QUOTE
Ultima oara cand am avut probleme la dacie mi se aprindeau cele trei beculete magice la bord..si dupa multe variante analizate am schimbat garnitura de chiuloasa..ei bine nenorocitii aia de mecanici nu stiu ce au facut chestia este ca eu m-am trezit fara ulei la motor...deloc!!!!
Nu inteleg totusi de ce ti-au schimbat garnitura de chiulasa... daca ti s-au aprins toate becurile inseamna ca nu ai avut presiune de ulei si nu vad legatura cu garnitura de chiulasa.
Daca se aprindea numai becul de temperatura apa, atunci ar fi fost posibil ca datorita unei supraincalziri a motorului sa se arda garnitura de chiulasa si de aici necesitatea de a fi inlocuita.
Imi este teama ca berbecii aia, deliberat sau nu, n-au verificat de la bun inceput nivelul uleiului si s-au repezit sa schimbe ganitura de chiulasa.
Dupa ce-au schimbat-o si au vazut ca becurile se aprind in continuare, abia atunci si-au dat seama ca trebuie sa verifice nivelul uleiului...probabil au constatat ca nu este ulei suficient si au completat cu ce-au mai gasit pe fundul unui bidon pana s-au stins becurile.
Tu cand ai luat masina din service, ai verificat nivelul uleiului?
QUOTE
Nu se pune problema ca ar consuma maisna asa de mult si nici nu curge pe undeva...
De ce esti asa sigura?
Cand si cum ti-ai dat seama ca nu mai ai ulei in motor?
Este posibil ca nivelul sa fi fost la minim si dupa un oarecare rulaj sa fi scazut bine de tot, din cauza geometriei baii de ulei.
QUOTE
Ei am cumparat imediat alt ulei-eu aveam mobil 1 care abia fusese pus inainte sa ma duc in serviceul ala nenorocit
asa si acum alti bani alta distractie...si am pus 3 litri....si acum arata la joja ca ar fii mai mult decat nivelul maxim....ce fac?..incerc sa evit sa ma duc in service va dati seama....
Imediat dupa ce ai turnat cei 3 l de ulei, ai verificat nivelul uleiului?
Pentru ca daca ai verificat mai tarziu (x km parcursi) este foarte posibil sa ai scurgeri de antigel in baie datorita montajului prost al garniturii de chiulasa.
Acum nu te speria si tu, s-ar putea sa nu fie dracul chiar asa de negru...dar ar fi bine sa iei in considerare si cele de mai sus.
Oricum surplusul de ulei nu face bine...exista o intreaga teorie in motoristica, despre pomparea surplusului de ulei in camera de ardere care poate conduce la cocsarea segmentilor...cat s-a ridicat nivelul peste marcajul de maxim?