Va supun atentiei o tehnoogie care se pare ca s-a dezvoltat si la noi de ceva timp , dar sincer nu auzisem de ea . Sincer mi se pare destul de simpla , desi , initial cam scumpa , necesitand putine cunostinte de chimie si ceva indemanare mai ales la intretinere :
- NU este o reclama , nu lucrez la ei , nu castig nimic din asta , doar mi se are ceva MULT mai interesant decat GPL-ul , iar ca tehnologie , ar depasi chiar si pe cea a motoarelor electrice . - am vazut si pe net ca sunt chiar si cateva Logan-uri modificate deja .
Ca initiator al acestui topic , va rog sa fiti cat mai ON-TOPIC si sa nu o luati pe aratura !
shake
30 Nov 2011, 13:17
Tu esti cel care le sare altora in cap ca nu folosesc functia SEARCH Daca cautai mai mult gaseai si raspunsuri ...
dar multe pareri v-ati spus aici ! dar e clar , daca si acolo s-a bagat djasu82 ... mai bine se inchide si topicul asta ! Rog sa se stearga topicul din lipsa de interes al colegilor !
bygy007
23 Dec 2011, 10:59
nu este un dezinteres dar se pare ca nu aduce randamentul scontat
djasu82
23 Dec 2011, 11:14
QUOTE(marius80_eugen @ 23 Dec 2011, 11:44)
dar multe pareri v-ati spus aici ! dar e clar , daca si acolo s-a bagat djasu82 ... mai bine se inchide si topicul asta ! Rog sa se stearga topicul din lipsa de interes al colegilor !
Bati campi nici nu sti cu ce se maninca ... si pe deasupra te depaseste e vorba de eletronica pura cea ce tu nu ai cunostinte ... Si nu s-a mai discutat pe acel topic fiindca nu ai cu cine si nu are rost sa pierzi vremea cu oamenii care isi dau cu parerea pe langa subiect .
bygy007 nu aduce pe acest forumu fiindca nu ai cu cine discuta si totul se discuta pe langa subiect , multi nu au habar de eletronica si asa nu are rost sa expui pe larg fiindca devi prost in ochii celorlatii. Multi ne-am mutat pe alte forumuri unde vorbim si pune in practica ... am un amic cu un dci 1.5 la care consumul a scazut folosind instalatia de hho simpla fara control eletronic. Chiar te rog mariuse sa pui in aplicare poate te vei simti mai bine ... Mai mult nu mai discut ...
AleXuTzU_Tau
23 Dec 2011, 13:17
marius80_eugen.....un sistem asemanator am montat eu pe un ford suv a lu un fost sef...... si ii creste puterea si ii scade consumu......nu e greu de montat ...da in schimb este destul de scump pt bugetu nostru si pt masinile noastre nu se merita.....
klaus
23 Dec 2011, 13:41
QUOTE(djasu82 @ 23 Dec 2011, 11:14)
bygy007 nu aduce pe acest forumu fiindca nu ai cu cine discuta si totul se discuta pe langa subiect , multi nu au habar de eletronica [...]Multi ne-am mutat pe alte forumuri unde vorbim si pune in practica
Imi permit doar un comentariu: . Cunoscatorule in electronica si multe altele!
bygy007
23 Dec 2011, 21:20
ideea este cu cit se reduce acel consum (costurile recuperate) , dar eu estimez ca nu mai mult de 10% din costul real , oricum eu merg pe un cost diminuat cu cel putin 40% din cel real al benzinei
marius80_eugen
5 Jan 2012, 15:40
Asta am inteles si eu . Personal as face mai degraba investitia asta decat GPL , mai ales cu noile preturi la combustibil . Am vazut sistemul si mi se pare interesant .
QUOTE(djasu82 @ 23 Dec 2011, 11:14)
Bati campi nici nu sti cu ce se maninca ... Mai mult nu mai discut ...
Pofta mare ! Lasa-neeeeee , lasa-neeeeee !
