BigGeorge
1 Dec 2011, 15:32
Salut! Pe dacia mea am bord Cn iar cand este data drumu aeroterma la maxim imi curge antigel pe pedala de acceleratie. As vrea sa stiu cam care ar fi problema si cum o pot remedia. Multumesc!
nikuniku
1 Dec 2011, 17:33
simplu, calorifer spart,remediu alt calorifer,nou sau sh
george.cristian
1 Dec 2011, 19:53
baga in radiator solutie de oprit scurgerile k este foarte ieftina (3-7 lei) si merita sa incerci asta prima data. dak nu se lipeste asa ia alt calorifer. Bafta
Nu baga nimic ca mai rau faci ,asculta ce zice NIKU si nu mai probleme si caldura la greu,si eu l-am schimbat innainte sa vina frigu tot din cauza ca curgea (ii ajunge 8 ani)
nikuniku
2 Dec 2011, 00:09
,,suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine,,
eu recomand inlocuirea caloriferului spart cu altu nou/SH costuri moderate/acceptabile pe viitor nu mai sunt probleme
altii recomanda rahatu de praf de astupat gaurile,costuri atat de mici ca nu se merita vorbit de ele,pe viitor insa trebuie sa ne asteptam la infundarea caloriferului/radiatorului/gaurilor mici din chiulasa,(cine nu stie acel praf se umfla ca coca de paine)costuri viitoare mari chiar prea mari plus nervi plus cearta cu cel care tia spus sa bagi prafu minune
asa ca fiecare face cum al taie capu
asteptam sa vina vara si sa ne spuna---george.cristian---daca se mai raceste motoru sau altii care au folosit prafu minune
BigGeorge
2 Dec 2011, 01:13
Multumesc de ajutor! Saptamana viitoare o sa cumpar un calorifer nou.
PH-06-BOA
2 Dec 2011, 13:54
Niku, nu vorbeste aiurea, ci are dreptate, mai ales ca pe tevile de la calorifer si radiator, sunt bagate niste benzi spiralate, care reduc mult viteza de deplasare a lichidului, face un schimb de caldura mai bun, participa mai rapid la infundarea elementilor daca patrunde in interior orice puricel, indiferent de natura, ca-i de piatra depusa, rugina sau samanta de sfecla. Un SH, e la fel ca cel pe care-l dai jos, si poate merge o ora sau o luna. Sa muncesti doua zile sa dai jos bordul, risipa de antigel, si sa mai pui si SH, ca peste alte doua luni sau a doua zi sa faci acelasi lucru, parca ti-ai bate joc de tine.
nikuniku
2 Dec 2011, 15:16
BigGeorge mare atentie la calorifer ca pe piata sunt turcisme si dai banii degeaba ca nu baga caldura,am montat unu la un vecin si cand dadeam drumu la ventilatie baga rece indiferent de treapta,a luat unu de la remat si fara aerisire dupa 2 minute frigea aerul
sunt bune cele care au 3 tevi de circulatie a apei(dasta a avut pe masina si tot asa a luat de la remat)cele de pe piata au 2 tevi
cand te uiti PRIN calorifer se vad cele 3 tevi si sunt mai groase caloriferele ala e bun,baga caldura
Cioby92
3 Dec 2011, 00:18
Stie cineva o metoda sa verific caloriferul din aeroterma cn?Azi l-am dat jos deoarece incepuse sa picure pe langa pedala de acceleratie, de vreo saptamana, dar inainte sa ma apuc de treaba am vazut ca picura si pe pres la pasager. Nu am fost atent sa vad de unde picura (de la gura de aer de jos ori de la furtune). Se poate sa fi fost un furtun mai slabit si sa se prelinga antigel pe langa calorifer in cutia aerotermei? Vreau sa zic ca am suflat aer (cu gura) in calorifer si pare etans, eu am modelul cu 8 tevi, nu 3.
nikuniku
3 Dec 2011, 00:32
e pus pe poza cum trebuie sa fie un calorifer bun
Cioby92--al meu e cu 8 tevi,da ce e caloriferu de la bloc?
si cele proaste tot 8 tevi au,de retinut
Cioby92
3 Dec 2011, 00:50
Inseamna ca al meu e cu 2 randuri de tevi. Pozele sunt facute cu telefonul
nikuniku
3 Dec 2011, 00:53
exact,si aveai caldura cu el?ce masina ai berlina sau breck,ala e demontat de pe un breck si cand era bun frigea aerul indiferent de treapta de viteza a aerotermei
Cioby92
3 Dec 2011, 01:06
Caldura aveam cu el, dar nu cum ziceau altii ca stau in tricou in masina
. O sa merg pe la dezmembrari sa caut celalalt model de radiator.
Masina e cea din semnatura, 1300 berlina modificata.
nikuniku
3 Dec 2011, 01:13
da ai dreptate,am montat unu asemanator la un vecin si....vai de mama lui de calorifer pe treapta 1 la aeroterma baga rece,apa la motor era la jumate si a pornit si ELV ,dupa 2 zile lam schimbat cu unu cu 3 tevi si fara aerisire baga pe treapa 4 de te frigea la maini,acum trage si tu concluziile
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.