Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Restaurare Renault 12 UK, 1971
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
remusro
Deci,

eu vin de pe topicul Frantuzoaica (lumea ma mai stie pe acolo), si acum am dat de Jurnalul de Bord. wink.gif

Locuiesc in Londra si detin un Renault 12 cu volan pe dreapta, fabricat in 1971. wub.gif

Am avut onoarea si norocul sa-l cunosc pe Danut Crainciuc de la Suceava (ala cu 1000000 de Dacii boboc), si am decis sa-i dau masina pe mana sa mi-o restaureze.

Din mai pana in septembrie 2011 masina a fost reconditionata, la Suceava (am trimis-o pe platforma).

Din pacate, extrem de regretabil, nu pot posta poze aici pe Dacia Club pentru ca pur si simplu situl asta e varza si nu ia poze mari de pe photobucket. Am tot incercat, dar pentru ca am f f multe poze, este imposibil. bash.gif

Asa ca am deschis un topic pe Renault Classic Car UK, si pun poze acolo periodic, cam o data la 2-3 zile. Voi da de stire cand mai adaug.


http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...lay&thread=1608


Orice intrebari, raspund cu mare placere!

Va doresc o zi buna la toti!
cdadan
QUOTE(remusro @ 31 Oct 2011, 10:45)
pur si simplu situl asta e varza
*


Deci ai report. tongue.gif

Felicitari pentru jucarie! Am vazut ieri o parte din poze. O folosesti ca masina de zi cu zi sau doar ocazional? Cat e asigurarea pentru ea un UK?
remusro
Deci, am cumparat masina in iulie 2010, am avut MARE noroc. In Marea Britanie mai exista doar 44 de R12, din care doar 10 sunt licentiate sa mearga pe strazi (au ITP-ul)

Sunt rare ca altceva, zau. Plus, cele mai multe sunt violate rau. Am avut mare noroc cu a mea, am luat-o de la un tip care fusese mecanic la Renault vreo 30 de ani, a mai gadilat-o el. O avusese 6 ani, o luase si el de la altu'. ph34r.gif ph34r.gif

Un an de zile a fost singura masina a familiei mele, am calarit-o ceva, plus o masina are viata dura de tot in Londra - parcari imposibile, ciocanituri, trafic greu, etc. wacko.gif wacko.gif


In termeni de asigurare, fiind vehicul istoric platesc 150 lire pe an, insa sunt scutit de orice taxa de drum, rovinieta si alte costuri. Marfa. biggrin.gif

Asa arata motorul cand o cumparase fostul proprietar. wacko.gif Mi-a zis ca a stat 2 saptamani sa curete la jegul asta: post-336-1110552483.gif

user posted image


Si, pentru informare, asa arata motorasul acum:
fleur.gif

user posted image
turbodxman
Simply stunning! wub.gif

& greetings from Denis biggrin.gif
Ov
Remus, poti posta si aici de pe photobucket. Formatul este
CODE
[img]linkul catre poza[/img]

adica
CODE
[img]http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20HYY%20997%20K%20problems/DSC_0857-1.jpg[/img]
quick
felicitari pt masina, nici nu am cuvinte si nici nu vreau sa ma gandesc cat banet ai bagat in ia, dar masina arata beton, danut a facut o treaba de nota 10
felicitari.
masina e in anglia acuma?? si circuli cu ia destul de mult sau o tii mai mult pe dreapta sau stanga:D
inca odata felicitari.
remusro
Merci Ov

Da, pot posta, insa dupa ce incarc codurile pozelor, situl imi afiseaza numai o parte din fotografii, lasand pur si simplu alb la celelalte, sa mori de oftica nu alta. Mai ales ca si ordinea pozelor este esentiala la operatiile care s-au efectuat la masina. Pur si simplu incarci si nu stii care si cate din ele iti afiseaza... 251.gif

Iar ca sa pun poze din alea mici pe care sa dai click, nu tati, nu fac eu asa ceva. Sunt prea multe poze, si zic si eu ca oamenii astia care viziteaza topicul merita ceva mai bun si serios.

Iti dai seama ca as vrea si eu sa dau drumul la un topic solid aici pe Dacia CLub intre fratii mei de limba romana. Dar desi sunt pe alte 4-5 forumuri, numai Dacia Club face figuri la poze. Ca sa nu mai vorbesc ca daca afisezi mai multe 14-15 poze de postare, ti le blocheaza, zice ca ai prea multe... E hilar, zau.