QUOTE(AleXuTzU_Tau @ 23 Dec 2011, 13:17)
marius80_eugen.....un sistem asemanator am montat eu pe un ford suv a lu un fost sef...... si ii creste puterea si ii scade consumu......nu e greu de montat ...da in schimb este destul de scump pt bugetu nostru si pt masinile noastre nu se merita.....
La un motor mai mic ar trebui sa aiba costurile mai mici , problema este ca la inceput ai nevoei de MULT ajutor , pana iti intra in reflex sa faci acele schimburi cand trebuie . Totodata ar trebui sa stim la ce sa ne asteptam in cazul unui accident frontal , unei rasturnari ... sau ce poate merge prost . Intrebari si indoieli sunt multe ... dar pana atunci poate ar trebui sa stim toti , pentru un motor de SLZ normal 1.4 , exact ce componente trebuie si cat costa . Pentru ca acolo se pare ca trebuiesc cumparate mai multe module pentru a functiona corect . Pana in prezent singura problema a mea este cum se introduce HHO in cilindri , pentru a-si face treaba ? Admisia cum poate fi controlata exact ?
shade4free
5 Jan 2012, 16:29
HAI SA SPUN SI EU CATEVA CUVINET,CU TOATE CA NU ESTE CHIAR LA SUBIECT acum vreo 3 ani,a venit o cunostinta din buc , cum se dete jos din masina hop discutie de hho.Si cand am auzit de economie,am devenit un pic mai atent
Omul facuse o instalatie mica pe care o avea in masina(nu montata ca avea masina in garantie) urmeaza demonstratia baga elementii aia intr-un borcan de 400 de grame,pune apa cam trei sferturi,pune firele pe baterie,si apa incepe sa scoata balonase instant,Imi spune el aprinde bricheta si da foc aici deasupra ,eu fricos,nup...da el foc,bboommm o explozie de mi-a stat inima Deci putere de ardere este Asta acum vreo 3 ani romanul este inventiv, vara trecuta,ce mi-am spus,ca tot ma plictiseam,Sa fac ceva mai mare poate reusesc sa il folosesc la centrala pe lemne,de stiti voi economie Ma apuc de treaba si fac sistemul intr-un butoi de plastic cam de 30 de litri cu capac foarte mare. Stiind cat de tare a explodat atunci la numai 400 de grame si doi elecrozi,acum fiind o devarata increngatura de electrozi si ieseau gazele ca la nebuni,ma cam lua cu frica O supapa unisens nu am avut asa ca m-am gandit sa folosesc o sticla de 2 litri in care sa bag furtunul din butoi,si un altul sa iasa, in cap punand un arzator din ala de parlit porci,in sticla apa,asa ca daca ceva nu mergea bine aveam explozie mai mica,focul neajungand in butoi. Am pus silicon pe toate capacele pe langa furtune sa pot creea presiune Am folosit cabluri groase de statii de masina curent de la o barerie de 75 de amperi,parca,baterie ce era alimentata la un ups,sa intre curent mereu bun..si acum, am pus cablurile pe baterie,apa a inceput sa fiarba se vedea cum iese gazul in sticla ,am dat foc la arzator,ardea asa de rumos,de m-am indragostit ,mi-am zis m-am scos,fac economie de lemne,sunt boier. In secunda urmatoare s-a produs inevitabilul. Un mare bum sticla de plastic franjuri abia am mai gasit resturi din ea(am bagat petarde,carbit un astea si nu s-au spart) va dati seama se putere? A si foarte important,chestia asta a durat cam 2 minute,acele cabluri,destul de groase zic eu,erau fierbinti,deci,se si consuma mult curent
M-am jucat si eu cam 0 saptamana cat am construit elementii dar de ,a fost o experienta, in centrala tot lemne si carbuni bag Mi-a trecut de hho Sper ca nu v-am plictisit,si daca da,imi cer scuze Una peste alta sistemul are potential mare,dar trebuie pus in practica cu cap
pskint25
6 Jan 2012, 02:02
QUOTE(marius80_eugen @ 5 Jan 2012, 16:40)
"... Pana in prezent singura problema a mea este cum se introduce HHO in cilindri , pentru a-si face treaba ? Admisia cum poate fi controlata exact ?
pai mariuse este cam aceiasi treaba ca si la NOS, in gura corpului clapeta pui un "nozzle" care spreiaza hidrogenul, care din cauza diferentelor de presiune se duc intr-o singura directie...guess where
mai exact de atat cred ca sunt butelii cu H lichid cu modificari urate la corp motor pentru a pune inca un set de injectoare ...
ma mir ca ai pus intrebarea sincer...
