Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: mufa calculator de injectie solenza scala
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Piese auto - Dacia Solenza
edy99
as vrea sa cumpar si eu o mufa de calculator de injectie de solenza scala, am vazut ca pot face asta doar din dezmembrari, ca noua e cu tot cu, cablajul motorului, insa ma intereseaza de pe ce alte masini se potriveste

am gasit una de pe un megane 1 , dar am vazut ca un pin, sau chiar 2 sunt stricati, omul cerea 35 de lei pe mufa. daca e asa fac toti pinii de la a mea, insa am vazut ca nu se prea pot reface, de aceea vreau alta mufa cu absolut toti pinii in regula.
si daca se poate va rog o schema cu, care pini sunt activi la solenza scala, sa pot face o comparatie cand e sa gasesc de cumparat

stie cineva cine vinde asa ceva?
vioar
ce ai patit de ai nevoie de aceea mufa?
Sa inteleg ca ai nevoie de ea si cu cativa cm din firele care intra in ea?
edy99
da, exact, cu 10 cm din fire.

ce am patit? am explicat la probleme dacia solenza. si anume masina a fost dusa in service inainte sa o cumpar, de catre cumnatul meu, pt probleme de oscilatie de relanti. i s-a spus sa cumpere un corp clapeta, l-a cumparat si surpriza nu era de la el. i s-au curatat injectoarel, surpriza, nu era de la ele. i s-au schimbat 2 calculatoare de injectie, unul tunat, altul standard, iar nici un rezultat. apoi am cumparat-o eu intre timp cu probleme ce le avea plus probleme de ac de vitezometru, probleme care la fel au incercat sa fie remediate prin datul ceasurilor de bord jos curatat etc, si nimic. apoi am pus alt traductor bun si iar nimic, ajungand la concluzia ca toate mufele de la traductor pana in bord sunt "varza" adica nu mai fac contact. am cumparat alt traductor de viteza ca pe celalalt l-am facut varza, am reparat mufa ce vine in traductor, am reparat a doua mufa de pe circuit ce vine in cutia cu sigurante si cu relele de la motor, apoi am reparat mufa ce vine la bord, ma rog, mufele, si de atunci merge perfect.
dupa patania asta am reparat toate mufele de la motor inclusiv mufa de la motorasul pas cu pas. am fost cu ea la tester clip si mi-a dat contacte proaste la motorasul pas cu pas. contactele erau si sunt perfecte, ceea ce rezulta ca, contactele proaste sunt la celalalt capat al firului, adica la calculatorul de injectie.

ieri am desfacut acea mufa am curatat-o am incercat sa refac contactele , a pornit, cand am plecat cu ea la drum, vibra din toate partile de ziceai ca se rupe. am ajuns cu ea acasa am refacut din nou acei pini am montat, de data asta nu mai mergea turometrul si a pornit termocupla de la radiator, desi motorul era rece. am refacut iar pinii si nu a mai vrut sa porneasca deloc. apoi am bagat reparatie migaloasa, fiecare, dar fiecare pin in parte facut cum am putut eu mai bine sa faca contact perfect, rezultatul merge impecabil, iar cu relanti-ul nu mai are probleme decat foarte foarte rar.

concluzia mufa de la calculatorul de injectie e " varza".

deci vreau sa schimb mufa si sa pun una perfecta sa nu mai am probleme de contacte, asta pt ca am avut de o jumatate de an de cand o am probleme cu , contactele in diferite parti ale instalatiei electrice. se pare ca nu e punctul ei forte chestia asta
vioar
Cred ca am vazut una dar de logan o sa verific saptamana viitoare si te anunt.Din cate stiu sunt identice ca forma si prindere.
edy99
da, si eu cred, insa imi trebuie una pt full options, adica a mea are aer, are termocupla pt aer,etc, mai bine mai tai din fire , gen consum instantaneu, etc, ce nu are solenza, de cat sa adaug alti pini

26 Nov 2011, 22:06:
user posted image

trebuie sa aiba fix acesti pini. bine ca am gasit schema, acum vad fiecare in parte ce face
Vladd
Te pot ajuta eu cu toata instalatia electrica de la motor.
Cauta-ma la 0766342398.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.