@quick

Da, masina e in Anglia acum. Arata intr-un mare fel, e de vis, sincer zic. Am bagat-o insa in garaj la socrii mei (450 km distanta de Londra), am acoperit-o toata cu ceara, si o scot pe 1 aprilie 2012. cool.gif

Imi trebuie si mie o pauza cu masina asta, dupa tot efortul intelectual, emotional si financiar care s-a intamplat.

Iata cum arata acum:

user posted image

user posted image

user posted image


Sper sa se incarce pozele astea. Daca da, am avut pur si simplu noroc. wacko.gif
MuciX
Am si eu 2 intrebari:
Are vreun cusur masina asta? Din poze pare a fi la nivel de concours. smile.gif Ai de gand sa participi la asa ceva, dupa 01.04.2012?
LE: intreb pentru ca am vazut zilele trecute si pozele din timpul restaurarii si modul de lucru.
Cum e treaba cu placutele de inmatriculare la iengleji? Am vazut ca masinile mai vechi cam au tipul de placuta care se folosea la vremea lor. Nu ii obliga sa le actualizeze?
ZTV
Felicitari romeo, pt masina. Daca ai chef in 10 noiebrie stau 3-4 zile in Londra, putem bea o cafa. Eu stau de 130 de mile de Londra.
4x4
aplauze.gif 38.gif
remusro
@muciX

Masina este nu numai la nivel de concours, ci are potential maxim ca sa castige concursuri de eleganta din vest. La anul ies cu ea pe la competitii, ii sparg pe aia, abia astept. Ideea restaurarii s-a facut plecand de la aceasta premiza.

Daca are vreun cusur?... Hmm, buna intrebare. Cred ca ar trebui alocate vreo 10 pagini de scris ca sa definesti ce inseamna cusur si cat de subiectiv e termenul. In ceea ce ma priveste pot declara clar ca NU EXISTA IN LUMEA ASTA MASINA FARA CUSUR. Insa, ideea este sa elimini din ele cat se poate de mult. wink.gif

La masina mea s-a mers efectiv la pefectiune, cat se poate omeneste, ca tot de oameni e facuta si restaurata. S-au bagat bani in ea ghiotura, insa chiar daca ai banii, poti sa-i si arunci in caini si nu rezolvi nimic. Iti mai trebuie un mecanic cu mana de aur si dedicat 110%, plus cu multi ani de experienta. Apoi, iti mai trebuie rabdare, sacrificii, si f f important, sotie intelegatoare. Daca iti lipseste unul din aceste atribute, las-o balta, zau.

Ah, si trebuie sa mai pleci si de la o masina decenta, ca daca ai ca baza o masina cazan, poti sa stai si in cap ca nu o scoti, se schimba prea multe la ea.


@ZTV

M-ai botezat! Eu sunt Remus. Remus Azoitei (cum zice prostul ala: James, James Bond! radmasa.gif ). Sunt violonist, de fapt acum m-am intors de la Bucuresti, am cantat la concertul ala cu Regele din 24 oct, s-a dat si pe TVR Cultural.

Situl meu este: www.remusazoitei.com


Desigur, daca vii in Londra, cu cea mai mare placere! Iti trimit un pm azi.


Mai multe poze:

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Sper sa am noroc sa afiseze pozele...


Ah, despre numere negre: aici in Anglia orice masina fabricata pana in 1972 inclusiv are dreptul sa afiseze numere negre, istorice. Dupa 1972 nu mai au dreptul.

Este o mare onoare pentru orice posesor sa aiba aceste numere. Dau si bine pe masina, sa moara Bibicu'. wub.gif
MuciX
Multumesc pentru raspuns. Ti-am vizitat si eu site-ul, n-as fi crezut niciodata ca exista entuziasti auto in profesia asta, sau ca ar avea timpul necesar unei restaurari atat de amanuntite.
zanzie
Frumoasa. wub.gif
Markos
Si chiar nu vrei sa ne zici cat a costat distractia? icon_mrgreen.gif
4x4
Ai curaj sa o conduci prin londra?
remusro
@Markos.

A costat o mica avere... Piesele originale te sparg pur si simplu. Ai luat doua aripi originale de prin Spania sau Franta, cu transport cu tot, ti-au luat 600 Euro (si sa zici merci ca le-ai gasit, ca poti sa astepti si ani de zile pana apar pe vreun Ebay in lume). Un set de 4 tampoane noi originale (adica New old stock) m-a costat 200 euro plus transport.. Si tot asa, ce sa mai zic.