PS a si introduci doar H, fara (OH)
marius80_eugen
6 Jan 2012, 13:49
Eu exact de asta intreb , pt ca poate fi TOT sistemul perfect si proiectat la NASA , dar daca acel sistem de admisie este un rahat , el asa va merge . Una este sa modifici corpul clapeta si sa adaugiin injector intr-o anumita pozitie si alta este sa lasi o conducta in cutia filtrului de aer , sperand ca acele gaze vor fi atrase corect in motor . Apoi va dati seama ca acele gaze intra pana la urma cum vor ele , diferenta de la un regim de turatie la altul fiind foarte mare si se modifica NUMAI cantitatea de aer si benzina care intra , cea de HHO fiind constanta , din cate am inteles . Adica fie ca ai nevoie de putere , fie ca nu ai nevoie , aceeasi cantitate de HHO iti ofera in capul corpului clapeta . Daca voi ati inteles altceva , va ascult .
pskint25
11 Jan 2012, 01:31
la fel cum NOS se pune intre filtru si sist adimise, cred ca nu e nici o problema pt H. cat partea de variate ai un punct: la 1litru de H la 12A, dar recomandarea optima e intr 6-8A (asa zice pe site) inseamna ca la ralanti avem asa intrari in motor( pe ora?!): 11.9l aer, 1l H si 0.8 l benzina, fapt care la 110km la ora este cu totul alta versiune 96.85l aer, 6.5 benzina, 1 H...adica neechitabil.... o rezolvare ar fi legarea anodului din rez generator de H direct la alternator, in ll cu bateria, si montarea unui alternator mai puternic... astfel in functie de turatia motorului si tensiunea in anod/catod si o viteza mai mare de dizolvare a apei /generare de H...insa nu stiu cat de viabil este...
mai eftin si cu siguranta mai multi CP : NOS ) este mai performant ( dpdv putere) deoarece schimba drastic regimul termic si adauga oxigen in amestec combustibil...o butelie de 10l ajunge PARCA 10 jeturi de maxim 8 secunde ?! cum o fi daca fasai 10l NOS in 1000 de km...poate acelsi lucru ca si H...dar tot in avantaj ca regim termic...decat daca nu bagi H lichid din butelie ca si NOS deoarece are -252.87 °C fta de NOS −88.48 °C....
nebaunite sunt caile solenzai mai ales ca nu o vvoi mai putea vinde ...
marius80_eugen
17 Jan 2012, 09:44
Acum serios , tu chiar crezi ca NOS-ul este lasat liber in gaura de admisie a aerului ? Daca tot ne uitam la NFS , macar sa intelegem cate ceva din ele nu ? 1. NOS-ul are o presiune foarte mare cand se "da jetul" ; 2. el se injecteaza direct in cilindri ; 3. motorul nu poate suporta acele presiuni create de NOS daca nu este modificat in acest sens ( pistoane / camasi / segmenti ... ) - daca jetul de NOS nu s-ar injecta direct in cilindri , el ar fi dat afara , pe admisie , pentru ca nu poti "obliga/forta" o presiune de gaz sa intre in motor doar din ce trage motorul din admisie , ca doar de asta se numesc motoare atmosferice . Cele turbo au alte principii . Nici nu vreau sa ma gandesc la vre-un rateu dat pe admisie ... ce efect poate avea . - GPL-ul tot asa este ? Se lasa de nebun singur in corpul clapeta , ca poate o intra in cilindri si o lua foc unde trebuie si cat trebuie ? - o dam iar in diverse , dar samburele de problema de care spun eu pana la urma exact aceasta "admisie" a HHO este .
