iulianANTONESA
25 Oct 2011, 19:14
cine imi poate zice de la ce se poate intimpla sa nu am faza lunga dar mise aprinde becul martor in bord in plus de asta cind clacsonez mise aprinde becul de martor de la faza lunga in bord. de la ce poate fi?
ghitza
26 Oct 2011, 11:03
de la becuri posibil sa fie arse pe faza lunga,verfifca cu alte becuri sa vezi
eu as verifica si circuitele de masa.
nikuniku
26 Oct 2011, 12:05
bloc de lumini ars=altu
iulianANTONESA
26 Oct 2011, 12:16
si unde pot gasi altu
Blocul de lumini e dus. Cumpara unul original si monteaza relee pe fiecare far pentru a nu mai avea probleme.
Cosmin.nova
29 Oct 2011, 10:19
Blocul de lumini e dus zic eu. Incearca la orice magazin de piese auto..adevarul e ca se gasesc cam greu.
b 45 bwy
29 Oct 2011, 13:40
cauta pe cineva care dezmembreaza,cred ca mere si de la super nova,sunt doua pe bursa la dezmembrat,fa si u o oferta.
nicuviv
29 Oct 2011, 13:55
am si eu unul de super nova dar nus dak merge pus,pune unu de dacia 1310 ca merge sunt la culori
krapcarasu
30 Oct 2011, 07:09
trebuie masurat, nu-i sigur ca-i blocul
iulianANTONESA
2 Nov 2011, 21:55
si cum trebuie sal masor ce trebuie sa ii fac
PH-06-BOA
3 Nov 2011, 22:14
Poti lua un bec, pui pe masa si plusul de intrare in bloc, constati ca ai tensiune, aprinzandu-se becul, apoi determini care e de faxa scurta, punand firul de la bec pe unul din ele, si vand rotesti in pozitia de lumini ti se va aprinde becul, si acela e de faza scurta (daca si la far e asa), si a mai ramas unul de faza lunga, pe care de vei pune firul becului, nu se va aprinde daca e din bloc defectul (nu uita sa si comuti).
Blocul se poate repara, dar sa ti minte bine, pozitia pieselor din el , cand il demontezi. Numai daca e ceva spart sau topit, e cam pa. Nu e nevoie sa ti minte culori sau alte alea.
De indata ce ai faza scurta, n-ai probleme de masa. Dar de ce nu pui un levier, satragi de el si sa ridici farurile, cand vrei sa vezi cu bolta, asa , peste mare? Unde folosesti faza lunga? Din 100 000 de km, nu cred c-am folosit-o 50 km, si asta , cand am urmarit femeia.
eu.beby
22 Nov 2011, 22:00
QUOTE(iulianANTONESA @ 2 Nov 2011, 22:55)
si cum trebuie sal masor ce trebuie sa ii fac
blocul de lumini de nova are 2 mufe pe cand cel de supernova are doar pinii.
Deci prin concluzie nu se potriveste.
Incearca sa faci comanda de un bloc de lumini la piese auto.
eu nu as merge pe varianta cu dezmembrarile...
daca iei unul ca al tau sau mai rau ?
nicuviv
23 Nov 2011, 17:53
eu zic sa iei si tu de la cineva un bloc de lumini de nova si sa vezi daca e de la el
eu.beby
27 Nov 2011, 22:04
eu mi-am luat bloc de lumini ca si eu aveam probleme cu faza de intalnire(faza scurta)
cost = 50 ron import
am patit-o si eu nu 1 data , ci de 2 ori
) , schimba blocul de lumini si nu vei mai avea nicio problema cum zicea nikuniku mai sus ... sa ars
scania
13 Dec 2011, 15:50
Salut, ca o completare la ce a spus "PH-06-BOA", cu masuratul:
FIrele albastre sunt de "+" intrare in bloc,
Galben= faza scurta(intalnire)
Verde=faza lunga
Alb= pozitie
Toate asta le gasesti in mufa cea mare, mufa mica este pentru semnalizare.
SI blocul de supernova se potriveste la nova dar nu o sa mai ai "flash".
Eu la mine am adaptat bloc de lumini de logan si am montat relee de protectie pe fiecare faza.
YonutzSchumy
5 Dec 2015, 13:23
Salutare,
Dupa multi km fara probleme ...a aparut una.
Faza scurte functioneaza, faza lunga am doar pe stanga , pe dreapta nu, becul nu este de vina pt ca l-am verificat pe stg si e ok.
Ce ar putea fi ? a miscat eu de mufa aia care intra in bec dar nu da semne de viata pe faza lunga... s-a dus blocul de lumini ?
nu ai masa pe partea unde nu-ti merge faza, blocul e bun odata ce comanda faza lunga, si se aprinde o parte, ia incearca sa tragi un fir de masa, din alta parte la acel bec si cupleaza faza lunga, vezi se aprind amandoua.
hai la ghetute ca vine mosul!
nikuniku
5 Dec 2015, 21:40
esti sigur de faza cu masa la bec far
daca masa(minus) nu era buna sau rupta nu se aprindea la intensitate maxima faza scurta
ce va mai place sa faceti postari
colegu vezi sigurantele posibil arsa sau contact imprefect(buba la tablou de sigurante dacia)
pai si ce e gresit? cu postarile ai dreptate, unii chiar vaneaza, nu iarta nimic, specialisti in tot si toate, i-am gasit si pe alte forumuri, tot asa!
nikuniku
5 Dec 2015, 23:09
scoate firu de masa de la faruri de pe masina ta,si vezi cum se comporta,becu abia se va aprinde,masina sau instalatia electrica nu ca pati nimic,garantat,dupa ce vei pune masa la becu din far la loc vei avea faza scurta si faza funga la intensitate maxima
YonutzSchumy
7 Dec 2015, 16:22
fara rezultat deocamdata, am scos / curatat sigurante si relee, am 2 relee langa farul din dr, dar nu da semne de viata...
YonutzSchumy
8 Dec 2015, 16:40
am desfacut si imbinarile de la releele de langa farul dr , am curatat , toate releele pe care le-am vazut , la tablou am scos sigurantele erau ok, le-am curatat si pe alea , fara rezultat, problema ca nu am cum sa ajung la service pt ca lucrez pana la ora 18.. si am nevoie de faza lunga...nu am aparat de masura sa vad daca vine tensiune la mufa care intra in bec.... mai aveti alte pareri ?
bygy007
8 Dec 2015, 22:45
da un bec cu doua fire unul il legi la minus si pe celalat masori pe traseul firului
YonutzSchumy
12 Dec 2015, 14:38
Am revenit cu vesti bune. La tabloul de sigurante, de la sigurante sunt niste mufe / imbinari, am curatat si acolo, am schimbat si sigurantele la faza lunga ( pe ambele ) si acum am si faza lunga pe ambele faruri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.