Desigur, poti sa pui si petarde de Dacia pe masina, dar nu se mai motiveaza nimic din momentul ala.

4X4:

Desigur! Am tot invartit-o prin Londra pana m-am dus la socri la garaj.

user posted image
4x4
Eu recunosc ca nu as avea tupeu sa o bag in trafic, o lustruire in garaj ar fi suficient pentru mine biggrin.gif

Sunt curios cum e cu asigurarea la o masina atat de rara.
Daca doamne fereste se intampla ceva te despagubesc la valoarea unui r12 (deci mai nimica) sau la valorea unui show car?
cosmin_2300
QUOTE(remusro @ 31 Oct 2011, 11:14)
user posted image
*


Ce scrie pe aripă?
Si f .... ?!

În rest, mașina e un jaf ... a ieșit oribil! ohmy.gif














Evident că glumesc, arată f bine, felicitări! happy.gif
ZTV
scuze de botez, fac cinsta ...stiu o cafenea foarte faian nu departe de big bang.
Markos
Daca vizitezi big bangu', sa faci si poze.
zanzie
QUOTE(Markos @ 31 Oct 2011, 15:59)
Daca vizionezi gang bangu', sa faci si poze.
*


am corectat
remusro
Multumesc mult, baieti, sunteti tare draguti!

@cosmin_2300:

"Si F..." este codul de culoare Renault (inseamna Alb 13 in versiunea tehnica Renault). regulamentul.gif Fusese prezent pe contra-aripa, din fabrica. Danut, inainte sa trimita masina la vopsit, a facut o fotografie de aproape a acestui cod, s-a dus la un shop si a construit un sablon, pe care l-a folosit ulterior ca sa re-imprime codul EXACT, in aceiasi locatie, si in acelasi design, pe contra-aripa vopsita. respekt.gif

E unul din sutele de detalii de originalitate care fac masina asta unica. Pe postarea UK, o sa ajungem si la cum s-a construit acest sablon care contine codul asta de culoare... Rabdare si tutun... rofl1.gif

aditza579
Felicitati pentru initiativa deschiderii topicului, sa iti vada masina si cei ce nu intra pe topicul nostru, frantuzoaica. Sa stii ca ma astept de la tine sa-i acorzi acestei masini o ingrijire pe masura calitatii cu care s-a facut reconditionarea ei. Jos palaria in fata ta ca ai avut curajul sa investesti atatia bani in masina, dar si in fata lui Danut pentru ca a realizat o treaba mai mult decat minunata.
serban24
173.gif sofer1.gif incredibil cum arata
ZTV
Sunt 2 chestii care nu imi da pace sa nu comentez, evident nu e vb de reconditionare. Pozitia stergatoarelori sunt pe "invers" fata de masini din UK. Asta am mai zis cand ai prezentat in alt topic, a doaua chestie, nu am mai vazut masini cu volanul pe dreapta sa aiba contactul pe stanga. Hai ca pozitia contactului nu e o problema, dar cum merg stergatoarele, pai de pe scaunul din stanga se vede mai bine drumul in caz ca ploua decat de pe scaunul soferului. Daca Renault a facut 12-le pt tarile cu volanul pe dreapta, de ce nu a schimbat pozitia stergatoarelor ?
remusro
QUOTE(ZTV @ 31 Oct 2011, 16:23)
Sunt 2 chestii care nu imi da pace sa nu comentez, evident nu e vb de reconditionare. Pozitia stergatoarelori sunt pe "invers" fata de masini din UK. Asta am mai zis cand ai prezentat in alt topic, a doaua chestie, nu am mai vazut masini cu volanul pe dreapta sa aiba contactul pe stanga.
*



Da, este o chestie curioasa, care m-a intrigat si pe mine. La R12 echipate pentru Australia, deci si alea cu volan pe dreapta, stergatoarele au venit si ele pe invers. Insa, la cele pentru UK le-au lasat neschimbate, nu s-au mai sinchisit.

Iar la contact, o sa razi cum vin. Pur si simplu proiectantii au luat oala aia si au intors-o pe dos. La faza asta contactul vine in stanga si claxonul/indicatorul, toate sunt in dreapta! Ca sa nu mai zic ca la indicatorul de lumini, pe R12 normal vin in ordine de sus in jos: pozitie, faza mica (in centru), si faza mare (jos). La mine vin exact invers! Eu am faza mare pe pozitia de sus. radmasa.gif
b76bgaarh
pai e la fel ca bmw, twingo, parca si la clio mai noi. inseamna reducere de costuri.

bafta
cristio_79
QUOTE(remusro @ 31 Oct 2011, 16:34)
Da, este o chestie curioasa, care m-a intrigat si pe mine. La R12 echipate pentru Australia, deci si alea cu volan pe dreapta, stergatoarele au venit si ele pe invers. Insa, la cele pentru UK le-au lasat neschimbate, nu s-au mai sinchisit.