shake
17 Jan 2012, 10:10
deci pana la urma hho asta face niste bule pe teava care trimite benzina nu ? pai trag frumusel un furtun pana in habitaclu si cand intru in depasiri sa vezi ce sufltu pe el de nu se vede.
daca da roade ma vand ... ma bagati in portbagaj imi trageti un buton cu impuls ...
marius80_eugen
17 Jan 2012, 10:20
Citeste prietene mai intai teoria si abia apoi te faci de kko , eu asa fac mereu ! Na , sa nu ziceti ca nu fac si eu haz de necaz ! Auzi , face bule pe teava care baga benzina ... Da' returu' , ce face returu' ? Si bulele sunt rotunde sau patrate ?
shake
17 Jan 2012, 16:49
bine ma daca astea nu sunt bule , atunci ce sunt ?
&feature=related
p.s. daca vrei fac si "fum" , iau niste gheata carbonica si se rezolva.
marius80_eugen
17 Jan 2012, 18:52
bulele alea le vezi la generatorul respectiv , dar acea teava nu se baga in benzina ... Dar imi place cum gandesti cu azotul !
shade4free
17 Jan 2012, 19:06
a fost tare
pskint25
25 Jan 2012, 13:39
QUOTE(marius80_eugen @ 17 Jan 2012, 10:44)
Acum serios , tu chiar crezi ca NOS-ul este lasat liber in gaura de admisie a aerului ? Daca tot ne uitam la NFS , macar sa intelegem cate ceva din ele nu ? 1. NOS-ul are o presiune foarte mare cand se "da jetul" ; 2. el se injecteaza direct in cilindri ; 3. motorul nu poate suporta acele presiuni create de NOS daca nu este modificat in acest sens ( pistoane / camasi / segmenti ... ) - daca jetul de NOS nu s-ar injecta direct in cilindri , el ar fi dat afara , pe admisie , pentru ca nu poti "obliga/forta" o presiune de gaz sa intre in motor doar din ce trage motorul din admisie , ca doar de asta se numesc motoare atmosferice . Cele turbo au alte principii . Nici nu vreau sa ma gandesc la vre-un rateu dat pe admisie ... ce efect poate avea . - GPL-ul tot asa este ? Se lasa de nebun singur in corpul clapeta , ca poate o intra in cilindri si o lua foc unde trebuie si cat trebuie ? - o dam iar in diverse , dar samburele de problema de care spun eu pana la urma exact aceasta "admisie" a HHO este .
Lumineaza-ma si zi-mi cum de NOS-ul se injecteaza direct in cilindri...Ca sunt j'de mii de kituri ce se pot monta pe orice motor atmosferic fara sa modifici chiulasa...Si pe unde da afara pe la admisie? total incoerent exprimat pct 3.
Si da, nu se lasa de nebun ca strica topicul )))
Samburele este de fapt daca merita sau nu... Eu la strict produsul aratat zic NU. Samburele tau este doar la tine eu zic sa "prafu'n'ochi = bolboroseala = Hidrogenul" se amesteca in corp clapeta cu aerul ...
marius80_eugen
9 Feb 2012, 11:46
Despre NOS citeste pe net , pe SLZ nu si-a pus nimeni ... INCA .
Problema exact acolo in admisie este ... eu asta cred ca nu este ok si anume CONTROLUL cantitatii din cilindri si momentul admisiei lui .
Solenzul
11 Feb 2012, 13:48
Pentru fanii sistemului HHO, uitati ce am gasit pe Youtube in timp ce "faceam surf". Priviti pana la capat, merita vazut si nu va rapeste mult timp, dureaza 2minute 39 sec. Apoi fiecare trage concluziile in felul sau. Vizionare placuta!
da , doar ca in acel recipient nu se punea apa , ci alte lichide cu proprietati de a putea elimina hidrogenul cu jutorul electrolizei , dar per ansamblu omul cam are dreptate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.