danutz19
8 Nov 2011, 21:14
salut.am cumparat azi o cheie de bujii de 16 si e prea mica,nu pot desface bujiile.trebuie alta marime la cheie? 21 nu intra din cauza galeriei.
De 16 este la DSN. Fii astent la marginea interioara a cheii, pe buza, sa nu aiba acolo imperfectiuni. Ia frumos o pila si mai ajusteaza acolo, asa am patit si eu odata. In plus tabla aia este doar de protectie la galerie, nu obtureaza galeria bujiile.
Cum nu intra din cauza galeriei? Este prea groasa? Ma cam indoiesc, eu le desfac cu o tubulara care este foarte groasa si are loc suficient acolo.
danutz19
9 Nov 2011, 12:03
ok.o sa mai incerc.ms
9 Nov 2011, 12:59:
gata s`a rezolvat.era cheia de vina a trbuit un pic fortata sa intre si dupa si`a dat drumul.e o panarama de cheie luata din carrefour
Robert2011
9 Nov 2011, 13:09
salut,
Imi cer scuze sunt nou si nu stiu daca am postat bine, am si eu probleme cu casetofonul, dupa DSN, dupa schimbarea bateriei imi cere codul?, cel de la care am luat-o mi-a dat unul ce nu e bun
va rog ajutor
22DC229/62
TOU298
RN229F20109420
PROD NO FD0402460109420
Va multumesc
MII de scuze dar mai incerc sa-l salvez de la ~moarte~
Incearca 5700.Pe viitor incearca sa postezi la topicul dedicat
http://www.daciaclub.ro/decodare-casetofon...va-t182656.htmlSucces!
djasu82
9 Nov 2011, 17:52
dane mai bine cumparai o tubulara de 16 lunguiata pentru bujii ... nu stiu cat o sa-ti tina acea cheie sa desfaci bujiile ... sunt patit cu ruperea cheilor
din cauza ca bujia era stransa de nu o puteai roti de loc.
Eu cand le-am inlocuit in vara aceasta deoarece implinisera termenul(30000km),le-am gasit chiar slabite.Care ar fi cauza?
djasu82
9 Nov 2011, 19:17
poate nu le-ai strans corespunzator ... parca dupa ce le insurubezi cu mana si dupa aceea usor cu cheia cand ajunge saiba sa fie presata se mai strange cam 30 de grade.
Eu dupa ce le stang la maxim cu mana (folosesc tubulara cu prelungitor cliket), mai dau 90 de grade si asa le las. Am gasit slabita bujia 1 cam de 3 ori, nu am depistat cauza. Dar de ceva timp nu se mai slabeste, ultima oara am mai insistat un pic la strangere.
Edit: asta cand sunt noi. mare atentie daca se pun tot bujiile vechi, se strang mai putin, parca acolo este 30 grade. Deja garnitura de metal este presata.
Sincer,dupa ce le-am montat(si stiu ca atunci le-am strans bine) nu am mai verificat strangerea timp de 30000km, cand le-am inlocuit.
and_rei
10 Nov 2011, 14:03
eu am dat 5 lei pe ea si s a potrivit perfect.apropo verificati fisele mai mereu.ale mele erau cam slabite.ar trebui sa le imping cum trebuie.inainte aveam un tremurat ciudat la motor dar dupa operatia asta si a revenit
Robert2011
10 Nov 2011, 15:23
Multumesc mult BoR, imi cer scuze dar am insistat ca sa primesc un raspuns , vad ca nu e bun codul voi intra pe topicul indicat
Mersi oricum de intentie (am introdus codul si am apasat 6)
and_rei
10 Nov 2011, 17:38
tasta 6 trebuie tinuta apasata
Robert2011
10 Nov 2011, 20:10
Asta am facut apoi apare code si tre sa astept c-am o jumate de ora pana ma lasa din nou sa introduc codul
Multumesc
djasu82
11 Nov 2011, 17:54
pentru a nu mai avea fisele slabite pe buji se ia un patent si se mai strange cuprul din interiorul fisei... in acest fel se mai strange putin si arcul din interiorul cauciucului de protectie al fisei... Penru a preintampia condens se toarna putin ulei asa si la fisele unde intra in bobina de inductie.
Utile sfaturi. Multumim,@djasu!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.