Iar la contact, o sa razi cum vin.  Pur si simplu proiectantii au luat oala aia si au intors-o pe dos. La faza asta contactul vine in stanga si claxonul/indicatorul, toate sunt in dreapta! Ca sa nu mai zic ca la indicatorul de lumini, pe R12 normal  vin in ordine de sus in jos: pozitie, faza mica (in centru), si faza mare (jos). La mine vin exact invers! Eu am faza mare pe pozitia de sus. radmasa.gif
*


Pai asa vin si la cele cu volan pe stanga.
Eu vreau sa te intreb urmatorul lucru: cum invarti cheia in contact ?
Normal, spre bord, sau spre tine ?
Felicitari pentru munca depusa si pentru rezultat !
remusro
Invart cheia spre mine, ca sa pornesc motorul. Te-ai gandit bine, bravo!

Merci de aprecieri. Maine sper sa torn inca o gramada de poze pe topicul UK. Vor contine: curatare si instalare broaste usi, si geamuri. Big job... blink.gif rolleyes.gif
ZTV
Istoria e vinovata. Francezii cu Englezii....
bv-08-fgm
Ce prostoe...nu puteau pur si simplu sa mute coloana din stanga in dreapta si sa lase contactu pe dreapta ohmy.gif =))

Foarte frumoasa masina.
Dsign
Ce poate fi mai boem decat un violonist desavarsit la volanul unui R12 desavarsit?

Vai, cum poate sa arate !!! Bravo!
Ampt
Cred ca asa bine nu a aratat nici in 1971, cand a iesit pe poarta fabricii !
Cand vezi rezultatul finit, cand stii cata pasiune si munca s-au depus in restaurarea acestei masini, banii cheltuiti nu cred ca mai conteaza, sunt doar un mijloc prin care ridici pasiunea la nivel de arta !
Felicitari Remus, felicitari Danut ! smile.gif
aditza579
Daca nu avea aceste "erori" din fabrica, eu cred ca, masina nu mai era unica prin felul ei, ca o pictura scumpa, care prin efervescenta imprastierii culorii pe panza, este unica si de nepretuit. Asta cred eu despre aceste "erori". De ce sa nu privim partea plina a paharului? Inca odata, toate cele bune si tie, dar si masinutei.
remusro
QUOTE(bv-08-fgm @ 31 Oct 2011, 17:28)
Ce prostoe...nu puteau pur si simplu sa mute coloana din stanga in dreapta si sa lase contactu pe dreapta ohmy.gif =))

Foarte frumoasa masina.
*



Corect, asa crezuseram si noi la inceput... Insa, cu cat a inceput sa desfaca masina asta, cu atat Danut si-a dat seama ca sunt foarte multe diferente de echipari R12 normal fata de R12 cu volan pe dreapta.

Nu e chiar asa simplu, sunt tot felul de cable si alte chestii care sunt diferite, si pozitionarea pe dreapta genereaza tot felul de probleme. Danut va intra si el in seara asta pe topicul asta, chiar as vrea sa ne tina o mica lectura cu diferentele, este extrem de interesant!!

@Dsign:

Nu sunt eu un violonist desavarsit, si nici masina asta nu e desavarsita (pentru ca nu exista perfectiune, ci numai tindere spre ea), desi intre mine si masina, cred ca pe undeva masina e mai desavarsita decat mine ca violonist. laugh.gif

@aditza579:

Faptul ca are contactul pe invers nu este o "eroare". Este pur si simplu echiparea cu care ele au fost inzestrate din fabrica. Capisci?

Desi, inteleg cand zici "erori" in sensul ca asa sunt masinile astea R12, strambe in general. Asta le face dragalase si apetisante. Mie unul asa imi pare. ce sa ceri de la un R12, acuma pe bune?...
turbodxman
QUOTE(remusro @ 31 Oct 2011, 19:43)
ce sa ceri de la un R12, acuma pe bune?...
*



perfectiune! tongue.gif
Markos
Remus, daca mai bagi vreo 3000 de lire în ea, eu zic ca-i poti muta volanul pe stanga icon_mrgreen.gif
danut 69-71
QUOTE(Markos @ 1 Nov 2011, 00:10)
Remus, daca mai bagi vreo 3000 de lire în ea, eu zic ca-i poti muta volanul pe stanga  icon_mrgreen.gif
*


Ar fi cea mai mare prostie sa mute volanul pe stanga .

