QUOTE(Andrei TGA @ 22 Dec 2011, 19:56)
Ce suspensii de pe ce masina se potrivesc pe solenza pt k eu nu sunt adeptul arcurilor taiate mi se pare o carpeala nu un licru de durata
Eu nu am vazut/auzuti in toti anii astia de ceva NOU , facut special pt SLZ , iar tot ce este adaptat / carpit de romanasi , merge execrabil . Daca iei un amortizor sport pentru Renault , ei fac socoteala la greutatea acelor masini , iar la SLZ nu functioneaza corect .
Taierea arcurilor este o solutie NUMAI daca acea masina o lasi NUMAI pentru curse / liniute , atat . Daca mergi in concediu cu ea , ai distrus-o , aia nu mai e maisna sa faci turul Ro cu ea , pe la munte sau sa iesi din tara .
Intarirea amortizoarelor este o solutie , DAR problema este ca nu am gasit nici un service care sa faca perfect acest lucru , amortizoarele nu functioneaza coerent si in timp unul e mai moale si unul mai tare . Orice intarire a suspensiilor duce la uzura / distrugerea bucselor si a celorlalte componente de suspensie / directie . Am patit-o si nu mai vreau sa aud de asta .
Daca vrei suspensie si directie mai "stif" pune jante si anvelope pe 15 , le umfli cum trebuie si ai ce iti trebuie . Daca vrei sa fie tari , muta-ti gandul , asa ceva nu gasesti . Daca vrei sa gasesti tot ce ai chef , treci pe Clio , nu recomand Loganul . Indiferent cat bagi in el , la viteza pierzi din pricina aerodinamicii de frigider .
Parerea mea este ca sportiva , SLZ nu poate fi decat cu maxim 2 pers , adica sofer + o persoana , cat mai usurica , benzina cat cuprinde in rezervor si cam atat . daca pui mai mult s-a dus sportivitatea . Daca ai doar atata greutate , atunci suspensia nu este barca si faci ce vrei cu ea . Daca ai greutate, uita de sportivitate !