l de lichid de racire si e foarte simplu la motoarele pe benzina de la solenza si logan. Inainte am avut klaxcar, dar am observat ca atunci cand dadeam drumul la caldura in masina, la drum lung, temperatura motorului scadea sub 80 de grade C.


Deci nu recomand klaxcar, al meu fusese schimbat in februarie anul acesta cand am inlocuit distributia si pompa de apa si iata ca nici macar un an nu a fost in stare sa functioneze corect!
andreig1982
la un moment dat am sesizat ca lichidul de racire din vasul de expansiune scade si am observat pete de antigel in compartimentul motor
am zis ca o fii o pb de etanseitate si ca se rezolva cu un pic de mastic
am completat din cand in cand pana ajung sa rezolv problema
problema care s-a agravat in sensul ca de dimineata si pana seara ramaneam fara lichid in vas
problema de etanseitate era cauzata de carcasa termostatului a carei suprafata de contact cu piesa de aluminiu de care este atasata s-a deformat (nu stiu din ce motiv)
corbex
QUOTE(andri1940 @ 20 Oct 2011, 00:40)
In weekend am inlocuit si eu termostatul cu unul nou "calorstat by Vernet"- 20 lei, avea si garnitura.

L-am schimbat singur, nu curge mai mult de 2l de lichid de racire si e foarte simplu la motoarele pe benzina de la solenza si logan. Inainte am avut klaxcar, dar am observat ca atunci cand dadeam drumul la caldura in masina, la drum lung, temperatura motorului scadea sub 80 de grade C.
Deci nu recomand klaxcar, al meu fusese schimbat in februarie anul acesta cand am inlocuit distributia si pompa de apa si iata ca nici macar un an nu a fost in stare sa functioneze corect!
*


Poate sa nu fie vorba numai de marca termostatului, cind cumperi unul nou trebuie sa verifici pe loc inscriptia de pe el referitoare la temperatura la care deschide. Baietii aia pot sa-ti dea unul care deschide mai devreme.
82ADR
Eu am schimbat 3 termostate la Logan 1.6 (SCT Germania cu 15 RON , Vernet Franta cu 17 RON , iar acum am unul de origine cu 50 RON) pe care le-am testat in prealabil intr-un ibric cu apa cu ajutorul unui termometru (mai putin pe ultimul , cel de origine), care l-am imprumutat de la cineva si banuiesc ca nu arata valorile reale caci era cam "deteriorat" .
Faptul ca primul termometru era " deteriorat" iar la bord imi arata tot doua liniute m-a facut sa imi cumpar un termometru nou (27 RON de la Romstal)si am vazut ca termostatele deschid la 89 grade , deci termostatele erau toate bune , iar de vina era sonda.
Asa ca am decis sa schimb sonda de temperatura , ziz si facut , am cumparat sonda de origine din dezmembrari cu 30 lei si am schimbat-o ( daca va miscati repede nu pierdeti nici macar 100 ml lichid).
De cand am inlocuit-o totul merge ceas , adica la bord am si eu 4 liniute.

La schimbarea termostatului am folosit o cheie de 10 , iar inainte de inceperea operatiunii am golit antigelul din vas iar pe cel din instalatie l-am recuperat in proportie de 90% cu ajutorul unui pet de 3 l pe care l-am taiat in asa fel incat sa il pot baga sub carcasa termostatului.
La schimbarea sondei aveti nevoie de o cheie de 22 , preferabil inelara cu cot.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.