Hmm , nici nu stiu ce sa va zic , a fost enorm de multa munca la acesta masina , foarte greu sa-ti dai seama din poze .
Cand stai 8 ore si jumate sa izolezi un parbriz , 3 zile la un bord si " N " lucruri facute mult mai bine ca-n fabrica , este foarte greu sa le exprimi in cuvinte . Fara implicatie emotionala nu cred ca acesta ar fi fost si rezultatul final .
Atat de mult m-am atasat de acesta masina , in momentul in care am vazut-o plecand spre London , mi-au dat lacrimile , parca s-a rupt ceva din mine , facea parte din viata mea de zi cu zi .
Sincer , nici acum nu prea am chef de munca , eram invatat s-o salut in fiecare dimineata , vorbind cu ea desi stiam ca nu-mi apartine .
Markos
Dane, era o gluma, cu mutatul volanului tongue.gif

Oricum, te cred ca te-ai atasat de londoneza aia, la cat ai muncit la ea. Acum o admira briții, baftosii naibii.
bmwh548
Felicitarile mele, e o bijuterie wub.gif Nu stiu daca as avea curaj sa ies cu ea la plimbare, un moment de neatentie din partea cuiva si...ma rog, sper sa nu se intample vreodata asa ceva, ar fi mare pacat.

@Dan: ce ati montat intre aripa si stalpul A? Chit nu e, pare a fi o garnitura din cauciuc? Daca da, se gaseste asa ceva si pe la noi sau doar pe afara? Si tot la categoria "daca da" de ce ati montat-o? Ca stiam ca acolo se lasa gol pentru scurgerea apei...
danut 69-71
QUOTE(Markos @ 1 Nov 2011, 02:06)
Danut , era o gluma, cu mutatul volanului  tongue.gif

Oricum, te cred ca te-ai atasat de londoneza aia, la cat ai muncit la ea. Acum o admira briții, baftosii naibii.
*



In gluma si la betie se spun toate adevarurile . radmasa.gif
A fost admirata suficient si la noi in tara . wub.gif

QUOTE(bmwh548 @ 1 Nov 2011, 03:14)
Felicitarile mele, e o bijuterie wub.gif Nu stiu daca as avea curaj sa ies cu ea la plimbare, un moment de neatentie din partea cuiva si...ma rog, sper sa nu se intample vreodata asa ceva, ar fi mare pacat.

@Danut : ce ai montat intre aripa si stalpul A? Chit nu e, pare a fi o garnitura din cauciuc? Daca da, se gaseste asa ceva si pe la noi sau doar pe afara? Si tot la categoria "daca da" de ce ati montat-o? Ca stiam ca acolo se lasa gol pentru scurgerea apei...
*


Cand ai s-o tragi , o poti comite si in garaj / parcare , etc , este destul de riscant sa participi la trafic in Romania nu in strainatate . Pentru asta exista asigurari , inclusiv la noi CASCO ( la masinile atestate ca fiind " Vehicul Istoric "
Intre aripi si stapli s-a izolat cu un mastic , suficient de elastic sa nu lase sa se infiltreze apa nici din exterior si nici din interior . Din fabrica erau opturate acele zone .
Materialele folosite sunt dintre cele mai bune , evident .
bmwh548
In cazul asta felicitarile mele pentru modul in care a fost aplicat, as fi putut sa jur ca e o garnitura din cauciuc.
danut 69-71
Masina lui Remus , a fost o provocare chiar si pentru mine . Am vrut sa demonstrez a nu stiu cata oara ca se poate face orice numai sa vrei si sa fi deschis la NOU . Zic nou deoarece echiparile R 12-lui de Anglia este putin mai diferit decat cu ce eram eu invatat . Am avut si multe batai de cap , nu zic , dar totul e bine cand se termina cu bine .

Diferentele de echipari sunt cam urmatoarele :

1 Bordul , inclusiv cu sistemul de prindere si deschidera robinetul de caldura care este pe parghii .
2 Etajera , este pe invers .
3 Maneta franei de mana .
4 Toate pedalele sunt diferite , pedala de frana este mult ma groasa , as putea spune dubla .
5 Cochilia la volan .
6 Cablul la capota ( care mi-a dat " tema pentru acasa " radmasa.gif ) cu 12,5 cm mai lung .
7 Cablu la shoc cu 20 cm mai lung .
8 Cablu de acceleratie mai lung si cu alt sistem de prindere pe pedala , fara boltz .
9 Cablu de chilometraj cu 22 cm mai lung .
10 Cablu de ambreaj si ala e mai lung cu 15 cm .
11 Scaunele din fata , cotiera pentru mana stanga , prinsa de scaunul soferului si nu pentru dreapta cum era eu obisnuit .
12 instalatia electrica vine prin partea dreapta
13 Farurile care pot fi reglate sa bata si pentru masini cu volan pe stanga doar ca au altfel de striatii pe sticla .
14 Dezaburire din fabrica , la noi a aparut destul de tarziu si atunci numai pentru CS-uri .
15 Bobina de inductie SEV
16 Electromotor Paris Rhone cu bobina de aruncare triungiulara si bendixul mai mare , nu are nimic in comun cu Ducellier , nu se potrivesc piesele de la unu la altul .
Posibil sa mai existe diferente si sa-mi fi scapat la enumerare .
remusro
Ar mai fi:

17 Cablul de capota se trage dintr-un alt loc. Bila este montata pe un soclu, care este sudat de stalpul stanga.
18 In compartimentul motor, vasule de expansiune este in partea opusa - deci caroseria are gauri pentru a primi vasul si colierul care il tine
19 Caseta de directie e din alt film decat cel normal (desigur)
20 Scrisul mic de pe aripa fata RENAULT 12 TL se pozitioneaza opus celei normale din Europa. Regula este sa stea pe aripa opusa soferului, deci daca in Anglia soferul sta in dreapta, scrisul e montat pe aripa din stanga.
21 Kilometrajul de bord desigur ca este in mile
22 Scrisul RENAULT de la capota spate are alt design fata de R12 obisnuite. Pentru UK, firma Renault a facut ceva mult mai frumos, cu striatii intre litere. Acest design nu se gaseste nicaieri pe continent. E splendid, bag o poza:

user posted image

<span class='edit'>1 Nov 2011, 14:12:</span>



Azi am turnat un set de poze noi pe Renault UK:


http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...ead=1608&page=2

Enjoy! smile.gif

Ce munca silnica la broastele alea, si la geamuri. Da' cineva trebuia sa o faca. rolleyes.gif
bv-08-fgm
La cat de mult a muncit domnu Danut la masina nar fi mirare sa nu vezi pana la anu si la el una cu volan pe dreapta smile.gif)
remusro
Deja se gandeste la una... Il mananca-n sa-si traga una cu volan pe dreapta, ca nu are din astea in colectie! cool.gif

Sper ca linkul cu restaurarea se incarca bine.

http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...ead=1608&page=2

S-a muncit mult la geamurile alea. Dar ce va veni la luneta spate... Nici la dusmanii mei nu le doresc... Vor veni poze si acolo... O sa-mi dati dreptate.
Val Pangica
Vali

Ti-am sters postarea din greseala, scuze!! Am vrut sa dau reply, si am apasat pe Edit. Si acum nu mai dau de ce ai scris tu!! Scuze! rolleyes.gif

Nu, totul este absolut nou, stopuri, socluri, suruburi, totul.
danut 69-71
Remus , multumesc de completare .
BoR
Sincere felicitari domnului Danut pentru aceasta realizare, precum si posesorului acestei bijuterii! Obiectul pasiunii acestor oameni este la nivel de arta! Orice cuvinte as folosi,sunt nesemnificative pentru a-mi exprima admiratia pentru aceasta lucrare splendida!
b44dvl
Felicitari pentru restaurare, vorba unui coleg de mai sus, nici din fabrica nu iesea asa bine

Am si eu o intrebare, pe forumul din Anglia ai postat o poza cu un ulei Motul 20w50 clasic oil, este un ulei special pentru motoare de generatie veche? Am citit pe net ca un astfel de ulei se pune la motoare care urmeaza o reparatie generala, este adevarat?

Pe Dacia mea am un motor de Renault 16 tx, momentan in el se afla un Elf sporti TX 15w40, dar la primavara vreau sa pun ceva mai bun, sa protejez mai mult motorul, ca sa investit ceva in el si e pacat sa-mi bat joc de el....

Astept un raspuns de la tine
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.